Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2015, 01:03
Verwijderd
Hoi ik ben een gans

we waren in een hotel en hadden onze katten mee. 's morgens kon ik de zwarte kat nergens vinden, op zo'n kleine ruimte kan ie moeilijk zoek raken. Toevallig keek ik uit het raam en zag een zwarte kat in het grasveldje/doornenstruiken naast het hotel zitten ik als een gek naar beneden gerend want het zou betekenen dat hij van 3 hoog uit het raam was gevallen, waar ik me al over verbaasde want zoveel heeft dat raam niet opengestaan. Heel toevallig was er precies onder onze kamer een container met oude matrassen dus hij was zacht geland! Ik dat grasveld op (wat heel nat en zompig was en vol doornenstruiken). Ben ik op 10 meter afstand van hem, vlucht ie de bosjes in. Aargh. M'n huisgenoot erbij, roepen, doosje snoepjes rammelen. Na een half uur weer naar binnen gegaan om onze spullen te pakken want de uitchecktijd begon in de buurt te komen, daarna gingen we verder proberen.
Eenmaal in de kamer pakken we onze spullen, blijkt hij achterin een kastje te liggen chillen :')
Advertentie
Oud 12-01-2015, 04:11
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Nee Zelfs toen ik alleen met d'r was deed ze vet kut terwijl ik enorm m'n best aan 't doen was



Dat was 't vooral ja. Zo van HOI ERTUR OH NEE GRAPJE DOEI, WANT ZIJ IS HIER. En ze kwam gewoon niet naar me toe, wat ik ook probeerde.



Dat wij speciaal voor jou zijn natuurlijk Jaloerse kutkat
Hahaha wtf dat heb ik dr echt nog nooit zien/horen doen, hier is ze altijd mega rustig en lief tegen iedereen!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-01-2015, 04:16
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik doelde op de forumster en die is in het algemeen wel populair, maar mijn groupies zijn jaloers op onze vriendschap Paultje is overal populair
Ertur vieze dramaqueen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 12-01-2015, 06:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoi ik ben een gans

we waren in een hotel en hadden onze katten mee. 's morgens kon ik de zwarte kat nergens vinden, op zo'n kleine ruimte kan ie moeilijk zoek raken. Toevallig keek ik uit het raam en zag een zwarte kat in het grasveldje/doornenstruiken naast het hotel zitten ik als een gek naar beneden gerend want het zou betekenen dat hij van 3 hoog uit het raam was gevallen, waar ik me al over verbaasde want zoveel heeft dat raam niet opengestaan. Heel toevallig was er precies onder onze kamer een container met oude matrassen dus hij was zacht geland! Ik dat grasveld op (wat heel nat en zompig was en vol doornenstruiken). Ben ik op 10 meter afstand van hem, vlucht ie de bosjes in. Aargh. M'n huisgenoot erbij, roepen, doosje snoepjes rammelen. Na een half uur weer naar binnen gegaan om onze spullen te pakken want de uitchecktijd begon in de buurt te komen, daarna gingen we verder proberen.
Eenmaal in de kamer pakken we onze spullen, blijkt hij achterin een kastje te liggen chillen :')
Mooi verhaal
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2015, 07:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom zijn die aso's in mijn flat toch in de veronderstelling dat, als hun kinderen naar school moeten, IEDEREEN DAARONDER MOET LIJDEN. Inside voice jongens, inside voice.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2015, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Ertur vieze dramaqueen
Oud 12-01-2015, 07:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens had mijn kat vannacht weer een (dubbele) aanval heb een filmpje gemaakt en die net naar de dierenarts gemaild, misschien helpt dat. Waarschijnlijk niet trouwens, maar wie weet zegt ze wel dat het typisch epilepsie is en dat we gewoon medicatie kunnen gaan geven. Dat zou wel schelen in de onderzoekskosten :')

Ze zijn overigens nu aan de antibiotica voor een parasiet, hij haat me als hij het moet (zo weer, 2x per dag) en zij is supermakkelijk en ze slapen de godganse dag. Weet niet of dat daardoor komt, maar het is wel lekker rustig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-01-2015, 08:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Hahaha wtf dat heb ik dr echt nog nooit zien/horen doen, hier is ze altijd mega rustig en lief tegen iedereen!
dan ligt t aan mij hoe regeert ze op mannen die mee aandacht krijgen dan zij?
Oud 12-01-2015, 09:06
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als ze ons voor tien jaar op een onbewoond eiland zetten, hebben we een satelliet in baan om Jupiter tegen de tijd dat ze ons komen halen.
Citaat:
Ik heb dat ook met enige regelmaat
Aight
Oud 12-01-2015, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Romeins fort in Engeland uitgelijnd op de zonnewende

