Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 13:12
Rationeel
Rationeel is offline
oe, en als ze stiekem trajectcontrole hebben op de a4, dan ben ik ook redelijk de sjaak
Advertentie
Oud 01-06-2010, 13:16
Verwijderd
Ik had twee weken nadat ik 18 was geworden mijn rijbewijs gehaald, theorie en praktijk in één keer gehaald Ik kan niet super goed technisch rijden maar ik ben wel zelfverzekerd in het verkeer, ik denk dat zoiets al veel scheelt. Bovendien kan ik niet echt goed in parkeren maar goed, huppa goois parkeren of misschien niet helemaal prachtig zoals op een examen, boeiend. Het is maar een auto Op mijn examen deed ik het wel netjes
Oud 01-06-2010, 13:16
Verwijderd
Oh en de mate waarin ik te hard rijd ligt een beetje aan de auto en hoe stoer ik me daar in voel
Oud 01-06-2010, 13:20
Verwijderd
Ik heb een tijd terug op interwebz weer die punten opgezoch waar je op moet letten bij het in- en fileparkeren, en nu kan ik het prima het enige dat ik nog niet goed durf is parkeergarages, want krap + donker + steile afdalingen + scherpe bochten + dicht genoeg bij het knopje gaan rijden zodat je niet helemaal uit het raam hoeft te klimmen hmm dat laat ik liever aan een ander over verder vind ik autorijden heel leuk, vooral met harde muziek + meezingen en sturen als een taxichauffeur (aldus mijn rij-instructeur)
Oud 01-06-2010, 13:21
Rationeel
Rationeel is offline
zelfverzekerdheid is heel belangrijk ja, ik kan me voorstellen dat je echt in je broek schijt als je een beetje faalangstig bent o.i.d.

gister heb ik wel even wat rubber verbrand en meer dan alleen remsporen op de weg veroorzaakt. ik was aan het fileflirten en toen hoorde ik in ene piepende banden voor me, dus toen moest ik zelf ook heeeeeeel hard remmen.
Oud 01-06-2010, 13:21
Verwijderd
om 14:30 weer verder met studeren! ik ben het zo zat dat ik er soms van moet huilen en afstuderen gaat me zo goed als zeker niet meer lukken dit jaar dus yesss nog een extra jaar studeren gvd ik wil gewoon werken #%$^!%#$!^$@#!%^
Oud 01-06-2010, 13:23
Rationeel
Rationeel is offline
nouja, fileflirten... ik was gefascineerd aan het kijken hoe een chauffeur naast me ongenegeerd zijn neus zat leeg te lepelen.
Oud 01-06-2010, 13:24
Verwijderd
fileflirten is leuk
Oud 01-06-2010, 13:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
om 14:30 weer verder met studeren! ik ben het zo zat dat ik er soms van moet huilen en afstuderen gaat me zo goed als zeker niet meer lukken dit jaar dus yesss nog een extra jaar studeren gvd ik wil gewoon werken #%$^!%#$!^$@#!%^
ahhhh balen, kun je niet gewoon afstuderen wanneer je wilt? moet je dan echt een heel jaar wachten?
Oud 01-06-2010, 13:25
Verwijderd
Fileflirten is overrated. Ik ga als passagier gewoon slapen.
Oud 01-06-2010, 13:27
Verwijderd
het is leuker om nootjes met de heterd in de auto naast je te delen
Oud 01-06-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
ahhhh balen, kun je niet gewoon afstuderen wanneer je wilt? moet je dan echt een heel jaar wachten?
Nou, als ik vak X nu niet haal moet ik dat volgend jaar weer doen op hetzelfde tijdstip. Als ik vak Y niet haal, kan ik evt een ander (kutter) keuzevak doen in het eerste semester, en datzelfde geldt voor vak Z. Wat de scriptie betreft is het allemaal een stuk makkelijker.

Ik heb eigenlijk helemaal geen recht van huilen, want als ik gewoon braaf het hele jaar fulltime had gestudeerd was het misschien wel gelukt allemaal, maar gebrek aan discipline + haat aan studie = faal. Ik vervloek mezelf nu echt dat ik niet ben gestopt na m'n bachelordiploma. Maar nu stoppen is ook geen optie meer, ik heb zowat de helft van de master al binnen met prima cijfers ;x
Oud 01-06-2010, 13:30
Verwijderd
Citaat:
nouja, fileflirten... ik was gefascineerd aan het kijken hoe een chauffeur naast me ongenegeerd zijn neus zat leeg te lepelen.
Haha Ik vind het altijd prachtig als ik de mercedes leen en er zit een stel kutjochies met petjes en in een oud golfje naast je die er alles aan doen om sneller op te trekken dan jij. Meestal maak ik dan een gaap gebaar en laat ik even zien wie de baas is
Oud 01-06-2010, 13:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou, als ik vak X nu niet haal moet ik dat volgend jaar weer doen op hetzelfde tijdstip. Als ik vak Y niet haal, kan ik evt een ander (kutter) keuzevak doen in het eerste semester, en datzelfde geldt voor vak Z. Wat de scriptie betreft is het allemaal een stuk makkelijker.

