Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 18:57
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef op 08-05-2003 @ 17:40:
Hey, wat lief!
De dochter van Gijs!
Volgens mij is het een rellen-negerin!
Deed ze niet mee in de SCF real tv-video?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 18:29
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Vriendin van Daniel!
Die zo lief naast hem zat toen ze bekertjes aan het gooien waren in de ArenA. Schattig hoor....
SCF-Gurl? Heet je BRitNEy?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 08-05-2003 @ 19:55:
Het voetbal van de Sportclub Feijenoord in de jaren '60, met onder andere Romeijn, Moulijn, Kindvall, Van Hanegem, Rinus Israel en Theo Laseroms was anders zeer attractief, wat zelfs een Kuip met 65.000 supporters als gevolg had!

Of bedoel je een ander vroeger?
Het Feijenoord van Leen Vente scheen anders ook wel aardig te voetballen.
Dan ken jij het elftal van Haarlem uit 1950 zeker niet meer herinneren??

Met Kick Smits, Puck de Roo en Jantje Seinhorst!
Dat waren tijden!
Zelfs minst gepasseerde keeper Geert Muizewiel van FC Amersfoort kreeg drie doelpunten om z'n oren.

Maar als we het dan toch over afbraakvoetbal hebben.
Wageneningen en Vlissingen...
Doffe ellende!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:32
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 08-05-2003 @ 13:46:
en jij bent een fakking eindhovense hooligan ofzo?!?
Een Eindhovense hooligan?
Ga je hard ofzo?


Hooligans moeten onderduiken.
Den Haag komt eraan.....
Oei
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
AGH schreef op 09-05-2003 @ 19:32:
Een Eindhovense hooligan?
Ga je hard ofzo?
vervang hooligan dan maar door boer
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 15:06
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
die zogenaamde godezonen uit dat stadje in noord-holland. ja ik krijg die naam niet mijn strot uit, typen lukt ook niet.

110% ANTI NEUS
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 18:05
tom1404
tom1404 is offline
Duidelijk PSV en in mindere mate ook Feyenoord. Beide hebben ontiegelijk veel geluk en roepen dan ook nog dat ze verdiend gewonnen hebben en zo. Ook met rode kaarten. Krijgen ze er een wordt die meteen kwijtgescholden omdat er zogenaamd "niks gebeurd" is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 00:34
spsup
spsup is offline
feyenoord en excelsior en in mindere mate telstar en willem II
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 01:00
De Bitch
Avatar van De Bitch
De Bitch is offline
ik heb aan geen enkele club echt een hekel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 05:25
Verwijderd
Citaat:
//\\//\\aarten schreef op 06-05-2003 @ 15:46:
Ik heb een hekel aan die tifus JODEN.!!!!!

TNX

Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadver damme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme! !!!!


Kun je nou echt niets normalers verzinnen? Vieze Kutnazi
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 05:40
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 11-05-2003 @ 06:25:
Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadver damme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme!!!!!Gadverdamme! !!!!


Kun je nou echt niets normalers verzinnen? Vieze Kutnazi
Reageer dan niet, snotneus.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 12:03
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
//\\//\\aarten schreef op 06-05-2003 @ 15:46:
Ik heb een hekel aan die tifus JODEN.!!!!!

TNX

Als je tegen joden bent,

sta je overal bekend

als een vuile nazi-zwijn,

of een gore Palestijn.
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:33
Verwijderd
Tjonge, blijkbaar kan alles maar op 1 manier bij jullie
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 18:56
Martijngr
Martijngr is offline
Ik heb echt een schijthekel aan Ajax... Ik ben echt 200% anti Ajax... Echt ik schijt op ze...... Hopelijk degraderen ze een keer..lijkt me fantastisch
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:24
Bam Margera
Bam Margera is offline
Nederland: Feyenoord & NEC
Buitenland: Bayern Munchen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:52
Funky Lowlive
Avatar van Funky Lowlive
Funky Lowlive is offline
1 psv: Namaak "topclub" uit de saaiste stad van Nederland (Op Dronten na) met Kansloze supporters en dit jaar ook nog eens duits voetbal met lelijke doelpunten en irritante/arrogante spelers (v Bommel, Kezman, Rommedahl, etc).

2 az: veel geld maar straalt helemaal geen flikker uit die club.

