Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2002, 20:04
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hoi Allemaal,

Ik weet niet of jullie mijn vorige topic nog kunnen herinneren (genaamd: ik ben hopeloos wat jongens betreft). Nou toen voelde ik me kut. Maar dit weekend is daar verandering in gekomen.

Ik had verteld dat mijn beste vriendin die jongen ook leuk vind, en alle2 hadden we nog nooit gezoend, en zij is een jaar jonger als mij.

Nou had ik vrijdag een feestje. Hij was er ook. Dit was de eerste keer dat we hem samen zagen nadat hij het had uitgemaakt met zijn vriendin. Nou ik had op internet al met hem gesproken en hij vond dat ik te negatief was bla bla en dat we maar eens in het echt erover moesten praten.

Toen we daar waren had ik al zoiets van daar gaat toch weinig terecht van komen. Mijn vriendin had weer de praatjes met allemaal jongens. En vooral HIJ keek veel naar haar. Ik was weer jalours

Maar goed verder was het toen nog gezellig. Toen maakte een jongen een ontzettende kutopmerking (die niet voor herhaling vatbaar is) over mijn uiterlijk. En ik ben er zelf al niet zo tevreden mee dus dat kon ik ff niet hebben. En stond beetje voor me uit te kijken. Toen zag ik dat mijn vriendin beetje met HEM stond de kletsen enzo. En het werd me toen ff allemaal beetje teveel en de tranen kwamen. Normaal ben ik nooit zo'n jankebalk maar ja kon er echt nix aan doen ..

Toen stonden paar mensen om me heen wat is er? wat is er? ik uiteindelijk maar gezegd. Heel verhaal dat ik toch niemand mee kon krijgen, hun allemaal nee is niet zo (ja duh zeggen ze gewoon omdat ik aan het janken was geloof ik toch niet). Maar goed op een gegeven moment stond HIJ naast me.

Hij pakte me zo vast. Zei vanalles dat ik niet lelijk was enzo, en dat ik wat meer zelfvertrouwen moest krijgen en toen zei hij iets vaags van ja ik wil niet tussen jou en je vriendin inkomen en dat snapte ik toen al niet, hij zei ook zovan ja laura zei al kut kut voor mij dan.. Nou ik kon er toen geen touw aan vast knopen.

Later zag ik dat mijn vriendin en HIJ naar buiten ofzo waren, we moesten bijna gaan, maar ik baalde er toch van. Ik zo tegen mijn vriendin waar was je net. Ze zei zo.. buiten.. ik zo vast niet alleen, ja verder zei ze nix dus ik maar weggelopen.

Een andere vriend zei nog zo van dat ie het kut voor me vond. Maar ik dacht dat ie het kut vond het feit dat ik een onbeantwoorde liefde had. Mijn vriendin zat ondertussen beetje met HEM op de bank..

Ik was kwaad op haar, ik zat te janken en zei ging buiten met HEM praten.. Nou goed belt ze de dag erna op. Ik zo wat heb je nu buiten gedaan.. geen reactie.. Ik zo heb je hem gekust.. halfuur nix gehoord en erom heen geluld. Ja dus!!

Ik opgehangen en de rest van de avond gejankt!! Hoe kon ze zoiets doen! Ik ben er echt kapot van. Die avond kwam ze ondanks dat ik het niet wou langs. ze zei dat het zomaar gebeurde en dat ze niet wist wat ze deed. Nou als je 1x kust kan ik me dat voorstellen, dus ik zo hoe vaak? ja paar keer. NOu vroeg ze of ik dat niet gedaan had. Een keer kan ik inkomen!! maar ik had me echt wel 3x aan haar gedacht voor dat ik het een 2e keer deed. Ze vertelde alles ook met zo'n smile op haar gezicht terwijl ik aan het huilen was. Hoef haar nu echt niet meer te zien. Want iedereen dacht dat ik het gister al wist. Hij zei daarom ook ik wil niet tussen jou en haar inkomen. TE LAAT! had ie maar wat eerder moeten bedenken. Overdrijf ik nu? Moet ik haar die relatie gunnen? want dat kan ik echt niet..