Ik heb eigenlijk helemaal geen recht van huilen, want als ik gewoon braaf het hele jaar fulltime had gestudeerd was het misschien wel gelukt allemaal, maar gebrek aan discipline + haat aan studie = faal. Ik vervloek mezelf nu echt dat ik niet ben gestopt na m'n bachelordiploma. Maar nu stoppen is ook geen optie meer, ik heb zowat de helft van de master al binnen met prima cijfers ;x
jezus wat strikt, valt er dan ook niet iets te 'regelen' met de docent van vak x ofzo. bij ons waren ze wel redelijk soepel, dan kon je soms in zo'n geval een case of mondeling krijgen...
Citaat:
Haha Ik vind het altijd prachtig als ik de mercedes leen en er zit een stel kutjochies met petjes en in een oud golfje naast je die er alles aan doen om sneller op te trekken dan jij. Meestal maak ik dan een gaap gebaar en laat ik even zien wie de baas is
dit klinkt helemaal niet als iets wat jij zou doen...

mij lukt het alleen niet, ik rijd nu in een gammele peugeot 206, die 0-100 doet in 3 minuten ongeveer
Oud 01-06-2010, 13:41
Verwijderd
En nu eet ik poppers
Oud 01-06-2010, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Haha Ik vind het altijd prachtig als ik de mercedes leen en er zit een stel kutjochies met petjes en in een oud golfje naast je die er alles aan doen om sneller op te trekken dan jij. Meestal maak ik dan een gaap gebaar en laat ik even zien wie de baas is
ik heb nu echt een bepaald beeld van jou.
Oud 01-06-2010, 13:43
Verwijderd
Citaat:


dat eerst had ik trouwens ook, maar toen zag de examinator het niet
Ik zat toen bij een examinator met een vrij laag slagingspercentage (hoorde ik een paar weken later), ze had haar voet al op de rem.
Oud 01-06-2010, 13:44
Verwijderd
Poppers? .
Oud 01-06-2010, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, als ik vak X nu niet haal moet ik dat volgend jaar weer doen op hetzelfde tijdstip. Als ik vak Y niet haal, kan ik evt een ander (kutter) keuzevak doen in het eerste semester, en datzelfde geldt voor vak Z. Wat de scriptie betreft is het allemaal een stuk makkelijker.

Ik heb eigenlijk helemaal geen recht van huilen, want als ik gewoon braaf het hele jaar fulltime had gestudeerd was het misschien wel gelukt allemaal, maar gebrek aan discipline + haat aan studie = faal. Ik vervloek mezelf nu echt dat ik niet ben gestopt na m'n bachelordiploma. Maar nu stoppen is ook geen optie meer, ik heb zowat de helft van de master al binnen met prima cijfers ;x
Kun je geen extra (eerdere) herkansingen regelen voor die vakken? En dan als reden opvoeren dat je je master bijna hebt. Heel soms werkt dat.
Oud 01-06-2010, 13:47
Verwijderd
gezoute poppers.
Oud 01-06-2010, 13:49
Verwijderd
Wij hebben een 21 jaar oude Ford Sierra die we van Theodoors vader hebben ge-erfd en die ooit 800 gulden kostte, en ik vind dat prima voorlopig en dacht: dan sparen we eerst een jaar voor een goede tweedehands, en als we die hebben sparen we vier jaar voor een kleine nieuwe. Maar Theodoor wil heel graag NU een kleine nieuwe auto en die gaat hij dan kopen van het geld van zijn vaders pensioenverzekering en ipv dat ik ga sparen, ga ik dan telkens geld naar Theodoor overmaken tot ik ook de helft daarvan heb betaald. Vind ik eigenlijk ook wel een goede regeling

Alleen mag ik met een nieuwe auto niet tegen paaltjes rijden. Met de sierra doe ik dat ook nooit, maar ik vind het een geruststellende gedachte dat het niet erg is als het toch gebeurt
Oud 01-06-2010, 13:50
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Poppers? .
Citaat:
gezoute poppers.
Oud 01-06-2010, 13:53
Verwijderd
Oud 01-06-2010, 13:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah nein, stond hier ineens belastingdienst
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 14:04
Verwijderd
op je werk of thuis?
Oud 01-06-2010, 14:04
Verwijderd
Oud 01-06-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ah nein, stond hier ineens belastingdienst
en toen?
Oud 01-06-2010, 14:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
op je werk of thuis?
Op mn werk gelukkig was de baas er snel

