Oud 16-02-2019, 12:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja Ertur, je hebt best een punt. Ik erger me regelmatig aan het missen van actie. We hebben het achter de schermen om de zoveel tijd er weer over hoe het forummen weer 'leuk' kan worden. Daar worden dikwijls best zinnige dingen gezegd, maar daar wordt niets meegedaan. Ik heb er regelmatig over gedacht of we niet aan een dood paard aan het trekken waren. Inmiddels ben ik er steeds meer van overtuigd dat we daadwerkelijk aan een stervend paard trekken. Het wordt achter de schermen vast niet gewaardeerd overigens dat ik dit (in een zichtbaar topic) uitspreek.
Advertentie
Oud 16-02-2019, 12:50
Verwijderd
Citaat:
. Het wordt achter de schermen vast niet gewaardeerd overigens dat ik dit (in een zichtbaar topic) uitspreek.
Dank voor je antwoord. Ben wel nieuwsgierig: Wat bedoel je precies met achter de schermen? Jon? Waarom zou je je iets aantrekken van wat hij vindt?
Oud 16-02-2019, 12:55
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dank voor je antwoord. Ben wel nieuwsgierig: Wat bedoel je precies met achter de schermen? Jon? Waarom zou je je iets aantrekken van wat hij vindt?
Ik denk dat ik vooral Jon bedoel; misschien wat andere fb's. Alhoewel ik de indruk gekregen heb dat dit wel redelijk gedeeld wordt. En wat hij vindt trek ik me niet aan. Dan had ik dit soort dingen ook niet gepost.
Oud 16-02-2019, 13:04
Verwijderd
Ach, ik denk dat Jon natuurlijk het liefste gratis geld heeft dus in die zin zal hij het niet waarderen, maar hij is ook niet gek en snapt heus wel dat dit niet eeuwig door kan gaan.

Jon, geef in mei of zo een mooi slotfeestje van het forum, ik sta wel achter de bbq, trekken we daar met zijn allen samen de stekker er uit
Oud 16-02-2019, 13:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jan, als jij denkt dat we moeten stoppen met het forum, waarom stop JIJ dan niet met het forum? Je hebt dan geen problemen meer met het forum, en het blijft gewoon bestaan voor de mensen die het nodig hebben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-02-2019, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Jan, als jij denkt dat we moeten stoppen met het forum, waarom stop JIJ dan niet met het forum? Je hebt dan geen problemen meer met het forum, en het blijft gewoon bestaan voor de mensen die het nodig hebben
Omdat je niet zomaar een community zichzelf kan laten sturen, het is geen Amerika, er zijn wetten en regels, helemaal vanwege de doelgroep.
Oud 16-02-2019, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Jan, als jij denkt dat we moeten stoppen met het forum, waarom stop JIJ dan niet met het forum? Je hebt dan geen problemen meer met het forum, en het blijft gewoon bestaan voor de mensen die het nodig hebben
Wie zegt dat ik problemen heb met het forum? Verder ben ik verslaafd dus kan niet uit mezelf stoppen, veel beter als iemand anders de stekker er uit trekt.
Oud 16-02-2019, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Wie zegt dat ik problemen heb met het forum? Verder ben ik verslaafd dus kan niet uit mezelf stoppen, veel beter als iemand anders de stekker er uit trekt.
En dit natuurlijk ook!
Oud 16-02-2019, 13:23
Verwijderd
Daar mijn eerdere bericht door fantastisch modereerwerk werd verwijderd wil ik nogmaals benadrukken dat 'powerpudding' en 'meisjelisa' geen recht van spreken hebben in topics als deze.
Oud 16-02-2019, 13:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Daar mijn eerdere bericht door fantastisch modereerwerk werd verwijderd wil ik nogmaals benadrukken dat 'powerpudding' en 'meisjelisa' geen recht van spreken hebben in topics als deze.
En ik maar denken dat je juist als politicus zou moeten weten dat iedereen recht van spreken heeft

