Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2016, 11:57
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
401
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 29-03-2016, 12:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
de deksel en de kom van de kenwood passen van het ene op het andere moment niet meer op elkaar

plastic rotzooi. Dit onderschrijft weer het bewijs van het belang van 'einde bezit' (Tegenlicht), waarin je niets bezit maar alleen maar de dienst huurt. Zo worden bedrijven gedwongen om onverwoestbare spullen te maken ipv dit soort rotzooi waar ik 2 jaar geleden 110 euroknallertjes voor heb neergeteld en waar ik nu weer 30 euro voor moet betalen (nieuwe kom en deksel) als ik niet wil dat het machinale gedeelte in de vuilnisemmer belandt (want nu is het onbruikbaar).

http://tegenlicht.vpro.nl/aflevering...van-bezit.html
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 29-03-2016, 12:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik snap het weer van vandaag echt niet. Net stortregen nu heerlijk zonnetje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-03-2016, 12:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is echt raar weer idd. Ik moet straks nog boodschappen doen. Hopelijk is het dan even droog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-03-2016, 12:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is echt raar weer idd. Ik moet straks nog boodschappen doen. Hopelijk is het dan even droog.
Ik moet zo koken voor mezelf en mijn oud-huisgenootje die komt eten. En misschien voor haar vriend, maar we hebben eigenlijk allebei geen idee of hij mee kwam eten of niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-03-2016, 12:49
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
de deksel en de kom van de kenwood passen van het ene op het andere moment niet meer op elkaar

plastic rotzooi. Dit onderschrijft weer het bewijs van het belang van 'einde bezit' (Tegenlicht), waarin je niets bezit maar alleen maar de dienst huurt. Zo worden bedrijven gedwongen om onverwoestbare spullen te maken ipv dit soort rotzooi waar ik 2 jaar geleden 110 euroknallertjes voor heb neergeteld en waar ik nu weer 30 euro voor moet betalen (nieuwe kom en deksel) als ik niet wil dat het machinale gedeelte in de vuilnisemmer belandt (want nu is het onbruikbaar).

http://tegenlicht.vpro.nl/aflevering...van-bezit.html
Het verschil in levensduur/kwaliteit tussen plastic meuk van de Action en van 'echte' merken is echt nihil.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 29-03-2016, 12:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mik alle restjes groente van de gourmet in een pan, pastasaus erbij en klaar denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-03-2016, 19:35
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Wauw, dit is ook een mooi dieptepunt een geliefde die niet op komt dagen bij een evenement waar we samen heen zouden gaan en die geen bericht stuurt of die van mij nog beantwoordt. Ben een half uur nadat het was begonnen maar naar huis gefietst.
Oud 29-03-2016, 19:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wauw, dit is ook een mooi dieptepunt een geliefde die niet op komt dagen bij een evenement waar we samen heen zouden gaan en die geen bericht stuurt of die van mij nog beantwoordt. Ben een half uur nadat het was begonnen maar naar huis gefietst.
Meh

Mijn oud-huisgenootje kwam net eten en ze had bloemen voor me meegenomen. Zondag in de kerk kreeg ik ook ineens wat bloemen mee naar huis, dus nu heb ik twee soorten tulpen staan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 29-03-2016, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bloemen zijn leuk

Ik kreeg zaterdag een bakje in de vorm van een ei met bloembollen voor het oppassen maar ik weet nog steeds niet wat voor bollen het zijn. Het zijn tot nu toe alleen groene stengels.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-03-2016, 21:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wauw, dit is ook een mooi dieptepunt een geliefde die niet op komt dagen bij een evenement waar we samen heen zouden gaan en die geen bericht stuurt of die van mij nog beantwoordt. Ben een half uur nadat het was begonnen maar naar huis gefietst.
wat een weggooier
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-03-2016, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Die ene is gewoon gestopt met het dragen van kleding. Ze komt tegenwoordig standaard in haar onderbroek tegen me aan schurken in de keuken om over menstruaties en penissen te praten Zo gezellig! Ik ben al gestopt met fluiten in huis zodat ik niet steeds mijn positie verraad


Citaat:
Hehaho waar woon je dan?!
Nijmegen!

