Oud 21-08-2007, 17:10
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-08-2007 @ 16:57 :
ach, ik kan beter tijd steken in goede schilderijen
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Advertentie
Oud 21-08-2007, 17:24
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2007 @ 15:26 :
joh ik wist helemaal niet dat we een nieuwe forumbaas hadden hier?
slechte grap. kutopmerking ook trouwens. ik vind dat deze discussie nergens naar leidt want jij hebt toch iets in je hoofd etc.

dus loos.
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 21-08-2007, 17:27
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-08-2007 @ 16:57 :
goh als je een dikke pik offensive vindt moet je maar in een hoekje gaan kniezen. ik vond het gewoon het meest simpele doeltreffende voorbeeld dat ik kon bedenken. ieder kind begint vroeg of laat met pikkies tekeken en die pinguin is naar mijn mening van hetzelfde niveau. ik had ook een pannenkoek als voorbeeld kunnen gebruiken, bij deze dan:' jezus, die pinguin is toch zo makkelijk te tekenen als een pannenkoek, dat hoef je toch niet te leren.'

en die toon is omdat rooster al ellenlang met die pinguin pronkt, volkomen onterecht, en ik al eerder tips heb gegeven en hij zich daar schijnbaar te goed voor voelt.


ach, ik kan beter tijd steken in goede schilderijen
Ik ben er al een tijdje mee bezig en er trots op dat het zoveel succes heeft, dus niet zo gek dat ik pronk toch?
en het heeft niets met te goed voelen te maken, maar met keuzes en misschien heb ik toevallig gekozen om jouw tips niet op te volgen, maar daar hoef ik geen verantwoording voor af te leggen.

En het leren tekenen van die pinguin, dat sloeg dus op 2 mensen die die pannekoek (zonder -n- btw) van jou nog niet eens konden tekenen, maar nu wel een pinguin.

en dat laatste, joh ik ga me niet eens zover verlagen om inhoudelijk te kunnen reageren daarop.
Oud 21-08-2007, 17:29
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Miroir schreef op 21-08-2007 @ 17:24 :
slechte grap. kutopmerking ook trouwens. ik vind dat deze discussie nergens naar leidt want jij hebt toch iets in je hoofd etc.

dus loos.
Maar waarom zou jij dan opeens mogen bepalen of er een slotje opkomt?
Dat is loos, vooral aangezien het alleen is gebaseerd op jouw persoonlijke mening, terwijl (gezien wat je zegt) je niet echt goed gelezen hebt.
Oud 21-08-2007, 17:32
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
is ook niet nodig als je je al verlaagd hebt tot pronken met iets waar nog veel aan te doen valt. uberhaupt is pronken iets waar je niks aan hebt, integendeel.

ik denk dat het tijd is voor een nieuw experiment rooster, misschien kom je er dan achter dat het zo gek nog niet is wat iedereen hier zegt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 17:42
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-08-2007 @ 17:32 :
is ook niet nodig als je je al verlaagd hebt tot pronken met iets waar nog veel aan te doen valt. uberhaupt is pronken iets waar je niks aan hebt, integendeel.

ik denk dat het tijd is voor een nieuw experiment rooster, misschien kom je er dan achter dat het zo gek nog niet is wat iedereen hier zegt.
ik weet wel dat wat iedereen hier zegt niet zo gek is, ik heb echt het idee dat ik hier van die schepjes kan uit gaan delen...

Pronken is niet verlaagd, pronken laat zien dat je ergens trots op bent en dat is ieders goed recht en anderen kunnen daaruit opmaken wat ze aan de pronker hebben.
Oud 21-08-2007, 17:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
tussen trots zijn en pronken zit imo een heel verschil, maarja, doe wat je niet laten kunt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 17:57
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 21-08-2007 @ 17:47 :
tussen trots zijn en pronken zit imo een heel verschil, maarja, doe wat je niet laten kunt.
trots zijn kun je ook alleen, pronken is trots zijn en het laten zien.
Oud 21-08-2007, 18:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja, ik weet het verschil tussen trots zijn en pronken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 18:17
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
dan is er toch geen probleem?
Oud 21-08-2007, 18:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik geloof ook niet dat ik degene ben die zegt dat er een probleem is.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 18:28
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
nou, het lijkt me duidelijk dat je een probleem hebt met dit topic...
Oud 21-08-2007, 18:34
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee ik vind het nogal amusant
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 18:37
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
gesellie ik ook
Oud 21-08-2007, 18:43
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja weet je nog een goeie mop
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 18:54
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2007 @ 17:29 :
Maar waarom zou jij dan opeens mogen bepalen of er een slotje opkomt?
Dat is loos, vooral aangezien het alleen is gebaseerd op jouw persoonlijke mening, terwijl (gezien wat je zegt) je niet echt goed gelezen hebt.
1. Ik bepaal dat niet en heb ook niet beweerd dat ik dat mocht.
2. Ik zei dat er wat mij betreft een slot op kan.