Het kutte is ook nog dat ik binnenkort mijn eindexamenfeest heb en ze zouden daar alle2 komen, mijn vriendin zei al ja dan kom ik wel niet. Enerzijds wil ik dat niet maar anderszijds word ik gek van het beeld dat die 2 samen gezoend hebben. Waarom laat ze hierdoor onze superlange vriendschap verpesten... ik kan er echt met mijn kop niet bij, en ik overdrijf dan ook nog!! wat vinden julie?? Ik hoef ze nu alle2 niet te zien.. please reageer..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2002, 20:09
simple creed
Avatar van simple creed
simple creed is offline
L&r
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:15
Angeles
Angeles is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat je je ongelofelijk rot voelt. Sowieso is het al heel vervelend als iemand zomaar een opmerking maakt over je uiterlijk. Eigenlijk zou je je er niks van aan moeten trekken, maar in de praktijk doe je dat toch wel. En als het gebeurt waar de jongen die je leuk vindt bij is dan is het dubbel zo vervelend.

En hoe het met die jongen is gelopen is ook heel vervelend. Hij had tegen jou nota bene gezegd dat hij niet tussen jullie in wilde komen en dan zoent hij wel met je vriendin! Ik denk dat het sowieso heel erg moeilijk is als je verliefd bent op dezelfde persoon. Er wordt hoe dan ook iemand gekwetst. Of je kunt allebei niks met die jongen beginnen, of de één krijgt hem en de ander wordt gekwetst. Die jongen had wel eerlijk moeten zijn.

Verder, wat had jij denk je gedaan als jij in de schoenen van je vriendin had gestaan, als je nu even heel eerlijk bent? Had je je kans gepakt en was je met hem gaan zoenen of had je niks gedaan? Was je zelf van plan om iets met hem te beginnen of niet?

Op dit moment moet je gewoon even de tijd nemen om boos en teleurgesteld te zijn, je hoeft nu even niet redelijk of vergevingsgezind te zijn. Misschien kun je gewoon even afstand nemen van je vriendin en even wachten tot de scherpe kantjes eraf zijn tot je besluit wat je doet. Je kunt je vriendin sowieso niet verbieden een relatie met hem te hebben, dat is aan haar, maar of je er mee kunt leven dat ze iets hebben is aan jou. Kom nu eerst maar even tot rust, ik denk dat je je nu té verdrietig voelt. Misschien kun je even kijken hoe het loopt?

In elk geval, heel veel sterkte, het is logisch dat je verdrietig bent. Doe even rustig aan nu.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:17
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
simple creed schreef:
L&r
Daar staat ie toch?


En voor shazz. Het klinkt lullig maar je wist dat zij ook gek op hem is. Niks tegen te doen. Ze heeft voor zichzelf gekozen en niet voor jou, dat kun je haar niet kwalijk nemen want hij was blijkbaar ook gek op haar. Toch lullig dat ie zei dat ie niet tussen jullie in wou komen en het toch deed, maar jij liet het hem doen. Je bent geen vrienden met hem, maar met haar, denk dan ook aan haar. Klinkt echt heel hard, maar je moet gewoon geduld hebben, ook al denk je dat je dat al heel lang hebt. Jouw tijd komt nog wel en dan krijg je iemand die jou verdient. Oftewel, maak het goed met je vriendin. Je moet nooit een vriendschap laten verkloten door een liefde. Zij is gewoon verliefd en daar valt niks tegen te doen, vooral niet als hij ook nog gek op haar is.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:19
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
Ik ken het ritueel een beetje.. Nouja... andere manier...
Ikheb verkering gehad met de beste vriend van mijn beste vriendin. Nu is zij bang dat ze tussen ons zal komen, dat 1 van ons 2 niet op feestjes komt enzo...
Maar goed, wat dat betreft ben ik vastberaden om het goed te maken, voor zowel haar, mij en hem...

Het enige wat ik jou kan vertellen is: maak je er niet te druk om. Ik ben zelf ook bang om nooit een ander te krijgen. Maar toch zal het me ooit wel lukken.
Wat je vriendin betreft: Is dat je vriendin? Beetje lullig van haar, maar wist zij het dat je gek op hem was? Anders te begrijpen.
Toch, praat er over met je vriendin, tis niet voor niets je vriendin. Kan er regeling worden getroffen??????

