Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 16:52
Verwijderd
Dat Metro met een levensgrote foto alvast verklapt wie de winnaar is van de World Series of Poker, terwijl de finale-uitzending nu pas te zien is. Dankjewel voor de spoiler, stelletje eikels Je gaat toch ook geen voetbaluitslagen van die dag op de voorpagina zetten?!
Advertentie
Oud 11-11-2009, 18:44
Verwijderd
Dat mijn exvriendje nu blijkbaar ook een ex-vriend is. Verdomme hoe eikelig kún je zijn? Daarnaast kan ik niet waarderen dat mijn nek en schouders vastzitten, kan ik die Eric-ik-ben-mijn-ego-aan-het-afbreken-en-moet-iedereen-met-dat-proces-lastigvallen níet uitstaan en is het minder prettig dat de kachel te goed trekt waardoor het óf tropisch heet of ijskoud is op mijn kamer.
Oud 11-11-2009, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Dat m'n verstandskies weer de lul uit moet hangen De rest is gewoon zonder gezeur doorgekomen, waarom kan deze het niet? KGGGGGGGGG.
Hahaha dat is je straf, voor al die keren dat jij rebels was!

OT: dat ik wil verder lezen, maar bij m'n ouders ben en hier altijd zo bang wordt als ik in m'n eentje iets engs doe/zie/lees.
Oud 12-11-2009, 05:06
Verwijderd
Dat ik sinds vier uur wakker ben en niet in bed kan blijven liggen omdat ik altijd buikpijn krijg als ik dat doe.
Oud 12-11-2009, 09:23
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Webmail
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Oud 12-11-2009, 09:50
Verwijderd
ik voel me niet zo lekker. hoofdpijn en verkouden en slapjes.
Oud 12-11-2009, 12:48
Verwijderd
Bezorging van de krant. Nu is het oorlog
Oud 12-11-2009, 15:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Webmail
Plus nog steeds geen andere cijfers.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 12-11-2009, 15:14
Verwijderd
Citaat:
nog steeds geen andere cijfers
Citaat:
Oud 12-11-2009, 16:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Bezorging van de krant. Nu is het oorlog
Dat die jongeren nog zoveel betaald worden ook
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 12-11-2009, 22:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We hadden een excursie op school vandaag en op de terugweg zette meneer de buschauffeur Jeff Dunham op. Zo vreselijk irritant is dat. Al die stemmetjes hard door mijn muziek heen waardoor ik eigenlijk niet anders kan dan kijken. Ik snap dat publiek niet, die man is niet grappig en dan moeten ze om ALLES lachen en bij ongeveer 1/4 van alle slechte grappen gaan ze nog applaus geven ook. WTF!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 12-11-2009, 22:05
Sander.
Avatar van Sander.
Sander. is offline
die kut wintertijd.
Oud 13-11-2009, 12:42
Verwijderd
De achterlijke snol die mijn mentor is. Ik en een paar anderen kwamen haar tegen op de gang, ze vraagt iets and iemand, en dan zegt ze door dat antwoord heen "oja lennart dinsdag kom je naar mij toe en dan zorg ik voor werk." Ik vraag waarvoor dat werk is, zegt ze "komop, dat weet je best" "euh nee?" "Je bent dinsdag geschorst. Daar hebben je ouders een brief over gekregen" "eh, daar hebben ze geen brief over gekregen, en ik vind het niet netjes dat je dat zo zegt met al die mensen omheen." Nu gaat ze weer verder met iemand anders, en als ze daar mee klaar is zeg ik nog een keer dat ik het geen handige actie van haar vond, zegt ze "ach wat, jij doet ook niet altijd normaal"

Juistem. Ik doe niet normaal, dus dan mag mijn mentor, ook niet normaal doen. Verder ben ik geschorst zonder duidelijke redenen, en is er geen brief. Wat ik er mee aan moet weet ik nog niet.

kgg
Oud 13-11-2009, 12:44
Verwijderd
jeetje jongen
Oud 13-11-2009, 12:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bezorging van de krant. Nu is het oorlog
Jeetje, nog steeds niet?

