Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 13:01
Verwijderd
Wie is er nog meer psyched voor de nieuwe Elder scrolls game, Skyrim?
Hier een review: http://www.gamekings.tv/videos/previ...olls-v-skyrim/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2011, 15:00
Verwijderd
Jawel, maar het schijnt dat ze het vooral heel erg 'toegankelijk' willen maken voor iedereen en vrijwel elke sequel die aankondigt dat het 'toegankelijk' gaat worden is een achteruitgang t.o.v. het vorige deel.

Ik ben wel enthousiast, maar ik vrees eigenlijk dat skyrim de neerwaartse spiraal die oblivion begon voortzet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Jawel, maar het schijnt dat ze het vooral heel erg 'toegankelijk' willen maken voor iedereen en vrijwel elke sequel die aankondigt dat het 'toegankelijk' gaat worden is een achteruitgang t.o.v. het vorige deel.

Ik ben wel enthousiast, maar ik vrees eigenlijk dat skyrim de neerwaartse spiraal die oblivion begon voortzet.
Hoe bedoel je? Ik snap het niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Hij bedoelt dat meer "toegankelijkheid" ook minder diepgang impliceert.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:17
Verwijderd
Mja, dood aan de casual gamers die gepamperd moeten worden met laffe kak zonder uitdaging en diepgang.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 19:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jawel, maar het schijnt dat ze het vooral heel erg 'toegankelijk' willen maken voor iedereen en vrijwel elke sequel die aankondigt dat het 'toegankelijk' gaat worden is een achteruitgang t.o.v. het vorige deel.

Ik ben wel enthousiast, maar ik vrees eigenlijk dat skyrim de neerwaartse spiraal die oblivion begon voortzet.
Het is maar wat je neerwaarts noemt. Oblivion was een kaskraker die nog steeds veel aanhang heeft, en de lat op veel gebieden een stukje hoger legde dan tot dan toe gezien.

Sowieso was het voor zover ik weet de meest heldhaftige poging om een autonome wereld te simuleren sinds X3. Ik kan best begrijpen dat die poging niet helemaal geslaagd was gezien de enorme kosten en technische problemen die daarbij komen kijken.

En diepgang, tja... Wat is diepgang? Meestal wil iedereen wel iets anders van een spel. Ik vond dat er best iets te zeggen is voor de sandbox-benadering van Oblivion, zelfs als dat het verhaal een beetje in de weg staat. Soms moet je ook gewoon positief naar iets kijken.


Wat ik vooral zou willen was een toegankelijkere editor. Die van Oblivion is ronduit onnavolgbaar, zeker als het op quests en conversaties aan komt.

Toch een forse misser omdat een makkelijk te editen spel steevast bakken gratis content die fans maken aantrekt. Hoe lastiger de edit software, hoe minder van dat soort dingen er komen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 10-06-2011 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 19:43
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik kan echt niet wachten op 11-11-11!!! I NEED THAT GAME MORE THAN ANY OTHERS!!! Ik heb dan wel een nieuwe PC nodig... Ik heb enkele gameplay vids gezien, en mijn God, ik ben echt psyched!!!!!!!!!!!!!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 19:47
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline


Gameplay+praatje met Todd Howard.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 01:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Voor Oblivion heb ik letterlijk anderhalf jaar in spanning gezeten destijds. Posten als een malle op de elderscrolls fora, elk nieuwtje volgen. Nou dat viel toch tegen en toen heb ik me voorgenomen me nooit meer zo gek te laten maken door een game/film/whatever hype
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 01:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is maar wat je neerwaarts noemt. Oblivion was een kaskraker die nog steeds veel aanhang heeft, en de lat op veel gebieden een stukje hoger legde dan tot dan toe gezien.

Sowieso was het voor zover ik weet de meest heldhaftige poging om een autonome wereld te simuleren sinds X3. Ik kan best begrijpen dat die poging niet helemaal geslaagd was gezien de enorme kosten en technische problemen die daarbij komen kijken.
Nou, Morrowind was een veel uitgebreidere game dan Oblivion, heb ik begrepen. Veel groter gebied ook. Dus veel hoger legde Oblivion de lat niet, hooguit wat grafische vooruitgang. Animaties waren overigens nog steeds houterig en stijf.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 02:32
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Was idd vele malen groter gebied, meer skills en een aanzienlijk langere main quest.

Er waren wel een paar belangrijke balansverbeteringen in magie en alchemie, maar helaas ook stappen achteruit (bijv. level scaling van vijanden). En die dwaasheid om van allerlei skills een minigame van te maken, hoop dat ze dat niet weer doen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 02:52
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Was idd vele malen groter gebied, meer skills en een aanzienlijk langere main quest.