Dat vind ik nog steeds trouwens. Er is kritiek gegeven, daar kun je nu wel of niet iets mee doen. Jij kiest ervoor om in het CP project (ofzo) er niets meer mee te doen.
Ik stel voor dat je wat anders maakt en let's go on. Want dit loopt dood op heen en weer gebash en dat vind ik loos .
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 21-08-2007, 19:00
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Miroir schreef op 21-08-2007 @ 18:54 :
1. Ik bepaal dat niet en heb ook niet beweerd dat ik dat mocht.
2. Ik zei dat er wat mij betreft een slot op kan.

Dat vind ik nog steeds trouwens. Er is kritiek gegeven, daar kun je nu wel of niet iets mee doen. Jij kiest ervoor om in het CP project (ofzo) er niets meer mee te doen.
Ik stel voor dat je wat anders maakt en let's go on. Want dit loopt dood op heen en weer gebash en dat vind ik loos .
Het project is af en klaar enzo, had je kunnen lezen.
Staat trouwens vlakbij het stukje dat ik heus wel iets met het commentaar ga doen.
en ik heb hier nog weinig gebash gezien, er hangt hier gewoon een fijne sfeer.
Oud 21-08-2007, 19:08
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Teken eens een ijsbeer erbij, dan kan de sfeer helemaal niet meer stuk.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 21-08-2007, 19:09
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar dat kan toch niet?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 19:11
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Ik weet dat het 'project' klaar is.

ik vind die ijsbeer trouwens een goed idee. Of een zonnetje ofzo.
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 21-08-2007, 19:12
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
botulismf schreef op 21-08-2007 @ 19:08 :
Teken eens een ijsbeer erbij, dan kan de sfeer helemaal niet meer stuk.
echt, gewoon...
een paar centimetertjes omhoog,
boven jouw post,
daar staan lettertjes...
lees die eens..
gewoon,
voor de lol...
Oud 21-08-2007, 19:12
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja maar er wonen geen pinguins op de noordpool dus dat zou wel echt lame zijn.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 19:14
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Miroir schreef op 21-08-2007 @ 19:11 :
Ik weet dat het 'project' klaar is.

ik vind die ijsbeer trouwens een goed idee. Of een zonnetje ofzo.
Naast Chagrijnige Pinguin was er vroeger ook:
-Bam Uil
-Glauky (ook een uil)
-Johnny the Rabbit
-Depressief Stekelvarken
-Fleermuis
-Mevrouw Pinguin
Oud 21-08-2007, 19:16
Verwijderd
Dit komt toch wel in aanmerking voor kuttopic van het jaar.
Oud 21-08-2007, 19:20
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
de rest heeft het hier anders naar zn zin,
het je dat niet gelezen hierboven?
ben je je schepje nu al kwijt
Oud 21-08-2007, 19:22
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
deadlock schreef op 21-08-2007 @ 00:48 :
WTF zijn jullie een stelletje arrogante kwallen zeg. Die jongen maakt iets, het slaat aan, en gelijk wordt hij aangevallen van álle kanten (uitzonderingen daargelaten). Hoe DURF JE.

Jullie zijn niets anders dan een stel jankende en subsidietrekkende kutkunstenaars die alleen kritiek kunnen geven en het zelf absoluut niet kunnen hebben (want zo is mijn stijl, dit is mijn ding, ik ben beter dan hij/haar/het en daarom magdieernietsoverzeggen)!

