Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 21:46
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 30-08-2003 @ 21:44:
OMG wat een onverdiende overwinning van LFC op mijn lieve Everton...

moest ik even kwijt
onverdiend of niet 3-0 lijkt me duidelijk
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 30-08-2003 @ 22:46:
onverdiend of niet 3-0 lijkt me duidelijk
Wat bedoel je precies? Everton was beter, weet niet of je de beelden hebt gezien. Liverpool speelde, zoals altijd, op de counter, en deed dat inderdaad wel goed. Ze hebben vier kansen gehad, drie keer gescoord. Everton had veel meer kansen, maar benutte die niet. Eigen schuld dus, dat weet ik ook wel.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-08-2003 @ 12:21:
Wat bedoel je precies? Everton was beter, weet niet of je de beelden hebt gezien. Liverpool speelde, zoals altijd, op de counter, en deed dat inderdaad wel goed. Ze hebben vier kansen gehad, drie keer gescoord. Everton had veel meer kansen, maar benutte die niet. Eigen schuld dus, dat weet ik ook wel.
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd de betere hoeft te zijn om te winnen. LFC speelt altijd countervoetbal en deze keer werkte het eindelijk weer. Everton miste inderdaad iets in de afronding
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 13:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Everton - Liverpool 0-3
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 31-08-2003 @ 13:48:
ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet altijd de betere hoeft te zijn om te winnen. LFC speelt altijd countervoetbal en deze keer werkte het eindelijk weer. Everton miste inderdaad iets in de afronding
"iets"??

Ze misten alles in de afronding! Ik dacht trouwens dat Houllier had gezegd aanvallender te willen spelen, heb ik nog niets van gezien. Maar als hun countervoetbal werkt is dat ook niet nodig natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:18
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Man Utd heeft verloren van Souhampton, jammer dat City niet won.
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Ertur schreef op 31-08-2003 @ 20:07:
"iets"??

Ze misten alles in de afronding! Ik dacht trouwens dat Houllier had gezegd aanvallender te willen spelen, heb ik nog niets van gezien. Maar als hun countervoetbal werkt is dat ook niet nodig natuurlijk.
Houllier denk dat als je met 3 aanvallers en Kewell speelt dat je dan ook aanvallend voetbalt. hij vergeet alleen dat Diouff gewoon als een middenvelder staat.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ff een flinke up

Gisteren Liverpool van Chelsea gewonnen en dat is toch wel even het vermelden waard.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 08-01-2004 @ 15:34:
ff een flinke up

Gisteren Liverpool van Chelsea gewonnen en dat is toch wel even het vermelden waard.
en een onterechte rode kaart voor diouf , die tweede gele kaart had voor de chelsea spelers moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-01-2004 @ 15:43:
en een onterechte rode kaart voor diouf , die tweede gele kaart had voor de chelsea spelers moeten zijn.
tsja, helemaal zuur is het omdat LFC niet echt breed in de aanvallers zit op het moment
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:59
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
maar de verassing van dit seizoen is toch wel:

fulham!!

klopt toch?
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:58
James Lynch
Avatar van James Lynch
James Lynch is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 08-01-2004 @ 15:59:
maar de verassing van dit seizoen is toch wel:

fulham!!

klopt toch?
Ben ik het niet mee eens. Ze hebben een redelijk spelers-arsenaal en zijn nog vrij wisselvallig, maar een 7e plaats is zeker goed te noemen.
Als verrassing denk ik aan Charlton. Weinig/geen uitblinkers en toch heel goed meedraaien; 4e plaats maar wel een wedstrijd meer gespeeld.
Ook verrassend is Leeds. Zulke spelers en dan een na laatste is echt
__________________
Good point myself!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Charlton doet het ook idd erg goed. Leeds deed het vorig jaar ook al slecht, niet echt een verrassing meer dat ze onderaan staan. Alleen Viduka en Smith zijn er veel te goed voor. Liverpool is ook aan een erg teleurstellend jaar bezig
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 10:40
James Lynch
Avatar van James Lynch
James Lynch is offline
Sja Leeds heeft nog wel Robinson als keeper (met Kirkland de meest getalenteerde keeper v. Engeland) Daarnaast hebben Harte en Kelly als verdedigers, beiden Iers international en ook nog Radebe.
Ook Milner speelt er; samen met Rooney toch het grootste talent van Engeland.
Middenveld is wel de zwakte schakel van Leeds. Dacourt die wegging. Nu loopt di Matteo er en Pennant (die het nog niet heeft kunnen waarmaken bij A'nal)
Met dat materiaal vind ik het toch ietwat tegenvallen...

't lijkt er nu echter wel op dat wederom ManU en A'nal het kampioenschap gaan beslissen.
'Pompey' is zoals verwacht ver teruggezakt. Hoewel ik Passanen hun eerste goeie aankoop vindt.
__________________
Good point myself!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:36
Verwijderd
Bolton heeft weer gewonnen!!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Man City verrassend verslagen door Pompey en LFC weer lucky gewonnen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:36
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Dave Q schreef op 09-01-2004 @ 11:40:

Ook Milner speelt er; samen met Rooney toch het grootste talent van Engeland.
Middenveld is wel de zwakte schakel van Leeds. Dacourt die wegging. Nu loopt di Matteo er en Pennant (die het nog niet heeft kunnen waarmaken bij A'nal)
Met dat materiaal vind ik het toch ietwat tegenvallen...
Als je het over de meest getalenteerde spelers van Engeland hebt, denk ik toch meer aan Joe Cole, Wayne Rooney en (voornaam?) Jenas.

Di Matteo is al lang gestopt met voetbal, al zo'n 3 of 4 jaar na afgekeurd te zijn bij Chelsea. Je bedoeld vast Dominic Matteo. En dat is meer een verdediger geloof ik. En Pennant is slchts verhuurd aan Leeds, hij zal het nog wel waarmaken. Hij kan trouwens ook toegevoegd worden aan 't lijstje meest getalenteerde spelers.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 18:56
James Lynch
Avatar van James Lynch
James Lynch is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 10-01-2004 @ 19:36:
Als je het over de meest getalenteerde spelers van Engeland hebt, denk ik toch meer aan Joe Cole, Wayne Rooney en (voornaam?) Jenas.

Di Matteo is al lang gestopt met voetbal, al zo'n 3 of 4 jaar na afgekeurd te zijn bij Chelsea. Je bedoeld vast Dominic Matteo. En dat is meer een verdediger geloof ik. En Pennant is slchts verhuurd aan Leeds, hij zal het nog wel waarmaken. Hij kan trouwens ook toegevoegd worden aan 't lijstje meest getalenteerde spelers.
Zet Milner er maar rustig tussen hoor Jermaine Jenas van Toon Army bedoel je denk 'k

Matteo is idd zn naam
__________________
Good point myself!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voorspellingen >>> Sch. en Eng. Pr. League
Diesel
5 27-12-2002 12:46
Vrije tijd 'Atlantic League Cup' krijgt vorm
mobie
15 08-08-2002 21:32
Vrije tijd Premier League / Ship
Kirk22
4 10-07-2002 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21.