Er waren wel een paar belangrijke balansverbeteringen in magie en alchemie, maar helaas ook stappen achteruit (bijv. level scaling van vijanden). En die dwaasheid om van allerlei skills een minigame van te maken, hoop dat ze dat niet weer doen.
Kom er net achter dat Oblivion toch wel meer vierkante kilometers had dan Morrowind.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Het is maar wat je neerwaarts noemt. Oblivion was een kaskraker die nog steeds veel aanhang heeft, en de lat op veel gebieden een stukje hoger legde dan tot dan toe gezien.

Sowieso was het voor zover ik weet de meest heldhaftige poging om een autonome wereld te simuleren sinds X3. Ik kan best begrijpen dat die poging niet helemaal geslaagd was gezien de enorme kosten en technische problemen die daarbij komen kijken.

En diepgang, tja... Wat is diepgang? Meestal wil iedereen wel iets anders van een spel. Ik vond dat er best iets te zeggen is voor de sandbox-benadering van Oblivion, zelfs als dat het verhaal een beetje in de weg staat. Soms moet je ook gewoon positief naar iets kijken.


Wat ik vooral zou willen was een toegankelijkere editor. Die van Oblivion is ronduit onnavolgbaar, zeker als het op quests en conversaties aan komt.

Toch een forse misser omdat een makkelijk te editen spel steevast bakken gratis content die fans maken aantrekt. Hoe lastiger de edit software, hoe minder van dat soort dingen er komen.
Oh dat klopt allemaal wel, maar voor mij is het verhaal zeker in dat soort spellen cruciaal. Oblivion was absoluut geen slecht spel, maar in vergelijking met morrowind vind ik het dus een achteruitgang.

Oblivion was gewoon een cool spel, morrowind was een ervaring.

Citaat:
Kom er net achter dat Oblivion toch wel meer vierkante kilometers had dan Morrowind.
Klopt. Morrowind voelt echter duizend keer groter aan omdat ze de wereld hebben volgestopt met dingen die je kan doen. In oblivion is exploren lang niet zo belonend of leuk.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 11:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Even geresearchd en dat van de grootte had ik kennelijk inderdaad verkeerd onthouden. Dat de loopsnelheid en zichtafstand lager waren in Morrowind speelde waarschijnlijk ook een rol.

Al iets bekend over de grootte van Skyrim?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 12:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Hebben.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Gameplay+praatje met Todd Howard.
wtf op 7:17 ongeveer heeft die vrouw opeens andere kleding aan?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 14:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Even geresearchd en dat van de grootte had ik kennelijk inderdaad verkeerd onthouden. Dat de loopsnelheid en zichtafstand lager waren in Morrowind speelde waarschijnlijk ook een rol.

Al iets bekend over de grootte van Skyrim?
Nja, ik ga er van uit dat het zich in de hele provincie Skyrim afspeelt dus best groot:

Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Nja, ik ga er van uit dat het zich in de hele provincie Skyrim afspeelt dus best groot:

[afbeelding]
Da's wel lekker groot
Ik ben trouwens wel een beetje onzeker over die draken, want wat nou als je gewoon beetje aan het hiken bent als een level 7 gastje ofzo en er komt opeens zo'n draak aan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-06-2011, 14:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Nja, ik ga er van uit dat het zich in de hele provincie Skyrim afspeelt dus best groot:

[afbeelding]
Ja maar dat zegt niks over de schaal
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
wat nou als je gewoon beetje aan het hiken bent als een level 7 gastje ofzo en er komt opeens zo'n draak aan?
Gezien het verleden van Elder scrolls en dat het wat 'toegankelijker' zal een draak wel geen problemen meer geven rond level 3.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Gezien het verleden van Elder scrolls en dat het wat 'toegankelijker' zal een draak wel geen problemen meer geven rond level 3.
Ha nou ik hoop het maar Want als ik in Skyrim elke keer gepwnd word door een draak die daar niet hoort kun je m gratis afhalen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:36
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Voor zover ik weet komen in het begin van de game eigenlijk nog geen draken voor, dus je hoeft niet bang te zijn dat je in wat lappen en met een rustig mesje tegen een draak hoeft te vechten.

