Oud 25-09-2008, 16:07
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat ik dus eigenlijk wou zeggen was dat het een donkere jongen was. En dat ie er leuk uit zag. Tadaa.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2008, 16:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik zag vandaag een meisje dat bij mij op de basisschool heeft gezeten. Dat vond ik wel leuk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 18:51
Verwijderd
Twee omaatjes die me goedkeurend toeknikten toen ik in de trein mijn boterhammetjes opat en daarna mijn boek pakte.

En daarna het tegenovergestelde van twee lieve omaatjes; een dik meisje bij de bushalte dat zichzelf wel heel erg emo vond, want ze had met eyeliner van die uitlopende tranen en wat kringels bij haar ogen getekend. Nog meer
Met citaat reageren
Oud 25-09-2008, 20:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?

ik vond het opvallend, en dat was de topicvraag
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Sluit het één het ander normaal gezien uit dan?
Haha, gelijk in de verdediging Ze kan anders ook nog bedoelen dat ze normaal niet op donkere jongens valt, en vanuit dat oogpunt is het geen rare 'maar'.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 00:44
Verwijderd
Citaat:
dus na je 35e moet je al die zooi eruit halen?
Tepelpiercings zijn sowieso lelijk, of je nou 8 bent of 40.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteren zat ik alleen op een terrasje met een kop cappucino de tekst te lezen voor het college wat ik daarna had. Komen er twee dames (want ja dat waren het echt: jaar of 55, rode lippenstift, grote zonnebrillen, lange jassen, beetje excentriek) lanslopen die duidelijk ook van het zonnetje wilden genieten. Helaas waren er geen tafels mee vrij op het terras. Of ze bij mij mochten zitten? Ik was een beetje perplex, maar mompelde uiteindelijk dat het wel mocht (terwijl ik me ergerde uiteraard). Gelukkig kwam er precies op dat moment een andere tafel vrij. Zegt die ene vrouw tegen me dat ik wel in m'n eentje een tafel voor vier bezet houdt, dat ik toch beter aan een andere tafel kon gaan zitten. Dus ik zei dat er geen kleinere tafels stonden op het terras. Toen vond ze dat ik dan maar binnen moest gaan zitten! Ik: "Mevrouw, ik zit hier ook als betalende klant met mijn kopje koffie hoor!" Zegt zij: "Ja, maar wel op vier stoelen!!!"

Conclusie: alleenstaande mensen zonder vrienden mogen nooit op een terrasje zitten
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dat soort mensen mogen ter plekke wel met hun hak tussen 2 tegels blijven zitten met als resultaat iets heel naars aan hun enkel. Kom nou.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:49
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Conclusie: alleenstaande mensen zonder vrienden mogen nooit op een terrasje zitten
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ìk geen vrienden heb
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:51
Lethe
Lethe is offline
Wat een achterlijke types, zeg. Denk je even lekker op een terrasje te gaan zitten.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 09:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja! En ik trakteerde mezelf ook nog even omdat ik daarvoor een heel erg rotgesprek had met de studieadviseur en iemand van de examencommissie. En ik voelde me echt behoorlijk klote en dan komen er dat soort wijven tegen me aan zeuren! Rot toch op mens, waardeloos wijf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:02
Lethe
Lethe is offline
Echt belachelijk.

Ik ging laatst naar de bioscoop en het was heel rustig en toen kwamen er twee dames (want dat waren het echt) precies naast mij zitten. Ze zaten ook nog eens de heeele tijd te praten en degene naast mij hoestte steeds. Ik was pissig.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Echt belachelijk.

