Oud 29-04-2019, 17:23
Thyani
Thyani is offline
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een beste vriend van 15 jaar. Vaak maakt hij grapjes die met seks enzo te maken hebben maar soms dan gaan die op me liggen en maakt die seksbewegingen voor de grap! Maar ik word daar dan zoo geil van maar ik weet niet wat ik hiermee moet doen.. mn ma en denkt dat wij een goed koppel zouden zijn en hij denkt dat we ooit nog een koppel zouden worden. Het lijkt alsof hij echt met me wil! Wat moet ik doen!??
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 17:30
Verwijderd
Wat wil jij?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 18:02
Een jongen 14
Een jongen 14 is offline
Als hij veel grapjes over seks maakt vind hij je waarschijnlijk leuk weet ik uit eigen ervaring.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 18:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als hij veel grapjes over seks maakt vind hij je waarschijnlijk leuk weet ik uit eigen ervaring.
Niet iedereen uit 'leuk vinden' op dezelfde manier. Dit kan ook gewoon voor de grap zijn of puberaal geil gedrag.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 18:08
Een jongen 14
Een jongen 14 is offline
Ik ben zelf ook 15 en als je je dan zo gedraagt laat je het lijken alsof het voor de grap is. Om te zien of de ander er serieus op reageerd ofzo, maar eigenlijk zou je wel iets willen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zelf ook 15 en als je je dan zo gedraagt laat je het lijken alsof het voor de grap is. Om te zien of de ander er serieus op reageerd ofzo, maar eigenlijk zou je wel iets willen
Nee hoor, niet altijd en niet iedereen doet dit zo. Iedereen die ouder is als jij, is ook ooit 15 geweest en heeft weer andere ervaringen.

Vraag je eerst eens af wat jij wil. Als jij een setje met hem zou willen zijn, kun je hem vragen of hij je leuk vindt. Als je de seksbewegingen wel leuk vind, maar je bent niet verliefd op hem, laat je het lekker zoals het is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2019, 18:22
Verwijderd
Als je de seksbewegingen vervelend vindt, zeg hem dat dan ook en vraag hem om op te houden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 05:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien vindt hij je leuk. Misschien is hij gewoon veel met seks bezig en zou hij best het één en ander met je willen doen, zonder dat hij gevoelens voor je heeft.

Het belangrijkste is wat jij wil?
Vind je het oké dat hij zomaar op je gaat liggen? Zo nee, geef je grenzen aan. Wil je iets met hem (verkering of Friends with benefits), of eigenlijk niet?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 09:14
Dutch.nl
Avatar van Dutch.nl
Dutch.nl is offline
Het kan ook dat je vriend last heeft van Hormonale groei, hierdoor krijgt hij (onbewust) een hoger Libido met de opmerkingen/grapjes als gevolg. hij hoeft hier niets mee te bedoelen.
Wat zou je zelf graag willen en je kan het altijd met hem erover hebben
Misschien wil hij juist meer of juist niet
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 16:08
Thyani
Thyani is offline
Citaat:
Misschien vindt hij je leuk. Misschien is hij gewoon veel met seks bezig en zou hij best het één en ander met je willen doen, zonder dat hij gevoelens voor je heeft.

