Oud 19-01-2014, 20:56
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Heey,
Ik ben een meisje van 14 jaar.
Ik ben 1.69 meter en 47 kilo.

Ik ben niet dik ofzo, maar wel een klein beetje vet op de onderbuik. Ik zou dat graag wel willen hebben voor dat ik in bikini ga.

ik ben voor de rest gewoon normaal, geen dikke benen of armen, alleen een klein beetje op de onderbuik, ik denk dat veel mensen dat wel herkennen.

Nu wil ik dus weten of jullie tips hebben om dus specifiek dat vet op de onderbuik weg te werken.

Dus als jullie tips, workouts of schema's hebben, graag!

Groetjes
Lana
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 21:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Plaatselijk vet verliezen gaat niet (tenzij je liposuctie ondergaat). De enige andere manier is afvallen. Gezien je lengte en gewicht raad ik je ten zeerste af om te proberen af te vallen.
Dat vet op je onderbuik is normaal vet dat alle vrouwenlichamen horen te hebben. Alleen extreem graatmagere mensen en jonge meisjes zonder vrouwlijke vormen hebben hem niet, en helaas zijn dat nou net de mensen die je altijd in de blaadjes ziet. Oh al die plaatjes zijn ook nog eens allemaal gefotoshopt. En met jouw lengte en gewicht geloof ik nooit dat je echt een vetje op je buik hebt dat de moeite waard is om zo te noemen
En net als dat jongens niet in 6 weken een wasbordje kunnen krijgen, geldt dat ook voor meisjes. Je kunt best je buikspieren trainen voor een mooie gespierde buik, maar dat kost maanden en meer dan elke avond een kwartiertje buikspieroefeningen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 09:16
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Citaat:
Plaatselijk vet verliezen gaat niet (tenzij je liposuctie ondergaat). De enige andere manier is afvallen. Gezien je lengte en gewicht raad ik je ten zeerste af om te proberen af te vallen.
Dat vet op je onderbuik is normaal vet dat alle vrouwenlichamen horen te hebben. Alleen extreem graatmagere mensen en jonge meisjes zonder vrouwlijke vormen hebben hem niet, en helaas zijn dat nou net de mensen die je altijd in de blaadjes ziet. Oh al die plaatjes zijn ook nog eens allemaal gefotoshopt. En met jouw lengte en gewicht geloof ik nooit dat je echt een vetje op je buik hebt dat de moeite waard is om zo te noemen
En net als dat jongens niet in 6 weken een wasbordje kunnen krijgen, geldt dat ook voor meisjes. Je kunt best je buikspieren trainen voor een mooie gespierde buik, maar dat kost maanden en meer dan elke avond een kwartiertje buikspieroefeningen.
Het is ook niet mijn bedoeling om af te vallen. Maar wat jij dus zegt is gwn buikspieroefeningen dus? welke zijn dan het effectiefst?
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 10:11
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Waarom zou je dat willen verliezen? Een strakke buik is misschien mooier, maar een buik met een klein laagje vet is veel gezonder! bovendien heb je kans dat als je dat kwijt wilt raken, je op andere plekken ook gaat afvallen. Je kan ze wel trainen natuurlijk, dan wordt het meer spiermassa!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 11:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het is ook niet mijn bedoeling om af te vallen. Maar wat jij dus zegt is gwn buikspieroefeningen dus? welke zijn dan het effectiefst?
Nee wat is zeg is dat je met buikspieroefeningen dat vet niet kwijtraakt, maar wel de spieren op de gebieden zonder vet wat kunt aanzetten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 15:31
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Citaat:
Nee wat is zeg is dat je met buikspieroefeningen dat vet niet kwijtraakt, maar wel de spieren op de gebieden zonder vet wat kunt aanzetten.
Oke.