Ontopic: Jan, je geeft letterlijk aan dat je verslaafd bent en dus dat ANDEREN de stekker eruit moeten trekken??
Je moet zelf aan je verslaving aan dit forum werken, niet verwachten dat anderen het voor jou weghalen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 16-02-2019, 13:32
Verwijderd
Ik werk daar toch actief aan! Ik stel voor de stekker er uit te halen op een bbq for fucks sake!? Dat je dom en een kerel van 40 bent is duidelijk, maar je kan blijkbaar ook nog niet lezen.
Oud 16-02-2019, 13:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn knelpunt zit vooral in mijn motivatie om forumbaas te zijn. Dat doe ik niet puur omdat het een leuke hobby is (echt leuk is het al een tijdje niet meer, m.u.v. van het contact wat ik met bepaalde mensen via het forum heb), maar omdat ik het belangrijk vind dat er een plek op internet is waar scholieren met hun vragen en onzekerheden anoniem terecht kunnen. En die behoefte is hier nog steeds. En daarom ben ik hier ook nog. Al voelt het qua beheer al jaren of we aan een dood paard staan te trekken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-02-2019, 13:44
Verwijderd
Citaat:
En ik maar denken dat je juist als politicus zou moeten weten dat iedereen recht van spreken heeft
Vrijheid van meningsuiting geldt alleen maar tussen jou en de Overheid en vrijheid van meningsuiting is NIET hetzelfde als "alles maar mogen zeggen", daarnaast is dit iets wat JURIDISCH vastgelegd is door politieke concensus, het is niet een politiek ding, een politicus mag prima vinden én campagnevoeren voor het uitsluiten van bepaalde groepen mensen op bepaalde wetgeving.

In de praktijk gebeurt dat aan de lopende band, Wilders bijvoorbeeld, Partij voor de Dieren heeft er ook een handje van. Denk ook.
Oud 16-02-2019, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn knelpunt zit vooral in mijn motivatie om forumbaas te zijn. Dat doe ik niet puur omdat het een leuke hobby is (echt leuk is het al een tijdje niet meer, m.u.v. van het contact wat ik met bepaalde mensen via het forum heb), maar omdat ik het belangrijk vind dat er een plek op internet is waar scholieren met hun vragen en onzekerheden anoniem terecht kunnen. En die behoefte is hier nog steeds. En daarom ben ik hier ook nog. Al voelt het qua beheer al jaren of we aan een dood paard staan te trekken
https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950414
Citaat:
Dat is niet jouw probleem.
Oud 16-02-2019, 15:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Maar ik haal er dus wel voldoening uit om hier voor de doelgroep actief te zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-02-2019, 15:03
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Maar ik haal er dus wel voldoening uit om hier voor de doelgroep actief te zijn.
Aardig dat je dat zegt! Ik merk ook dat ik veel aan je heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
Oud 16-02-2019, 15:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar ik haal er dus wel voldoening uit om hier voor de doelgroep actief te zijn.
Welke doelgroep? Die is er intussen niet echt meer, afgezien van die paar dwaalgasten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2019, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Aardig dat je dat zegt! Ik merk ook dat ik veel aan je heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
Als je nog meer gaat slijmen, kunnen we je zometeen door het toilet wegspoelen.
Oud 16-02-2019, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Als je nog meer gaat slijmen, kunnen we je zometeen door het toilet wegspoelen.
Het moet eerst nog opgedweild.
Oud 16-02-2019, 15:33
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Aardig dat je dat zegt! Ik merk ook dat ik veel aan je heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
🤦🏼*♂️
Oud 16-02-2019, 16:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welke doelgroep? Die is er intussen niet echt meer, afgezien van die paar dwaalgasten.
Die paar dwaalgasten dus. Waarbij het natuurlijk de vraag is of het forum überhaupt wel bestaansrecht heeft als er bijna geen doelgroep is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 16-02-2019, 17:39
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Aardig dat je dat zegt! Ik merk ook dat ik veel aan je heb en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.
🌊🌊🌊🌊🌊🌊
__________________
HANDTEKENING
Oud 16-02-2019, 18:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heel eerlijk? In eerste instantie niks.