Ik ging laatst naar de bioscoop en het was heel rustig en toen kwamen er twee dames (want dat waren het echt) precies naast mij zitten. Ze zaten ook nog eens de heeele tijd te praten en degene naast mij hoestte steeds. Ik was pissig.
Het lijkt me wel interessant om jou pissig te zien
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:04
Lethe
Lethe is offline
Ik leet het niet merken. Die vrouwen zeiden wel vriendelijk gedag toen ze gingen zitten namelijk.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik leet het niet merken. Die vrouwen zeiden wel vriendelijk gedag toen ze gingen zitten namelijk.
Ow, ja, nee, als ze vriendelijk gedag zeggen mogen ze natuurlijk wel duisentirritant doen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:06
Lethe
Lethe is offline
Nee, dat niet.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zat ik alleen op een terrasje met een kop cappucino de tekst te lezen voor het college wat ik daarna had. Komen er twee dames (want ja dat waren het echt: jaar of 55, rode lippenstift, grote zonnebrillen, lange jassen, beetje excentriek) lanslopen die duidelijk ook van het zonnetje wilden genieten. Helaas waren er geen tafels mee vrij op het terras. Of ze bij mij mochten zitten? Ik was een beetje perplex, maar mompelde uiteindelijk dat het wel mocht (terwijl ik me ergerde uiteraard). Gelukkig kwam er precies op dat moment een andere tafel vrij. Zegt die ene vrouw tegen me dat ik wel in m'n eentje een tafel voor vier bezet houdt, dat ik toch beter aan een andere tafel kon gaan zitten. Dus ik zei dat er geen kleinere tafels stonden op het terras. Toen vond ze dat ik dan maar binnen moest gaan zitten! Ik: "Mevrouw, ik zit hier ook als betalende klant met mijn kopje koffie hoor!" Zegt zij: "Ja, maar wel op vier stoelen!!!"

Conclusie: alleenstaande mensen zonder vrienden mogen nooit op een terrasje zitten
Heb je ze er niet fijntjes op gewezen dat ze met z'n tweeën óók een tafeltje voor vier personen bezet hielden? Binnen zitten met die handel!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zag een jongetje van een jaar of tien, en hij was best wel dik, maar niet eens zo heel erg, maar hij had tieten, echt niet te geloven. Ze zouden gewoon zo op een meisje kunnen. Ik denk dat ie echt cup B had. Hij droeg een wijde trui, maar hij wasn't fooling anyone.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb je ze er niet fijntjes op gewezen dat ze met z'n tweeën óók een tafeltje voor vier personen bezet hielden? Binnen zitten met die handel!
Dat had ik eigenlijk moeten doen ja Niet aan gedacht op dat moment, though...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 10:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zag een jongetje van een jaar of tien, en hij was best wel dik, maar niet eens zo heel erg, maar hij had tieten, echt niet te geloven. Ze zouden gewoon zo op een meisje kunnen. Ik denk dat ie echt cup B had. Hij droeg een wijde trui, maar hij wasn't fooling anyone.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zag een jongetje van een jaar of tien, en hij was best wel dik, maar niet eens zo heel erg, maar hij had tieten, echt niet te geloven. Ze zouden gewoon zo op een meisje kunnen. Ik denk dat ie echt cup B had. Hij droeg een wijde trui, maar hij wasn't fooling anyone.
Die heb ik ook gezien gisteren
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 12:56
Verwijderd
gisteren stond ik even buiten het station nog een sigaretje te roken met een vriendinnetje van me, komt er opeens een man naar me toe. "wat een mooie oorbellen heb je" dus ik bedank hem en draai me weer richting mijn vriendinnetje. man heeft duidelijk zin in aandacht en ziet er ook nogal verstandelijk gehandicapt uit en vervolgt: "zijn dat nou piercings?"
ik dacht eraan om een verhandeling te gaan houden over dat oorbellen óók gewoon piercings zijn, maar dat leek me nogal zinloos. bovendien doelde hij op mijn tunnels. dus ik zei braaf "ja"
vervolgens bleef hij maar vragen stellen totdat mijn vriendinnetje demonstratief haar sigaret uitstampte en riep: "zo! zullen we onze trein maar gaan halen?!"
blugh. mensen moeten niet zomaar tegen me gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 13:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Die heb ik ook gezien gisteren
Boytits zijn echt in de mode tegenwoordig, je ziet het steeds vaker.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Boytits zijn echt in de mode tegenwoordig, je ziet het steeds vaker.
't Jongetje dat ik zag was ook een jaar of 10 en hij had een grotere cupmaat dan ik
Met citaat reageren
Oud 26-09-2008, 15:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar was ie verder ook dik?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 06:52
Verwijderd
Gisteren zag ik een best wel dikke vrouw met een broek die er uit zag alsof hij elk moment open kon scheuren.
Hoe komt het toch dat mensen denken dat als ze te kleine kleding dragen dat ze er dan ook wel dunner uit zullen zien.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 11:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dikke vrouwen lijken ook altijd paars te dragen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 11:26
Verwijderd
gisteren een mevrouw met een doorschijnende witte driekwartsbroek en er onder een te grote, rimpelende zwarte onderbroek
Het viel zo op dat ik twijfelde of ze het ondergoed over of onder haar broek droeg
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 11:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nou, als die woordkeuze er zelf tevreden mee is..
flauw... maar ik moest er toch wel om lachen