En volledig mongoloïde gaan lopen zeiken over Illustrator (ik vraag me af of Karel Appel Illustrator gebruikte, of Da Vinci, van Gogh)? Kom op zeg, je kan toch wel met een beter non-argument komen dan dat!

ZIEKELIJK. écht. Krijg een leven ofzo!
A. hij vraagt om kritiek ;') of anders iig onze mening
en
B. sinds wanneer zijn karel appel, da vinci of van gogh vormgevers ipv. kunstenaars?
__________________
Abc.
Oud 21-08-2007, 19:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mortification schreef op 21-08-2007 @ 19:16 :
Dit komt toch wel in aanmerking voor kuttopic van het jaar.
idd, maar onderschat het verkrachtingentopic op muziek ook niet.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 21-08-2007, 19:32
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
aww,
cherry springs is naar M&M gegaan...
Oud 21-08-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 21-08-2007 @ 19:22 :
A. hij vraagt om kritiek ;') of anders iig onze mening
en
B. sinds wanneer zijn karel appel, da vinci of van gogh vormgevers ipv. kunstenaars?
Luister ventje.
Kritiek behoort opbouwend te zijn niet denigrerend.
Een vormgever is ook een kunstenaar. Tot op zekere hoogte.
Als je niet weet waar je het over hebt, bemoei je er dan niet mee.
Oud 21-08-2007, 19:36
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2007 @ 19:12 :
echt, gewoon...
een paar centimetertjes omhoog,
boven jouw post,
daar staan lettertjes...
lees die eens..
gewoon,
voor de lol...
Hahaha, nee, het was me nog niet opgevallen dat je project klaar is idd. Nee, dan houdt het op. Moeten we het met die pinguin doen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 21-08-2007, 19:51
Wenomic
Wenomic is offline
Oké nu loopt het inderdaad wat uit de hand. We kunnen of gewoon dit topic links laten liggen voor als meneer toch met wat nieuws komt of er een slotje op te zetten.

Het was een leuke discussie en er werd goed kritiek gegeven, we zien wel wat er van komt.
Oud 21-08-2007, 20:11
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
deadlock schreef op 21-08-2007 @ 19:36 :
Luister ventje.
Kritiek behoort opbouwend te zijn niet denigrerend.
Een vormgever is ook een kunstenaar. Tot op zekere hoogte.
Als je niet weet waar je het over hebt, bemoei je er dan niet mee.
oeh wat denigrerend

Kunst is vaak met gevoel dit is niet met gevoel.. er is niet eens over nagedacht. het is enkel een droodeltje die is uitgemolken naar mascotte.
een vormgever moet niet werken uit eigen gevoel maar uit wat je wilt uitstralen. kthnx

Als je niet weet waar je het over hebt, bemoei je er dan niet mee.
__________________
Abc.
Oud 21-08-2007, 20:28
Verwijderd
Het had nog enige waarde tot een hele reeks mensen zich ook kwam moeien die ik hier nog nooit iets horen zeggen. En nu is het topic compleet onzinnig geworden, dus idd een slotje en niet omdat iemand anders dat vindt.

Citaat:
deadlock schreef op 21-08-2007 @ 15:59 :
Sorry lieve Cat, maar ik vand dat ik me niet echt bemoei met het beleid, maar met de manier waarop de lutsers reageren. Of misschien is het geenstijlisme reaguren hier meer op zijn plaats.

Daarnaast kan ik me herinneren dat leden mee mogen praten (jaja, is een anders subforum voor, je sais) over het beleid, of de inbreng ook daadwerkelijk geaccepteerd wordt, is een tweede.
Je bent nog nooit op Dop geweest, wel ^^. Ik vind dat er best een beetje krachtig gereageerd mag worden. We leven in een tijd dat iedereen denkt dat hij/zij een kunstenaar/dichter/(web)designer is en doodgegooid wordt met gejuich thuis voor elke penstreek op papier (Rooster, even ter informatie, het gaat hier niet over jou, het gaat over mijn mening over hoe ik vind dat het Art-forum mag zijn). Er mag best wel eens met kritiek gestrooid worden.

Daarnaast, meedenken, praten, dat zeg je goed, daar hebben we idd een ander forum voor, dus dat mag op BZ.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:43.