Citaat:
Vanuit de trein zichtbaar toch?
Ja

Citaat:
Wauw, dit is ook een mooi dieptepunt een geliefde die niet op komt dagen bij een evenement waar we samen heen zouden gaan en die geen bericht stuurt of die van mij nog beantwoordt. Ben een half uur nadat het was begonnen maar naar huis gefietst.
Jezus 'cneel.

Of hij ligt in het ziekenhuis, of hij is een enorm grote klootzak, of een enorme chaotische debiel.
Oud 30-03-2016, 10:31
Verwijderd
Damn, ik heb een hele leuke tindermatch maar hij heeft nog geen berichtje gestuurd
Oud 30-03-2016, 10:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Damn, ik heb een hele leuke tindermatch maar hij heeft nog geen berichtje gestuurd
Hij? /wistikhelemaalniet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-03-2016, 10:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Damn, ik heb een hele leuke tindermatch maar hij heeft nog geen berichtje gestuurd
Jij zelf wel?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 30-03-2016, 10:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hij? /wistikhelemaalniet
Dit ja
Oud 30-03-2016, 11:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Dit ja
nieuw slachtoffer voor jou
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-03-2016, 11:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
nieuw slachtoffer voor jou
Bakkes
Oud 30-03-2016, 11:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik moest net even iets te hard lachen in college
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-03-2016, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Hij? /wistikhelemaalniet
Hij / zij whatever. Het is geen big deal. De meeste bekenden in mijn omgeving weten het volgens mij wel dat ik bi ben, maar ik praat er dan ook gewoon niet zo vaak over.

Citaat:
Jij zelf wel?
Wat een goed idee.
Oud 30-03-2016, 11:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Prima, haha, ik had het alleen even gemist
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-03-2016, 12:06
Verwijderd
Das ook niet zo gek, want volgens mij deel ik niet zoveel persoonlijke dingen hier (en op Facebook ook niet).
Oud 30-03-2016, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Das ook niet zo gek, want volgens mij deel ik niet zoveel persoonlijke dingen hier (en op Facebook ook niet).
BEHALVE DAN DAT JE GRAAG AAN PIELEMUISJES SLURPT!
Oud 30-03-2016, 12:12
Verwijderd
Citaat:
BEHALVE DAN DAT JE GRAAG AAN PIELEMUISJES SLURPT!
Jouw onderschrift bij deze post
Oud 30-03-2016, 12:16
Verwijderd
Nee, moesten de hoge heren in Den Haag ook eens durven, dan komen ze ook aan mijn piemelslurperij :@
Oud 30-03-2016, 13:48
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
BEHALVE DAN DAT JE GRAAG AAN PIELEMUISJES SLURPT!
Citaat:
Jouw onderschrift bij deze post
Oud 30-03-2016, 16:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wist het ook niet! Maar geen big deal inderdaad. Hoop dat hij snel reageert en anders is hij stom.

Ik wilde 'gay' typen, maar he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-03-2016, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het ook niet! Maar geen big deal inderdaad. Hoop dat hij snel reageert en anders is hij stom.

Ik wilde 'gay' typen, maar he
Het is ook gay.
Oud 30-03-2016, 17:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Gelukkig kan je er van genezen!
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-03-2016, 17:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Laatst een HDD bij iemand z'n kist geplaatst en ik had geen zin om er langer dan twee minuten mee bezig te zijn dus heb ik dat 3.5" bracket waar de 2.5" schijf in zat in een 5.25" slot geschroefd met één schroefje.. 'Zooo zeg nu al klaar?!' 'Yea maar als iemand anders dat ding open schroeft en commentaar heeft, heeft-ie gelijk HUEHUEHUE' daarop volgde een 'Err whatever'



Tot zover deze goede anekdote uit het leven van een nerd
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-03-2016, 18:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik had er vandaag eentje (externe) die haperde als een malle. Een van mijn oudste schijven, dus dacht dat het ding aan het overlijden was. In een andere behuizing gestopt, andere USB-kabel geprobeerd. Daarna in een andere pc gehangen waar hij het beter deed en alles maar geback-upt. Blijkt achteraf dat er een ander apparaat aan dezelfde controller voor verstoring zorgde .