Het is niet alsof andere manieren om dingen te veranderen (topics, vragen aan Jon, het forum overleg jaren terug, de werkgroep) vlot en deskundig opgepakt zijn op HQ. Forum heeft simpelweg geen prioriteit. Op lange termijn gaat denk ik de stekker er uit.
Ohja, die werkgroep waar ik als ex-forumbaas en lid in zat die geleid werd door iemand die geen binding had met het forum en die eigenlijk al was doodgebloed voordat hij was begonnen

Zoals het nu gaat is het al een jaar of tien (misschien zelfs al 12-13) aan de gang. Het wordt rustiger, er wordt geklaagd dat het rustiger wordt door de mensen die er nog wel veel zijn. Een incidenteel lid dat terugkomt verbaast zich hoe rustig het is en verdwijnt weer. Steeds meer mensen van de oude garde gaan minder posten of blijven op een gegeven moment helemaal weg.

Op deze manier zijn de vaste groepen posters op de meeste serieuzere deelfora al weg, is de grens tussen DK/Onzin (waarom zijn dit nog steeds 2 aparte deelfora?) en de rest van het forum vervaagd en hangen de overige subfora nog aan een handjevol vaste mensen die nog terugkomen.

Het forumbazenteam bestond ooit uit 30+ mensen die vrijwel allemaal betrokken waren, leden konden elkaar corrigeren en er was geregeld een rel die gesmoord moest worden zoals ook in het echte leven, maar over het algemeen was de sfeer stukken positiever was dan het nu is. Natuurlijk werd er toen al geklaagd en was het toen ook al vroeger beter, maar er was wél doorstroming in het forumbazenteam, aanwas van nieuwe leden die ook bleven hangen en deel uit gingen maken van de vaste groep forumers en vooral was de sfeer onder de mensen hier stukken beter, want die heeft nu wel zijn dieptepunt bereikt vind ik.

Ik kom hier al ruim 17 jaar en ben inmiddels lang niet meer iemand die tot de oorspronkelijk doelgroep behoort, maar heb via dit forum minstens 250 andere forumers gemeet en irl leren kennen. Een aantal behoort tot mijn beste vrienden, vriendschappen die soms al meer dan 15 jaar duren. Ik vind het wel triest hoe het nu gaat met het forum en hoop dat het ooit nog beter gaat.

En dat met alle ideeën die in de loop van de jaren gedaan zijn er eigenlijk niets gedaan is heeft hier natuurlijk grotendeels aan bijgedragen. Er is veel te lang te conservatief gehandeld en gehoopt dat alles weer beter zou worden en dat is niet gebeurd.

En ik weet ook niet hoe het op te lossen is, hoe dit platforum weer aantrekkelijk gemaakt kan worden voor de doelgroep en tegelijkertijd deze plek (of een andere plek) gemaakt kan worden om de mensen zoals ik een plek te geven. Toch hoop ik dat het gebeurt voordat het hier echt helemaal dood is.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-02-2019, 18:35
Verwijderd
En je hebt zelfs in de Forumkrant gestaan!
Oud 16-02-2019, 20:22
Verwijderd
Van mij mag de stekker wel uit dit forum.
Oud 16-02-2019, 21:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Van mij mag de stekker wel uit dit forum.
Gaat volgens mij niet gebeuren, omdat ad revenue
Oud 16-02-2019, 21:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jon lacht zich kapot, die kan al jaren geld verdienen aan het forum zonder er een flikker aan te doen. De sterfhuisconstructie. Zoals ik vijf jaar geleden al zei.
Inderdaad.

Jullie zijn vrijwillig forumbazen en in ruil krijgen jullie status terug en je moet de troep opruimen van andere forumers.

En ik denk dat dit forum niet opgeheven zou worden, want er komen elke dag vele bezoekers + er zijn vele topics + ad revenue.

Hier zijn een paar scenario's
1) Het forum sluit en doei doei topics
2) Het forum sluit, maar wordt gearchiveerd zodat nog andere mensen nog topics kunnen zoeken.
3) Het forum blijft zolang bestaan totdat het volledig dood gaat.
Oud 16-02-2019, 21:47
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ze kiezen geen kant, willen met iedereen bevriend zijn en gaan zelf nooit offtopic.
Logisch, want forumbazen moeten onafhankelijk zijn.
Oud 17-02-2019, 00:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het is alsof ik nooit ben weggeweest.
Oud 17-02-2019, 11:10
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Het forumbazenteam bestond ooit uit 30+ mensen die vrijwel allemaal betrokken waren, leden konden elkaar corrigeren en er was geregeld een rel die gesmoord moest worden zoals ook in het echte leven
Precies. Een groep zal beginnen met afwijkende individuen eruit werken en normaliseren. Daarna kan een groep die groot genoeg is afwijkende leden gedogen.



