Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2015, 15:11
isjitar
isjitar is offline
Hallo!

Ik zit in mijn laatste jaar van mijn studie Economische Psychologie, en ben bezig met mijn masterscriptie. Hiervoor heb ik een paar honderd participanten nodig, uit verschillende groepen in de bevolking. Dus ook scholieren! Ik zou het echt enorm waarderen als jullie lieve mensen mij zouden willen helpen!
Het is een relatief lang onderzoek (15-25 minuten), maar daarentegen wel een stuk interessanter dan simpelweg oneindige vragenlijsten invullen. En als jullie misschien ook jullie vrienden zouden willen vragen, zou ik het al helemaal waarderen! Uiteraard is het geheel anoniem, de gegevens zullen alleen door mij en mijn begeleider bekeken worden en zijn niet terug te leiden tot jouw identiteit.

Dit is de link naar het onderzoek:

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/...Hh8CXb2oZi18rP

Alvast enorm bedankt!


En uiteraard, als jullie ook iets hebben waar ik mee kan helpen, laat het weten, dan doe ik mijn best. Ik kan me voorstellen dat veel mensen vragen hebben over studeren en mijn studie. Klinische psychologie (mensen helpen en genezen) is erg bekend, maar er is niet zoveel bekend over sociale psychologie (mensen in het algemeen bestuderen). Wat ik doe, economische psychologie, is gericht op consumentengedrag en marketing. Alle vragen zijn welkom!


ps: bij interesse zal ik na afloop (mid juni) de resultaten en conclusies van dit onderzoek laten weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Help mij afstuderen!
carolinamonica
0 28-04-2016 19:21
Drugs & Alcohol Help mij afstuderen! Vragen over vriendengroepen
LiekeLikes
4 05-03-2016 11:23
Studeren Help mij afstuderen!
Palquo
0 28-04-2015 18:50
Studeren HELP MIJ AFSTUDEREN:D!
Jahney
1 02-06-2014 18:56
De Kantine Wie helpt mij afstuderen? Onderzoek naar gezondheidsvoorlichting
NinaH
1 10-05-2013 13:15
Algemene schoolzaken Help mij afstuderen!
SigridV
0 12-05-2012 10:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.