Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat mensen die bang zijn voor spinnen niet bang zijn voor muizen en vice versa.
Ik ben het allebei.
Advertentie
Oud 20-01-2010, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Dit vraagt trouwens allemaal wel om demonstraties op evt. volgende meetings.
Dan moet je me dus eerst dronken krijgen
Oud 20-01-2010, 14:01
Verwijderd
En ook voor kikkers.

We hadden weleens een kikker in huis (de kat bracht die mee) en als ze dan gaan springen, OMG, dat is eng! Ze komen heel hoog en ver.
Oud 20-01-2010, 14:01
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb geen zin om 6 uur te werken
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:02
Verwijderd
Ik moet van 5 tot 9 werken, bah. Ik heb het wel gehad met werken.
Oud 20-01-2010, 14:03
Verwijderd
Sinds ik hier woon heb ik geen muizen gezien, dan hoef ik nu ik het weet toch ook niet bang te zijn?
Oud 20-01-2010, 14:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik moet van 5 tot 9 werken, bah. Ik heb het wel gehad met werken.
5-11 hier
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Sinds ik hier woon heb ik geen muizen gezien, dan hoef ik nu ik het weet toch ook niet bang te zijn?
Muizen zijn lief<3
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Muizen zijn lief<3
Maar ze komen ineens tevoorschijn en rennen dan hard.
Oud 20-01-2010, 14:06
Verwijderd
Ik heb het ook niet zo op muizen. Toen ik nog bij mijn ouders woonde zat er eens één op m'n kamer en toen heb ik drie weken bij mijn zusje gelogeerd omdat ik er niet meer durfde te slapen.
Spinnen zijn gewoon niet zo fijn, maar ben er niet bang voor.
Slangen vind ik zo'n beetje het allerengste dat er is. Ik kan al panikeren van een foto van een slang.
Oud 20-01-2010, 14:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maar ze komen ineens tevoorschijn en rennen dan hard.
Ratten zijn eng
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:07
Verwijderd
Ach, je hebt hier toch geen slangen. En als hier een slang zou zitten dan zou ik weleens iets hebben van, eh wtf, maar niet echt bang zijn. Denk ik hoor. In de praktijk zal ik wel weer vet bang zijn. :')
Oud 20-01-2010, 14:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
WTF SLANGEN ZIJN AWESOME!!
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ach, je hebt hier toch geen slangen. En als hier een slang zou zitten dan zou ik weleens iets hebben van, eh wtf, maar niet echt bang zijn. Denk ik hoor. In de praktijk zal ik wel weer vet bang zijn. :')
je hebt hier 3 soorten die in het wild leven
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:08
Verwijderd
Citaat:
je hebt hier 3 soorten die in het wild leven
de ADDER!
Oud 20-01-2010, 14:08
Verwijderd
Ik denk dat ik het bangste ben voor onderwaterbeesten. Bij die docu van David Attenborough, Blue Planet, zat ik continu GROOOOOOS te roepen. Die rare beesten zijn wel extreem gaaf maar ook heel eng. Ik durf ook absoluut niet in zee/meertjes/etc zonder slippers.
Oud 20-01-2010, 14:09
Verwijderd
Van de zomer heb ik voor het eerst een slang in het wild gezien toen ik door de bosjes ploegde in Zuid-Frankrijk. Dat was wel even eng, want ik was bijna op hem gaan staan ieehh
Oud 20-01-2010, 14:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Het schijnt dat mensen die bang zijn voor spinnen niet bang zijn voor muizen en vice versa.
Zou wel kunnen, ik ben heel bang voor spinnen, maar niet voor muizen. Je theorie krijgt +1
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 20-01-2010, 14:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
de ADDER!
De ringslang en de gladde slang
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Zou wel kunnen, ik ben heel bang voor spinnen, maar niet voor muizen. Je theorie krijgt +1
Ja, dat geldt voor mij ook.
Oud 20-01-2010, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het bangste ben voor onderwaterbeesten. Bij die docu van David Attenborough, Blue Planet, zat ik continu GROOOOOOS te roepen. Die rare beesten zijn wel extreem gaaf maar ook heel eng. Ik durf ook absoluut niet in zee/meertjes/etc zonder slippers.
Dat heb ik ook altijd, vind diepzeedieren echt vies.

En toen ik in Thailand het water in ging was ik ook de hele tijd bang dat ik het slachtoffer van een worm ofzo zou zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 14:11
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik denk dat ik het bangste ben voor onderwaterbeesten. Bij die docu van David Attenborough, Blue Planet, zat ik continu GROOOOOOS te roepen. Die rare beesten zijn wel extreem gaaf maar ook heel eng. Ik durf ook absoluut niet in zee/meertjes/etc zonder slippers.
Ik heb vroeger heel erg gehad als ik in de maas ofzo ging zwemmen dat ik helemaal in paniek raakte als ik geen grond meer onder mijn voeten voelde
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:11
Verwijderd
Maar jullie vinden het niet eng als je in de keuken staat en je ziet ineens een muis wegschieten?

Ik schrik dan zo erg dat ik verstijf en alles, en heel lang niet meer naar de keuken durf.
Oud 20-01-2010, 14:12
Rationeel
Rationeel is offline
vorig jaar zo'n slangebeest om mijn nek gedaan. die beesten voelen echt stoer; één dikke bonk spieren
Oud 20-01-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook altijd, vind diepzeedieren echt vies.

