Oud 15-10-2003, 11:01
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
Ik vind het toch verrassend dat hier mensen Engeland als sterkste team beschouwen, want dat is samenvattend gezien een uiterst beperkt team, dat op kracht en passie toch aardig ver komt. De Engelse premiership is zo geweldig sterk door de buitenlanders (bij arsenal de fransen, brazilianen etc). Die buitenlanders zorgen voor een goed team, met verschillende kwaliteiten. Die engelsen spelen bijna allemaal hetzelfde, zijn vaak harde werkers en hebben veel kracht, maar spelen nou nie bepaald beter voetbal dan de gemiddelde speler van De graafschap. Nederland zie ik ook sommige noemen, maar dat blijkt in de praktijk niet waar te zijn. (zie mislukte wk en voorlopig ek kwalificatie).
Al denk ik aan de topteams, vooral die ook op toernoois presteren, zoals het ek in portugal. Dan denk ik aan frankrijk, brazilie, portugal, tsjechie en Italie en toch ook de duitsers (slecht onaantrekkelijk maar wel effectief foebal)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 12:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 15-10-2003 @ 12:01:
Ik vind het toch verrassend dat hier mensen Engeland als sterkste team beschouwen, want dat is samenvattend gezien een uiterst beperkt team, dat op kracht en passie toch aardig ver komt.

Die engelsen spelen bijna allemaal hetzelfde, zijn vaak harde werkers en hebben veel kracht, maar spelen nou nie bepaald beter voetbal dan de gemiddelde speler van De graafschap.

tsjechie
Dat is juist de kracht van de Engelse, veel harde werkers, met daarin enkel toppers en jonge talenten, (Campbell, Ferdinand, Beckham, Scholes, Owen, A. Cole, Rooney, Dyer). Door deze misc blijven ze in mijn ogen een zeer goed team dat iedereen kan verslaan. En ik weet wel zeker dat ze beter spelen als bij de graafschap, vergelijk Wevers maar eens met James.

Dat jij tsjechië noemt is erg raar, als je engeland al met de graafschap vergelijkt, dan komt Tsjechië nog niet eens bij MVV in de buurt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:36
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 15-10-2003 @ 10:05:
ik vond het ook knap dat je een penalty zo hoog over kan krijgen
Ik ook. Maar weet je waarom ze bij halve finale van het EK 2000 het dak opendeden?

Anders kon Jaap Stam geen penalty nemen.

Beetje flauw, maar goed...

Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Maar David James behoord niet tot de betere keepers van de wereld. En wat ik al zei: Owen is de enige spits die echt goed is.

Heskey scoort te weinig.
Beattie is gewoon (nog) niet goed genoeg.
Fowler is uit vorm.
Vassell is nog maar een talent.
Rooney is ook nog maar een talent en super onervaren.
Defoe is niet goed genoeg en zal het ook nooit worden.
Smith heeft een te slechte mentaliteit.
Ricketts is nog niet in vorm.
En phillips is ook nog niet in vorm.

Je zou Scholes achter Owen kunnen zetten, maar dan heb je weer een topspeler minder op het middenveld.

En als je dit nou vergelijkt met bijv. Brazilie:
Ronaldo
Rivaldo
Ronaldinho
Adriano
Ailton
Robinho
Elber
Sonny Anderson
Romario is ook nog wel ok.
Kaka kan ook in de spits spelen
Luizao
Edilson
Djalminha zou kunnen
Christian
Amoroso
Franca