Wat mij betreft stappen alle fb's en plusjes die niet tot de doelgroep behoren op, zoals deadlock voorstelt. Benoem een paar jeugdige leden als plusje en zie wat er gebeurt.

Als het goed is wordt in eerste instantie elke kritische post van ons oudjes gemod naar "koop een rollator en hou je muil". Waarna we hopelijk weg gaan. Dan normaliseert het en wordt weer van de jeugd, of niet, en dan wordt het vanzelf door spam overspoeld en gesloten.
Oud 17-02-2019, 11:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar stel je voor dat het hele fb team op zou stappen. Wie zou dan de plaatsen moeten innemen? Jullie zeggen met name de scholieren.

Aan de andere kant, jullie hebben nogal rot gedaan tegen een aantal scholieren (met een uitzondering van 1 of 2 scholieren) dus dat kan 3 kanten opgaan. Of de scholieren die fb's worden gaan elke oudere bannen. Of de ouderen gaan uit zichzelf weg, of het wordt een nare strijd tussen de scholieren en de ouderen.

Stel je voor: Ik zou een fb worden. Kuzu is gelijk weg, heeft hij al aangegeven. Ik gok dat een paar mensen hem zullen volgen, ook al ben ik een eerlijke forumbaas. De rest zou het denk ik een stuk minder leuk krijgen op het forum met een uitzondering van een paar mensen. Dus dat wordt hem ook niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-02-2019, 12:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Maar stel je voor dat het hele fb team op zou stappen. Wie zou dan de plaatsen moeten innemen? Jullie zeggen met name de scholieren.

Aan de andere kant, jullie hebben nogal rot gedaan tegen een aantal scholieren (met een uitzondering van 1 of 2 scholieren) dus dat kan 3 kanten opgaan. Of de scholieren die fb's worden gaan elke oudere bannen. Of de ouderen gaan uit zichzelf weg, of het wordt een nare strijd tussen de scholieren en de ouderen.

Stel je voor: Ik zou een fb worden. Kuzu is gelijk weg, heeft hij al aangegeven. Ik gok dat een paar mensen hem zullen volgen, ook al ben ik een eerlijke forumbaas. De rest zou het denk ik een stuk minder leuk krijgen op het forum met een uitzondering van een paar mensen. Dus dat wordt hem ook niet
Citaat:
Maar stel je voor dat het hele fb team op zou stappen. Wie zou dan de plaatsen moeten innemen? Jullie zeggen met name de scholieren.

Aan de andere kant, jullie hebben nogal rot gedaan tegen een aantal scholieren (met een uitzondering van 1 of 2 scholieren) dus dat kan 3 kanten opgaan. Of de scholieren die fb's worden gaan elke oudere bannen. Of de ouderen gaan uit zichzelf weg, of het wordt een nare strijd tussen de scholieren en de ouderen.

Stel je voor: Ik zou een fb worden. Kuzu is gelijk weg, heeft hij al aangegeven. Ik gok dat een paar mensen hem zullen volgen, ook al ben ik een eerlijke forumbaas. De rest zou het denk ik een stuk minder leuk krijgen op het forum met een uitzondering van een paar mensen. Dus dat wordt hem ook niet
Noder, ik ga even eerlijk zijn.

Jij kan de functie forumbaas niet handelen.

Als je niet een neutrale band hebt tussen de leden en jij. Gaat hem het niet worden.

Daarnaast ga je eventueel met je powers abusen.

Niet alleen eerlijk, maar je moet ook competent zijn. Je moet ervaring hebben hoe je moet modereren, de leiding nemen en op mensen opletten of ze niet zomaar zitten te abusen.
Oud 17-02-2019, 12:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
De scholieren gaan ouderen bannen als de forumbazen slechte leden nemen als forumbaas.
Oud 17-02-2019, 12:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Noder, ik ga even eerlijk zijn.

Jij kan de functie forumbaas niet handelen.

Als je niet een neutrale band hebt tussen de leden en jij. Gaat hem het niet worden.

Daarnaast ga je eventueel met je powers abusen.