De krantenjongen van mijn schoonouders flikte het ook altijd om te laat te komen met de krant, en die woonde nog wel in dezelfde straat. Hij presteerde het wel om op de dag voor kerst aan te bellen en om een fooi te vragen.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-11-2009, 17:40
Verwijderd
Citaat:
De achterlijke snol die mijn mentor is. Ik en een paar anderen kwamen haar tegen op de gang, ze vraagt iets and iemand, en dan zegt ze door dat antwoord heen "oja lennart dinsdag kom je naar mij toe en dan zorg ik voor werk." Ik vraag waarvoor dat werk is, zegt ze "komop, dat weet je best" "euh nee?" "Je bent dinsdag geschorst. Daar hebben je ouders een brief over gekregen" "eh, daar hebben ze geen brief over gekregen, en ik vind het niet netjes dat je dat zo zegt met al die mensen omheen." Nu gaat ze weer verder met iemand anders, en als ze daar mee klaar is zeg ik nog een keer dat ik het geen handige actie van haar vond, zegt ze "ach wat, jij doet ook niet altijd normaal"

Juistem. Ik doe niet normaal, dus dan mag mijn mentor, ook niet normaal doen. Verder ben ik geschorst zonder duidelijke redenen, en is er geen brief. Wat ik er mee aan moet weet ik nog niet.

kgg
Naar aanleiding van wat werd je dan geschorst!
Oud 13-11-2009, 17:57
Verwijderd
Dat stond een paar dagen terug in wsz. Dat dus, en omdat ik dat strafwerk niet af had gekregen, en toen ik tegen de docent zei dat ik het niet af kreeg vanwege te weinig tijd, zei hij "oh ok als je er geen tijd voor hebt doe je voor morgen nog vier pagina's". En toen zei ik "het is goed met jou" en toen werd ik verwijdert. De officiële reden luidt "onbeschoft bedrag jegens medeleerlingen, docenten, en ondergetekende". Ondergetekende was de kernteamleider, die mij etter noemde, en tegen wie ik alleen "ja meneer" heb gezegd.
Oud 13-11-2009, 18:26
Verwijderd
Ik ben niet blij met het constant terug vallen in een negatief wereldje waar ik alleen ronddwaal of niks zit te doen, altijd is het zo geweest dat als het lukt om een zeer goed gevoel te ervaren, deze langzaam verdwijnt. Ik haat het.
Oud 13-11-2009, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Dat stond een paar dagen terug in wsz.
Moet ik nu 2 miljoen wsz pagina's doorspitten?

Citaat:
Dat dus, en omdat ik dat strafwerk niet af had gekregen, en toen ik tegen de docent zei dat ik het niet af kreeg vanwege te weinig tijd, zei hij "oh ok als je er geen tijd voor hebt doe je voor morgen nog vier pagina's". En toen zei ik "het is goed met jou" en toen werd ik verwijdert. De officiële reden luidt "onbeschoft bedrag jegens medeleerlingen, docenten, en ondergetekende". Ondergetekende was de kernteamleider, die mij etter noemde, en tegen wie ik alleen "ja meneer" heb gezegd.
Hm, das wel wat flauwig.
Oud 13-11-2009, 19:12
Verwijderd
- Msn die weigert me aan te melden als ik niet de nieuwste versie installeer. Dus ik die nieuwste versie installeren, kan ik me helemáál niet meer aanmelden omdat de service zogenaamd tijdelijk niet beschikbaar is. Maar dat al voor een week. Ik haat al die zogenaamde verbeteringen.
- Imageshack die eveneens tegensputtert en weigert mijn foto's te uploaden.
- Chronisch gebrek aan tijd om te doen wat ik wil doen, omdat die dingen allemaal veel tijd kosten en mijn weken volgepland staan met dingen waarvoor ik snel resultaat moet leveren.
Oud 13-11-2009, 20:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AAAAH ik kan ook gewoon NIET reizen!

Vannacht sliep ik bij mijn vriendje en hij moest studeren dus hij bracht me niet naar de tramhalte. Dus ik kon echt NIET vinden bij welke tramhalte mijn tram vertrok. Want nee, niet alle trams gaan naar amsterdam centraal. PauperOV. Maar toen had ik eindelijk de tram gevonden en toen stapte ik vast in zodat ik hem niet zou missen en ging ik mijn portomonnee opgraven.
Twee haltes lang zoeken later kwam ik erachter dat mijn portomonnee nog bij mijn vriendje lag. Dus moest ik uitstappen. Maar ik moest om 1u werken en ik had nog net genoeg beltegoed voor 1 smsje dus ik sms mijn vriendje dat hij me SNEL moet bellen omdat ik mn geld niet heb. Maar hij stond onder de douche ofzo en hij reageerde niet en ik ging intussen op zoek naar een winkel waar ik mocht bellen en dat mocht uiteindelijk in een sigarenwinkeltje. Dus ik mijn vriendje bellen. Maar hij nam niet op. Dus ik papa bellen dat ik niet thuiskwam voor lunch en of hij mijn werk kon bellen dat ik waarschijnlijk te laat zou komen. En toen ben ik maar weer helemaal teruggelopen naar het huis van mijn vriendje en toen ik daar eindelijk voor de deur stond (nog verdwaald ook eerst) toen was hij heel verbaasd want hij had helemaal niet op zijn mobiel gekeken.
Gelukkig was ik uiteindelijk toch nog op tijd op mijn werk maar dan zonder eten, maar waarom moet het altijd zo'n odyssee zijn!!!
Oud 13-11-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
AAAAH ik kan ook gewoon NIET reizen!