Succes ermee
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:21
muziek_fan
Avatar van muziek_fan
muziek_fan is offline
sjezus wat een naaistreek van je vriendin zeg! en dan nog verwachten dat jij normaal doet zeker?!
Mijn vriendin en ik hebben ook wel eens dezelfde jongen leuk gevonden, maar we zijn geen van beide naar hem toegegaan omdat dat lullig zou zijnvoor de ander.
Ik wens je iig veel sterkte toe, en hopen dat je vriendin eens goed zal bijdraaien.
succes meid!
__________________
Limp Bizkit the BomB
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 20:21
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Joanie schreef:
Ik ken het ritueel een beetje.. Nouja... andere manier...
Ikheb verkering gehad met de beste vriend van mijn beste vriendin. Nu is zij bang dat ze tussen ons zal komen, dat 1 van ons 2 niet op feestjes komt enzo...
Maar goed, wat dat betreft ben ik vastberaden om het goed te maken, voor zowel haar, mij en hem...

Het enige wat ik jou kan vertellen is: maak je er niet te druk om. Ik ben zelf ook bang om nooit een ander te krijgen. Maar toch zal het me ooit wel lukken.
Wat je vriendin betreft: Is dat je vriendin? Beetje lullig van haar, maar wist zij het dat je gek op hem was? Anders te begrijpen.
Toch, praat er over met je vriendin, tis niet voor niets je vriendin. Kan er regeling worden getroffen??????

Succes ermee
jij had toch geen vrienden en vriend meer? Kijk maar op het psy forum
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 21:03
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
Citaat:
TefnachT schreef:


jij had toch geen vrienden en vriend meer? Kijk maar op het psy forum
Moeilijk he, Lezen..? ik ZAT in diezelfde situatie.. en die beste vriendin is de enige diek nog heb, maar kan het moeilijk echt kwijt omdat het dus haar beste vriend is... Maar over mijn vriendin kan ik niet uithuilen omdat niemand haar kon (vanwege haar studie in amsterdam, en das nie om de hoek)
En heb t verder toch nie over vrienden?
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 22:29
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
Verder, wat had jij denk je gedaan als jij in de schoenen van je vriendin had gestaan, als je nu even heel eerlijk bent? Had je je kans gepakt en was je met hem gaan zoenen of had je niks gedaan? Was je zelf van plan om iets met hem te beginnen of niet?
Ze zei dat het 'zomaar' gebeurde. Ok dat vind ik ook al heel erg, maar als ze echt aan met gedacht had en rekening met mij had gehouden had ze het niet nog een paar keer gedaan. Ik heb het vaker met haar erover gehad. En ik denk dat ik dan niet nog een paar keer met hem gezoend had. En mijn situatie ligt ietsje anders, want mij heeft nog nooit een leuke jongen me leuk gevonden en mijn vriendin al heel vaak. Misschien dat ik de kans gegrepen had omdat ik bang ben dat er nooit meer een nieuwe zich voordoet. Maar zij daarentegen heeft zoveel sjans van zoveel leuke jongens. En nooit vind iemand mij leuk.

En het erge vind ik dat vorig jaar rond deze tijd vonden we hem ook al alle2 leuk. En toen bleek ook al dat hij haar leuk vond alleen toen durfde ze nix te doen. Nou als ze toen wat had gedaan had ik het niet zo erg gevonden (en dat weet ze) en ze weet ook dat ik het nu wel heel erg vind, hebben we het hiervoor ook vaker over gehad. Maar waarom krijgt zij 2 kansen!! En ik geeneen, waarom wordt mij dat niet gegunt ?? Daar kan ik me zoooooo kwaad om maken..

Zij wist dus dat ik hem leuk vond, en ook dat als ze dat zou doen ze mij daar enorm mee zou kwetsen

Citaat:
Toch lullig dat ie zei dat ie niet tussen jullie in wou komen en het toch deed, maar jij liet het hem doen.
Hij zei dat achteraf zelfs!! maar toen wist ik nog niet dat ze gezoend hadden.

