Oud 14-02-2019, 22:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gisteren mooie bos bloemen gekregen en morgen hebben we ons jongetje uitbesteed, dus gaan we heerlijk met z’n 2en naar de sauna <3
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Oud 14-02-2019, 23:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben gevraagd iemand zijn Valentijn te zijn vandaag, maar we zien elkaar maandag pas
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-02-2019, 11:10
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gisteren mooie bos bloemen gekregen en morgen hebben we ons jongetje uitbesteed, dus gaan we heerlijk met z’n 2en naar de sauna <3
Lekker hoor, geniet ervan!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 15-02-2019, 20:24
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Mijn dochter van zes had een tekening met allemaal hartjes gemaakt om onder mijn kussen te leggen, maar een jongetje uit haar klas had hem afgepakt.
Oud 16-02-2019, 12:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik had twee biertjes gekocht bij een drankenzaak, Lellebel en Bullebak en die heb ik vervolgens in laten pakken in folie met hartjes en gezegd dat ze er alle Valentijnsshit aan lintjes en dingen aan mocht hangen die ze had. Het was een groot succes.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-02-2019, 13:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-02-2019, 14:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik had twee biertjes gekocht bij een drankenzaak, Lellebel en Bullebak en die heb ik vervolgens in laten pakken in folie met hartjes en gezegd dat ze er alle Valentijnsshit aan lintjes en dingen aan mocht hangen die ze had. Het was een groot succes.
Nice
Oud 16-02-2019, 14:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hij gaat vanavond voor me koken
Oud 16-02-2019, 15:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hangt er lente in de lucht of zo?

Ik heb maandag met mijn date afgesproken, maar hij zit te polsen of ik vandaag of morgen niet toch ff tijd heb
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2019, 15:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had twee biertjes gekocht bij een drankenzaak, Lellebel en Bullebak en die heb ik vervolgens in laten pakken in folie met hartjes en gezegd dat ze er alle Valentijnsshit aan lintjes en dingen aan mocht hangen die ze had. Het was een groot succes.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-02-2019, 15:21
Verwijderd
Hij heb gewoon een stijve pime0l, Loezzel.
Oud 16-02-2019, 15:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Hij heb gewoon een stijve pime0l, Loezzel.
Natuurlijk! Als ik een piemel zou hebben, zou ik daar ook last van hebben!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 16-02-2019, 17:04
Verwijderd
Vinden jullie Valentijn niet gewoon commerciële onzin die uit Amerika is komen overwaaien?

Natuurlijk is het anonieme onderdeel wel geinig, maar naar mijn idee wordt het door de winkelketens goed uitgebuit. En veel mensen verwachten zelfs van hun partner dat ze die dag iets samen gaan doen. Alleen waarom is het belangrijk om dat per sé op deze dag te doen en niet iedere andere dag?
Oud 16-02-2019, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Vinden jullie Valentijn niet gewoon commerciële onzin die uit Amerika is komen overwaaien?

Natuurlijk is het anonieme onderdeel wel geinig, maar naar mijn idee wordt het door de winkelketens goed uitgebuit. En veel mensen verwachten zelfs van hun partner dat ze die dag iets samen gaan doen. Alleen waarom is het belangrijk om dat per sé op deze dag te doen en niet iedere andere dag?
Vandaag in het nieuws; Commerciële partijen hebben een commercieel belang WIE HAD DAT GEDACHT
Oud 17-02-2019, 11:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Yesssss, toch nog de nacht met de leuke date doorgebracht. En het zonnetje schijnt! En ik heb weer aan afschuwelijke grijns op mijn smoel die er niet vanaf gaat. Ik ga het er zo maar weer eventjes uitzingen. Fijne zondag allemaal!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 17-02-2019, 12:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet afscheid nemen voor een week. Na bijna 3 weken samen zijn. Volgende week wel schaatsen
Oud 17-02-2019, 14:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Yesssss, toch nog de nacht met de leuke date doorgebracht. En het zonnetje schijnt! En ik heb weer aan afschuwelijke grijns op mijn smoel die er niet vanaf gaat. Ik ga het er zo maar weer eventjes uitzingen. Fijne zondag allemaal!
Dit
Oud 22-02-2019, 17:37
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
Hangt er lente in de lucht of zo?