Skyrim is volgens mij even groot als in Oblivion, maar vanwege alle bergen lijkt het groter. Er zijn ook meer verschillende gebieden/klimaten, zoals in Morrowind (maar dan wat 'gewoner', dus geen reuze paddestoelen), i.p.v. Cyrodiil die eigenlijk in geen enkele uithoek echt anders is. Er zijn wat meer herfstachtige bossen, maar ook naaldbossen, en tundra's en bergen met een knappe hoeveelheid sneeuw. De character creation is ook wat uitgebreider, volgens mij, want nu kun je spieren en vet enzo aanpassen, en ook littekens en tatoeages aanbrengen ,maar dat weet ik niet zeker.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:50
Verwijderd
Ik ga nu weg uit dit topic, het lijkt nu alleen maar langer te duren door al die nieuwtjes
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 13:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
11-11-11. Perfecte datum, maar te ver weg...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 19:25
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Gezien het verleden van Elder scrolls en dat het wat 'toegankelijker' zal een draak wel geen problemen meer geven rond level 3.
Laten we er voor de goede orde maar even vanuit gaan dat Bethesda dit soort kritieken serieus heeft opgevat en de game niet te makkelijk maakt.

Dark Souls als je van moeilijk houdt.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2011, 01:03
Verwijderd
Ik hoop het, want na al het gelik van bethesda's kont na het zien van de mooie beelden hoor ik langzaam ook wat kritiek opkomen. Kritische mensen vinden skyrim nog niet echt meer dan een opgepoetste oblivion. Ze bleven bijvoorbeeld maar opscheppen over dat je in de ene hand een zwaard en in de andere hand een spell kon doen, maar al te zien was dat weer de toch wat statische combat weer terug is, ondanks dat daar ook een heleboel kritiek over was.

Ik hoop nog steeds stiekem dat ze het doen in de stijl van Dark messiah of might & magic, maar dat zit er dus waarschijnlijk niet in.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 21:49
Gewoonniemand
Gewoonniemand is offline
Citaat:
Nja, ik ga er van uit dat het zich in de hele provincie Skyrim afspeelt dus best groot:

[afbeelding]
Ja maar de map zou groter zijn dan bij oblivion wat eigenlijk best wel vreemd is. Tenzij iedereen kleiner is.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 23:12
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ja maar de map zou groter zijn dan bij oblivion wat eigenlijk best wel vreemd is. Tenzij iedereen kleiner is.
Skyrim is vrij bergachtig, en de oppervlakte van de bergen telt ook mee.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 10:36
Gewoonniemand
Gewoonniemand is offline
Citaat:
Skyrim is vrij bergachtig, en de oppervlakte van de bergen telt ook mee.
Ik weet toch pittig zeker dat het echt de map is, niet de opp.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ja maar de map zou groter zijn dan bij oblivion wat eigenlijk best wel vreemd is. Tenzij iedereen kleiner is.
Dan veranderen de programmeurs gewoon de schaal van de kaart, en opeens past er veel meer in veel minder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 11:53
Gewoonniemand
Gewoonniemand is offline
Citaat:
Dan veranderen de programmeurs gewoon de schaal van de kaart, en opeens past er veel meer in veel minder.
Nee echt
Maar toch wel vreemd...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 19:28
Verwijderd
Je spaced G.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 23:42
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik hoop dat ie meer op Daggerfall gaat lijken, maar ja, dat zal er wel niet inzitten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 17:11
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Ik hoop dat ie meer op Daggerfall gaat lijken, maar ja, dat zal er wel niet inzitten .
leg uit, ik was nog te jong bij Daggerfall. Zelf pas begonnen bij morrowind
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 22:49
Verwijderd
Skyrim gaat cool worden, tot die tijd vermaak ik me prima met The Witcher 2.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2011, 23:03
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
leg uit, ik was nog te jong bij Daggerfall. Zelf pas begonnen bij morrowind
Idem dito.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2011, 10:18
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Bij Daggerfall had ik veel meer het gevoel dat de wereld er voor mij was ipv ik voor de wereld, en dat bovendien de main quest maar een klein onderdeel was van die wereld. Het was supergroot en een groot deel van de wereld was random generated (wat ook wel voor een probleem zorgde soms; als je niet savede voor een random dungeon had je het risico dat eenmaal binnen er geen uitgang in zat )....t was gewoon veel uitgebreider allemaal.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 10:20
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oh en hij is voor nop te downloaden van de elder scrolls site als t goed is.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 17:31
Verwijderd
Wat was er uitgebreider dan morrowind? Inclusief uitbreidingen en talloze addons is morrowind voor zover ik weet de grootste en meest veelzijdige elder scrolls die er was. Daggerfall was tof, maar de tijd is er duidelijk niet heel vriendelijk voor geweest.

Ik hoop dan ook dat skyrim een voorbeeld neemt aan morrowind ipv oblivion, maar eigenlijk vrees ik dat het de trend voort zet en alleen maar minder gaat worden.

