Oud 07-04-2009, 19:08
loesje505
Avatar van loesje505
loesje505 is offline
Heey mensen,

Hebben jullie nog leuke ideeën voor een examenstunt? Gaan jullie wt doen dit jaar? Wat is er de afgelopen jaren gedaan? Ik ben op zoek naar leuke ideeën.

Momenteel is het plan om heeeeeeeeeeeeel veel ballonnen op te blazen en de school vol te stoppen, maar daarvoor zijn we dus op zoek naar geodkope ballonnen? Iemand daarvoor nog een ideetje? Als je een plek weet waar ze ballonnen verkopen voor minder dan 4.20 per 100 ballonnen lijkt me dat interessant om te weten.

Maar ben ook wel benieuwd naar andere. leuke, (beter) uitvoerbare ideeën
__________________
Waar een wil is, is een weg! Helaas zijn er op mijne wegwerkzaamheden...
Advertentie
Oud 07-04-2009, 23:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb geen idee wat we doen, want ik vind de stunt echt het meest belachelijke van het hele middelbare schoolgebeuren.

edit; Oja, ons thema is GlamourRock. Al snap ik nog niet helemaal wat dat in godsnaam met elkaar te maken heeft.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 08-04-2009 om 11:21.
Oud 07-04-2009, 23:15
Verwijderd
over het algemeen zijn er 1001 plannen maar komt daar allemaal niets van terecht

ik heb geen idee of men bij ons op school iets wilt gaan doen...voor mij hoeft het niet en ik denk/doe er wss niet aan mee ook. over het algemeen zijn het toch maar flauwe grappen omdat er natuurlijk veel te weinig mag
Oud 15-04-2009, 18:35
Verwijderd
Heeft iemand nog ideeën voor een examenstunt? Ik doe volgend jaar examen en de stunts tot nu toe vond ik niet heel geweldig. Ik zou graag iets spectaculairs doen, maar ik heb nog geen idee wat.

Mijn zus doet dit jaar examen en misschien heeft iemand ook daarvoor nog een leuk idee.
Oud 15-04-2009, 20:09
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ik doe zelf geen examenstunt (ook niet gedaan toen ik eindexamen moest doen). Maar op mijn oude school is er wel een goed idee gegeven voor een examenstunt.

- Een enquête houden onder de docenten van waar kunnen we u (jij/je) voor wakker maken 's nachts. En dit bij de realiseerbare dingen ook uitvoeren bij de docent.

Groetjes,

Jannie
__________________
Gr. Brands
Oud 15-04-2009, 22:48
Alyssia
Alyssia is offline
Citaat:
edit; Oja, ons thema is GlamourRock. Al snap ik nog niet helemaal wat dat in godsnaam met elkaar te maken heeft.
Denk aan Kiss? Neem ik aan hoor...

Bij ons is de examenstunt afgeschaft. Ergens wel jammer, maar aan de andere kant, toen ik nog brugger was, durfde ik op die dag echt niet naar school hoor... En sommige leraren btw ook niet.
Oud 16-04-2009, 09:04
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Citaat:
Een enquête houden onder de docenten van waar kunnen we u (jij/je) voor wakker maken 's nachts. En dit bij de realiseerbare dingen ook uitvoeren bij de docent.
Dat hebben ze bij ons op school ook eens gedaan: 's nachts langs de leraren met een camera erbij.
Oud 16-04-2009, 11:58
Verwijderd
Bedankt voor de tip, ik zal het zeggen. Het lijkt me inderdaad wel een leuke stunt, al moet je dan natuurlijk wel verder van tevoren beginnen.

Wat ze bij ons willen doen is alle leerlingen (ook degenen die geen examen doen) uit de les halen en het thema wordt tropisch. Eigenlijk jammer, het is toch leuker als het echt alleen voor examenleerlingen is?
Oud 16-04-2009, 19:07
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Wij zijn vanaf 2 uur 's nachts leraren ontbijt op bed gaan brengen. Was erg geslaagd, heel de nacht de omgeving door gefietst en een groepje is met de auto gegaan om de verre leraren te bereiken.
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Oud 16-04-2009, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor de tip, ik zal het zeggen. Het lijkt me inderdaad wel een leuke stunt, al moet je dan natuurlijk wel verder van tevoren beginnen.