Het belangrijkste is wat jij wil?
Vind je het oké dat hij zomaar op je gaat liggen? Zo nee, geef je grenzen aan. Wil je iets met hem (verkering of Friends with benefits), of eigenlijk niet?
Ik vind het wel leuk maar ik heb geen gevoelens voor hem dat is een beetje het probleem
Met citaat reageren
Oud 30-04-2019, 18:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind het wel leuk maar ik heb geen gevoelens voor hem dat is een beetje het probleem
Waarom is dat een probleem?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2019, 09:52
Thyani
Thyani is offline
Citaat:
Waarom is dat een probleem?
Dat is juist waarom ik het zo vervelend vind
Met citaat reageren
Oud 02-05-2019, 10:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Maak hem in ieder geval duidelijk dat je die gevoelens niet voor hem hebt. Je hebt dan wel kans dat hij zich anders gaat gedragen richting jou, maar zo lang je niets zegt schep je misschien wel verwachtingen bij hem die er niet zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2019, 11:46
Thyani
Thyani is offline
Maar wil niet echt dat hij er mee stopt ofzo🙄
Met citaat reageren
Oud 02-05-2019, 18:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar wil niet echt dat hij er mee stopt ofzo🙄
Ik zou het eerlijk naar hem uitspreken. Hem eventueel aan het lijntje houden is ook niet netjes. Gewoon eerlijk zeggen dat je de intimiteit wel fijn vindt, maar dat je er verder geen bedoelingen mee hebt, en geen gevoelens voor hem hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2019, 23:29
Nadiehtje
Avatar van Nadiehtje
Nadiehtje is offline
Misschien “friends with benefits” worden? Hoeft niet full on sex te zijn kan ook gewoon oraal of elkaar een beetje intiem aanraken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 01:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Maar wil niet echt dat hij er mee stopt ofzo🙄
Wat is dan concreet het probleem? Hij vertoont dan toch precies het gedrag wat jij fijn vindt?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 07:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Misschien “friends with benefits” worden? Hoeft niet full on sex te zijn kan ook gewoon oraal of elkaar een beetje intiem aanraken.
TS is 12. Misschien even handig om te kijken naar de leeftijd van iemand voordat je bepaald advies geeft.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 12:29
Nadiehtje
Avatar van Nadiehtje
Nadiehtje is offline
Ik had de leeftijd gezien, 12 of 100 wat maakt het uit, als alles maar met consent en veilig gaat.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2019, 16:22
Loner
Loner is offline
Citaat:
Ik had de leeftijd gezien, 12 of 100 wat maakt het uit, als alles maar met consent en veilig gaat.
Lol jij vind iemand van 12 met een fwb normaal? De meeste 12-jarigen weten niet eens wat de term inhoudt. Op je 12de seks hebben oke maar dan wel ald je bijv al jarenlange relatie hebt, dat zijn uitzonderingen. Een 12jarige hoeft seks met een normale vriend niet normaal te vinden want dat is het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2019, 11:27
Thyani
Thyani is offline
Idd
Met citaat reageren
Oud 06-05-2019, 18:48
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Citaat:
Ik ben een meisje van 12 jaar en ik heb een beste vriend van 15 jaar. Vaak maakt hij grapjes die met seks enzo te maken hebben maar soms dan gaan die op me liggen en maakt die seksbewegingen voor de grap! Maar ik word daar dan zoo geil van maar ik weet niet wat ik hiermee moet doen.. mn ma en denkt dat wij een goed koppel zouden zijn en hij denkt dat we ooit nog een koppel zouden worden. Het lijkt alsof hij echt met me wil! Wat moet ik doen!??
Dit is letterlijk iets wat ik heb meegemaakt. Ik en hij hebben het er toen over gehad en hebben het alleen bij seks gehouden zeg ma. like friendswithbenefits. maar realiseer je wat je op het spel zet en wat je er uit kan halen en hoe groot die kans daar van is. Ik heb namelijk mijn bestevriend al tijden niet meer gesproken after alles en idk of dat door de situatie komt maar wees je er van bewust. veel geluk,,,, ik ben 17 btw

Laatst gewijzigd op 06-05-2019 om 18:52. Reden: leeftijd
Met citaat reageren
Oud 06-05-2019, 18:51
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Citaat:
Lol jij vind iemand van 12 met een fwb normaal? De meeste 12-jarigen weten niet eens wat de term inhoudt. Op je 12de seks hebben oke maar dan wel ald je bijv al jarenlange relatie hebt, dat zijn uitzonderingen. Een 12jarige hoeft seks met een normale vriend niet normaal te vinden want dat is het niet.
Ik lees nu letterlijk net wat je hier zegt. had niet gezien dat ze 12 is
Met citaat reageren
Oud 06-05-2019, 18:54
meisje101
Avatar van meisje101
meisje101 is offline
Citaat:
Idd
Doe waar jij je fijn bij voelt en geniet daar van. misschien wil je hem wel zoenen en lijkt je dat leuk dat kan ook en misschien komen daarna er wel gevoelens van dit heb ik zelf ook wel is gehad dat je feelings zeg maar langzaam opbouwen en dan hem echt leuk vind. en als je dat niet wil hou het dan hier bij en geniet er van en desnoods praat er over
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit GROTE SEKS VRAGENLIJST
kevinbi
105 30-03-2023 15:12
Seksualiteit Vragenlijst betrapt worden & anderen betrappen
kevinbi
4 19-03-2018 20:07
Liefde & Relatie Relatieproblemen
suvannah
268 13-04-2012 22:36
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
De Kantine Column: EK-geil!
USPalermo
17 17-06-2004 06:49
Liefde & Relatie Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen
GRRR
20 24-04-2003 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.