En toen ik in Thailand het water in ging was ik ook de hele tijd bang dat ik het slachtoffer van een worm ofzo zou zijn.
Het zijn ook allemaal van die ..absurde wezens dat is het ook dat zo zo gaaf maakt.
Oud 20-01-2010, 14:12
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat heb ik ook altijd, vind diepzeedieren echt vies.

En toen ik in Thailand het water in ging was ik ook de hele tijd bang dat ik het slachtoffer van een worm ofzo zou zijn.


__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar jullie vinden het niet eng als je in de keuken staat en je ziet ineens een muis wegschieten?

Ik schrik dan zo erg dat ik verstijf en alles, en heel lang niet meer naar de keuken durf.
het is een harig beestje van 10 gram
Oud 20-01-2010, 14:13
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Maar jullie vinden het niet eng als je in de keuken staat en je ziet ineens een muis wegschieten?

Ik schrik dan zo erg dat ik verstijf en alles, en heel lang niet meer naar de keuken durf.
stel je eens voor dat je een eitje bakt en er komt opeens een duif op je schouder zitten
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:13
Verwijderd
Citaat:
het is een harig beestje van 10 gram
Ja, maar je schrikt toch! En er horen toch geen dieren in je keuken te zitten? Kijk, spinnen en alles oke, maar een zoogdier, br.
Oud 20-01-2010, 14:13
Rationeel
Rationeel is offline
ook ooit een zuigzoen van een octopus op mijn arm gehad <3
Oud 20-01-2010, 14:13
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
vorig jaar zo'n slangebeest om mijn nek gedaan. die beesten voelen echt stoer; één dikke bonk spieren
Indeed
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja, maar je schrikt toch! En er horen toch geen dieren in je keuken te zitten? Kijk, spinnen en alles oke, maar een zoogdier, br.
dat je het onhygiënisch vindt oké, maar eng toch niet? wat kan er nu gebeuren?
Oud 20-01-2010, 14:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Muizen vind ik leuk, als ik een muis in huis heb is het een gelukkige muis want ik ben in staat hem te voeren en te vangen (en hij overleeft dus). Spinnen vind ik nuttige beesten, dus ik laat ze leven.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
dat je het onhygiënisch vindt oké, maar eng toch niet? wat kan er nu gebeuren?
onhygienisch, care, maar wel heeeel eng ja. Er kan ook niks gebeuren, maar gewoon het idee dat er ergens een muis zit die tevoorschijn kan komen!
Oud 20-01-2010, 14:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar je schrikt toch! En er horen toch geen dieren in je keuken te zitten? Kijk, spinnen en alles oke, maar een zoogdier, br.
Je bent zelf een zoogdier!
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 14:14
Verwijderd
Citaat:
vorig jaar zo'n slangebeest om mijn nek gedaan. die beesten voelen echt stoer; één dikke bonk spieren
En koud. Dat heb ik ook eens gedaan, in Engeland ergens duizend jaar geleden. Enorme slang, die over de schouders van mijn moeder, mijn broertje en zusjes en mezelf werd gedrapeerd
Oud 20-01-2010, 14:15
Verwijderd
Ik heb een keer een dode slang in het wild gezien en toen was ik echt de rest van de wandeling doodsbang voor evt. levende slangen...
Oud 20-01-2010, 14:15
Verwijderd
wij hebben slangen thuis
Oud 20-01-2010, 14:15
Verwijderd
Ik zou het minder erg vinden als er een das in de keuken zat dan een muis.
Oud 20-01-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Maar jullie vinden het niet eng als je in de keuken staat en je ziet ineens een muis wegschieten?

Ik schrik dan zo erg dat ik verstijf en alles, en heel lang niet meer naar de keuken durf.
Jawel, vind ik ook eng. Denk ik. Heb het nog nooit meegemaakt, gelukkig. Wel eens in de kelder bij mijn ouders.
Oud 20-01-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
De ringslang en de gladde slang
de gladslang is wel een leuke baas, die heb ik een keertje in het wild opgepakt in zweden! whoesh!
Oud 20-01-2010, 14:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb een keer een dode slang in het wild gezien en toen was ik echt de rest van de wandeling doodsbang voor evt. levende slangen...
Hihi, toen we in Finland in de bergen waren gaan wandelen lag er opeens een heel klein slangetje op het pad. Ik dacht eerst dat het een takje was, maar toen bewoog hij en schrok ik me wel even een hoedje.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-01-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
ook ooit een zuigzoen van een octopus op mijn arm gehad <3
Ieh Octupussen zijn echt een van de engste beesten EVAH.
Oud 20-01-2010, 14:17
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline


ik vind het zo'n vet beest jammer dat hij is uitgestorven
__________________
Yoloswag 420
Oud 20-01-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
stel je eens voor dat je een eitje bakt en er komt opeens een duif op je schouder zitten

Duiven zijn natuurlijk tha bomb. Vraag maar aan Bert.
Oud 20-01-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
ook ooit een zuigzoen van een octopus op mijn arm gehad <3
don't say you love me, youuuuu don't even know me
Oud 20-01-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het minder erg vinden als er een das in de keuken zat dan een muis.


Oud 20-01-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Hoi
omg minitokje
Oud 20-01-2010, 14:19
Verwijderd
omnomnom ik heb een maispistolet met cranberrypaté!
Oud 20-01-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het minder erg vinden als er een das in de keuken zat dan een muis.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17.