Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 18:46
Verwijderd
Mijn ma heeft in een vage bui zo'n ding gekocht die met behulp van stroomstootjes de buikspieren traint. Of het werkt weet ik niet, maar om eerlijk te zijn geloof ik er geen flikker van. Het gevoel is wel superlekker.. van die trillingen door je buik en door je hele lichaam, heerlijk

Maar een vraagje: Wie kent dit, en wie heeft er ervaring mee? Werkt het? Of blijft het alleen bij het lekkere gevoel? En voor degene die het kennen, vinden jullie het gevoel ook lekker of helemaal niet? Want mijn ma kan er niet tegen, die krijgt er zelfs ademproblemen door

nahja ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:04
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Mijn moeder heeft hem ook besteld, vandaag bezorgd
alleen wisten wij niet dat het met stroom was en nu durven we hem beide niet meer te gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
werkt niet, net als die andere tellsell aparaten. Zulke dingen worden bij topsporters gebruikt voor ontspanning, niet voor training. Geloof ik.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
werkt niet, net als die andere tellsell aparaten. Zulke dingen worden bij topsporters gebruikt voor ontspanning, niet voor training. Geloof ik.
haha dan mogen ze wel eens iets anders gaan zoeken, want echt ontspannend werken ze niet hoor, naar mijn mening..

Maar wat gebeurt er nou eigenlijk precies? Door die stroomstootjes trekken je spieren toch samen? Heeft dat geen enkel effect?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:54
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


haha dan mogen ze wel eens iets anders gaan zoeken, want echt ontspannend werken ze niet hoor, naar mijn mening..

Maar wat gebeurt er nou eigenlijk precies? Door die stroomstootjes trekken je spieren toch samen? Heeft dat geen enkel effect?
misscihen voelt het wel ontzettend geil?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:56
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
het is niet goed... een geforceerde training van je buikspieren waardoor je spierweefsel word aangemaakt zonder dat je er een lichamelijk prestatie voor levert veel mensen overtrainen met dit apparaat ook heel snel hun buikspieren omdat de grens veel moeilijker aan te voelen in dan bij meer orthodoxe trainingsmethodes... ciao
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Maar wat gebeurt er nou eigenlijk precies? Door die stroomstootjes trekken je spieren toch samen? Heeft dat geen enkel effect?
Er worden electroden aangesloten op de aanhechtingen van de spier. Door de stroomstootjes trekken de spiertjes samen. Hierbij overtrain je de boel wel snel ja, want de grens voel je niet zo snel.

Bij topsporters gebruiken ze ze als cooling down, zodat het geen energie kost. Ze zetten het apparaatje erop, op stand 1 en de spier wordt afgekoeld.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:53
Verwijderd
Doe sit-ups .. is wel zo veilig

Mijn pa heeft ook zo'n band, dat ding ligt echter ergens in de kast stof te vangen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 07:48
lakyie
lakyie is offline
Ik had bovendien gelezen dat de frequentie van de stootjes te laag is om echt resultaat te krijgen. Topsporters gebruiken andere dingen waarvan de frequentie hoger is
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:25
@pie
@pie is offline
van die tv-dingen halen idd geen fuck uit, hoor je van iedereen

een vriend van me heeft er 1 besteld via zn fitnessclub, en die doet het gewoon perfect.. hijs er erg op vooruit gegaan.. dus zo'n professioneel ding heeft wél effect

hij heeft er nu ook 1 voor mij mogen bestellen

oja: bang voor stroom? elke keer als jij een spier beweegt gaat er stroom door je spieren heen (zo spant je lichaam ze aan).. waar ben je bang voor? denk je dat een paar batterijtjes meteen een kerncentrale vormt met enkele megawatts? d8 het niet..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Arm- en buikspieren trainen
Verwijderd
9 06-01-2012 07:36
Lichaam & Gezondheid welke oefeningen voor buikspieren
wintermeid
29 04-06-2005 12:54
Lichaam & Gezondheid Onderste buikspieren trainen.
x-spekkie-x
25 06-03-2005 11:25
Lichaam & Gezondheid de onderste buikspieren.
twirley
7 19-09-2004 00:39
Lichaam & Gezondheid onderste buikspieren trainen
Kill me Ce soir
14 18-11-2003 16:45
Lichaam & Gezondheid (onder) buikspieren trainen
daloon
4 28-04-2002 20:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.