Oud 22-05-2015, 23:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
zo dan
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Advertentie
Oud 22-05-2015, 23:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
dit typt iig wel makkelijker
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:24
Verwijderd
Goeie
Oud 22-05-2015, 23:29
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Meh. Het enige hondenfilmpje waar ik bij huil is die van Seymour (Futurama, Jurassic Bark).
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:29
Verwijderd
Ik heb trouwens bedacht, Klovorhop, naar aanleiding van je Peter R. naambericht, dat Peter R. zich altijd als Peter R. voorstelt maar omdat hij zo'n raar accent heeft hoor je het bijna nooit zo direct maar alleen als hij iets teveel aan zijn hoofd heeft.
Oud 22-05-2015, 23:32
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik probeer hem altijd een beetje te blocken in mijn hoofd, omdat ik niet kan uitstaan dat al zijn z's als s'en klinken en al zijn v's als f'en
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:33
Verwijderd
Oh en dit doet me denken aan een verhaal met ook iets met internetpesten maar ik weet niet meer of het Peter Rudolf de Vries was, maar uit het onderzoek bleek dat het meisje van 17 oid het zelf deed.
Oud 22-05-2015, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer hem altijd een beetje te blocken in mijn hoofd, omdat ik niet kan uitstaan dat al zijn z's als s'en klinken en al zijn v's als f'en
Hahahaaaa, WOP zei een keer tegen me dat er in uitspraak geen verschil is tussen die letters
Oud 22-05-2015, 23:33
Verwijderd
Hilarity ensued.
Oud 22-05-2015, 23:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hahahaaaa, WOP zei een keer tegen me dat er in uitspraak geen verschil is tussen die letters
Nee bij heel veel mensen niet inderdaad MAAR DAT HOORT WEL
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
anders had het alfabet wel 24 letters
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:37
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
hahaha die voldoening in zijn stem bij dat stukje van "de feiten, die liegen niet!"
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Nee bij heel veel mensen niet inderdaad MAAR DAT HOORT WEL
Ja echt eah En dat je nou een dialect spreekt waardoor dat anders is, fair enough, maar als je gewoon ABN spreekt dan hoor je dat verschil hoorbaar te maken
Oud 22-05-2015, 23:41
Verwijderd
Het geluid loopt irritant niet synchroon bij mij, hebben jullie daar ook last van?
Oud 22-05-2015, 23:42
Verwijderd
Hmm, ik heb wel een beetje een probleem met zijn opmerking over IP-adressen. Dat is volgens het CBP namelijk een persoonsgegeven, zij het tijdelijk. Dus daar is juridisch volgens mij dan ook een vordering voor nodig. Axel?
Oud 22-05-2015, 23:47
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Het geluid loopt irritant niet synchroon bij mij, hebben jullie daar ook last van?
Ja.

Nou, dat was een leuk programma inderdaad, bedankt voor de tip Turk Wel een beetje een deprimerend einde.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 22-05-2015, 23:54
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ohja dat programma was idd leuk.
Ads door Google
Oud 23-05-2015, 00:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja.

Nou, dat was een leuk programma inderdaad, bedankt voor de tip Turk Wel een beetje een deprimerend einde.
Ja, ik vind het ook best spannend idd. Een fijne detectiveshow.

Ik vind het zo leuk hoe ongemakkelijk het wordt als de mensen met elkaar geconfronteerd worden. En hoe Peter ze belerend toespreekt is altijd prachtig. <3
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-05-2015, 00:07
Verwijderd
AaaaarGHGHGH ik kan er slecht tegen dat Peter iedere keer de naam van de persoon aan het einde van de zin zegt
Oud 23-05-2015, 13:17
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh wow, z'n haar, inderdaad!
Oud 23-05-2015, 16:25
Verwijderd
Hij kan het ook weer niet laten om een paar shotjes te laten zien van z'n blitse waggie
Oud 23-05-2015, 17:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij ziet er in sommige shots uit als een man van tachtig.
Oud 24-05-2015, 02:27
Verwijderd
Wie van jullie heeft gehuild bij Ali B. bij dwdd?
Oud 24-05-2015, 09:32
Verwijderd
Ik niet want ik kijk geen DWDD maar waarom zou er gehuild moeten worden?
Advertentie
Oud 24-05-2015, 10:06
df
Avatar van df
df is offline
Ali B zong iets over zn kinderen geloof ik
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 24-05-2015, 10:41
Verwijderd
Nou hij zong idd iets over zijn kinderen en dat was echt uit het hart. En een sing a songwriter van Giel zn wedstrijd was er ook bij. Het was gewoon heel erg mooi en bijna iedereen moest janken!
Oud 24-05-2015, 10:42
Verwijderd
Ik kijk ook zelden DWDD maar dit fragment was lastig te ontwijken.
Oud 24-05-2015, 10:49
Verwijderd
Link plox?
Oud 24-05-2015, 10:58
Verwijderd
Ik zag dat iemand op Facebook likete dat Ali B dankbaarheid uitte aan de mensen die hem liefdevolle reacties hadden gestuurd. Maar meer heb ik er niet van meegekregen!
Oud 24-05-2015, 11:15
Verwijderd
hier staat ie: http://www.npo.nl/de-wereld-draait-d...?start_at=2464 (gaat direct naar het fragment)
De hele aflevering lang komen er dus gasten langs die iets willen laten zien/vertellen/horen mbt het onderwerp liefde is baas. Seizoensafsluiter.
Oud 24-05-2015, 12:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een Nutribullet (jaja) en ik zoek een beetje naar combinaties om te smoothie-en. Heeft iemand hier iets lekkers? Het liefst met sinaasappelsap, maar met melk mag ook. Geen yoghurt, geen groenten als boerenkool en geen dingen als lijnzaad enzo, want blegh.

