Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 17:38
L1
Avatar van L1
L1 is offline
morgen om 5 over 11 begint het honkbal in de Major League weer. iemand die dit volgt ? zo ja, wie denken jullie dat de world series gaan halen.

Ik persoonlijk hoop op de Boston Red Sox al zullen ze het moeilijk gaan krijgen met de Yankees, al moet ik het met de Yanks nog maar zien hoe goed hun pitchers zijn.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-03-2004, 17:56
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Hmmm....ik heb het ooit gevolgd, omdat ik een tijdje voor mijn stage bij Atlanta in de buurt heb gewoond. Ben een paar keer naar een wedstrijd van de Braves geweest, en vond het toen wel behoorlijk leuk. Inmiddels is mijn interesse een beetje gezakt, ik zou de spelers niet meer kennen iig (komt ook omdat het extreem moeilijk is om wedstrijden te volgen hier).
Maar ik vind het nog steeds wel een leuke sport, en blijf af en toe kijken of de Braves het goed doen
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 18:12
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 29-03-2004 @ 18:56:
Hmmm....ik heb het ooit gevolgd, omdat ik een tijdje voor mijn stage bij Atlanta in de buurt heb gewoond. Ben een paar keer naar een wedstrijd van de Braves geweest, en vond het toen wel behoorlijk leuk. Inmiddels is mijn interesse een beetje gezakt, ik zou de spelers niet meer kennen iig (komt ook omdat het extreem moeilijk is om wedstrijden te volgen hier).
Maar ik vind het nog steeds wel een leuke sport, en blijf af en toe kijken of de Braves het goed doen
dat is gaaf..ik wil er ooit ook een keer naar toe. Het is idd heel moeilijk het goed te volgen. Je kunt sinds vorig jaar wedstrijden live op het internet volgen. Tegen betaling. Vorig jaar had ik nog een slechte verbinding, maar dit jaar is ie een stuk beter. ik ga een abonnementje afsluiten en veel honkbal kijken. ik vind het wel heel gaaf.

Ik speel het trouwens niet.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd honkbal WBC
honkballertje
10 31-03-2009 06:08
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 01-01-2005 23:01
Vrije tijd wat is je top 5 sporten om op tv te zien?
DJ Incompetent
144 25-05-2004 16:50
Vrije tijd Honkbal!!
Rickjansen84
18 16-02-2004 18:54
Vrije tijd 'The rocket' naar Houston
L1
4 23-12-2003 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.