Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2011, 11:23
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline






Ik vermaak me nog steeds Nog geen draak gezien, maar soit.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2011, 11:49
Verwijderd
Dan speel je geen skyrim.


Ik vind dat stukje over dark souls trouwens ook wel leuk geschreven, maar de vergelijking met skyrim ontgaat me nog steeds. Dat is net als skyrim vergelijken met GTA.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2011, 14:15
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik ben nog zo lang bezig, he.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 06:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
überhaupt lijkt Skyrim een soort eigen cultuurtje te maken, net zoals je na Oblivion de 'stop right there criminal scum' remixes kreeg, heb je nu npc vs npc oorlogen videos, iemand die de bekende iron helm heeft nagebouwd met bacon (ja, bacon), enzovoorts.

En een officieuze Sovngard Song.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 06:51
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vond het wel lichtelijk teleurstellend dat die helm helemaal niet speciaal was. Bijna elke willekeurige bandiet draagt er een...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 11:11
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Huuu, de Bards-quests zijn echt leuk De laatste iig.

Spoiler
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel lichtelijk teleurstellend dat die helm helemaal niet speciaal was. Bijna elke willekeurige bandiet draagt er een...
Toen ik die helm in de trailer zag dacht ik:"Dat zal wel de magische uber dragonslayer helm zijn uit de diepste dungeon van het spel."
Met citaat reageren
Oud 15-12-2011, 15:28
Verwijderd
Sowieso is gear altijd heel matig uitgewerkt in TES. Toch jammer.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 11:27
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Citaat:
Sowieso is gear altijd heel matig uitgewerkt in TES. Toch jammer.
Hoezo dan?
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 13:14
Verwijderd
Veels te makkelijk te verkrijgen, nihil aantal interessante unique items (gezien je met smithing toch alles veel beter maakt), gebrek aan aantal verschillende sets. Het is ook niet heel slecht gedaan, maar voor een spel van zo'n omvang zou je toch hopen dat ze iets meer hun verbeelding gebruiken en vooral wat -meer- erin stoppen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 22:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Veels te makkelijk te verkrijgen, nihil aantal interessante unique items (gezien je met smithing toch alles veel beter maakt), gebrek aan aantal verschillende sets. Het is ook niet heel slecht gedaan, maar voor een spel van zo'n omvang zou je toch hopen dat ze iets meer hun verbeelding gebruiken en vooral wat -meer- erin stoppen.
Wabbajack.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Veels te makkelijk te verkrijgen, nihil aantal interessante unique items (gezien je met smithing toch alles veel beter maakt), gebrek aan aantal verschillende sets. Het is ook niet heel slecht gedaan, maar voor een spel van zo'n omvang zou je toch hopen dat ze iets meer hun verbeelding gebruiken en vooral wat -meer- erin stoppen.
Dat was in Morrowind inderdaad moeilijker. In Skyrim heb je na een paar uur spelen al een gear waar je de rest van het spel nog maar weinig aan hoeft te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 08:51
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Zo tof als dat ik de Thief Guild quest vond in Oblivion, zo lame was 'ie in Skyrim.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 28-12-2011, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Dat was in Morrowind inderdaad moeilijker. In Skyrim heb je na een paar uur spelen al een gear waar je de rest van het spel nog maar weinig aan hoeft te veranderen.
Nouja, Skyrim is ondanks improvements nog steeds een spel wat heel erg berust is op scaling. Als je in het begin een dwarven armor vindt met "+15% 2handed weapon damage" kom je na wat meer levels waarschijnlijk een ebony armor tegen met "+20% 2 handed weapon damage"

Beetje inspiratieloos indeed.

Ik vond de thieves guild in oblivion trouwens ook niet heel bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 07:27
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:

Ik vond de thieves guild in oblivion trouwens ook niet heel bijzonder.
Beter dan die in Skyrim.