Aan fruit heb ik nu bananen, aardbeien en frambozen in huis. Ik wil ook ooit wel wat proberen met ander fruit, maar ik lust geen kiwi, avocado, kokos, mango en andere tropische dingen ben ik ook niet zo van.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2015, 12:31
Verwijderd
Omg, Little Phoebe is hier. omg omg omg omg *rondjesren*
Oud 24-05-2015, 12:37
Verwijderd
Citaat:
hier staat ie: http://www.npo.nl/de-wereld-draait-d...?start_at=2464 (gaat direct naar het fragment)
De hele aflevering lang komen er dus gasten langs die iets willen laten zien/vertellen/horen mbt het onderwerp liefde is baas. Seizoensafsluiter.
Wauw. Ik hou het niet droog.
Oud 24-05-2015, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg, Little Phoebe is hier. omg omg omg omg *rondjesren*
Ik ben hier altijd, maar soms zeg ik gewoon niks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2015, 12:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, doet RTL XL het bij jullie ook niet, of is dit weer een probleem aan deze kant?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 24-05-2015, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier altijd, maar soms zeg ik gewoon niks
Ik was vrijdag in Den Hagistan
Oud 24-05-2015, 12:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-05-2015, 13:01
Verwijderd
Je zat zeker weer vuistdiep in die lekkere chick van je.
Oud 24-05-2015, 13:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Altijd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-05-2015, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Wie van jullie heeft gehuild bij Ali B. bij dwdd?
Ik, maar dat is geen verrassing. Als ik iemand zie huilen ga ik bijna automatisch ook.
Oud 25-05-2015, 18:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
hier staat ie: http://www.npo.nl/de-wereld-draait-d...?start_at=2464 (gaat direct naar het fragment)
De hele aflevering lang komen er dus gasten langs die iets willen laten zien/vertellen/horen mbt het onderwerp liefde is baas. Seizoensafsluiter.
Ik heb wel eens een brok in mijn keel gekregen bij Ali B op Volle Toeren, maar hier word ik alleen maar een beetje ongemakkelijk van.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-05-2015, 19:45
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Wie van jullie heeft gehuild bij Ali B. bij dwdd?
Na alle berichten dat mensen erom gehuild hadden, zag ik het fragment vanmorgen eindelijk en hoefde ik niet meer te huilen. Misschien had ik dat wel gedaan als ik van tevoren niets had geweten.
Oud 26-05-2015, 04:57
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh, bronies.



:')
Oud 26-05-2015, 06:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-05-2015, 06:55
Verwijderd
iew.

Ik heb nu 9 dagen vakantie en daarna verlof
Oud 26-05-2015, 08:19
Verwijderd
hahahaha gekookt ook echt


En goede planning Sarah
Oud 26-05-2015, 08:33
Verwijderd
Van de week mailde de vieze airbnb chinezen dat de stroom was uitgevallen. Ik lag nog te slapen maar Anne stond daar om 09:00 uur voor de deur. Bleek gewoon de aardlekschakelaar te zijn dus minder dan 1 sec werk. Geen bedankje of niks.
Gister waren we druk bezig, deze week vertrekken we uit het huis waar we nu zitten (huis van vriend op wereldreis) en we moesten schoonmaken en wassen (in wasserette want wasmachine is dood hier). Krijgen we weer een bericht van die chinees. 'Will you come now? I maybe left my phone in the house". Anne wilde meteen alles uit haar handen laten vallen maar ik had daar geen trek in. We zouden daar sowieso binnen een uur zijn en aangezien die vrouw zo raar doet ga ik me ook niet in allerlei bochten wringen (als een van onze andere gasten belt dan gaan we altijd direct). Hadden die lui nog een of andere winkelier aangesproken die zich als contactpersoon had opgeworpen en of we de telefoon bij haar winkel konden afleveren. Vriendelijk verzocht om het gewoon zelf op te halen.
Krijgen we half uur laten een berichtje dat de telefoon boven water is. Had ze dus gewoon niet goed gekeken en had ze het gewoon bij zich in haar tas. Echt blij dat we niet gegaan zijn. Je gaat toch ook niet zulke hulp inroepen als je niet zeker bent van je zaakje? Alsof we niks beters te doen hebben blij dat ze opgeflikkerd zijn.
Oud 26-05-2015, 14:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
iew.

Ik heb nu 9 dagen vakantie en daarna verlof
Omg Sarah, je was zwanger ja gaat alles goed?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-05-2015, 17:40
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, bronies.

[afbeelding]


:')
Oh, ik dacht eerst, die pony is per ongeluk in de spermapot gevallen (en dat die jongen überhaupt een spermapot heeft nemen we dan maar voor lief), maar de normale situatie is dus a. spermapot; b. pony erin, en wat er misging is dat de sperma gekookt is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.