Ging ook pas een lampje branden toen ik op dezelfde USB-poort een andere schijf aansloot die precies dezelfde kuren vertoonde terwijl hij eerder nog probleemloos aan mijn laptop hing
Volgende keer maar wel alle andere dingen uitsluiten voordat ik tot actie overga.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-03-2016, 18:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Laatst een HDD bij iemand z'n kist geplaatst
Het duurde een paar seconden voor ik doorhad dat je dit niet bedoelde in een begrafenis-context.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-03-2016, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Laatst een HDD bij iemand z'n kist geplaatst en ik had geen zin om er langer dan twee minuten mee bezig te zijn dus heb ik dat 3.5" bracket waar de 2.5" schijf in zat in een 5.25" slot geschroefd met één schroefje.. 'Zooo zeg nu al klaar?!' 'Yea maar als iemand anders dat ding open schroeft en commentaar heeft, heeft-ie gelijk HUEHUEHUE' daarop volgde een 'Err whatever'



Tot zover deze goede anekdote uit het leven van een nerd
Ik neem echt niet de moeite voor die brackets Helemaal bij upgrades waarbij ze te cheap ass zijn om de kast te vervangen; zit er nog een CD/DVD-speler in? Ja? Dan past 'ie er bovenop.
Oud 30-03-2016, 21:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Het duurde een paar seconden voor ik doorhad dat je dit niet bedoelde in een begrafenis-context.
Wel goffik-verantwoord

Citaat:
Ik neem echt niet de moeite voor die brackets Helemaal bij upgrades waarbij ze te cheap ass zijn om de kast te vervangen; zit er nog een CD/DVD-speler in? Ja? Dan past 'ie er bovenop.
Nou ja, ik moet er bij vertellen dat de 3.5" bracket reeds om de 2.5" unit heen zat In mijn eigen kist ligt de SSD ook gewoon los op de optische drive
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-03-2016, 22:13
Verwijderd
Gay Minds Think Alike
Oud 31-03-2016, 07:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hij / zij whatever. Het is geen big deal. De meeste bekenden in mijn omgeving weten het volgens mij wel dat ik bi ben, maar ik praat er dan ook gewoon niet zo vaak over.



Wat een goed idee.
daar was je nog niet zelf op gekomen?
Oud 31-03-2016, 21:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Heeft ze alleen die bovenste post gemaakt of mis ik wat extra informatie?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-03-2016, 22:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Okee, wow. :'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 31-03-2016, 22:41
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
My brain hurts.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 31-03-2016, 23:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net animal farm verslonden. Wat een fantastisch boek.
Oud 01-04-2016, 10:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Helaas, examen vandaag ging niet zo best. 3 keer is dus niet altijd scheepsrecht
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-04-2016, 10:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helaas, examen vandaag ging niet zo best. 3 keer is dus niet altijd scheepsrecht
Ik moet deze zomer een toets ook fijn voor de vierde keer maken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-04-2016, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik moet deze zomer een toets ook fijn voor de vierde keer maken
Welk vak?
Oud 01-04-2016, 11:03
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
omg kutzooi ze zijn gescheiden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 01-04-2016, 11:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welk vak?
Macro-economie. Het is geen moeilijk vak, maar wel veel stof en slecht oefenmateriaal. En weinig tijd/ concentratie voor gehad.

Citaat:
omg kutzooi ze zijn gescheiden
Wie, wat, hoe, waar?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-04-2016, 11:13
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:


Wie, wat, hoe, waar?
mijn billen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;d;d;:;d;d;d;D
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 01-04-2016, 11:31
Verwijderd
Verdomme pip ik moest hardop lachen en nu word ik door mijn medereizigers raar aangekeken
Oud 01-04-2016, 13:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.