Dan denk ik dat Brazilie toch wel wat meer mogelijkheden heeft voor in de spits. Voor de nummer-10-positie is dat ook zo en voor de links en rechtsback ook.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:17
Ace Ventura
Ace Ventura is offline
tsjechie lijkt juist nie op engeland, daar zit voetbal in zo hebben wij mogen aanschouwen, die hebben juist een combinatie van vechtvoetbal en klasse. Vechters als galasek, grygera en koller.Plus de klasse van nedved, rosicky en koller. Dat is een sterke eenheid, samen. Je moet van alles wat hebben, dat maakt een topteam. Met allemaal werkers red je het niet, je zult een combinatie nodig hebben van vechtlust, creativiteit, klasse etc. Tsjechie heeft ook klasse i.t.t. engeland waar de prestatie toch vaak afhangt van een briljante ingeving van beckham of owen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:19
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
bloedgroep ajax schreef op 15-10-2003 @ 19:17:
tsjechie lijkt .. of owen.
Creatief: Beckham, Scholes, Hargreaves
Klasse: Bekham, Scholes, Owen, Ferdinand
Vechters: Gerrard, Campbell, Ferdinand

niet slecht lijke met
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 19:05
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
@bloedgroep Neus:
het is duidelijk dat je n voorkeur hebt voor de brazilianen: je noemt wel echte spitsen van Engeland maar van bra een aantal nr's 10 (kaka, rivaldo) mensen die niet geschikt zijn voor de speelwijze van bra (elber, ailton) mensen die geen bal raken (franca, Luizao (die valt echt tegen) en ronaldinho bakt er ook nix van) en dan nog mensen die veel te oud zijn: romario en sonny andersen...
zo kan ik ook een rijtje maken voor de Engelsen ( k denk aan Sheringham, Shearer, T. Smith)..a fijn je snapt het hopelijk wel; das niet realistisch

Ik zal wel beamen dat Engeland niet over een linkermiddenvelder beschikt..en dat de backs en keeper niet wereldklas zijn maar zeker wel kunnen voldoen aan wat van hen verw8 word ..

En zoals eerder gezegd zijn Italie en Frankrijk volgens mij de sterksten op papier.....
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:16
Alpay
Alpay is offline
Turkije lijkt mij. Als je ziet wat een speler als Nihat doet met een team als Real Sociadad(ik zeg niet dat Kovacevic geen grote rol speelt) doet. De keeper bij Barcelona op de bank zit( omdat de beste man geen spaans spreekt) en Emre altijd in de basis staat bij inter lijkt de keuze mij snel gemaakt.

Oke we hebben een spits die het niet helemaal heeft gemaakt in Italie en te oud is om nog een bal fatsoenlijk te raken, maar zijn opvolger staat al klaar : Tuncay, en die is aan de hand van Pierke topscorer in de Superligi, en liep die Frank de boer helemaal te dollen in de wedstrijd Fenerbahce-Galatasaray.

Onze verdediging is heel sterk, maar licht ontflambaar (zie incident Alpay-Becks) maar onze fantasitsche keeper compenseert dit helemaal.

Turkije is een collectief en bestaat uit veteranen, pingelaars wereldsterren en aanstormende talenten, we zijn niet voor niets 3e geworden op het WK, een WK waar Nederland niet bij was, en waar Frankrijk niets presteerde.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 15:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Alpay schreef op 17-10-2003 @ 16:16:
*knip*
Turkije heeft geen wereldsterren, alleen boven gemiddelde spelers.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 16:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Alpay schreef op 17-10-2003 @ 16:16:
Turkije lijkt mij. Als je ziet wat een speler als Nihat doet met een team als Real Sociadad(ik zeg niet dat Kovacevic geen grote rol speelt) doet. De keeper bij Barcelona op de bank zit( omdat de beste man geen spaans spreekt) en Emre altijd in de basis staat bij inter lijkt de keuze mij snel gemaakt.

Oke we hebben een spits die het niet helemaal heeft gemaakt in Italie en te oud is om nog een bal fatsoenlijk te raken, maar zijn opvolger staat al klaar : Tuncay, en die is aan de hand van Pierke topscorer in de Superligi, en liep die Frank de boer helemaal te dollen in de wedstrijd Fenerbahce-Galatasaray.

Onze verdediging is heel sterk, maar licht ontflambaar (zie incident Alpay-Becks) maar onze fantasitsche keeper compenseert dit helemaal.