3 Willem II: vooral in die periode na de in de CL had ik een behoorlijke hekel aan die club. Nu wordt dat wel minder.

Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 10:32
Verwijderd
Citaat:
feessie schreef op 10-05-2003 @ 16:06:
110% ANTI NEUS
zie sig..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:17
TimTaylor
Avatar van TimTaylor
TimTaylor is offline
NAC, Willem II, RKC en de joodjes
__________________
hohoho
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:39
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
binnenland: RBC, Vitesse, Willem II, MVV, Fortuna Sittard
buitenland: Club Brugge, , Glasgow Rangers (celtic-fan), Chelsea, Kaiserslautern, Rosenborg, Parma, Bolton Wanderers, Real Betis Sevilla, Valencia, Deportivo laCoruna, sv Bochum
ik kan nog even doorgaan
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 14:49
TimTaylor
Avatar van TimTaylor
TimTaylor is offline
Citaat:
Teunster schreef op 12-05-2003 @ 15:39:
binnenland: RBC, Vitesse, Willem II, MVV, Fortuna Sittard
buitenland: Club Brugge, , Glasgow Rangers (celtic-fan), Chelsea, Kaiserslautern, Rosenborg, Parma, Bolton Wanderers, Real Betis Sevilla, Valencia, Deportivo laCoruna, sv Bochum
ik kan nog even doorgaan
houd je bek over RBC Lul. ben zeker een naccer.
__________________
hohoho
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 15:04
voetbalfanaat
Avatar van voetbalfanaat
voetbalfanaat is offline
Ajax, MVV en Fortuna.
__________________
Tis moeilijk bescheiden te blijven.. Wanneer je zo goed bent als ik. Zo stoer zo charmant en zo aardig, dat zie je in 1 ogenblik!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
TimTaylor schreef op 12-05-2003 @ 15:49:
houd je bek over RBC Lul. ben zeker een naccer.
Ik heb een hekel aan Maaskant. Mag dat ook?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:45
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
TimTaylor schreef op 12-05-2003 @ 15:49:
houd je bek over RBC Lul. ben zeker een naccer.
wat doe je nou zielig man dit forum gaat over aan welke club heb je een hekel en als je aan rbc een hekel hebt ben je gelijk een naccer da's natuurlijk onzin..........




maarre ik vind rbc trouwens een zielig clubJE dat niks uitstraalt en een sfeer van een gezinnetje rond de denneboom.

hup nac
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 16:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb een hekel aan ADO-den haag...
eigenlijk niet eens aan de club, maar aan de supporters.
Altijd agressief.

Verder vind ik dat PSV niet echt inspirerend spel heeft om het maar s aardig uit te drukken...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 18:58
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Tjah....Den Haag, als we de beleidsbepalers en de media moeten geloven lopen er daar alleen maar moordzuchtige figuren, die elke supporter (jong en oud) van de welke tegenstander dan ook zullen aftuigen tot er niets van over is.
Ik ga niet beweren dat het allemaal lieverdjes zijn, maar de meeste verhalen worden zwaar overtrokken en berustten op een oude mythe dan dat ze echt waar zijn. Wat hebben de Den Haag supporters dan allemaal uitgehaald de afgelopen jaren dat zo erg was? Was het dan zoveel erger dan wat zich afspeelde bij clubs als Feijenoord, Ajax, Utrecht, Twente en Groningen?
Zijn we de beelden vergeten van de halve finale Amstel Cup, waar jongens van Ajax de tweede ring opkomen en slaags raken met de politie? Of de beelden van FC Utrecht – Legia Warschau? Oh wacht! Utrecht raakte toen niet slaags met de Poolse supporters, nee de ongeregeldheden waren toe te schrijven aan het handjevol Den Haag supporters dat zich in het uitvak bevond, toch (of zou het allemaal opgeblazen zijn door de media? Nee toch!)?
Na gisteren is heel het land ook weer in rep en roer, de Haagse hooligans hebben weer van zich laten horen. Wat files richting Deventer en een akkefietje bij een benzinepomp (wat ik ook overigens afkeur), is dat zo angstaanjagend? Is dat gekker dan het slopen van een supporterscafé van NAC?