Spoiler


Nu ik de rest van de Guild Quests heb afgerond, vond die ook een beetje lacking. Die van The Dark Brotherhood had potentie, maar wilde toch niet helemaal op gang komen en leek wel wat op die van Oblivion in opbouw

Ik zal nu maar 's achter die Greybeards aan gaan.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 08:37
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Level 22 inmiddels en pfff Azura's star is te moeilijk :') Ben nu aan het rondlopen en random side quests aan het doen,
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 09:45
immortelle
immortelle is offline
die azura's star is idd enorm moeilijk. ik heb voortdurend een flame atronach geconjured en dan vallen ze die aan. ondertussen kon ik ze dan doden. maar het was nog niet gemakkelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 22:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Azura's star is vrij makkelijk indien je wat sneak + archery skills hebt... Als je de eerste zooi aanvallen overleeft, kun je in een hoekje herstellen, en dan is het een kwestie van sneaken en ze 1 voor 1 slachten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 02:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het wel lichtelijk teleurstellend dat die helm helemaal niet speciaal was. Bijna elke willekeurige bandiet draagt er een...
Heel mooi, dan hoef ik dat lelijke ding niet te dragen.

Ik gok dat ik uiteindelijk met Daedric armor en een groot zwaard zal rondlopen.
Een bijl is echter niet geheel ondenkbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 08:31
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Azura's star is vrij makkelijk indien je wat sneak + archery skills hebt... Als je de eerste zooi aanvallen overleeft, kun je in een hoekje herstellen, en dan is het een kwestie van sneaken en ze 1 voor 1 slachten.
Ja, maar dan moet je wel die eerste aanvallen overleven :') Ik heb het even gelaten voor nu, genoeg te doen.

Al vind ik
Spoiler
ook nog behoorlijk pittig. En de House of Horrors-quest is geweldig
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 11:37
Verwijderd
Uiteindelijk maar gestopt zonder het uit te spelen. Voordat ik opnieuw ga beginnen wacht ik wel even op wat mods die alle fouten een beetje proberen te herstellen en het spel weer uitdagend maken. Nu is er gewoon geen reet aan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 21:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Uiteindelijk maar gestopt zonder het uit te spelen. Voordat ik opnieuw ga beginnen wacht ik wel even op wat mods die alle fouten een beetje proberen te herstellen en het spel weer uitdagend maken. Nu is er gewoon geen reet aan.
Probeer eens een pure magiër te spelen, high elf met name. Ik heb tig levels terug moeten gaan in savegames toen omdat ik in één klap smithing geleveled had, en ik daarna monsters tegen kwam die je met een middelmatige destruction skill echt niet plat krijgt.

Of je hebt zoveel bepantsering dat je het vol kunt houden, maar dan is je magicka weer enorm snel op. Misschien dat het beter gaat tegen de tijd dat ik goede enchantments op pantser kan zetten, maar tot die tijd is het behoorlijk tricky.

Vijf minuten oorlog met één draak op apprentice difficulty.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Je kan ook geblinddoekt pacman gaan spelen; dat is ook lekker moeilijk!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 10:49
Verwijderd
Citaat:
....
Ik weet dat ik het mezelf oneindig moeilijk kan maken, maar ik vind het gewoon erg zwak dat het spel zo slecht is opgezet dat je invincible wordt als je bepaalde skills trained. De moeilijkheidsgraad is ook dermate knudde dat ik geen zin heb om er al te veel mee te knoeien. In fallout 3 was het imo een stuk beter geregeld allemaal.


Citaat:
Je kan ook geblinddoekt pacman gaan spelen; dat is ook lekker moeilijk!
Ik heb ter oefening vroegah regelmatig gecounterstriked met een blinddoek. Dat is nog een stuk moeilijker!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 15:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Probeer eens een pure magiër te spelen, high elf met name. Ik heb tig levels terug moeten gaan in savegames toen omdat ik in één klap smithing geleveled had, en ik daarna monsters tegen kwam die je met een middelmatige destruction skill echt niet plat krijgt.

Of je hebt zoveel bepantsering dat je het vol kunt houden, maar dan is je magicka weer enorm snel op. Misschien dat het beter gaat tegen de tijd dat ik goede enchantments op pantser kan zetten, maar tot die tijd is het behoorlijk tricky.

Vijf minuten oorlog met één draak op apprentice difficulty.
Als pure magiër heb je toch conjuration? Hopeloos overpowered.