Weer iemand dan,welke buikspieroefeningen het beste werken?
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 17:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
http://www.leontien.nl/artikel/967/l...svermogen.aspx
hier staan 8 prima buikspieroefeningen op.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 21:10
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Citaat:
http://www.leontien.nl/artikel/967/l...svermogen.aspx
hier staan 8 prima buikspieroefeningen op.
Thx!
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 20-01-2014, 21:44
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Seksen is goed voor je buikspieren
Met citaat reageren
Oud 21-01-2014, 05:55
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
-.- ik ben 14
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 15:31
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Vet op de onderbuik hoort bij vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2014, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Seksen is goed voor je buikspieren
Vooral voor mannen ja, voor vrouwen wat minder lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 14:23
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Vooral voor mannen ja, voor vrouwen wat minder lijkt me.

Oh, ik hoorde juist dat het voor vrouwen goed is voor de buikspieren.. zal ook wel aan het type standje liggen?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 16:32
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
stop nou meiden... dat buikje moét een beetje zacht... das expres
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 16:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Een strakke buik is misschien mooier
Nope, want weetje; er is niet zoiets als alleen op die plek een klein beetje vet wegwerken; het eerst verdwijnt vet op de logische plekken, tiet, heup en kont... pas als laatste is een buik aan de beurt en dat is dubbel bij vrouwen...

Lopen helpt goed om je romp in vorm te houden als je echt een tip wilt TS, veel mensen hebben zitvlees omdat we altijd rijden, maar really zonder een skelet te worden raken de meeste vrouwen dat beetje buik niet kwijt en het is ook onnodig want vrijwel alle vrouwen hebben het... zoals ik zei; dat moét een beetje zacht... dat nodigt uit om er je hoofd op te leggen zodat ze door je haar kan kriebelen.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 17:56
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Ik heb een strakke buik
En dat heb ik gekregen nadat ik een paar jaar geleden voor drie maanden of zo elke avond buikspieroefeningen deed. (sit-ups)
Sindsdien ben ik al wat aangekomen, maar op mijn buik is nog steeds geen grammetje vet te zien!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2014, 20:02
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Iedereen heeft buikspieren. Wat je vooral niet moet doen: er over gaan piekeren, middeltjes/drugs nemen of diëten.
Klein truukje:
Kracht-training (vooral de grote spieren, bv. de benen=quadriceps). Zorgt voor spierafbouw, en aanmaak - en later onderhoudt. Verslind een gigantische hoeveelheid koolhydraten. De winst zin in het lichaamsmetaboliseme terwijl je slaapt.
EetPATROON: 3x per dag eten. WEL ontbijten. Beperkt snoepen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 12:20
Verwijderd
Denk niet dat je drugs neemt voor een strakke buik..
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 19:55
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Mijn vraag: Waarom maak je je zo druk om het feit dat je buik niet helemaal strak is?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:01
lanastar
Avatar van lanastar
lanastar is offline
Citaat:
Mijn vraag: Waarom maak je je zo druk om het feit dat je buik niet helemaal strak is?
Omdat ik het mooi vind om een strakke buik te hebben. Daarbij komt dat ik aan ballet doe, dus wat buikspieroefeningen kunnen geen kwaad, ik heb namelijk sterke buikspieren nodig. :-)
__________________
the sea is my home... the ocean is my life... the water is my element....
some times I just will wish that I can be a mermaid....
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 21:22
haarlembiatchx
Avatar van haarlembiatchx
haarlembiatchx is offline
Een jongen gaat je echt niet afkeuren voor een klein beetje vet.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Snel een strakke buik!
FreeYourself
14 10-07-2013 11:56
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid een buikje---> erg?
sheba
48 12-02-2005 00:04
Lichaam & Gezondheid Strakke buik
x-ViXeN-x
21 19-06-2004 08:35
Lichaam & Gezondheid buik
xwouter
55 18-07-2003 14:20
Lichaam & Gezondheid strak plat buikje
Verwijderd
50 23-06-2002 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.