Oud 02-04-2019, 18:01
Anoniemmeisje12
Anoniemmeisje12 is offline
Hallo ik weet niet echt waar ik dit moest zetten maar dit leek mij de beste plek.
Ik ben nu 12 jaar oud en heb op mijn tiende of negende bij het kijken van tv een een zombiefilm gezien. Na het kijken van deze film sliep ik erg slecht, omdat ik bang was voor nachtmerries toen stopte dit een tijdje totdat ik ineens een nachtmerrie kreeg waarin mijn moeder haar hoofd eraf werd gehakt. Daardoor denk ik vaak aan die film. Ik ben nu ook bang dat als ik ga slapen en ik wakker word het volgende wat ik zie een zombie is. Dus dat er een zombie Apocalyps is. Ik durf hierdoor niet te slapen. Wat kan ik hier aan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2019, 19:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hallo ik weet niet echt waar ik dit moest zetten maar dit leek mij de beste plek.
Ik ben nu 12 jaar oud en heb op mijn tiende of negende bij het kijken van tv een een zombiefilm gezien. Na het kijken van deze film sliep ik erg slecht, omdat ik bang was voor nachtmerries toen stopte dit een tijdje totdat ik ineens een nachtmerrie kreeg waarin mijn moeder haar hoofd eraf werd gehakt. Daardoor denk ik vaak aan die film. Ik ben nu ook bang dat als ik ga slapen en ik wakker word het volgende wat ik zie een zombie is. Dus dat er een zombie Apocalyps is. Ik durf hierdoor niet te slapen. Wat kan ik hier aan doen
Zombies bestaan niet.

Laatst gewijzigd op 02-04-2019 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 20:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Offtopic reactie verwijderd.

Geloof je in zombies? Of ben je juist bang voor de nachtmerries? Heb je iets dat je een veilig gevoel geeft dat je mee kunt nemen naar bed? Een lampje of een knuffelbeest of iets anders, ik noem maar wat.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 20:14
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik was vroeger bang van het einde van de wereld toen ik 8 jaar was. Ik zag een film genaamd "2012". Scared the shit out of me.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 22:23
Jaylyn-lynn
Jaylyn-lynn is offline
Hoi!
Ik had vroeger ook erg veel last van nachtmerries. Wat ik toen elke avond net voor het slapen gaan deed, was een tekening maken en/of een briefje schrijven met dingen waar ik blij van werd. Elke avond weer. En dan vouwde ik het op en legde het voordat ik ging slapen onder mijn kussen. Bij mij werkte dit, omdat ik dan met een blij gevoel ging slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 23:17
Verwijderd
Als je kunt vinden op internet, zoek de Making of (filmtitel) of de blunders. Heeft mij vaak geholpen omdat je dan ziet hoe fake het eigenlijk is. Weet niet zeker of het voor iedereen zo werkt tho!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2019, 23:21
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als je kunt vinden op internet, zoek de Making of (filmtitel) of de blunders. Heeft mij vaak geholpen omdat je dan ziet hoe fake het eigenlijk is. Weet niet zeker of het voor iedereen zo werkt tho!
Inderdaad, het is allemaal gestaged voor entertainment.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Wait, are those zombies ?!
Demipet660
6 11-04-2016 18:58
De Kantine OOoow SNAP! Zombies! Virus! AArghuhrg
Verwijderd
42 28-01-2011 20:19
Verhalen & Gedichten de zombies komen
KaasGaaf
9 22-09-2005 10:29
Verhalen & Gedichten Zombie mode, soceity weakens
Kip187
4 26-09-2002 20:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.