Edit: Toen gingen ze me vragen stellen over mijn salaris enzo, maar ik heb gewoon keurig antwoord gegeven en toen kwam Ab gelukkig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
En nu eet ik poppers
Ben je zo geil?
Oud 01-06-2010, 14:21
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hallo .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-06-2010, 14:22
Verwijderd
Hoi.
Oud 01-06-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ben je zo geil?
botergeil ja.
Oud 01-06-2010, 14:23
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik heb Oreo's met witte chocolade ontdekt .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-06-2010, 14:25
Verwijderd
hmmm die zijn nom maar die met bruine zijn nog lekkerder
Oud 01-06-2010, 14:25
Verwijderd
Ik lust geen Oreo's en moest laatst toch per se de Oreo McFlurry uitproberen. Gatverdamme. Heb het moeten weggooien. Dan is de M&M versie nog de enige die ik nog niet geprobeerd heb, maar dat zal ik dan maar laten aangezien ik die ook niet lust.

Ik heb een mail "Kapsoneslijer" genaamd. Durf niet te openen, straks is het een virus.
Oud 01-06-2010, 14:26
Rationeel
Rationeel is offline
ah, archont mag morgen weer terugkomen
Oud 01-06-2010, 14:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik lust geen Oreo's en moest laatst toch per se de Oreo McFlurry uitproberen. Gatverdamme. Heb het moeten weggooien. Dan is de M&M versie nog de enige die ik nog niet geprobeerd heb, maar dat zal ik dan maar laten aangezien ik die ook niet lust.

Ik heb een mail "Kapsoneslijer" genaamd. Durf niet te openen, straks is het een virus.
ooh oreo mcflurry dat is een van de weinige dingen die ik lekker vind bij de mac
Oud 01-06-2010, 14:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga tellen doeii (tot straks als ik thuis ben)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik lust geen Oreo's en moest laatst toch per se de Oreo McFlurry uitproberen. Gatverdamme. Heb het moeten weggooien. Dan is de M&M versie nog de enige die ik nog niet geprobeerd heb, maar dat zal ik dan maar laten aangezien ik die ook niet lust.

Ik heb een mail "Kapsoneslijer" genaamd. Durf niet te openen, straks is het een virus.
Och of het nou een virus is of iemand die je gaat uitschelden per mail, lijkt me allebei niet de moeite van het openen waard weg ermee!
Oud 01-06-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ik heb nu echt een bepaald beeld van jou.
ach
Oud 01-06-2010, 14:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh ik heb trouwens niemand platgereden hoor Sarah!
Oud 01-06-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ik lust geen Oreo's en moest laatst toch per se de Oreo McFlurry uitproberen. Gatverdamme. Heb het moeten weggooien. Dan is de M&M versie nog de enige die ik nog niet geprobeerd heb, maar dat zal ik dan maar laten aangezien ik die ook niet lust.

Ik heb een mail "Kapsoneslijer" genaamd. Durf niet te openen, straks is het een virus.
M&Ms is lekker, hahahahahah kapsoneslijer wtf (:
Oud 01-06-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Oh ik heb trouwens niemand platgereden hoor Sarah!
goedzo!
Op zich wordt je van marihuana ook niet roekeloos enzo zoals van alcohol, maar alleen een beetje sloom
Oud 01-06-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
ach
Misschien klopt het ook wel niet hoor
Oud 01-06-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Och of het nou een virus is of iemand die je gaat uitschelden per mail, lijkt me allebei niet de moeite van het openen waard weg ermee!
Nou, ik zou dat laatste wel interessant vindne om te lezen.
Oud 01-06-2010, 14:30
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik lust geen Oreo's
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 01-06-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Misschien klopt het ook wel niet hoor
Ligt er natuurlijk helemaal aan wat het is
Oud 01-06-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, eerst gingen ze nog wel, maar ze zijn toch smerig eigenlijk.
Oud 01-06-2010, 14:32
Verwijderd
Oi oi oi wat was het alweer heerlijk op het terras, en vanaf morgen gaat de zon echt schijnen <3. Zomer
Oud 01-06-2010, 14:34
Verwijderd
Ik vind Oreo's ook niet lekker genoeg voor koekjes. De buitenkant ziet eruit of het naar chocola gaat smaken maar doet dat niet, dat is altijd teleurstellend. En dan zit er van die smakeloze crème tussen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.