Niet alleen eerlijk, maar je moet ook competent zijn. Je moet ervaring hebben hoe je moet modereren, de leiding nemen en op mensen opletten of ze niet zomaar zitten te abusen.
Ik zei ook niet dat ik het bijzonder graag zou willen. Het was een eventueel scenario. Ik denk als ik een beetje "les" zou krijgen van huidige forumbazen, dat ik eventueel het wel zou kunnen halen.

Ik wil op dit moment niet forumbaas worden, heb ik het veel te druk voor
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-02-2019, 12:10
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik zei ook niet dat ik het bijzonder graag zou willen. Het was een eventueel scenario. Ik denk als ik een beetje "les" zou krijgen van huidige forumbazen, dat ik eventueel het wel zou kunnen halen.

Ik wil op dit moment niet forumbaas worden, heb ik het veel te druk voor
Een "beetje" les. Daarmee ga je het inderdaad mee redden man.
Oud 17-02-2019, 12:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Een "beetje" les. Daarmee ga je het inderdaad mee redden man.
Ik wil nu niet fb worden, dus het maakt niet uit hoeveel les ik zou krijgen. Dus waarom zou je nu gaan zitten eikelen over hoeveel les ik zou krijgen, als ik het toch niet wil worden??
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-02-2019, 12:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik wil nu niet fb worden, dus het maakt niet uit hoeveel les ik zou krijgen. Dus waarom zou je nu gaan zitten eikelen over hoeveel les ik zou krijgen, als ik het toch niet wil worden??
Oke, dat is al te goed.
Oud 17-02-2019, 12:15
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Stel je voor: Ik zou een fb worden. Kuzu is gelijk weg, heeft hij al aangegeven. Ik gok dat een paar mensen hem zullen volgen, ook al ben ik een eerlijke forumbaas. De rest zou het denk ik een stuk minder leuk krijgen op het forum met een uitzondering van een paar mensen.
Het forum is nu te leuk voor ouderen en te weinig leuk voor jongeren. Als jij fb wordt, wordt het misschien in eerste instantie leger maar wie weet komen er vervolgens meer scholieren omdat de sfeer positiever is voor hen. Bovendien is Destruct! erbij om je te coachen.


Maar ik denk dat er geen markt is voor een scholierenforum omdat er alternatieve anonieme communicatie platforms bestaan zijn met wel veel mensen. Maar ik weet er niets van want ben al decennia geen scholier meer. Mijn voorspelling is dat in eerste instantie een paar scholieren met tijd te veel wat gaat zitten rellen hier. Dan komt er niemand, en wordt het uiteindelijk overspoeld door spam en gesloten.

Laatst gewijzigd op 17-02-2019 om 12:22.
Oud 17-02-2019, 12:28
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het forum is nu te leuk voor ouderen en te weinig leuk voor jongeren. Als jij fb wordt, wordt het misschien in eerste instantie leger maar wie weet komen er vervolgens meer scholieren omdat de sfeer positiever is voor hen. Bovendien is Destruct! erbij om je te coachen.


Maar ik denk dat er geen markt is voor een scholierenforum omdat er alternatieve anonieme communicatie platforms bestaan zijn met wel veel mensen. Maar ik weet er niets van want ben al decennia geen scholier meer. Mijn voorspelling is dat in eerste instantie een paar scholieren met tijd te veel wat gaat zitten rellen hier. Dan komt er niemand, en wordt het uiteindelijk overspoeld door spam en gesloten.
Inderdaad er zijn meerdere alternatieven nu.
Oud 17-02-2019, 14:53
Verwijderd
Citaat:

Aan de andere kant, jullie hebben nogal rot gedaan tegen een aantal scholieren (met een uitzondering van 1 of 2 scholieren)
Waar dan? Ik zie vooral een kerel van 40 die lekker aan het trollen is waar mensen op reageren. Echte scholieren zoals blikje en destruct worden keurig ontvangen.
Oud 17-02-2019, 14:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Waar dan? Ik zie vooral een kerel van 40 die lekker aan het trollen is waar mensen op reageren. Echte scholieren zoals blikje en destruct worden keurig ontvangen.
Hint: ik ben scholier
Nog een hint: MeisjeLisa is ook een scholier
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-02-2019, 15:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Hint: ik ben scholier
Nog een hint: MeisjeLisa is ook een scholier
Hint: Het boeit niemand iets wat jij zegt
Oud 17-02-2019, 15:24
Verwijderd
Hint: ik ben ook een scholier
Oud 17-02-2019, 15:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens kap nou eens met elkaar voor 40-jarige kerels uit te maken. Daarmee help je de discussie geen millimeter mee verder.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 17-02-2019, 15:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Om te voorkomen dat het weer 6 maanden discussie wordt en vervolgens 6 jaar aan geen actie, we hebben zo te zien een oplossing:

Citaat:
Ik vond het destijds toch een beetje raar hoor Goede antwoorden hoor, maar wat moest zo’n man tussen de pubers. Maar goed, toen was het een enkeling en nu zijn we met gewoon teveel. (Ja, ik net zo goed, hoewel ik ook denk met mijn achtergrond op bepaalde forums uitermate nuttig kan zijn)
Ik denk dat als je het echt wil teruggeven het niet alleen voldoende is dat het fbteam weg gaat. Wij moeten ons ook echt terugtrekken zodat de doelgroep meer ruimte krijgt. Ze moeten ‘onhandige’ en soms ‘domme’ meningkjes kunnen ventileren zonder dat wij er meteen op gaan. We hebben wel gelijk, maar zo zijn we zelf ook begonnen (kan me van mezelf ook wel herinneren dat ik dat gedaan heb )
Ik denk dat ze echt een kans moeten krijgen het zelf te doen, maar als wij (ook al hebben we absoluut nuttige bijdragen, met z’n allen hebben we natuurlijk heel veel kennis vanuit onze verschillende achtergronden) er met z’n allen blijven rondhangen wordt het nooit anders. De verhoudingen zijn gewoon te scheef geworden. Mathfreak was een enkeling, nu domineren we vrijwel alles. Naja en als het weer groeit kunnen ze altijd kijken hoe ze het dan weer doen.
Bij deze besluiten, doorvoeren en zorgen dat het binnen een maand geïmplementeerd is?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-02-2019, 15:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Om te voorkomen dat het weer 6 maanden discussie wordt en vervolgens 6 jaar aan geen actie, we hebben zo te zien een oplossing:



Bij deze besluiten, doorvoeren en zorgen dat het binnen een maand geïmplementeerd is?
Tijd om een open sollicitatie te sturen, ongeacht mijn 2 dagen afkoel ban.
Oud 17-02-2019, 16:24
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bij deze besluiten, doorvoeren en zorgen dat het binnen een maand geïmplementeerd is?
Uhm, dus "onze" accounts moeten allemaal verwijderd worden? Of allemaal bannen, nog beter.
Oud 17-02-2019, 16:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het plan voor een afscheidsactiviteit/barbecue en dan de stekker eruit best een goed idee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-02-2019, 16:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Om te voorkomen dat het weer 6 maanden discussie wordt en vervolgens 6 jaar aan geen actie, we hebben zo te zien een oplossing:


Bij deze besluiten, doorvoeren en zorgen dat het binnen een maand geïmplementeerd is?
Ik vind dat Jon er toch een soort van akkoord op moet geven en er moet wel een backup hulp zijn voor een jonge groep, zonder teveel bemoeienis verder. Dan wel een soort contact met kantoor om iets van een lijntje te hebben daar.

Citaat:
Uhm, dus "onze" accounts moeten allemaal verwijderd worden? Of allemaal bannen, nog beter.
In eerdere Posts had ik daar 2 opties voor. Of wij allemaal in een apart hoekje of ons er idd vanaf gooien. Uit eigen belang ben ik voor een hoekje, maar dat is een keuze.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 16:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik vind dat Jon er toch een soort van akkoord op moet geven en er moet wel een backup hulp zijn voor een jonge groep, zonder teveel bemoeienis verder. Dan wel een soort contact met kantoor om iets van een lijntje te hebben daar.


In eerdere Posts had ik daar 2 opties voor. Of wij allemaal in een apart hoekje of ons er idd vanaf gooien. Uit eigen belang ben ik voor een hoekje, maar dat is een keuze.
Ik zou voor een leuke ex-scholieren subforumpje gaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.