Vannacht sliep ik bij mijn vriendje en hij moest studeren dus hij bracht me niet naar de tramhalte. Dus ik kon echt NIET vinden bij welke tramhalte mijn tram vertrok. Want nee, niet alle trams gaan naar amsterdam centraal. PauperOV. Maar toen had ik eindelijk de tram gevonden en toen stapte ik vast in zodat ik hem niet zou missen en ging ik mijn portomonnee opgraven.
Twee haltes lang zoeken later kwam ik erachter dat mijn portomonnee nog bij mijn vriendje lag. Dus moest ik uitstappen. Maar ik moest om 1u werken en ik had nog net genoeg beltegoed voor 1 smsje dus ik sms mijn vriendje dat hij me SNEL moet bellen omdat ik mn geld niet heb. Maar hij stond onder de douche ofzo en hij reageerde niet en ik ging intussen op zoek naar een winkel waar ik mocht bellen en dat mocht uiteindelijk in een sigarenwinkeltje. Dus ik mijn vriendje bellen. Maar hij nam niet op. Dus ik papa bellen dat ik niet thuiskwam voor lunch en of hij mijn werk kon bellen dat ik waarschijnlijk te laat zou komen. En toen ben ik maar weer helemaal teruggelopen naar het huis van mijn vriendje en toen ik daar eindelijk voor de deur stond (nog verdwaald ook eerst) toen was hij heel verbaasd want hij had helemaal niet op zijn mobiel gekeken.
Gelukkig was ik uiteindelijk toch nog op tijd op mijn werk maar dan zonder eten, maar waarom moet het altijd zo'n odyssee zijn!!!
gelukkig gaat reizen bij mij altijd goed
Oud 13-11-2009, 20:34
Verwijderd
Citaat:
- Msn die weigert me aan te melden als ik niet de nieuwste versie installeer. Dus ik die nieuwste versie installeren, kan ik me helemáál niet meer aanmelden omdat de service zogenaamd tijdelijk niet beschikbaar is. Maar dat al voor een week. Ik haat al die zogenaamde verbeteringen.
Misschien dat je firewall de nieuwe msn blokkeert? Gewoon even aangeven dat ie verkeer van msn moet doorlaten. Want de service hoort het wel gewoon te doen.
Oud 13-11-2009, 22:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik krijg de sims niet meer geinstalleerd! Eerst kreeg ik hem niet gespeeld en toen heb ik hem eraf gegooid en nou doet mijn computer weer normaal en nou kan ik hem niet meer installeren. WTF!
Oud 13-11-2009, 22:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
gelukkig gaat reizen bij mij altijd goed
klop dat maar af
Oud 13-11-2009, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg de sims niet meer geinstalleerd! Eerst kreeg ik hem niet gespeeld en toen heb ik hem eraf gegooid en nou doet mijn computer weer normaal en nou kan ik hem niet meer installeren. WTF!
Het staat in je register, waarschijnlijk.
Oud 13-11-2009, 22:38
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Volgende week zondag organiseert school een concert, ik en mijn vriendin gaan optreden en presenteren maar zij heeft nu griep dus kunnen we even niet oefenen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 13-11-2009, 22:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het staat in je register, waarschijnlijk.
waar?
Ik heb aspyr een mailtje gestuurd.
Oud 13-11-2009, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Het staat in je register, waarschijnlijk.
Mac OS X werkt niet met een register.
Oud 13-11-2009, 22:54
Verwijderd
Ik wist niet dat het over mac ging!
Oud 14-11-2009, 01:26
Verwijderd
Andre het Paard bij Nachtegiel. Die lach, argh!
Oud 14-11-2009, 08:59
Verwijderd
De feestdagen komen erg dichtbij.
Oud 14-11-2009, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat je firewall de nieuwe msn blokkeert? Gewoon even aangeven dat ie verkeer van msn moet doorlaten. Want de service hoort het wel gewoon te doen.
Ik heb het gecontroleerd en het was in orde, maar hij doet het nog steeds niet.

grmbl tyfus-msn
Oud 14-11-2009, 22:49
Sander.
Avatar van Sander.
Sander. is offline
nou, vervangend vervoer, dus inplaats van met de trein 10minuten nu met de bus 35 minuten.. zoiets.
Oud 15-11-2009, 19:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dissociaties. Nee, niet weer!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-11-2009, 02:36
Verwijderd
Ik wil steeds een kopje koffie zetten met m'n Senseo, maar ik heb nu koffiepads van een derderangs merk, en nu slaat mijn Senseo halverwege uit en krijg ik maar een half kopje. Als ik hem daarna weer aanzet en weer op 1 kop koffie druk, maakt ie wel een heel kopje (en dus moet ik m zelf uitzetten als de koffie tot de rand is)

