Oud 22-09-2003, 12:33
Some
Avatar van Some
Some is offline
Misschien een beetje een stomme topic want waarover ik nu ga vertellen weet ik zelf het beste en kunnen andere moeilijk mee bemoeien maar ik wil toch jullie mening graag weten.
Het is sinds vrijdagavond uit met me vriendin omdat het 'niet meer ging.' We hadden de laatste aantal weken regelmatig ruzie en dat doet pijn, dat is niet leuk. We hebben ook gezegd (tot 2x toe) dat we geen ruzie meer moeten krijgen en toch kregen we weer ruzie om de kleinste dingen. Dat komt omdat we denk een botsend karakter hebben. Ik wil het laatste woord en ik zeik altijd maar door om iets als iets niet kan en me vriendin is snel boos en reageerd snel agressief. Hierdoor krijgen we meestal de ruzies die we hadden. Maar kortom de laatste keer dat we ruzie hadden (de 2e ruzie zeg maar die we hadden) hebben we weer voor de 2e keer afgesproken geen ruzie meer proberen te krijgen en als dat wel zo gebeurd is het beter als het uit is. Daarom is het dus ook afgelopen vrijdag uit gegaan. We hadden veel verdriet maar het ging dus niet meer. Ook door de afstand trouwens (1,5 uur met ov reizen) Dat is soms ook niet makkelijk in een relatie. Maargoed, de volgende dag belde ze savonds op terwijl we op msn zaten te chatten. (want we zijn nog wel vrienden) Ik vroeg waarom ze belde. Ja ik wil je stem horen zei ze tegen me. IK antwoorde daarop: Ja maar die hoor je toch nooit meer want het is uit, toch...?? zei ik. Voorzichtig vroeg ik of ze nog verder met me wilde want dat idee had ik. En dat wou ze dus ook. We hebben afgesproken nu om elkaar beter niet te spreken een weekje tot vrijdag en ook niet op msn. Kijken hoe het dan is en wat we echt willen.
Misschien wil me vriendin niet meer verder hoor dat kan dat ze erover heen is, over haar verdriet en bedenkt dat het zo beter is voor ons. Maar als ze nou wel nog verder wil wat dan???
Zelf wil ik best verder. Ik bedoel ik voel nog genoeg voor dr, zeker wel minder helaas dan in het begin maar dat is bij elke relatie denk ik wel zo. Maar ik ben zo bang mocht het weer aan gaan dat we over een maandje of 2 maandjes weer op hetzelfde probleem komen En dat wil ik niet!! Want dan doet het veel meer pijn voor ons allebei. Nu zijn we al een beetje over ons grote verdriet heen en dat komt dan dalijk misschien opnieuw terug... Maar verder wil ik wel... IK bedoel ik vind het moeilijk om geen relatie meer te hebben met haar. Ik kan haar niet los laten. Ik heb gewoon liefde en plezier nodig en die ik wil geven! Oke, als je reeel nadenkt dan kom je er wel weer overheen dat weet ik wel en misschien als je over een paar jaar iemand anders hebt dat je stapel bent weer, maar dat gaat ook over denk ik dan. En iedereen heeft negatieve dingen net als wij die hebben. Klinkt misschien stom wat ik zeg hoor maar zo denk ik.
Het was ook zo, toen het net uit was gegaan via de telefoon, daarna kwamen we op msn en waren we tegen elkaar heel voorzichtig en liever leek het wel. We hadden ook wel plezier gewoon nog. Zo moet het ook gaan in onze relatie dat we voorzichtig en lief zijn tegen elkaar vind ik. Ook als ze nu deze dagen online is vind ik het moeilijk om niets tegen dr te zeggen wat we wel zo hebben afgesproken. IK zit met twijfels. help me dus. Ik wil wel verder want ik wil gewoon een relatie met haar maar dan moet het wel echt goed gaan.
Wat is jullie mening?? Want mischien gaat het dalijk wel weer goed en wat moeten we doen. Veel praten met elkaar hierover??? Elkaar langer met rust laten voorlopig??? tell me

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 12:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 12:53
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik denk dat je moet nadenken over het feit dat jullie botsende karakters hebben. Kun je daar mee leven? Is het zo erg dat je soms ruzie hebt over bepaalde dingen? Ik kan me voorstellen dat je je heel erg kut voelt als je steeds ruzie hebt, maar misschien is er wel een manier om met elkaars karakter om te kunnen gaan, zonder dat het pijn doet. Ik denk dat jullie dat eerst moeten uitzoeken, voordat je een beslissing neemt.
Verder klinkt het alsof je nog wel heel erg van haar houdt, en dat j er niet tegen zou kunnen om alleen te zijn, dan is het dus heel moeilijk om het zomaar uit te maken. Maar bedenk je wel dat hoe langer je bij elkaar blijft, hoe meer je je aan elkaar gaat hechten en hoe meer pijn het uiteindelijk gaat doen als het niet blijkt te werken. Dus moet je goed nadenken of je dt risico nog durft te nemen, of dat he waard is. Als jullie echt van elkaar houden, denk ik dat je er wel overheen kan komen dat je karakter botst met dat van haar. Maar ik ken je verder ook niet, dus ik weet niet hoe jou relatie is, dus weet ik ook niet of dit een goed advies is. Dit is in ieder geval wat ik zou hebben gedaan
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 12:57
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik zou niet meer met haar verdergaan!!

je hebt dan wel mazzel dat je door de afstand haar nooit weet tegenkomt!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:08
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik denk dat je even moet beseffen dat je misschien een relatie mist maar haar zelf op zich niet zo zeer.

Het is fout gegaan omdat jullie karakters zo botsen, dat gaat dan later ook niet goed, kan ik je zo vertellen. Je hoeft haar natuurlijk niet helemaal met rust te laten zolang je zelf maar beseft dat een relatie tussen jullie blijkbaar niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:09
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik denk dat je het nog a shot moet geven. Je hebt haar denk ik nog een hoop liefde te geven
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Zal ik overgaan of niet?
Wurd
3 14-07-2016 15:24
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #10
mueslireep
500 15-11-2012 09:37
Liefde & Relatie Zou ik gaan of niet...?
Soms
28 01-10-2005 20:24
Verhalen & Gedichten Verhaal (toch nog verder gegaan)
vleermuismaatje
2 28-09-2005 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:33.