Citaat:
Je bent geen vrienden met hem, maar met haar, denk dan ook aan haar.
vrienden met hem, daarom is het ook zo kut.. Ok zij is dan wel mijn allerbeste vriendin maar nog, zou hem als vriend ook niet

In welk opzicht moet ik aan haar denken?? En ik ben wel kwijt willen

Citaat:
Je moet nooit een vriendschap laten verkloten door een liefde. Zij is gewoon verliefd en daar valt niks tegen te doen, vooral niet als hij ook nog gek op haar is.
Ik heb die vriendschap niet op het spel gezet mijn vriendin wel..

Ze belde net op. en is net langs geweest. Ze zei zo van ja had jij het dan niet gedaan. En dat het gewoon gebeurde en dat haar gevoelens sterker waren.. Daar kan ik enigszins nog wel inkomen.

Maar ze zei zelf dat ze met hem erover had gepraat dat ze het kut vond en het daarna gewoon nog een keer deed. Daar kan ik echt met mijn hoofd niet bij. Dat heb ik haar ook gezegd. Ik twijfel hierdoor wel of het haar wel wat kan schelen.

Naderhand bleek zelfs dat ze mij had zien huilen en toen is ze me niet komen troosten, maar buiten met hem gaan praten. Ik zo ja niet dat je me kwam troosten ofzo. Maar ja ze dacht dat ik het al wist en wou me niet meer kwetsen. Maar als ik haar zou zien huilen zou ik interesse tonen. Blijkt nu dat ze toen nog een keer gekust heeft. Ze vond het zoo kut maar ondanks dat zoent ze hem nog eens!!!!!!!!!!!! ik snap het niet ik snap het echt niet Ze zei dat ze ook niet wist wat ze deed, maar dat ze er geen spijt van heeft en dat als ze het terug kon draaien ze dan hetzelfde had gedaan, ze vond het verder wel heel kut voor mij. Nou ik had gehoopt dat ik toch wel beetje op de eerste plaats zou komen...

Enerzijds wil ik wel weer vrienden met haar worden. Maar dat ze gewoon met hem staat te zoenen terwijl ik het moeilijk heb.. Nooit gedacht dat ze dat zou doen, en weet ook niet of ik met die gedachte kan leven, want steeds als ik eraan denk dat hun 2 gekust hebben word ik stapel gek.. Ze zei ook dat ik te negatief was en dat iedereen zich zorgen maakt. Maar ja das toch niet gek dat je totaal geen hoop meer hebt. Ok iedereen zegt dan wel je bent pas 16, komt nog wel. Ondertussen kun je ook bij andere topics lezen dat iedereen (vooral meisjes) al lang voor hun 16 gezoend hebben en vriendjes hebben. En als je vriendin die een jaar jonger is dat ook allemaal heeft en jij niet is het toch logisch dat je daar zwaar gefrustreerd van raakt
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 22:39
Angeles
Angeles is offline
De situatie is op dit moment gewoon heel vervelend voor jou. Overigens is het heus niet zo dat iedereen al gezoend heeft voor zijn zestiende, maak je daar geen zorgen over. Toch begrijp ik wel dat het heel moeilijk is als je vriendin het al wel heeft gedaan en jij nog niet. Je wil toch graag gelijk opgaan met je beste vriendin, evenveel ervaring hebben. Dat komt ook wel, maar daar heb je op dit moment natuurlijk niks aan. Het is een schrale troost.

Verder is het natuurlijk ook pijnlijk als je vriendin zoent met de jongen die jij leuk vindt, zeker als ze altijd al alle aandacht krijgt.

Als ik jou was zou ik het nu echt allemaal even laten bezinken. Schrijf het van je af in je dagboek of hier, ga even lekker uitrusten, ga een paar avondjes lekker rust nemen, zorg dat je genoeg slaap krijgt. Het is nu nog maar net gebeurd, als de scherpe kantjes er een beetje af zijn en je je iets beter voelt ben je beter in staat om te beslissen wat je wil en misschien sta je er dan al heel anders tegenover.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 11:07
casey
casey is offline
Ikke was 17, bijna 18 zelfs. En 'het' kwam dus ook 'maar' op mijn 18de, met dezelfde (en nog steeds mijn) jongen. Maar daar heb ik helemaal geen spijt van ofzo. Het kwam er gewoon niet eerder van, had geen behoefte ofzo. Met hem voelde het gewoon juist aan.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:23
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik word gek..

