Oud 02-03-2018, 11:43
davidbakker123
davidbakker123 is offline
Hallo allemaal,

Op het moment ben ik bezig met het schrijven van mijn plan van aanpak voor mijn scriptie. Het bepalen van mijn onderzoeksopzet levert echter problemen op.

Mijn onderzoeksthema is employer branding (werkgeversmerk).

Hoofdvraag:

‘’Welke elementen van Employee Value Proposition kan >>ORGANISATIE>> verwerken in haar employer brand om zo de effectiviteit van de werving en de betrokkenheid van de medewerkers te verhogen?’’

Om deze vraag te kunnen beantwoording wil ik interviews afnemen onder de volgende doelgroepen:

- Huidige medewerkers (6 beoogde interviews) -> gericht op betrokkenheid
- Huidige medewerkers die minder dan 6 maanden in dienst zijn (4 beoogde interviews), deze groep mensen hebben de beweegredenen voor het kiezen van >>organisatie<< nog vers in het geheugen zitten. -> gericht op effectiviteit werving verhogen
- Toekomstige medewerkers (scholieren) (5 beoogde interviews) -> gericht op effectiviteit van de werving verhogen

Totaal dus 15 interviews onder 3 doelgroepen.

Nu twijfel ik echter of dit aantal interviews voldoende zal zijn voor mijn scriptie. Zijn er hier eventueel experts/andere studenten die hier iets over kunnen zeggen? In verband met de schoolvakantie kan ik mijn begeleider niet contacten.

Alvast dank.

Groet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.