Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2014, 23:41
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Ik kwam dus dit artikeltje uit 2011 tegen: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2011/m...klocaties.html.
Ik ben dus gister bij A State of Trance geweest in Utrecht, gelukkig had ik oordopjes bij me want na een uurtje of 2 werd het volume flink opgedraait naar mijn idee en ik vroeg me af of deze 103 dB regel nog steeds geld? Want volgens mij kwam het volume daar vaak wel tot de 125 dB.
Hebben jullie ook last van het geluidsniveau bij feesten en concerten? Ik snap niet waarom het allemaal zo hard moet dat veel mensen met oordopjes rondlopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2014, 08:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik snap het ook niet. Bij bijvoorbeeld de schoolshow hebben veel mensen al last van de volume, en het North Sea Jazz Festival is soms niet te doen zonder oortjes.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2014, 09:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3380/...s-omlaag.dhtml

Maar dit roepen ze eens in de zoveel tijd, volgens mij. Ik heb er nog niks van gemerkt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 08:34
jeroeno
jeroeno is offline
Ik ken het, ik heb zelf ook sinds kort van die oordopjes laten maken. Dan kun je gewoon normaal met iedereen praten en je hoort de muziek ook gewoon alleen niet op een hoog volume. Ik ben benieuwd, of ze inderdaad het volume gaan aanpassen. Meestal is dit gewoon verkiezingspraat en bovendien is het handhaven nog iets anders als het schrijven van wetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.