Het blijkt nu dat ze wat hebben ..Ze zei wel dat als ik haar liet kiezen dat ze het zou uitmaken. Maar ja dat wil ik ook niet op mijn geweten hebben. Van de andere kant kan ik het niet aanzien om hun2 te zien zoenen. Of als ik daar ben hun 2 samen te zien... dan zou ik gek worden.

Daar kan ik toch niet over beslissen??

Maar ja van de andere kant ben ik nog heel kwaad omdat ze niet aan mij heeft gedacht althans dat zegt ze wel, maar dan ga je toch niet buiten met die jongen zoenen terwijl ik binnen aan het huilen ben, of zie ik dat verkeerd?? Ik wil graag een vriendin die om me geeft, maar dat doet ze dan blijkbaar niet, dus vraag ik me nog af of ik haar wel als vriendin wil. Als ik dit zo zie wil ik dat niet meer. Maar als ik denk aan de leuke jaren wil ik dat niet opgeven, maar ben gewoon zo kwaad. Ik zou aan haar gedacht hebben en haar hebben getroost, maar zei deed dat niet, wat moet ik daar dan van denken.? Ze kiest voor de jongen in plaats van haar beste vriendin..

kan iemand mij please adviseren..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:38
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Mh... Ik geef hier slecht advies mee, ik heb iets dergelijks ook es geflikt bij mijn beste vriendin - het was uit tussen haar en haar (toen dus ex)vriend, en hij bleek verliefd op mij te zijn, en ik vond hem ook erg leuk, dus toen kregen wij wat, terwijl zij nog verliefd op hem was. Ze heeft me niet laten kiezen, gelukkig. Ze is verliefd geworden op een vriend van hem en hij op haar en ze zijn nu al een jaar bij elkaar

Maareh, ik heb dus niet veel advies, behalve dan dat ze als ze echt verliefd is, ze het niet op zou moeten geven. Als ze hem alleen maar leuk vind, tja, dan vind ik dat je haar mag laten kiezen. Maar goed... Er zit sowieso niets anders op dan je over hem heen zetten, want hij is toch verliefd op haar (of zo). Ik zou proberen zoveel mogelijk afstand van hem te nemen...
__________________
The love of my life has found me
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
absurdmoncher schreef:
Mh... Ik geef hier slecht advies mee, ik heb iets dergelijks ook es geflikt bij mijn beste vriendin - het was uit tussen haar en haar (toen dus ex)vriend, en hij bleek verliefd op mij te zijn, en ik vond hem ook erg leuk, dus toen kregen wij wat, terwijl zij nog verliefd op hem was. Ze heeft me niet laten kiezen, gelukkig. Ze is verliefd geworden op een vriend van hem en hij op haar en ze zijn nu al een jaar bij elkaar

Maareh, ik heb dus niet veel advies, behalve dan dat ze als ze echt verliefd is, ze het niet op zou moeten geven. Als ze hem alleen maar leuk vind, tja, dan vind ik dat je haar mag laten kiezen. Maar goed... Er zit sowieso niets anders op dan je over hem heen zetten, want hij is toch verliefd op haar (of zo). Ik zou proberen zoveel mogelijk afstand van hem te nemen...
Oeps, dat was ik dus onder haar naam.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 22:17
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
Ik zou proberen zoveel mogelijk afstand van hem te nemen...
Dat is nou juist het probleem, ze is mijn beste vriendin, ik zie en spreek haar iedere dag, ze woont bij mij om de hoek.. NOg meer tips.. Ze hebben nu wat hoe moet dat dan met uitgaan. Ben ik lekker het 5e wiel aan de wagen. Ik zou er niet tegen kunnen als ik hun zou zien zoenen.