Wat ze bij ons willen doen is alle leerlingen (ook degenen die geen examen doen) uit de les halen en het thema wordt tropisch. Eigenlijk jammer, het is toch leuker als het echt alleen voor examenleerlingen is?
Vind ik niet, bij ons stond de hele school op stelten, lessen werden halverwege onderbroken, schoolplein + aula vol troep (en dan wel met een thema natuurlijk ) en toen ik veel leerlingen zag lachen om onze versieringen vond ik het alle moeite wel waard!
Wij hadden piratenthema, school 's nachts afgedekt met landbouwzeil (dus het was heel donker binnen), schoolplein vol doodshoofden, afgezet met tape en binnen allemaal piratenvlaggen opgehangen en bewerkte foto's van leraren, in piratenstijl. Ze kregen ook allemaal een HQ-versie van hun eigen foto in hun postvakje
Oud 27-04-2009, 15:36
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Wij hadden vrijdag examenstunt en het thema was USA, lekker breed dus. Alle examenleerlingen mogen verkleed volgens het thema, maar je bent zelf zo vrij om te bedenken hoe je wilt. Er waren mensen als Marilyn Monroe, Miss United States, de familie Flodder, cheerleaders, honkballers, footballers en ga zo maar door. De voorkant van de school was helemaal bedekt met wit zeil zodat het Het Witte Huis was en binnen hingen allemaal posters met 'I have a dream' van Martin Luther King. Verder hingen er foto's van presidenten, hadden alle examenleerling zo'n ster die bekende mensen op de grond krijgen, gemaakt en hingen die allemaal door school. De keuken op school en het gedeelte waar alle automaten staan, was omgetoverd tot een ware McDonalds en je kon ook serieus eten van de mac krijgen daar. Er was zelfs een suikerspinding (hoe noem je zoiets? ) en examenleerlingen kregen gratis suikerspinnen; de rest moest 50 cent per stuk betalen. Alles was versierd en 's middags hadden we nog een heel programma met bijvoorbeeld awards voor leraren. Best geklede leraar, grappigste leraar, meest chaotische leraar enz. enz. Alles werd gepresenteerd door iemand van de comissie die als Oprah Winfrey door de dag ging. Ook was er een eetwedstrijd met hotdogs, verschillende optredens en nog veel meer.
Was echt geslaagd!
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 28-04-2009, 15:48
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Onze weblogger Duco had laatst nog een boel do's en dont's op een rijtje gezet, zie hier.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Oud 28-04-2009, 16:26
Verwijderd
Bedankt voor jullie tips. Ik had de blog al gelezen maar ik denk dat er nu wel inspiratie is.
Oud 14-05-2009, 01:57
Verwijderd
Bommelding
Oud 14-05-2009, 12:15
Verwijderd
Dat lees ik nou altijd als bommel-ding en nooit als bom-melding..
Maar even ontopic, onze examenstunt (met pleepapier gooien, hele vloer onder het pleepapier, sumoworstelen in pakken op het school-plein, dj's inhuren..) was op zich leuk maar was wel erg snel voorbij. Iemand tips voor iets dat de hele dag duurt en niet een hallf uur?

(Eigenlijk moet ik zeggen mijn zus haar examenstunt, want ik doe nog geen examen)
Oud 15-05-2009, 19:06
Sannah_x
Avatar van Sannah_x
Sannah_x is offline
bij ons op school was er altijd onzin aan de gang in de aula, (leraren die rare pakjes aankregen en moesten dansen enzo, plaatsvervangende schaamte) en op de binnenplaats waren de 6e klassers aan het bbq-en en er stond een bar. Iedereen was zich meer aan t lam zuipen, op zich best grappig en daaromheen was er natuurlijk wel nog een thema..

Alleen ik zit op het vavo en daar doen ze geen stunt, zelfs geen eindexamenfeest ofzo
__________________
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
Oud 18-05-2009, 18:18
Realize
Avatar van Realize
Realize is offline
Citaat:
Ik doe zelf geen examenstunt (ook niet gedaan toen ik eindexamen moest doen). Maar op mijn oude school is er wel een goed idee gegeven voor een examenstunt.

- Een enquête houden onder de docenten van waar kunnen we u (jij/je) voor wakker maken 's nachts. En dit bij de realiseerbare dingen ook uitvoeren bij de docent.

Groetjes,

Jannie
is dit heel toevallig op het obc? ;p
Oud 22-05-2009, 11:48
Gitec1983
Avatar van Gitec1983
Gitec1983 is offline
Citaat:
Wij hadden vrijdag examenstunt en het thema was USA, lekker breed dus. Alle examenleerlingen mogen verkleed volgens het thema, maar je bent zelf zo vrij om te bedenken hoe je wilt. Er waren mensen als Marilyn Monroe, Miss United States, de familie Flodder, cheerleaders, honkballers, footballers en ga zo maar door. De voorkant van de school was helemaal bedekt met wit zeil zodat het Het Witte Huis was en binnen hingen allemaal posters met 'I have a dream' van Martin Luther King. Verder hingen er foto's van presidenten, hadden alle examenleerling zo'n ster die bekende mensen op de grond krijgen, gemaakt en hingen die allemaal door school. De keuken op school en het gedeelte waar alle automaten staan, was omgetoverd tot een ware McDonalds en je kon ook serieus eten van de mac krijgen daar. Er was zelfs een suikerspinding (hoe noem je zoiets? ) en examenleerlingen kregen gratis suikerspinnen; de rest moest 50 cent per stuk betalen. Alles was versierd en 's middags hadden we nog een heel programma met bijvoorbeeld awards voor leraren. Best geklede leraar, grappigste leraar, meest chaotische leraar enz. enz. Alles werd gepresenteerd door iemand van de comissie die als Oprah Winfrey door de dag ging. Ook was er een eetwedstrijd met hotdogs, verschillende optredens en nog veel meer.
Was echt geslaagd!

Klinkt goed! Mogen andere scholen een voorbeeld aan nemen..
Ads door Google
Oud 22-05-2009, 13:44
Slaapkopf
Avatar van Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Ik denk geen examenstunt hier dit jaar .

Jammer eigenlijk.
__________________
bjer
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2006 Het grote Examenstunt-topic!
Verwijderd
118 20-06-2006 16:20
Algemene schoolzaken Examenstunt
esmi
22 08-05-2005 12:53
Eindexamens 2004 gaan jullie bij jullie op school ook een examenstunt doen?? zoja,wat dan??
enecogirly
1 31-03-2004 13:39
Algemene schoolzaken Examenstunt
sWeEt-lAdY-aNnA
12 14-06-2003 19:30
Algemene schoolzaken Examenstunt
Angelx86
26 22-02-2003 18:27
De Kantine EXaMeNsTuNt!!!!
Foxy_oud
2 26-04-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.