Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ... ... ... ff denkuh. Hoe heette de Grootadmiraal die vijf jaar na de Slag om Yavin het leven van de Nieuwe Republiek moeilijk maakte? Tip: het staat hier ergens op de site. greetzzz
||
Citaat:
![]() ![]() greetzzz [Dit bericht is aangepast door JediJoel (10-12-2001).]
||
Citaat:
Elk jaar wordt een starcon gehouden (tip: www.swfan.nl staat alle nederlandse nieuws op van starwars ! ![]() [Dit bericht is aangepast door niceman1984 (03-12-2001).] |
Ads door Google |
![]() |
||
Citaat:
|
[QUOTE]JediJoel schreef:
[B]Niceman, weet je dat niet eens? Dit was de makkelijkste vraag die ik kon bedenken van de boeken! Maar jij leest die boeken natuurlijk niet. Jammer, ze zijn echt goed. Zal ik er een lijstje van alle boeken opzetten? greetzzz
||
Citaat:
||
Citaat:
Hoth, Cloud City, Dagobah. Dat is het zo'n beetje? Of zit Tatooine er ook nog in? Alst goed is geef ik een nieuwe vraag.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() BTW: ik kan nu niet meer zo vaak komu, de repweek is voorbij. ![]() ![]() ![]()
|
Lijstje boeken: (uitmn hoofd)
*Episode 1: the Phantom Menace. -> Terry Brooks. *De woeste planeet. -> Greg Bear Wapenstilstand op Bakura -> Kathy Tyers (TIP) De beproeving van Prinses Leia. -> Dave Wolverton Trilogie van Zahn. -> Timothy Zahn Trilogie van Anderson. -> Kevin J. Anderson Kinderen van de Jedi. -> ? Het Doemwapen. -> Kevin J. Anderson (TIP) De Kristallen Ster. -> ? (ik weet niet of deze voor het doemwapen is of erna) De trilogie van Corellia. -> ? Hm, kmoet toch nog eens goed zoeken. Die schrijvers zou ik toch moeten weten? *= voor epII
||
Citaat:
![]() Maar goed, het is... ? Shit, dit zou ik toch moeten weten!!! Niet Myrkr, dat is een smokkelaarsplaneet van Talon Karrde. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() O, en zet er gelijk nog een post op, ik bezorg jou elke 50e, jij mij, OK? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|