HOe moet ik hiermee omgaan??
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:03
SHAZZ
SHAZZ is offline
Wil iemand ff reageren, please, ik weet het echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:08
Angeles
Angeles is offline
Als ze een beetje tact hebben dan gaan ze niet recht voor jouw neus staan zoenen. Ik bedoel, het is gelopen zoals het gelopen is, hoe lullig ook, maar ze hoeven jou er niet constant mee te confronteren. Overigens kun je ook gewoon afspreken om alleen met je vriendin iets te gaan doen, haar vriend hoeft toch niet de hele tijd mee? Ook als je "zomaar" een vriend hebt dan hoef je niet altijd je vriend mee te nemen naar afspraken met vriendinnen. Dus in dit geval lijkt me helemaal dat je vriendin wel zonder hem met jou kan afspreken.

Ken je helemaal geen andere meiden waar je mee op kunt trekken, zodat je in elk geval even afstand kunt nemen tot de ergste pijn over is?

Ik vind het wel goed van je dat je je vriendin niet laat kiezen tussen jou en haar vriend, dat is heel correct van je. Maar je mag haar wel vragen om rekening met jouw gevoelens te houden: niet voor jouw neus zoenen, hem niet steeds meebrengen, jou niet lastigvallen met zwijmelverhalen over hem.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:20
SHAZZ
SHAZZ is offline
ja ok ik heb wel andere vriendinnen. Maar zij is al zooo lang mijn vriendin zien elkaar iedere dag doen alles met elkaar. Alle2 nog nooit een vriendje gehad, dus dat is al nieuw. Maar het maakt het extra kut dat ik gek word om ze samen te zien.

We zouden ook op vakantie achter de jongens aangaan enzo, hopen op een eerste vriendje, nu kan zij niet meedoen en is de lol er beetje vanaf. Lijkt me zo vreemd om haar minder te zien daardoor. weet het echt niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2002, 23:30
Angeles
Angeles is offline
Je hoeft haar ook niet af te schrijven als vriendin, maar het kan geen kwaad om even leuke dingen met andere vriendinnen te gaan doen. Gewoon even je zinnen verzetten, tot de ergste pijn en teleurstelling over zijn. Als je die beste vriendin dan ziet dan kun je misschien afspreken dat je echt samen gaat, zonder hem erbij. Dat zal ze toch wel begrijpen?

En ja, dat van die vakantie is zuur, maar laat jij je lol er niet door bederven. Tegen die tijd ziet alles er al een beetje anders uit, en als jij lekker uit wil gaan en achter de jongens aan wil gaan, laat je daar dan niet van weerhouden.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:36
SHAZZ
SHAZZ is offline
tnx ik zal het proberen, ik hou je op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:39
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:


Dat is nou juist het probleem, ze is mijn beste vriendin, ik zie en spreek haar iedere dag, ze woont bij mij om de hoek.. NOg meer tips.. Ze hebben nu wat hoe moet dat dan met uitgaan. Ben ik lekker het 5e wiel aan de wagen. Ik zou er niet tegen kunnen als ik hun zou zien zoenen.

HOe moet ik hiermee omgaan??
Is hij constant bij haar dan? Je moet afstand van hem nemen, niet van haar... Maar goed, als mijn beste vriendin weer eens verkering heeft, dan zitten wij ook een tijdje niet vaak bij elkaar (de laatste keer telt dus ff niet mee). Met uitgaan - ik ging gewoon niet meer met haar uit, dan was ik ook het vijfde wiel aan de wagen. Ze beloofde wel niet te kleffen, maar ze deed het natuurlijk toch. Naja, ik ging wel met andere vriendinnen uit...

Mh, het is een rot uitspraak, maar de pijn verdwijnt echt wel. *heeft helaas ervaring*
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 10:21
rozijntje
rozijntje is offline
stom voor je meid

ik kan me de situatie helemaal indenken, ik zie het bij mij ook nog gebeuren... maar de waarheid is, als ze echt verliefd zijn op elkaar moet je het hun vergeven. natuurlijk hebben ze meer aan zichzelf dan aan jou gedacht, maar dat is normaal als je verliefd bent.

ik weet dat het heel moeilijk is, maar je kan er best zo snel mogelijk vrede mee nemen denk ik.
volgens mij ligt bij jou ook het probleem in het feit dat er nog nooit een leuke jongen interesse heeft getoond, en daarom voel je je heel onzeker en denk je dat je nooit iemand zal vinden. troost je girl, ik heb dat probleem ook. ik ben ook al bijna 17 en ik heb evenmin al ooit iemand gekust.
ik ben dan ook wellicht niet helemaal in de juiste positie om te troosten maar ja...