Als Den Haag gewoon 800 of 1000 kaarten had gekregen voor hun beoogde kampioenswedstrijd, was er (vermoedelijk) niks aan de hand geweest, zelfs de SV van Den Haag had ingestemd met een verplichte combireis.
In Nederland moeten we altijd moeilijk doen geen fans van Ajax naar Groningen en NEC, Vitesse weigert Feijenoord de voorgeschreven 1200 kaarten te geven, en Zwolle uit is een autocombi. Waarom zoeken we in Nederland de problemen op, en wijzen we achteraf met z’n alle naar de supporters die zich uiterst misdragen hebben? Als je club geen kaarten krijgt voor een uitwedstrijd, dan ga je wel zonder kaart als een vorm van protest. Bij geen enkele groep vinden we het erg als er geprotesteerd wordt, behalve bij voetbalsupporters, want die komen toch alleen maar rotzooi schoppen….

Een wedstrijd met Den Haag zal inderdaad eerder problemen opleveren dan wedstrijd met de uiterst sportieve en gezellige supporters van Heerenveen en RBC, maar ik moet nog maar zien of Den Haag echt zoveel meer problemen gaat opleveren dan enkele andere supporterskernen uit de eredivisie. Als er al veel problemen ontstaan bij het Zuiderpark dan zal dat eerder te maken hebben met de infrastructuur van de omgeving van het stadion, dan dat de supporters zo extreem gewelddadig zijn. Maar ook bij Den Haag is het één en het ander veranderd, ook daar zijn er meerdere stadionverboden uitgedeeld, en worden de supporters nauwlettend in de gaten gehouden. Ook daar gelden de regels van 2003 en niet meer die van 1992.
Al verwacht ik wel dat Den Haag volgend seizoen op een grotere groep supporters kan rekenen, die de club gaan volgen, en misschien komen de oud gediende ook wel weer naar de voorgrond.
Wie weet!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 20:27
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 12-05-2003 @ 17:45:
wat doe je nou zielig man dit forum gaat over aan welke club heb je een hekel en als je aan rbc een hekel hebt ben je gelijk een naccer da's natuurlijk onzin..........




maarre ik vind rbc trouwens een zielig clubJE dat niks uitstraalt en een sfeer van een gezinnetje rond de denneboom.

hup nac
geweldig en zo is t maar net. ik vind RBC niet egt iets moois en warms uitstralen, vooral toen ze 2 jaar geleden met die 16 nieuwe aankopen wanhopig probeerden in de eredivisie te blijven. aargh dat vind ik belachelijk, dan vind ik dat die Derk Haank van de Graafschap nog een punt heeft met zijn gezonde beleid
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 22:08
walter
Avatar van walter
walter is offline
psv is het ergste wat er bestaat, ze teren alleen op spelers die ze op jonge leeftijd van andere clubs overnemen en de eigen opleiding stelt zo mogelijk nog minder voor dan hun supporters die alleen geinspireerd kunnen raken van een dweilorkest en waarvan het enige lied slechts uit 1 woord bestaat, namelijk Eindhoven, en over Eindhoven zal ik maar niet beginnen maar Eindhoven is echt erg het lijkt me een verschrikking om daar te moeten leven

ja ik kan wel zeggen dat psv Feyenoord heeft ingehaald als het gaat om mijn hekel, maar feyenoord hou ik ook niet echt van
net als van roda jc

en verder kots ik op elke club die anti-voetbal speelt op welke manier ook,.
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:25
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
ANTI KRUIKEN
anti Willem II dus
__________________
I Love Mijn Schatje 4-ever
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 14:11
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
ik was vergeten AUSTRIA WIEN erbij te vermelden
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:21
City2000
Avatar van City2000
City2000 is offline
Canadiens!
bah ik haat ze met basketbal! :@
eerste jaar dat ik basketbalde verloor ik van ze met 1 ount verschil! ennuh tjah is altijd grootste rivaal van onze club geweest
toch wel samen met Den Helder nordkop ofzo iets..
maar goed niets met voetbal t maken maar denk.. ach ik lucht mijn hart eens

CIAO
__________________
Hou van mijn Loontjuh
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef op 12-05-2003 @ 17:46:
Ik heb een hekel aan ADO-den haag...
eigenlijk niet eens aan de club, maar aan de supporters.
Altijd agressief.
Ja, met name de jongens die Deventer in zijn gekomen afgelopen zondag.
Hihi...