Waar ik niet op kan wachten zijn trouwens de talloze mods, en hopelijk ook een full morrowind mod met de skyrim engine
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 17:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Daggerfall is toch echt duizenden keren groter. Van de ene kant van de map naar de andere lopen duurt meer dan een maand geloof ik Ben er niet zover in gekomen though ;x
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 17:57
Verwijderd
hehe, ja maar dat je een maand traveltime gaat hebben in een game zit er tegenwoordig niet zo snel meer in. Morrowind was, bedoel ik, groot en uitgebreid zat.

En hoewel oblivion groter was dan morrowind was het toch een stuk kleiner. Ik hoop dat ze van die fout hebben geleerd met oblivion.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 17:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Groter wel ja, maar niet altijd even vol met content, nuttige content that is.
Die prijs gaat nog altijd naar Morrowind.

Hoewel de snelheid waarmee je afstanden aflegt en de schaal van je personage, de missies, de voertuigen etc veel zeggen is deze absolute vergelijking tussen maps wel leuk:



__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 30-06-2011, 18:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
hehe, ja maar dat je een maand traveltime gaat hebben in een game zit er tegenwoordig niet zo snel meer in. Morrowind was, bedoel ik, groot en uitgebreid zat.

En hoewel oblivion groter was dan morrowind was het toch een stuk kleiner. Ik hoop dat ze van die fout hebben geleerd met oblivion.
Het zal ook te maken hebben gehad met de omgeving. In Oblivion kon je geen minuut door een bos lopen zonder ergens over te struikelen. Het was niet heel erg realistisch, terwijl dat wel de insteek leek te zijn.

Als ze de hoeveelheid content in Oblivion realistisch in een landschap hadden moeten stoppen had met minstens driemaal zo groot geweest, en dat zou gewoon overkill worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 11:08
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Verbaast me enorm dat LOTRO zo gigantisch is o_O.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 14:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vond dat Morrowind groter aanvoelde dan Oblivion. Ik denk dat het erg te maken heeft met bergen en heuvels etc. Alleen de grenzen van Cyrodiil zijn bergachtig, en alles tussen de grensgebieden is zo goed als plat, met enkele heuvelruggen. In Vvardenfell had ik het gevoel dat er overal bergen en huge heuvels zijn, en daarmee duurt het langer om van punt A naar punt B te gaan (als het aan de andere kant van de map ligt). IK heb ook het idee dat je gevaarlijkere wezens tegenkomt als je rondreist in Vvardenfell dan in Cyrodiil, zelfs als je de hele tijd op de weg blijft. En ik gebruik ook vaker fast travel in Oblivion, waardoor het helemaal makkelijk is om van Bruma naar Leyawiin (Noord-Zuid) te gaan. In Morrowind koste 'fast travel' geld, dus ik gebruikte het minder vaak, waardoor ik dus meer moest lopen en daarmee meer tijd kwijt was.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 22:03
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Morrowind was ook groter om je zo tering langzaam liep.

Maar volgens mij is Skyrim juist alleen maar één grote verbetering ten opzichte van vorige delen. Het ziet er geweldig uit, en het belooft een hoop. Maar misschien ben ik een klein beetje hyped.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 23:23
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Morrowind was ook groter om je zo tering langzaam liep.

Maar volgens mij is Skyrim juist alleen maar één grote verbetering ten opzichte van vorige delen. Het ziet er geweldig uit, en het belooft een hoop. Maar misschien ben ik een klein beetje hyped.
Als je al denkt dat het een verbetering is voor je het überhaupt gespeeld hebt ben je inderdaad wel het slachtoffer van de hype.

Ik ga het zelf wel spelen, hoor (waarschijnlijk). Maar ik heb er niet meteen zeer hoge verwachtingen van. Oblivion was leuk, maar niet super.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 12:49
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Oblivion was typisch zo'n game die ik en mijn omgeving of 4 uur achter elkaar speelden, of niet. Dat was het goede aan de game. Verder kon je hem ook rustig een hele tijd niet spelen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 14:04
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik hoop alleen dat ie flink modbaar wordt en dat er meer willekeurige shit in zit.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 02-07-2011, 14:16
Verwijderd
Ik hoop trouwens dat er een Fallout 3 mod komt voor Skyrim
Lijkt me enorm vet om Super Mutants en Deathclaws te lijf te gaan met magic en zwaarden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games The Elder Scrolls V: Skyrim
DAH
41 12-07-2012 22:08
De Kantine Dobermann gaat naar de Saaibucks ;) #1524
Verwijderd
500 09-10-2011 20:45
Games Jajaja
Kartfreak99
11 19-06-2011 20:33
Games De games van 2011
Verwijderd
27 31-01-2011 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.