Ik ben zelf met mijn tweede character begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad, en expres geen conjuration of companions genomen, maar dan nog is het te makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 01:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vind Skyrim een soort Suckerpunch, qua games.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 15:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik had er eigenlijk meer van verwacht, maar nadat het fuck-awesome-draken-en-grote-wereld-gevoel weg was vind ik het maar meh.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 23:10
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik had er eigenlijk meer van verwacht, maar nadat het fuck-awesome-draken-en-grote-wereld-gevoel weg was vind ik het maar meh.
Tijd voor Dark Souls!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 17:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tijd voor Dark Souls!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 20:27
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Witcher 2 is ook een toffe optie.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 11:11
Verwijderd
Nooit begrepen wat goed was aan the witcher 2
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 11:37
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Nooit begrepen wat goed was aan the witcher 2
Smaken verschillen; en er zijn tegenwoordig zoveel toffe games dat er voor ieder wat wils is.

Maar om de discussie weer terug te brengen op Skyrim: Is er al iets bekend over DLC?
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 11:53
Verwijderd
Dat valt nogal tegen juist, er zijn tegenwoordig nauwelijks echt goede games. 2011 vond ik dan ook een dramatisch jaar, zeker als het om rpg's ging.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 13:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
RPG's over het algemeen lijken toch vooral achteruit te gaan heb ik het idee.

Over DLC heb ik niks gehoord. Weet ook niet hoe het zit met mods op dit moment.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 16:06
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Over DLC heb ik niks gehoord. Weet ook niet hoe het zit met mods op dit moment.
Als het goed is zou de Construction kit (?) in januari worden vrij gegeven. Maar ik heb geen updates daarover gevolgd, dus het kan zomaaf zijn aangepast.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 16:18
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En over DLC, het kan nog even duren, dat ik zo even heb gelezen. Ze willen het spel eerst beter maken, ipv groter.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 23:00
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Companions.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Companions.
Geen AI, lopen in alle traps, pakken eigenlijk jouw gameplay af en breken alle sfeer weg.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 11:22
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Nee, de companions-quest. Niet de companions die je in de weg lopen, nee.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 11:43
Verwijderd
Oh

Die waren wel leuk ja, maar zo kort.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 13:07
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ja dat viel me ook tegen ja!
Spoiler
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 13:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Als het goed is zou de Construction kit (?) in januari worden vrij gegeven. Maar ik heb geen updates daarover gevolgd, dus het kan zomaaf zijn aangepast.
Op de blog van Bethesda is in ieder geval niks nieuws erover verschenen sinds 'ergens in januari'.

Hopen dat die Skyrim Creation Kit makkelijker werkt dan de Oblivion Construction Set. Scripts en conversaties maken was gewoon ingewikkeld met Oblivion, en daardoor had je ervoor ook opvallend veel mods zonder verhaal. Goed lopende quests enzovoort was echt voorbehouden aan een kleine minderheid, terwijl bij spellen met een simpelere editor elke jandoedel alles kon maken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 14:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2012, 08:16
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Soms is het wel een beetje lame :')
Spoiler


Maar verder speel ik nog steeds enthousiast door
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 08:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De Construction Kit/Set komt volgens mij vandaag uit.
http://www.digitalspy.co.uk/gaming/n...kit-dated.html
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 19:34
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Voor wie het nog niet weet, het is nu allemaal te downloaden.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2012, 20:07
Verwijderd
Oh cool, maar ik ben niet echt een modder.

Trouwens, over uitdaging tekort gesproken...

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3829

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=6176

Als je de draken nou nog te makkelijk vind weet ik het niet meer.

En gewoon even een interface-mod die een MUST is voor alle PC-spelers.

http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3863
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 11:32
Verwijderd
Sinds de workshop vermijd ik de nexus.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 15:19
Verwijderd
Nexus of workshop, mods zijn mods.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2012, 17:41
Verwijderd
Sowieso. Ik ga de modders nu alleen even de tijd geven om het spel te fixen en dan loop ik er wel in één keer nog eens door.

Kingdom of Amalur is nu uit, ook een open world rpg schijnt. Ik ben ondertussen aan het installeren.

Laatst gewijzigd op 09-02-2012 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games The Elder Scrolls V: Skyrim
DAH
41 12-07-2012 22:08
De Kantine Dobermann gaat naar de Saaibucks ;) #1524
Verwijderd
500 09-10-2011 20:45
Games Jajaja
Kartfreak99
11 19-06-2011 20:33
Games De games van 2011
Verwijderd
27 31-01-2011 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.