Turkije is een collectief en bestaat uit veteranen, pingelaars wereldsterren en aanstormende talenten, we zijn niet voor niets 3e geworden op het WK, een WK waar Nederland niet bij was, en waar Frankrijk niets presteerde.
Je hebt het over 't WK maar 't gaat hier over het team dat OP PAPIER de sterkste is. Speler tegen speler dus:

Is een Nihat beter als een Henry
Is een Emre beter als Zidane
Is Alpay beter als Thuram
Heeft Tuncay meer talent als bijv. Cisse of Mexes

dat lijkt me allemaal van niet.
En dit rijtje kan je herhalen bij Brazilie, Argentinie en Italie
en vast nog wel wat meer landen.

Laatst gewijzigd op 17-10-2003 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 20:56
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 17-10-2003 @ 17:09:
Je hebt het over 't WK maar 't gaat hier over het team dat OP PAPIER de sterkste is. Speler tegen speler dus:

Is een Nihat beter als een Henry
Is een Emre beter als Zidane
Is Alpay beter als Thuram
Heeft Tuncay meer talent als bijv. Cisse of Mexes

dat lijkt me allemaal van niet.
En dit rijtje kan je herhalen bij Brazilie, Argentinie en Italie
en vast nog wel wat meer landen.
je hebt het HELEMAAL FOUT! dit meen ik....oke Turkije heeft niet het beste elftal OP PAPIER...MAAAAR......
1.Nihat is evengoed...of misschien wel beter als Henry....je kijkt elke week naar Henry...niet naar Nihat...(vorige seizoen topscorer van Real Socediad 24goals)
2. Emre is beter dan Zidane...OMDAT Zidane nou oud is geworden en niet meer het oude Zidane is.....
3. Alpay is geen slechte verdediger...maar een hele goeie verdediger...hij heeft nooit zijn form te pakken omdat hij bijna nooit mee mag spelen bij Aston Villa.....
4. Tuncay........niets voor niets wou Arsenal hem....eigenlijk hoef ik niks te zeggen over hem...we zien het wel over paar jaartjes
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:13
Verwijderd
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 17-10-2003 @ 21:56:
je hebt het HELEMAAL FOUT! dit meen ik....oke Turkije heeft niet het beste elftal OP PAPIER...MAAAAR......
1.Nihat is evengoed...of misschien wel beter als Henry....je kijkt elke week naar Henry...niet naar Nihat...(vorige seizoen topscorer van Real Socediad 24goals)
2. Emre is beter dan Zidane...OMDAT Zidane nou oud is geworden en niet meer het oude Zidane is.....
3. Alpay is geen slechte verdediger...maar een hele goeie verdediger...hij heeft nooit zijn form te pakken omdat hij bijna nooit mee mag spelen bij Aston Villa.....
4. Tuncay........niets voor niets wou Arsenal hem....eigenlijk hoef ik niks te zeggen over hem...we zien het wel over paar jaartjes
Persoonlijk ben ik het over de meeste vergelijkingen niet eens (alleen Nihat is misschien wel beter dan Henry), maar het zijn wel veel verschillende spelers.
Zidane is veel technischer dan Emre, maar Emre heeft een winnaarsmentaliteit en heeft schijt aan de tegenstander.
Als Alpay echt een goede speler is, dan zou hij echt wel aan spelen toe komen bij Aston Villa hoor.
Tuncay ken ik niet echt, en dat zegt voor mij genoeg
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 21:17
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 17-10-2003 @ 21:56:
je hebt het HELEMAAL FOUT! dit meen ik....oke Turkije heeft niet het beste elftal OP PAPIER...MAAAAR......
1.Nihat is evengoed...of misschien wel beter als Henry....je kijkt elke week naar Henry...niet naar Nihat...(vorige seizoen topscorer van Real Socediad 24goals)
2. Emre is beter dan Zidane...OMDAT Zidane nou oud is geworden en niet meer het oude Zidane is.....
3. Alpay is geen slechte verdediger...maar een hele goeie verdediger...hij heeft nooit zijn form te pakken omdat hij bijna nooit mee mag spelen bij Aston Villa.....
4. Tuncay........niets voor niets wou Arsenal hem....eigenlijk hoef ik niks te zeggen over hem...we zien het wel over paar jaartjes
vergelijk ik argentinie even met turkije:

Crespo/Saviola/Riquelme/Solari/Claudio Lopez vind ik een betere betere voorhoede dan Sukur/Nihat/Mansiz/hasan sas

Aimar/Zanetti/Veron/Gallardo/Cambiasso zijn beter dan Emre/Ümit Davala/Tayfun Korkut/Ergün

en tja, de argentijnse verdediging is voor elke aanvaller een nachtmerrie, met spelers als walter samuel,Mauricio Pochettino,Lionel Scaloni en Roberto Ayala. wie van de turkse verdedigers kan daar tegenop?

de turken heben waarschijnlijk alleen een betere keeper
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 17-10-2003, 23:44
Verwijderd
Zeker weten Argentinië. Een elftal om je vingers bij af te likken: Aimar, Crespo, D'Allesandro, Ayala, Placente etc. etc. Stuk voor stuk topspelers.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 13:59
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 17-10-2003 @ 22:17:
vergelijk ik argentinie even met turkije:

Crespo/Saviola/Riquelme/Solari/Claudio Lopez vind ik een betere betere voorhoede dan Sukur/Nihat/Mansiz/hasan sas

Aimar/Zanetti/Veron/Gallardo/Cambiasso zijn beter dan Emre/Ümit Davala/Tayfun Korkut/Ergün

en tja, de argentijnse verdediging is voor elke aanvaller een nachtmerrie, met spelers als walter samuel,Mauricio Pochettino,Lionel Scaloni en Roberto Ayala. wie van de turkse verdedigers kan daar tegenop?

de turken heben waarschijnlijk alleen een betere keeper
ik heb het niet over ALLE spelers maar alleen de spelers die ik had genoemd
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 14:08
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 18-10-2003 @ 14:59:
ik heb het niet over ALLE spelers maar alleen de spelers die ik had genoemd
Welk land heeft op dit moment op papier het beste tweetal??
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:13
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 17-10-2003 @ 21:56:
je hebt het HELEMAAL FOUT! dit meen ik....oke Turkije heeft niet het beste elftal OP PAPIER...MAAAAR......
1.Nihat is evengoed...of misschien wel beter als Henry....je kijkt elke week naar Henry...niet naar Nihat...(vorige seizoen topscorer van Real Socediad 24goals)
2. Emre is beter dan Zidane...OMDAT Zidane nou oud is geworden en niet meer het oude Zidane is.....
3. Alpay is geen slechte verdediger...maar een hele goeie verdediger...hij heeft nooit zijn form te pakken omdat hij bijna nooit mee mag spelen bij Aston Villa.....
4. Tuncay........niets voor niets wou Arsenal hem....eigenlijk hoef ik niks te zeggen over hem...we zien het wel over paar jaartjes
Nihat beter als Henry? Kijk naar de internationale reputatie of de transferwaarde. Henry is al een paar jaar een van de betere aanvallers van de wereld. En Nihat heeft pas een topseizoen gehad. En hij word niet bij de top van de wereld beschouwd.

Zidane is niet meer goed om dat'ie niet meer zo goed was als vroeger? Nou en... dan kan die nog steeds goed zijn. En leeftijd is niet direct een voorwaarde of iemand goed is of niet. Okay je word meestal wat slomer als je ouder word, maar dat is bij hem nauwlijks het geval. En zoiezo speelde hij nooit op snelheid.
En is Emre de beste speler van Inter? Nee, dat is Vieri. En is Zidane de beste van Real Madrid? Ja, dat is hij samen met Ronaldo en Raul. En welke club is beter? juist ja, Real Madrid.

