Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2018, 21:52
Horthal
Horthal is offline
Hallo

Ik zelf zit nog te twijfelen over welke opleiding ik wil gaan doen, ik sta bij 2 opleidingen ingeschreven, ICT-Beheer en Internation Business Management. Ik was laatst naar een meeloopdag geweest waar het een beetje rommelig was maar doordat alles zo op me afkwam was ik vergeten vragen te stellen en had ik zelf niet veel van lessen meegekregen dus, mocht hier iemand op de IBS-Engelstalig op Summa zitten wat is je mening over de opleidng? En een paar vragen;

- Is het echt VOLLEDIG engels talig? Want bij een les zag ik de leraar gewoon nederlands spreken.
- Ik heb gehoord dat er geen toetsen zijn maar werkstukken die je moet doen, klopt dit?
- Hoe is een gemiddelde schooldag?
- Geven de leraren uitleg over dingen die je moet weten? Toen ik er was zeiden ze alleen "maak deze opgave" en dat was het.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2018, 09:30
Verwijderd
Dit moet je echt op de opleiding zelf gaan vragen. Waarom doe je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 09:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit kan je inderdaad het beste bij de opleiding zelf vragen!

Misschien kan je nog een dag meelopen bij de opleiding op een gewone schooldag, zodat je ervaart hoe het is daar echt op school te zitten. Dan merk je ook gelijk of het daar altijd zo rommelig is, of dat dat toevallig zo was op de meeloop dag. Het klinkt namelijk of een rommelige omgeving ervoor zorgt dat jij veel minder goed presteert, en daar zou je tijdens je opleiding ook last van kunnen hebben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 25-02-2018, 22:07
Horthal
Horthal is offline
Klopt, ik kan inderdaad nog één keer meelopen maar het is al bijna 1 April en aangezien ik echt nog steeds geen idee heb wat ik wil doen wil ik niet tot 13 maart wachten voor een meeloopdag, dat wordt veel te laat! Dus directe meningen zijn veel handiger nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.