Ik heb maandag met mijn date afgesproken, maar hij zit te polsen of ik vandaag of morgen niet toch ff tijd heb
Jij date ook wat af zeg.
Verslaafd ofwa?
Oud 23-02-2019, 01:28
Verwijderd
Afgesproken om vandaag (zaterdag) twee uur af te reizen om met iemand de dag te spenderen. Eigenlijk heb ik nog niet echt kunnen polsen of het vriendschappelijk of als date gezien moet worden. Maakt toch niet uit, ze is leuk voor de omgang voor beide doeleinden
Oud 23-02-2019, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Jij date ook wat af zeg.
Verslaafd ofwa?
Stop daar eens mee.
Oud 27-02-2019, 10:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Als je met Patrick Laureij in z’n hometown Rotterdam bent moet je maar een borrel komen drinken.
Oooooh weer een x een borrel met jou lijkt me echt bijzonder gezellig
__________________
#JeSuisAldi
Oud 27-02-2019, 10:16
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik was gister echt niet te doen chagrijnig en onredelijk en moe vanwege gedoe op werk en weinig slaap en ik voelde me er heel lullig over want hij had dingen afgezegd om me te kunnen zien enzo (wat m'n stemming niet bepaald beter maakte :')) dus toen zei ik daar sorry voor en toen zei ie "Als dit jij op je allerkutst bent, wil ik echt nooit meer bij je weg"

AAAAHW
__________________
#JeSuisAldi
Oud 03-03-2019, 05:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga zo even panna cotta maken als ze op haar werk is. Hopelijk al opgestijft tegen dat ze klaar is.
Ze had heel subtiel een kookboek gepakt, onder mijn neus gedouwd en zei "Weet je wat lekker is? Dit!".
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-03-2019, 12:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik ga zo even panna cotta maken als ze op haar werk is. Hopelijk al opgestijft tegen dat ze klaar is.
Ze had heel subtiel een kookboek gepakt, onder mijn neus gedouwd en zei "Weet je wat lekker is? Dit!".
LLLLLL
Oud 03-03-2019, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo even panna cotta maken als ze op haar werk is. Hopelijk al opgestijft tegen dat ze klaar is.
Ze had heel subtiel een kookboek gepakt, onder mijn neus gedouwd en zei "Weet je wat lekker is? Dit!".
Dat had je gewoon van mij!
Oud 03-03-2019, 14:16
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik was gister echt niet te doen chagrijnig en onredelijk en moe vanwege gedoe op werk en weinig slaap en ik voelde me er heel lullig over want hij had dingen afgezegd om me te kunnen zien enzo (wat m'n stemming niet bepaald beter maakte :')) dus toen zei ik daar sorry voor en toen zei ie "Als dit jij op je allerkutst bent, wil ik echt nooit meer bij je weg"

AAAAHW
Ahw
Oud 03-03-2019, 15:31
Verwijderd
Wat is schoonfamilie toch kut soms. Met name mijn schoonzus en haar man. Tering.
Oud 03-03-2019, 21:15
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
Stop daar eens mee.
Oke. Het is uit
Oud 03-03-2019, 23:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Relatieproblemen!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-03-2019, 21:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is op wintersport met vrienden/collega's. Ik heb een lief briefje verstopt in zijn snowboardschoen, ben benieuwd wanneer ie het vindt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-03-2019, 23:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn vriendin is op kindjes aan het passen. Ik lees voor de lol een stukje Roodkapje voor via messenger.
Had ik niet moeten doen. Maximaal klapperende eierstokken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 17-03-2019, 00:00
Verwijderd
Mag je niet meer zeggen van sommige dames op dit forum, die krijgen er jeuk van. Dus ik heb er springtouwende zaadleiders van gemaakt.
Oud 17-03-2019, 09:10
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik dacht dat mijn geklapper een beetje was gaan liggen. Tot vorige week twee vrienden van Mn zusje hun bijna 2 jarige bij zich hadden. Jesses wat een popje was dat <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-03-2019, 21:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik had vandaag de verjaardag van m'n bestie, die zelf in oktober voor het eerst geworpen heeft. Daar waren letterlijk 15 kids van onder de 5. Kolere!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-03-2019, 21:13
Verwijderd
Tigerly, kom je even bij me op de bank daten? Ik heb het zo koud
Oud 17-03-2019, 21:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly, kom je even bij me op de bank daten? Ik heb het zo koud
Tuulak! Ik was vandaag per ongeluk in de Sprinter richting Zwolle gestapt en toen dacht ik natuurlijk aan jou.