on: ik was afgelopen vrijdag en zaterdag in Amsterdam... opvallende mensen genoeg gezien en ook van die verschrikkelijke 'ik ben student en weet alles beter-draag een kraagje boven mn trui- zuip heel veel bier om bij de andere studenten te kunnen horen - en als het (niet) nodig is ga ik graag de discussie aan met een willekeurige politie-agent - en als je me dan nog niet herkent praat ik ook met een hete aardappel in mn keel-

en ik zag een meisje, jaar of 22/23 in de metro zitten. Ze had een donkere huidskleur, stapte in bij de Bijlmer en begon me toch met een geweldig brabants accent te praten over de opnamens waarmee ze bezig waren. haha, dat had ik niet van dr verwacht (dat accent dus )
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 16:14
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Ronald Plasterk.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? ;)
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 17:20
Verwijderd
N00dles in combinatie met zijn tweelingbroer! Enigszins onwerkelijk. En het is duidelijk dat N00dles nu toch echt kort haar moet nemen, zijn broer heeft bewezen dat het goed staat
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 17:51
Verwijderd
WHUT HEEFT COLIN EEN TWEELINGBROER
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 18:00
Verwijderd
Hehe, jaja, maar ik wil nog wel enigszins origineel blijven, dus mag 'gewoon' kort ook?

En ja Para, een heuse een-eiige!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 18:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
het was echt fokking gek! Als hij op een dag bij ons op de stoep zou staan zou ik echt zeggen 'wat heb jij nou met ja haar gedaan' Zou niet eens doorhebben dat het N00dles niet was in eerste instantie

en ja, kort haar staat goed
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 20:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Je hebt hem toch niet stiekem naar de filmmeet gestuurd?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2008, 23:19
Verwijderd
een meneer die echt heel dik is (te dik om zijn autoriem vast te krijgen) en tegen mij zei dat ik echt veel te dik ben en snel heel veel moet afvallen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 08:18
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
^ haha, projectie!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 17:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Inderdaad ja! Kunstje is helemaal niet veel te dik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:03
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Een vrouw (50+, beetje kak, beetje chagrijnig hoofd), met het kapsel van Cruella de Vil.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
whoehahahaha
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 18:45
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
in de dagbehandeling is er een knappe begeleidster
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ging vandaag op ziekenbezoek bij een collega en haar zoontje van 9 was echt té lief. Vroeg voortdurend of hij wat kon doen, of iemand wat te drinken wilde, etc. Wat een sociaal jochie
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 19:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een jongen uit mijn klas die ik altijd intrigerend vind omdat hij Engels interessant schijnt te vinden.In tegenstelling tot veel mensen in mijn klas.
Al had hij vandaag zijn neus tegen de tafel gedrukt. Waarom weet ik niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja! Kunstje is helemaal niet veel te dik.
dat klonk heel sarcastisch dankjewel
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:41
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik zag een fucking lelijke jongen, een heet meisje en nog wat oninteressante mensen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
dat klonk heel sarcastisch dankjewel
Nee maar ik bedoel het niet sarcastisch, ik deed omdat ik het zo kansloos van die dikke meneer vond!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hele knappe blonde lange krullenjongen op het station...

En mn vriendje natuurlijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:52
Verwijderd
heb jij ook wel eens dat je vriend zo zn tanden staat te poetsen ofzo of whatever en dat je naar hem kijkt en je dan weer helemaal zo klein voelt als in het begin met vlindertjes in je buik en dat je weer precies weet waarom je bij m bent?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 21:52
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nee. Waar heb jij het nou over?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2008, 22:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
heb jij ook wel eens dat je vriend zo zn tanden staat te poetsen ofzo of whatever en dat je naar hem kijkt en je dan weer helemaal zo klein voelt als in het begin met vlindertjes in je buik en dat je weer precies weet waarom je bij m bent?
Eh. Nee.

edit: Toevallig stond hij vandaag heel oncharmant zn tanden te poetsen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine That 70's Saai #435
TopDrop
500 25-11-2008 12:57
De Kantine Wat saai zeg. #398
TopDrop
500 30-10-2008 17:03
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.