Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2010, 19:18
Undit
Undit is offline
hallo, ik klik zelf sigaretten met zo'n mascotte ding, en terro filters en pall mall shag, alleen als ik heb geklikt dan is er altijd voor een stuk waar geen shag in zit, is dat normaal?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2010, 19:19
something..
something.. is offline
en tjah daar vraag je me wat....... denk dat dt een soort aansteek punt is ......
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:32
Undit
Undit is offline
je snapt me geloof ik niet, zie het als een gewone klare siggaret, met klikken is het zelfde alleen waar je aan steekt is een stuk geen shag, dus rook ik veel koter dan ander.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
meer shag gebruiken?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 19:54
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Inderdaad meer shag gebruiken.
Hoewel ik ze zelf ook nooit goed gevuld kreeg met zo'n mascotte ding. Ik heb ook nog zo'n groot ding liggen ergens, daarmee kreeg ik ze altijd wel vol
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 20:57
something..
something.. is offline
Citaat:
je snapt me geloof ik niet, zie het als een gewone klare siggaret, met klikken is het zelfde alleen waar je aan steekt is een stuk geen shag, dus rook ik veel koter dan ander.
owke

klik je wel goed?? of is het het merk ??
klik sigaretten moeten geloof ik ook gewoon vol zitten
en anders toch echt kant en klare kopen
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 22:39
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Een collega van me doet het ook en daar zie ik hetzelfde. Als ik haar van de week spreek zal ik eens vragen of het normaal is of dat er iets aan valt te doen. Ik denk zelf dat je inderdaad gewoon meer shag moet gebruiken of dat je het wat beter moet verdelen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 13:42
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Is ook gewoon een kwestie van oefenen, teveel shag en hij is onrookbaar strak, te weinig en hij is slecht gevuld. De gulden middenweg vinden
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 09:43
Undit
Undit is offline
klopt, ze zijn nu wel voller, maar wel strak, doe ik wat minder is hij slecht gevuld.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 19:31
Pyro Power
Pyro Power is offline
ik heb wel dat ze aan de filter niet helemaal gevult zijn, waardoor ze een beetje omknikken zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 23:00
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Is ook gewoon een kwestie van oefenen, teveel shag en hij is onrookbaar strak, te weinig en hij is slecht gevuld. De gulden middenweg vinden
Dit was ook het antwoord dat ik van m'n collega kreeg. Zij heeft er ook een paar weken mee zitten rotzooien voordat ze doorhad hoe het goed te doen was en nog steeds lukt het niet altijd. Gewoon veel oefenen dus en je krijgt het vanzelf wel een keer door.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 18:26
Verwijderd
Bwa, ik heb hetzelfde probleem, meestal is het maar een paar mm, maar soms is het zo erg dat ik een stukje afscheur. Dat omknikken heb ik ook soms last van, maar dan heb ik aan het einde niet goed gevuld of niet goed aangetikt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 14:19
Verwijderd
Ander probleem: ik schiet mijn sigaretten met tabak uit potten. Nu blijft er altijd een restje tabak in die pot dat niet meer te gebruiken is omdat het pure,droge gruis is. Als je daarmee een sigaret schiet, valt de tabak er gewoon weer uit. Nu hou ik die restjes wel bij voor het geval ik een keer vergeet tabak te kopen. Intussen heb ik alweer een pot vol met van dat spul. Is er een manier om dat terug wat natter te maken zodat het weer wat 'kleeft'? Vroeger heb ik eens de tip gehoord over een stukje sinaasappelschil bij je tabak steken, iemand dat ooit al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 08:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb wel eens de tip gekregen om een aardappelschil bij m'n shag te doen zodat het minder snel uitdroogt. Ik heb het nooit geprobeerd dus ik weet ook niet zeker of het werkt maar het is wel een poging waard. Ik weet niet of een sinaasappelschil ook goed is maar je kunt het allicht proberen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 09:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik heb wel eens de tip gekregen om een aardappelschil bij m'n shag te doen zodat het minder snel uitdroogt.
Werkt wel maar is een beetje smerig.

Kliksigaretten zul je moeten aanstampen xD
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2010, 19:54
kevin889
kevin889 is offline
Ik klik bij een vriend heel vaak sigaretten, en ik heb de oplossing om aan allebij de kanten genoeg shag te krijgen.

Eerst doe je shag in het klik automaatje.
Zorg dat je de shag ook goed aan de zijkanten doet.
(dat is het probleem, mensen leggen het in het midden, en vergeten de zijkantjes )

Daarna doe je het klik apparaat dicht en weer open.
Dan leg je het overige shag weer in het gleufje.
Dan doe je hem weer dicht en weer open.
Dan doe je de filter erin... en klik klak

Als hij onderaan nog niet egt stefig is, pak de sigaret bij de filter en tik die dan een paar keer op tafel.

,Kevin
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 20:26
ladynnnnnn
ladynnnnnn is offline
mascotte klikkers zijn zowiezo zwaar kut !
ik klik aaltijd met een texas xxl die zijn 20 euro ma heb hem nu al 4 jaar en nog niks mee gebeurd
met west shag en twister filters ( beide bij primera )

x..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 13:14
jearrel
jearrel is offline
wat ik altijd doe met dat gruis, ik bewaar het, als ik een nieuwe pot heb, gooi ik het erbij, ff goed schudden, en nergens meer last van
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2013, 16:20
Verwijderd
Uppen mag als het zinvol is. Nu is de gruistip voor mij niet meer nuttig aangezien ik al langer dan een jaar ben gestopt met roken, maar voor de toekomst is het misschien handig voor iemand anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Welke sigaretten zijn de beste.????
anoniem-4444-
24 15-05-2016 13:33
Werk, Geld & Recht Zaakje starten
Verwijderd
10 21-08-2013 22:18
Drugs & Alcohol Sigaretten onder 5,50
BellePak
20 05-06-2013 22:55
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 17:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.