Zijn de pads soms te klein of is mijn Senseo naar de knoppen?
Oud 16-11-2009, 02:39
Verwijderd
Derderangs koffiepads functioneren wel vaker slecht, las ik. Iets met dat ze één of ander buisje sneller verstoppen, ofzo. Volgende keer weer de gewone halen, niks aan de hand
Oud 16-11-2009, 02:43
Verwijderd
Maar dat de Senseo dan zou stoppen met persen, oke, maar UIT?
Oud 16-11-2009, 03:05
Verwijderd
Ja, hij is dan bang om oververhit te raken en valt daarom uit. Kan overigens ook aan kalk liggen, dan moet je 'm even ontkalken. Maar als je dit probleem vroeger nooit had en nu opeens wel dan zou ik 't eerder aan die pauperpads wijten.
Oud 16-11-2009, 04:39
Verwijderd
Hmm, dan ligt het aan de pauperpads, want de laatste keer deed ie het nog wel en toen had ik andere pads.
Oud 16-11-2009, 10:09
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Stress, en verzekeringen. Ik heb het wel gehad met werken in een verzekeringsmaatschappij
Oud 16-11-2009, 15:27
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Met alle dingen die ik nog moet regelen/doen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 16-11-2009, 15:49
Verwijderd
Met m'n afspraakje, want die is woensdag pas

Spoiler


Ik kan niet wachten!
Oud 16-11-2009, 15:49
Verwijderd
Hij heeft me nooit teruggeschreven en neemt nu de telefoon niet op. Hoezo een ongelofelijk kutte manier om een vriendschap van drie jaar te beëindigen. Ik raak er helemaal verdrietig van, verdomme.
Daarnaat, Nederland in het algemeen, wat een desillusie, na een dag al.
Oud 16-11-2009, 16:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet nu werken maar ik wil zo graag slapen
Oud 16-11-2009, 16:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb vandaag mn rooster gekregen, en ik dacht "jeej, lekker veel vrije uurtjes en lekker uitslapen", maar nu blijkt dat al die vrije uurtjes volgepland moeten worden met literatuurstudies en projectbijeenkomsten.

Citaat:
Ik wil steeds een kopje koffie zetten met m'n Senseo, maar ik heb nu koffiepads van een derderangs merk, en nu slaat mijn Senseo halverwege uit en krijg ik maar een half kopje. Als ik hem daarna weer aanzet en weer op 1 kop koffie druk, maakt ie wel een heel kopje (en dus moet ik m zelf uitzetten als de koffie tot de rand is)

Zijn de pads soms te klein of is mijn Senseo naar de knoppen?
Waarom koop je ook pauperpads?
__________________
you're not my demographic
Oud 16-11-2009, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vandaag mn rooster gekregen, en ik dacht "jeej, lekker veel vrije uurtjes en lekker uitslapen", maar nu blijkt dat al die vrije uurtjes volgepland moeten worden met literatuurstudies en projectbijeenkomsten.

Waarom koop je ook pauperpads?
De verpakking zag er zo mooi uit

OT:
Balkenende dreigt de Nederlandse vlag van het jongere broertje van Greenpeace, Sea Shepherd, in te trekken omdat ze Japanse illegale walvisjagers dwarsbomen, hetgeen de diplomatieke betrekkingen tussen Nederland en Japan zou schaden Hypocriet weer, van onze premier.
Oud 17-11-2009, 11:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hij heeft me nooit teruggeschreven en neemt nu de telefoon niet op. Hoezo een ongelofelijk kutte manier om een vriendschap van drie jaar te beëindigen. Ik raak er helemaal verdrietig van, verdomme.
Daarnaat, Nederland in het algemeen, wat een desillusie, na een dag al.
Wat kut allemaal *aai*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 17-11-2009, 14:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met kastjes en muren. Pff. Ik bel mijn school met een HEEL SIMPELE vraag. Ik word doorverbonden met de studentenadministratie. Die stuurt me weer door naar een andere afdeling, waar ze zeggen dat ik het schoolhoofd maar een mailtje moet sturen.
MAN.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN
erweka
59 28-05-2019 17:20
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Liefde & Relatie Wat zou jij doen in deze situatie?
x-spekkie-x
63 20-04-2009 23:38
Verhalen & Gedichten Verhaal met z'n allen..!!
123~RiAnNe~123
164 03-06-2004 18:07
Verhalen & Gedichten [verhaal]
Verwijderd
13 08-04-2004 12:30
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF?
bloempju
77 12-07-2002 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.