Alpay is goed okay, maar hij zit wel bij Aston Villa.
En Thuram, Lizerazu en Desailly spelen bij betere clubs.

En Tuncay meschien naar Arsenal? dan moet jij eens kijken waar Cisse en Mexes door gewilt zijn. En ja, ik wil best nog wel eens zien of hij over een paar jaar Supergoed is. Want dat zeiden ze ook over Hakan Sukur, en die is geflopt bij Inter, Parma en Blackburn.

En ach ja... hoeveel spelers van Turkije zouden meestal in de basis staan bij Frankrijk? alleen Rustu denk ik.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:22
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
beter dan Henry
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:53
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
McMotion schreef op 18-10-2003 @ 17:22:
beter dan Henry
Je begint een zin ook met hoofdletters en punten.

als we dan tog aan het zeiken zijn
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:57
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 18-10-2003 @ 17:53:
Je begint een zin ook met hoofdletters en punten.

als we dan tog aan het zeiken zijn
ja maar dat is spreektaal iedereen tikt hier in spreektaal... maar beter als is gewoon fout
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:02
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
McMotion schreef op 18-10-2003 @ 17:57:
ja maar dat is spreektaal iedereen tikt hier in spreektaal... maar beter als is gewoon fout
een Balkenende in de dop zullen we maar zeggen, zeiken over iets wat er helemaal niet toe doet.

maar ff weer On Topic.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 17:43
Dvalin
Dvalin is offline
op papier Spanje waarschijnlijk
__________________
No fucking European constitution
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 18:15
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
McMotion schreef op 18-10-2003 @ 17:22:
beter dan Henry
Laat je broertje maar weer dom over komen hoor...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 20:14
McMotion
Avatar van McMotion
McMotion is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 18-10-2003 @ 18:02:
een Balkenende in de dop zullen we maar zeggen, zeiken over iets wat er helemaal niet toe doet.

maar ff weer On Topic.
haha jij bent tof maar net niet waardig genoeg om die eerste drie letters in je naam te mogen gebruiken
__________________
[AvatarDraw(c) v1.0 is uit de lucht (en per ongeluk van mijn hardeschijf verdwenen tijdens het weggooien ervan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 22:05
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
en waaraan ontleen jij die wijsheid?
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:42
P&C
P&C is offline
ik snap niet waarom we nederland niet als topteam beschouwen
we kunnen op elke plek een speler neerzetten die bij een wereld club voetbalt. en toch zijn we zo pessimistisch

we hebben het hier over OP PAPIER
op PAPIER vind ik nederland toevallig heel sterk
het is dat ze in het veld elkaar nie zo heel goed vinden.
maar op papier zijn het toppers stuk vor stuk
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 23:24
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Citaat:
P&C schreef op 19-10-2003 @ 15:42:
ik snap niet waarom we nederland niet als topteam beschouwen
we kunnen op elke plek een speler neerzetten die bij een wereld club voetbalt. en toch zijn we zo pessimistisch

we hebben het hier over OP PAPIER
op PAPIER vind ik nederland toevallig heel sterk
het is dat ze in het veld elkaar nie zo heel goed vinden.
maar op papier zijn het toppers stuk vor stuk
mee eens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 06:17
Verwijderd
Wedstrijden worden toch niet op papier gespeeld?


Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:22
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
P&C schreef op 19-10-2003 @ 15:42:
ik snap niet waarom we nederland niet als topteam beschouwen
we kunnen op elke plek een speler neerzetten die bij een wereld club voetbalt. en toch zijn we zo pessimistisch

we hebben het hier over OP PAPIER
op PAPIER vind ik nederland toevallig heel sterk
het is dat ze in het veld elkaar nie zo heel goed vinden.
maar op papier zijn het toppers stuk vor stuk
gk: Fulham (E vd S), betrouwbaar maar geen topper
Lv: Barca (G v B), van origine een middenvelder, maar een topper? Nee
Lcv: Galatasary (f de B), voetyballend oke; verdedigend onvoldoende
Rcv: Lazio (J S), topper
Rv: Glasgow of Barca, beiden onvoldoende
LM: @j@x (R vd V), topper in spe
Lcm: Juve (E D), nu ja; lijkt ze beste tijd te hebben gehad; vroeger wist hij een elftal te sturen en te stimuleren maar nu speelt hij als een natte krant
Rcm: p$v ( M v B), in NL een topper maar in Oranje vrij flets-spelend..
Rm: barca, Inter ( M O of A vd M), vd Meyde een leuk doelpunt gemaakt tegen Inter (of was het As Roma) en that's it...Overmars vrij wisselvallig hoewel die de laatste tijd redelijk speelt
Sp: Kluivert, top
Sp: v Nistelrooij, top

Conclusie: Spitsen zijn wel top, voor de rest lijken deze spelers hun beste tijd te hebben gehad..ze spelen wel bij goeie clubs dus zo kun je ze wel als beste op paiper zien..
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:41
houn
Avatar van houn
houn is offline
Kluivert vind ik niet top..hij scoort immers bijna nooit bij Barca...alleen omdat hij de naam heeft wordt hij steeds geselecteerd.
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 20-10-2003 @ 11:41:
Kluivert vind ik niet top..hij scoort immers bijna nooit bij Barca...alleen omdat hij de naam heeft wordt hij steeds geselecteerd.
hij is anders wel topscorer van het Nederlands elftal...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:23
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 20-10-2003 @ 11:59:
hij is anders wel topscorer van het Nederlands elftal...
idd en hij behoord tot de compleetste aanvallers in de wereld alleen scoort hij niet zoveel (meer).
In de VI stond een brief over het idee dat je Kluivert misschien in de verdediging kon zetten. Goed plan lijkt me. Hij heeft er technisch en fysiek de kwaliteiten voor. Alleen vraag ik me af of hij wel tactisch goed genoeg is voor de verdediging.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:37
Verwijderd
Over Kluivert gesproken:

Rijkaard twijfelt over Kluivert

Uitgegeven: 20 oktober 2003 17:59

BARCELONA - Frank Rijkaard zal deze week gesprekken voeren met zijn aanvaller Patrick Kluivert. De trainer van Barcelona wil weten of de international zich nog goed voelt bij de Spaanse club. "Hij lijdt veel in Nou Camp", aldus Rijkaard. "Het lijkt alsof de toeschouwers slechts wachten op zijn eerste mislukte schot."

Barcelona-preses Joan Laporta bevestigde dit weekeinde dat Newcastle United interesse heeft in de Nederlandse topspits. Kluivert staat dit seizoen in de Spaanse competitie nog 'droog' en wordt in Nou Camp veel uitgejouwd.

"Ik heb veel vertrouwen in Kluivert", zei Rijkaard zondagavond. "Hij is een geweldige voetballer, maar hij lijdt veel in Nou Camp. Dat is vervelend voor hem, maar ook voor het team. Ik wil met Kluivert spreken en kijken hoe hij zich voelt. Op basis van die gesprekken, zal duidelijk worden of de Kluiverts toekomst in Nou Camp ligt."

(c) Nu.nl
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:46
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Ja en Rustu word verhuurd .....
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 17:53
Verwijderd
Citaat:
ThE MaSTeR 2oo3 schreef op 20-10-2003 @ 18:46:
Ja en Rustu word verhuurd .....
Die is al lang weer weg hoor...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 18:28
Verwijderd
Ik had die Rustu allang in de basis gezet
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:39
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Ik denk Italië of Engeland
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:48
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 23-10-2003 @ 21:39:
Ik denk Italië of Engeland
En jij mag een mening hebben denk je? Tuurlijk! Welkom op het forum! Hoop dat je wat minder in hokjes denkt als de rest! Have a good time here..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.