Je kan ook volgende week mee naar Chennai, daar is het lekker jouw temperatuur. Graadje om 34 - 35.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-03-2019, 21:19
Verwijderd
Alleen als het 100% relatieve luchtvochtigheid is
Oud 17-03-2019, 21:21
Verwijderd
Oooh ik vind het heel fijn dat je gaat. Ik denk dat je precies direct kan zien "Ah, ik snap PRECIES waar tittylock het over had maar ik kijk er wel op z'n Tietgerliaans tegenaan dus ik heb d'r wel een andere mening over."

En ik denk dat het ons hele mooie gesprekken gaat opleveren
Oud 17-03-2019, 21:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-03-2019, 21:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oooh ik vind het heel fijn dat je gaat. Ik denk dat je precies direct kan zien "Ah, ik snap PRECIES waar tittylock het over had maar ik kijk er wel op z'n Tietgerliaans tegenaan dus ik heb d'r wel een andere mening over."

En ik denk dat het ons hele mooie gesprekken gaat opleveren
Ahhhwwwwwww dat hoop ik ook. <3

Naast dat ik het awesome vind om het tweede vaderland van m'n lief te leren kennen, kijk ik ook zo uit naar zo lekker veel tijd samen! Met uitslapen en alles en ZWEMMEN en z'n vrienden van daar ontmoeten en riksjaritjes en Kingfishers drinken en owwwww. Drie weken ook gewoon!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 17-03-2019, 21:33
Verwijderd
Oooooh King Fisher Gold <3 <3

Ik had al gezegd dat je maximaal maar 10 pakjes peuken mag invoeren toch? En daar is het best duur. Je kan natuurlijk altijd spotgoedkope bidi's roken. (bie-die), maar prijzen verschillen niet veel met hier.

Coffee Day heeft tien keer betere koffie dan waar je het ook in NL bij wat voor koffiezaak dan ook krijgt. Zo ongelofelijk vol aroma en omg En natuurlijk als je een Chai Point tegenkomt, dan kan je daar goedkoop een Masala pakken. Deze tenten zijn 100% veilig voor "ons".
Oud 17-03-2019, 21:34
Verwijderd
Er is dus ook een groeiende groep Indiërs die hun eigen streetfood niet meer kan eten omdat ze de weerstand niet hebben opgebouwd. Class separation is real.
Oud 17-03-2019, 21:43
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Tim is weer single
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 17-03-2019, 21:48
Verwijderd
Whut? Vertel En woonde je niet alweer samen ook?
Oud 17-03-2019, 21:50
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Welnee, dit keer niet! Gewoon beetje druk, lange dagen van huis + vrienden willen zien + tijd voor mezelf willen = weinig tijd over
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 17-03-2019, 21:51
Verwijderd
Okay, fair. Gelukkig nog niet getrouwd en huis gekocht na twee weken
Oud 17-03-2019, 21:58
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Zoals de vorige 14x?
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 17-03-2019, 22:08
Verwijderd
Precies.
Oud 17-03-2019, 22:12
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
dat is jammer! was het een forumster?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 17-03-2019, 22:14
Verwijderd
Neenee, dit was een serieuze investering
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.