Oud 16-01-2016, 10:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, hoe je het ook doet, het worden 's middags kleffe broodjes. Maar eet ze maar lekker op hoor, terwijl ik met een mooie subsidie van de belastingbetaler een lamsbiefstukje naar binnen aan het werken ben.
Ik vind meegenomen boterhammen of broodjes wel prima. Ik gebruik geen boter dus mogelijk zorgt dat ook voor minder klefheid. Maar omdat ik graag tijdens college snel even iets eet vind ik boterhammen wel ideaal.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2016, 11:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Witte middenklasse: ik dans niet goed, ik geef feestjes waar men in een kring zit en ik koop allerlei duur eten.

Amsterdammer: ik vind mijn stad leuk en de meeste kleinere steden kut. Maar ik vind Rotterdam, Den Haag en Groningen ook leuk.

Hoogopgeleid: ik heb goede smaak en ben vrij links. Maar tevens houd ik van paupertelevisie.

Filmcriticus: ik ben elitair en snobistisch en kijk graag films uit de jaren '20. Maar ik heb een hekel aan kutfilms als Birdman en dergelijke 'arthouse'-onzin.

Reclameschrijver: ik denk dat ik aan geen enkel stereotype over reclameschijvers voldoe.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 11:16
Quis.
Quis. is offline
Als je niet van brood houd, houd t op, maar de rest moet gewoon eens naar een goede bakkerij met brood naar Duits recept, dat is na een paar uur broodtrommel nog even lekker dan daarvoor, itt supermarkbrood.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 11:18
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als je niet van brood houd, houd t op, maar de rest moet gewoon eens naar een goede bakkerij met brood naar Duits recept, dat is na een paar uur broodtrommel nog even lekker dan daarvoor, iit supermarkbrood.
Maar het gaat erom dat je smeersel erin trekt. Dat hou je volgens mij niet tegen.

Daarom smeer ik altijd brood op mijn werk. Ik snap niet zo goed waarom mensen het thuis al smeren.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 12:03
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Daarom smeer ik altijd brood op mijn werk. Ik snap niet zo goed waarom mensen het thuis al smeren.
Ik smeer 't ook altijd op werk, maar da's meer omdat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om het de avond ervoor of de ochtend zelf klaar te maken.
Als 't even kan, maak ik lunchafspraken in de stad met twee of drie man: ik werk toch in het centrum dus bistro's genoeg. Veel gezelliger en informeler dan met z'n allen in een kantine en vaak lekkerder. Duur wel ruim een uur, anderhalf uur, maar is wel altijd gezellig.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 12:15
Verwijderd
Als ik brood eet op het werk, en dat is twee keer per week, dan zijn het altijd verse broodjes van de bakker en nieuw beleg. Wat over is mogen de katten hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 12:15
Verwijderd
Maar woensdag is het visdag en donderdag kebabdag en vrijdag eet ik thuis dus dan meestal vietnamese loempia's
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 12:59
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Maar het gaat erom dat je smeersel erin trekt. Dat hou je volgens mij niet tegen.

Daarom smeer ik altijd brood op mijn werk. Ik snap niet zo goed waarom mensen het thuis al smeren.
ja ok, humus smeer ik ook niet op brood dat ik later pad eet, maar bij heel veel beleg gaat t goed!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 14:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ja ok, humus smeer ik ook niet op brood dat ik later pad eet, maar bij heel veel beleg gaat t goed!
Bij kaas ofzo, maar bij smeerbaar beleg toch niet?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 16:17
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik smeer alleen vegasmeerworst als ik al iets smeer. Meestal heb ik andere dingen dan brood mee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 17:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Reclameschrijver: ik denk dat ik aan geen enkel stereotype over reclameschijvers voldoe.
Jawel, je bent een knappe jonge man die zich goed kleedt.

Duur eten kopen en in een grote stad wonen is ook wel reclameschrijverig.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Bij kaas ofzo, maar bij smeerbaar beleg toch niet?
Een collega van mij smeert op zondag voor de hele week brood en flikkert het in de vriezer. Tegen de tijd dat het gegeten moet worden is het ontdooit. Smaakt opzich prima maarjah, ik ben een verwend nest en hou van bakkervers brood
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 12:14
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Student: mijn huis is niet overdreven smerig, ik drink niet dagelijks en ik sta soms voor 8 uur 's ochtends naast mijn bed. Wel eet ik minstens eens per week kapsalon of ander smerig afhaalvoer.

Over mijn studie heerst het beeld dat er alleen maar rich kids zitten die op kosten van pa en ma het halve jaar op vakantie zijn en niet weten wat ze met hun leven aanmoeten en daarom maar voor liberal arts & sciences kiezen, wat over het algemeen ook wel een beetje klopt. Ik voldoe er eigenlijk niet echt aan.

Brabander: ik heb inderdaad een prachtige Brabantse tongval (die ik niet, zoals veel Brabo's boven de rivieren, probeer te maskeren), maar ik ben niet zo van het carnavallen. Aan de andere kant ben ik sinds ik niet meer in Braboland woon groot fan van Guus Meeuwis.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 15:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ohja, student. Ons huis is eigenlijk altijd schoon en netjes (we kregen zelfs complimenten van de huisbaas, laatst). Ik houd wel van uitslapen, maar als ik vroeg college heb, ga ik daar wel netjes naartoe. Ik eet gezond en haal alleen soms in het weekend eten af. Wel kook ik vaak voor meerdere dagen. Verder ga ik bijna nooit uit en we houden ook geen huisfeesten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 15:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Briljante wetenschapper: mensen denken vaak dat ik heel slim ben. Dat is ook zo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 21:58
Verwijderd
Wat zijn vooroordelen over Brabanders en gymnasium leerlingen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 22:33
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Wat zijn vooroordelen over Brabanders en gymnasium leerlingen?
Alle brabanders zien eruit als new kids
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Alle brabanders zien eruit als new kids
Ik zie er niet zo uit. Ik luister wel af en toe hardcore, maar eik meer hardstyle. En ik scheld ook wel af en toe... Laten we dan maar als score opgeven: 50% wel, 50% niet
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 15:38
Verwijderd
Zeeeeeeeeeuwww
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 16:15
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat zijn vooroordelen over Brabanders en gymnasium leerlingen?
Brabanders komen keivaak te laat en gymnasiasten denken dat het gymnasium iets voorstelt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2016, 16:57
Verwijderd
Brabanders zijn vet dom ook.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 18:07
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Een collega van mij smeert op zondag voor de hele week brood en flikkert het in de vriezer. Tegen de tijd dat het gegeten moet worden is het ontdooit. Smaakt opzich prima maarjah, ik ben een verwend nest en hou van bakkervers brood
Die manier werkt idd prima maar ja ik kom idd langs een bakker
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2016, 18:24
Verwijderd
Ontdooit? Wtf?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2016, 07:59
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
eik
Da's een echte.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23.