Foto: AFP

Gepubliceerd: 10 januari 2015 15:49 Laatste update: 10 januari 2015 17:28


De toegangspoorten van een Romeins fort in Engeland uit 138 na Christus, staan precies zo gericht dat ze in lijn staan met de zonnewende in de zomer en de winter

Dat ontdekte de Italiaanse natuurkundeprofessor Amelia Carolina Sparavigna, waarna ze haar bevindingen publiceerde op het Open Acces-blog Philica.

Het vierkante fort staat op de top van een heuvel vlak bij Hardknott Pass en werd gebouwd door Romeinse soldaten tegen het jaar 138 onder keizer Hadrianus.

Ooit bood het fort plaats aan ongeveer vijfhonderd manschappen totdat het werd verlaten in het midden van de tweede eeuw. Daarna werd het af en toe nog gebruikt tot het definitief verviel.

Zon

Sparavigna raakte gebiologeerd door het fort en onderzocht het opkomen en ondergaan van de zon op de locatie van het fort aan de hand van onder andere Google Earth. Ze ontdekte dat de zon precies in lijn staat met de toegangspoort van het fort aan de zuid-oostkant tijdens de winterwende (rond 21 december) en de zonsondergang op diezelfde dag aan de zuid-westkant.

Tijdens de zomerwende, meestal op 21 juni, wordt de poort aan de noord-oostzijde als eerste door de zonnestralen geraakt en valt het laatste zonlicht keurig door de noord-westpoort.

Goden

Waarom het fort zo geplaatst is, kan de natuurkundige niet precies zeggen, maar ze vermoedt dat het te maken heeft met goden die de Romeinen op dat moment aanhingen en dat meerdere gebouwen uit diezelfde tijd op een vergelijkbare manier waren uitgelijnd.

Het kan ook zijn dat de connectie met de zon toevallig is, omdat de hoektorens precies op de vier belangrijkste kompasstreken liggen (noord, oost, west en zuid).

Als laatste praktische optie denkt Sparavigna dat op deze wijze de Romeinen in het fort zo lang mogelijk voordeel van het zonlicht hadden.
Ja, dat is inderdaad wel de minst waarschijnlijke optie, terecht dat ze die als laatste noemt Tsjongejonge
Oud 12-01-2015, 12:20
Verwijderd
Oud 12-01-2015, 20:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
dan ligt t aan mij hoe regeert ze op mannen die mee aandacht krijgen dan zij?
Ze is een sletje, zodra een man een voet over de drempel zet zit ze erop! En ze ligt het liefst tussen ons in dan, ook zo lekker degelijk
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-01-2015, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Ze is een sletje, zodra een man een voet over de drempel zet zit ze erop! En ze ligt het liefst tussen ons in dan, ook zo lekker degelijk
Grappig, dit doet ze andersom als er een vrouw op bezoek komt dus veel minder. Eigenlijk maar bij één persoon deed ze dat. Als er vrienden voetbal komen kijken dan springt ze wel op schoot bij sommigen. Het is dus toch een mannending blijkbaar
Oud 13-01-2015, 08:08
Verwijderd
Ik ben maar liefst twee hele kilo's afgevallen tijdens mijn vakantie. Zelfs mijn moeder heeft er niets over gezegd, en dat wil wat zeggen want die meldt eigenlijk standaard dat ik ben afgevallen, of ben aangekomen, als ze me langer dan drie minuten niet heeft gezien.