Draai de rollen maar eens om, moet je zien hoe poeslief Hagenezen dan zijn. Ze zijn altijd in de meerderheid, de meerderheid is altijd agressief.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:18
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 12-05-2003 @ 19:58:
Tjah....Den Haag, als we de beleidsbepalers en de media moeten geloven lopen er daar alleen maar moordzuchtige figuren, die elke supporter (jong en oud) van de welke tegenstander dan ook zullen aftuigen tot er niets van over is.
Ik ga niet beweren dat het allemaal lieverdjes zijn, maar de meeste verhalen worden zwaar overtrokken en berustten op een oude mythe dan dat ze echt waar zijn. Wat hebben de Den Haag supporters dan allemaal uitgehaald de afgelopen jaren dat zo erg was?
Inderdaad.
Eindelijk eens iemand die niet de mythe in stand houdt, want zoveel stelt Den Haag niet meer voor. Uit sensatiehonger ben ik zelf even door de groep Hagenezen gereden en zoveel ‘gekken’ liepen er echt niet rond. Stuk of 80 à 100 schat ik.
De rest waren gewoon normale mensen, die zelfs de Ijssel aan het filmen waren omdat ze de natuur zo mooi vonden. Gezellige mensen, die geen narigheid wilden.
100 man is op zich een leuke groep, maar vergeet niet dat ze kampioen kunnen worden. Dan heeft iedereen een groep, dan heeft Zwolle ook een groep van 100 goede jongens op de been.

Ik heb me altijd uitermate geërgerd aan de manier waarop Hagenezen ‘lekker eng doen’, zoals ze het zelf graag omschrijven. Even een vader met zijn dochtertje de stuipen op het lijf jagen als deze de wedstrijd Den Haag – GAE willen bezoeken.
Of bij Mysterland op Bussloo met 60 man achter 10 jongens aanrennen of gewoon met het Nederlands elftal heel stoer gaan doen tegen 6 jongens, waarna zich oude garde van Willem II (echt waar!) zich ermee bemoeit wordt alles ineens gesust en wordt de conclusie getrokken dat we allemaal Nederlanders zijn.

Nu dit topic toch over clubs waar je een hekel aan hebt gaat, komt Den Haag aardig in aanmerking. De club Den Haag is een mooie club, voor de supporters heb ik weinig goede woorden over. Overal waar je ook komt zijn ze in de meerderheid.
Vakanties, feesten, Nederlands elftal, pretparken.
Het lijkt wel alsof ze nooit ergens met een kleine groep naar toe kunnen.
Of is ‘ naar toe durven’?

Ze teren op de verhalen uit de jaren ’80, de Haagse bluf is nergens op gebaseerd en daarom moeten ze ook niet raar op staan te kijken als hun wel iets gebeurd.
Er zijn Hagenezen die de schrik van hun leven kregen toen ze merkten dat Deventer toch iets anders is dan Veendam-uit.

Wat mij betreft stelt Den Haag niet zo gek veel meer voor ten opzichte van vroeger.
Natuurlijk, zijn ze een leuke subtopper maar ze komen er nog wel achter als ze op eigen vervoer naar Utrecht of Amsterdam gaan.
Ik weet niet of de oudgedienden dan nog wel zo fanatiek zijn of dat die gewoon rustig voetbal willen zien. Ben bang dat de gevreesde H.J.K. het lastiger gaat krijgen dan ze denken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:28
Ilsuh
Avatar van Ilsuh
Ilsuh is offline
Ikkuh haat FC Utrecht, en dan vooral die Stijn *of hoe je het ook mag noemen* Vreven.... wat haat ik die vent zeg....
maja... t zal wel aan mij liggen denk dan hè...
__________________
Villeneuve.... hij is en blijft mijn FAVORIET!!!! Go Nico Rosberg!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 09:54
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 15-05-2003 @ 18:28:
Ikkuh haat FC Utrecht, en dan vooral die Stijn *of hoe je het ook mag noemen* Vreven.... wat haat ik die vent zeg....
maja... t zal wel aan mij liggen denk dan hè...
Is wel een mooie man hoor!
Al vind ik Juul Ellerman de meest sexy speler van Nederland.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:13
Nijntjeee
Nijntjeee is offline
heel erg: Utrecht, Vitesse
in mindere mate: Heerenveen, AZ, Feyenoord
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 11:50
Skinless
Avatar van Skinless
Skinless is offline
ajax ( al van jongs af aan)
feyenoord ( zonder van hooijdonk zijn ze niks)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:07
robertinho
robertinho is offline
ajakkes...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:15
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Ilsuh schreef op 15-05-2003 @ 18:28:
Ikkuh haat FC Utrecht, en dan vooral die Stijn *of hoe je het ook mag noemen* Vreven.... wat haat ik die vent zeg....
maja... t zal wel aan mij liggen denk dan hè...
Vreven is cool, als alle spelers zo waren, was het een stuk leuker op de velden
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 17:24
leon-v
leon-v is offline
NL: de NEUZE... (AJ@X) dus...