ik hoop dat je er iets aan gehad hebt... (ik vrees ervoor but yeah, what more can i do)
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:08
Joanie
Avatar van Joanie
Joanie is offline
het enige wat ik eraan toe kan voegen is: liefde maakt blind... dus wees niet al te kwaad op je vriendin... En als je je zo kl*te voelt, zoek een andere beste vriendin...
__________________
http://www.hangplaats.nl
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:48
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
ik ging gewoon niet meer met haar uit
Zij heeft hiervoor ook nog nooit een vriendje gehad. En ik ging normaal altijd met haar uit. Dus lijkt me zo raar om zonder haar te gaan. En anders zie ik haar daar toch.. schiet ik dus ook weinig mee op

Citaat:
als ze echt verliefd zijn op elkaar moet je het hun vergeven
Daar heb je wel gelijk in. Dat vind ik ook niet het ergste, maar om ermee om te gaan. Want dat is nu echt een groepje van 2 stelletjes, en eerst hoorde ik en mijn vriendin er alle2 niet bij, en nu alleen ik niet, dat maakt het wel moeilijk. Want vind het leuk om met hun om te gaan, maar nu hoor ik er niet bij, want zij willen dan samen (stelletjes onder elkaar) ofzo iets gaan doen, hadden ze zondag ook gedaan. Ik moest ff slikken toen ik het hoorde, dat vind ik dan zoooo ontzettend moeilijk, om te accepteren dat ik er niet echt bij hoor..

Citaat:
ik hoop dat je er iets aan gehad hebt...
Ik heb er wel wat aan gehad. Aan alle berichten, tnx allemaal. Reacties zijn nog steeds welkom. Ik heb gewoon andere meningen nodig om er beetje uit te komen, en jullie hebben wel gelijk. tnx

Citaat:
En als je je zo kl*te voelt, zoek een andere beste vriendin...
Das makkelijk gezegd. Ze is al heel lang mijn beste vriendin en dat ga ik er niet voor opgeven, we komen er hopelijk wel uit, heb goed gesprek gehad met haar. Vind het zo kut om hierover ruzie te hebben. Zo merk je pas goed wat je mist als je die vriendschap niet zou hebben, misschien dat ik het nu ook wat meer waardeer.

tnx
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:08
NoWorldOrder
NoWorldOrder is offline
Citaat:
absurdmoncher schreef:
Mh... Ik geef hier slecht advies mee, ik heb iets dergelijks ook es geflikt bij mijn beste vriendin - het was uit tussen haar en haar (toen dus ex)vriend, en hij bleek verliefd op mij te zijn, en ik vond hem ook erg leuk, dus toen kregen wij wat, terwijl zij nog verliefd op hem was. Ze heeft me niet laten kiezen, gelukkig. Ze is verliefd geworden op een vriend van hem en hij op haar en ze zijn nu al een jaar bij elkaar

Maareh, ik heb dus niet veel advies, behalve dan dat ze als ze echt verliefd is, ze het niet op zou moeten geven. Als ze hem alleen maar leuk vind, tja, dan vind ik dat je haar mag laten kiezen. Maar goed... Er zit sowieso niets anders op dan je over hem heen zetten, want hij is toch verliefd op haar (of zo). Ik zou proberen zoveel mogelijk afstand van hem te nemen...

Wie was dat dan hE? Ik Wist dat niet!!! :-@
__________________
www.f1clips.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
NoWorldOrder schreef:
Wie was dat dan hE? Ik Wist dat niet!!! :-@
Nee duh sukkel omdat je niet verder leest, dat had ik toch geschreven

(en jij hoeft niet alles te weten! >_<)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mezelf gesneden, depressief, omdat...
Verwijderd
9 03-09-2016 00:12
De Kantine Weerwolfspel #63, deel 2
Lorelei
420 05-11-2009 19:35
Verhalen & Gedichten Onaf hersenspinsel
Charlottetje
49 02-12-2005 00:17
Psychologie even stoom afblazen
SandblastedSkin
2 14-10-2002 18:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.