Oud 16-05-2012, 16:58
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Hoi,
Ik heb sinds kort mijn eerste bijbaantje bij de HEMA, nouw ja, vrijdag wordt m'n eerste dag.
Nu had ik een vraagje. Ze hebben helemaal niks gezegd over bedrijfskleding. Alleen dat ik het altijd moet dragen daar. Goed, snap ik. Maar, ik heb het helemaal niet meegekregen! Moet ik nu gewoon vrijdag daar heen gaan zodat ze me de kleding dan geven? En moet ik zelf een rokje kopen en panties? Ik weet totaal niet wat er van me verwacht wordt met die bedrijfskleding! Werkt iemand ook bij de HEMA en kan die mij vertellen wat ik moet doen/of af wachten?
Groetjes,
Juultjeh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2012, 17:16
Verwijderd
Ik vind dit meer iets voor Wonen en Werken, dus ga ik je verplaatsen.

En verder, bel ze even? Ik denk dat het er per vestiging vanaf hangt hoe ze dat regelen. Gewoon even bellen en vragen hoe dat nu precies zit.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 17:18
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Als ze je niks hebben verteld kun je het ook niet doen, dus inderdaad even bellen/mailen of anders gewoon gaan!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 17:23
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
heb op mijn zestiende bij de hema gewerkt, krijgt gewoon een broek met een hema logo op je kont, en een blouse of shirt met een hema logo op je borst. die moet je elke keer aantrekken, wat je eronderaan hebt en welke schoenen etc maakt niet zo uit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:26
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Bedankt iedereen ^^.
Ik maak me vast teveel zorgen om niks. Ik zie wel
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 20:18
Paula v
Avatar van Paula v
Paula v is offline
Succes met de nieuwe baan
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 20:48
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Ty
Met citaat reageren
Oud 18-05-2012, 14:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ze hebben meestal wel een voorraadje aan bedrijfskleding liggen. Dus als je daar komt, wordt gevraagd welke maat je hebt en moet je die broek en het shirt passen. Als het past, is dat vanaf dan je bedrijfskleding.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2012, 22:41
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Toen ik bij de hema werkte kreeg ik mijn kleding op de dag dat ik begon. Er was zoals Balance zegt een soort voorraadkast waar alle kleding in alle maten lag. Overigens mocht je in het hema filiaal waar ik werkte alleen maar donkerkleurige schoenen dragen.

Overigens, ik vind die nieuwe hema bedrijfskleding er goed uitzien . Ik liep nog in de beige peentjesbroek en blauwe, vormloze blouse.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 21:04
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Toen ik bij de hema werkte kreeg ik mijn kleding op de dag dat ik begon. Er was zoals Balance zegt een soort voorraadkast waar alle kleding in alle maten lag. Overigens mocht je in het hema filiaal waar ik werkte alleen maar donkerkleurige schoenen dragen.

Overigens, ik vind die nieuwe hema bedrijfskleding er goed uitzien . Ik liep nog in de beige peentjesbroek en blauwe, vormloze blouse.
Haha ja die heb ik ook gehad, alles was vormloos en veel, veel te groot. Ik liep standaard met een riem rond, maar eigenlijk zag je gewoon dat ik er in verzoop.

----
Ook ik moest passen voor mijn eerste werkdag, ik was toen ook gevraagd wat eerder te komen. Ik zie ook spijkerrokken met een hemalogo er op, dus die zal er wel bij horen.
Ik denk alleen niet dat ze panty's verstrekken. (a)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 22:21
Juultjeh
Avatar van Juultjeh
Juultjeh is offline
Hoi,
Wat bleek nou, ze hadden geen voorraad bedrijfskleding want er was iets misgegaan met de administratie . Ik heb dus gewoon 2 dagen in mn normale kleding rondgelopen daar . Op zich wel een voordeel want geen klant vroeg me iets en daar was ik wel blij om, omdat ik nog niet helemaal wist waar alles stond.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2012, 09:51
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Goed begin. (niet sarcastisch)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.