Maar op mijn werk werkt ook een Italiaanse vrouw van midden-40, typisch moederfiguur. Die begint net wel te klagen. "Je bent afgevallen hè? Je bent veel te mager. Eet je wel genoeg? Tijd dat een vrouw voor je kookt" et cetera echt het typische stereotype plaatje het enige dat ontbreekt is dat ze met een groot keukenmes zwaait
Oud 13-01-2015, 08:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik doe dat ook bij elke man in mijn leven
Oud 13-01-2015, 09:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb daar een oma voor, om te vragen of ik afval. Of de moeder van m'n beste vriend, wanneer ik haar even niet heb gezien. Laatste keer dat zij het vroeg was ik juist aangekomen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-01-2015, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik doe dat ook bij elke man in mijn leven
Oud 13-01-2015, 10:50
Verwijderd
Nou daar heb je met Schrödinger echt geen spijt van gehad ;dD:;d;d;D;d;d;D:;d;D;d;D:;D;d;d;D
Oud 13-01-2015, 11:36
Verwijderd
Ik doe dat bij niemand
Oud 13-01-2015, 11:56
Verwijderd
Hoewel dat niet helemaal waar is, want mijn Russische roots verplichten me wel om mijn bezoekers vet te mesten. Maar daar is verder geen consent voor nodig.
Oud 13-01-2015, 13:20
Verwijderd
De nieuwe confused-smiley geeft mijn gevoelens rondom de nieuwe smileys wel goed weer.
Oud 13-01-2015, 13:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Hela, veranderde smileys
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:23
Verwijderd
Oud 13-01-2015, 13:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
oh en deze
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:24
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
maar nu passen ze niet meer bij elkaar!!!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:25
Verwijderd
Mijn autisme gaat hier kapot van.
Oud 13-01-2015, 13:25
Verwijderd
Wat is er anders aan? Ben ik zo blind of is er iets in de kleuren veranderd of zo?
Oud 13-01-2015, 13:25
Verwijderd
Citaat:
oh en deze
De is niet veranderd.

En terecht
Oud 13-01-2015, 13:27
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
...wel? Misschien alleen bij de gele skin. Of is hij al heel lang zo en zie ik het nu pas?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:27
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
de roloog was eerst een viezig groengeel
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:29
Verwijderd
En hoe zou je de huidige kleur dan noemen?
Oud 13-01-2015, 13:30
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ijsblauw!
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:32
Verwijderd
Hij is hier nog steeds groengeel. THE PLOT THICKENS.
Oud 13-01-2015, 13:32
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Het is in geen jaren zo spannend geweest op het forum
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 13:36
Verwijderd
Oh wow alles is opeens veranderd ik denk dat ik andere skin had als jullie en dat ze de wijziging op deze skin later doorgevoerd hebben?
Oud 13-01-2015, 13:36
Verwijderd
de ": D" doet het niet meer.
Oud 13-01-2015, 13:38
Verwijderd
Mijn forum staat op geel en die is op smileys na niet echt veranderd.
Oud 13-01-2015, 13:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Mijn forum staat op wit en behalve de layout van de voorpagina van onzin is er verder niks veranderd
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 13-01-2015, 13:53
Verwijderd
beetje lelijke Fok! smileys
Oud 13-01-2015, 13:53
Verwijderd
en mijn quoteknop is anders dan de andere knoppen, ik zit op de 1 april skin.
Oud 13-01-2015, 13:55
Verwijderd
De eckte : D ziet eruit alsof hij moet lachen op een intelligente manier, de nieuwe kijkt alsof hij van het vmbo kader komt.
Oud 13-01-2015, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn forum staat op wit en behalve de layout van de voorpagina van onzin is er verder niks veranderd
Mijn forum staat ook op wit en alles is veranderd
Oud 13-01-2015, 14:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
iehl, nu moet ik helemaal wennen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-01-2015, 15:11
Verwijderd
ik kreeg net een brief van de huisarts dat ik dit jaar 30 word en of ik aub een afspraak wil maken voor een baarmoederhalskankeronderzoek. Met andere woorden, welkom bij de aftakelclub
Oud 13-01-2015, 15:48
Verwijderd
Ik ben de afgelopen jaar vijf centimeter gegroeid
Oud 13-01-2015, 15:48
Verwijderd
Mobiel zie ik niets anders
Oud 13-01-2015, 16:27
Verwijderd
Citaat:
ik kreeg net een brief van de huisarts dat ik dit jaar 30 word en of ik aub een afspraak wil maken voor een baarmoederhalskankeronderzoek. Met andere woorden, welkom bij de aftakelclub
Ach meid na je eerste uitstrijkje kan je alles weer aan.
Oud 13-01-2015, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Mobiel zie ik niets anders
Alles is al weer terug.
Oud 13-01-2015, 17:41
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Alleen het woord al. UITSTRIJKJE
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 13-01-2015, 17:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vond het maar een gek gevoel
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.