Buitenland: BAYERN MUNCHEN
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 18:23
masterlijk
masterlijk is offline
Citaat:
Skinless schreef op 19-05-2003 @ 12:50:
ajax ( al van jongs af aan)
feyenoord ( zonder van hooijdonk zijn ze niks)
dat zullen we nog wel zien volgend jaar vriendelijke vriend
__________________
Niets staat een vrouw mooier dan niets...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 10:49
Shumi
Shumi is offline
NL: PSV & Vitesse
Bu: Kaiserslautern & Lazio
__________________
Shumi is the best
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:07
KBrink
KBrink is offline
misschien een rare vraag maar waarom zo een diepgewortelde haat jegens je tegenstanders, het blijft allemaal een spelletje.
Voor de rest begrijp ik wel dat ajax, feyenoord en PSV fans niet met elkaar kunnen opschieten maar tja dat komt omdat ajax geschiedenisgewijs nog steeds de beste club van nederland is.
In mijn optiek vandaag de dag ook maar das mijn optiek.
dat is moeilijk te verkroppen, maar vergeet nooit dat er ook perioden zijn geweest dat ajax absoluut niet kon tippen aan de klasse van feyenoord of PSV en zo is het andersom ook zo vaak geweest.
ik vind dat de top drie vandaag de dag toch redelijk dicht bij elkaar zitten.

enne voor de rest, alles onder de top drie valt toch bar en boos tegen.

ik hou er niet van om ook maar 1 italiaanse ploeg te zien spelen maar ik haat ze niet.
voor de rest is real veels te vol van zichzelf, nog steeds geen reden voor haat.
haat is een groot woord.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 18:46
Boontjuh
Avatar van Boontjuh
Boontjuh is offline
AJAX heel erg!!enne Willem 2 en Emmen,Barcelona,Arsenal,INter,Bayern Munchen,Club Brugge
__________________
Punks Not Dead
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:05
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
Twente, das gewoon niet normaal meer. Hebben ze geldproblemen, kopen ze gewoon nieuwe spelers. Verder hebben ze geleend geld en kunnen ze beter eerst aflossen.

Die 'supporters' maaien gewoon ff Beenhakker neer met zen 20 en.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:07
Geomancer
Avatar van Geomancer
Geomancer is offline
Ik snap niet dat sommige mensen een hekel aan Fortuna hebben. Zoals sommige wel weten ben ik dus een hardcore-Fortunees en dus snap ik het niet..zeker omdat het gewoon een warme club is. Leg me eens uit!

De clubs die ik 'het minste moet' zal ik maar zeggen zijn;
-Roda JC(Menen zich wat omdat ze de beste van Limburg zijn..wachten als Ome Nol stopt met geld geven

-Sparta( eigenlijk alleen door die Boukhari,vuile kl**tz*k!)
__________________
Ge hebt bier,en ge hebt Grolsch..wat is Grolsch dan?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:13
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 08-06-2003 @ 21:07:
Sparta( eigenlijk alleen door die Boukhari,vuile kl**tz*k!)
Boukhari is een kut Spartaan, die moeten ze verkopen!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:14
Verwijderd
Tsja lijkt me duidelijk: de (S)Top 3 en Stillem 2 en ADO
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 08-06-2003 @ 21:07:
...ben ik dus een hardcore-Fortunees...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:30
Geomancer
Avatar van Geomancer
Geomancer is offline
Uhmm..zei ik iets om te lachen.
En ja om dat Boukhari, ik weet dat hij al verkocht is aan Ajax,al aan het begin van het seizoen. Ik bedoel dat ik Sparta haat door Boukhari,nu wat minder,maar de haat blijft!
__________________
Ge hebt bier,en ge hebt Grolsch..wat is Grolsch dan?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:33
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Geomancer schreef op 08-06-2003 @ 21:30:
Uhmm..zei ik iets om te lachen.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie enquete
Judy2
69 16-05-2005 08:42
Vrije tijd Is Joden een goede geuzennaam?
zlatani9
69 10-09-2003 16:31
Muziek festivals zijn klote
mutant mustache
114 30-08-2003 09:49
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Vrije tijd Column Derksen VI
The Senna Fan
12 10-03-2003 20:04
Psychologie Geen zin in de 'standaard levensloop'
joopie
47 24-02-2003 10:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.