Oud 10-07-2001, 23:26
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Heej lieve Floor!



Het is nu half twee,vrijdagnacht en het is stil. Stilte overal; Maak je niet vaak mee midden in het centrum; the place to be (ahum!). In de stad wonen is wel leuker dan in een buitenwijk; heel de dag van die schreeuwende monstertjes om je heen en dan doel ik niet op de vele hondjes die er lopen. Maar kinderen zijn cool..vind ik wel in ieder geval. Hoeveel kinderen wil jij? of word je lesbisch en besluit je een kind te adopteren uit een of ander derde rangs Afrikaans land, die opgevoed is door het opperhoofd van de oelu oelu stam. Best gek zo’n kind van een opperhoofd geïmporteerd in ons koude kikker landje. Wat moet zo’n stammeling bij ons, afgezien van blowen..

Heej blowen, das een leuk onderwerp; tenminste als je het net gedaan hebt, zoals ik nu. Jullie zijn in Merz, ik zit thuis achter de pc stoned te zijn; wie heeft het beter getroffen? Was een retorische vraag…
Stoned typen is een hele belevenis. het lijkt net of mijn vingers automatisch kunnen typen. Mijn verstand zegt dat m’n handen niet bewegen, maar m’n ogen beweren van wel.

Het is nu zaterdag avond, vijf voor zeven. Gisteravond was ik zo moe en van de wereld dat het echt niet meer lukte om normaal te kunnen schrijven. Normaal schrijven; iets wat ik volgens mij nog nooit gedaan heb. Waarom moet je altijd binnen de regels van “normaal” blijven? Wat een onzin zeg. Ik doe waar ik zin in heb, i’m fuckin Jesus! Mijn gedachtes bepalen mijn avond, niet de regels. Regels moet je aan je laars lappen; trap er tegen, negeer ze; plas waar je wilt plassen, loop in je nakie waar jij je lekker voelt. Laten we een dag organiseren dat iedereen zelf mag weten wat de regels zijn. ieder heeft z’n eigen regels in z’n hoofd en valt er niemand mee lastig. Wat zou jij gaan doen op die dag? Ik weet het wel wat er zou gebeuren met me..

Maar de meeste dromen zijn bedrog; zo’n dag komt er niet.. Heb je het al door? Ik heb je 2 zinnen geleden weer getrakteerd op een levensles, eentje die niet clichématiger kan. Meer bevelen voer ik niet uit, het is maar dat je het weet..

Vandaag keek ik uit m’n raam en zag een man even flink aan z’n zak krabben.. Mn ogen zagen het geluid wat er bij hoorde meteen. Onsmakelijk gezicht, maar wel grappig; het is nog maar een van de weinige handelingen die de mens heeft overgehouden van de apen. Of zouden wij ook nog vlooien? Ja denk het wel; ik zat gisteren toch ook door jouw haar te strijken? Zie je; we zijn allemaal nog apen. Ik iets meer dan jij, als je het persé wil horen.

De stad is echt levendig op zaterdag. Gezellig is niet het goede woord, dat zou teveel eer zijn voor de binnenstad. Veel verschillende mensen op een kluitje; marcherend langs gare telefoonzaken vol etter op de ruit. Etter afkomstig van puisterige pubertjes, die met tientallen tegelijk van iets te dichtbij de statussymbooltjes bewonderen. Blehh!

Ik had wel zin om met jou een rondje door de stad te lopen, leek me gezellig. Even flaneren over de “boulevards”. Ik vertoon me graag met je. Maar er is nog een kans; zondag in Amsterdam.. tien tegen één dat ik me daar aangetrokken tot je ga voelen, vind je dat erg? Een mannen levensles schiet me te binnen.. NEE heb je, JA kan je afdwingen! Oejj, volgens mij ging het al een beetje in je koken toen je het las.. Wat kook je eigenlijk?

Zullen we een keer uit eten gaan, of zal ik gaan koken? Mijn kookkunsten worden zwaar onderschat volgens mij; ik heb gewoon een aparte manier van koken.. Zwart vind ik mooi om te zien, dan mag dat toch best terugkomen in de kleur van het vlees? het is interpretatieverschil van hoe vlees hoort te zijn.. Lust je eigenlijk alles? Zelfs witlof? dan heb ik bewondering voor je, echt waar. Maar dan moet ik nooit met je gaan trouwen; kom ik uit m’n werk; staat er witlof voor me klaar! foutje.. jij bent geëmancipeerd en wilt gaan werken; dus zal ik thuis moeten gaan zitten om voor die onderkruipsels te zorgen; je wordt bedankt!

Gaat het weer over kinderen.. Ze blijken me echt te boeien. Kinderen zijn mensen in puurste vorm; eerlijk, oprecht en mooi. Bekijk de dingen door kinderogen; doe alsof je elke ruimte of gebeurtenis voor het eerst van je leven ziet; je gaat het leven waarderen.

Genoeg over kiddie's; zondag Koninginnenacht in Amsterdam; zie er nu al naar uit. echt gezellig; met een flesje wodka-jus, blikjes bier en een zak groene krachten in de rugzak de straten in en feesten maar. De laatste keer dat ik er was waren er allemaal homo’s om me heen.. Ik had geblowed toen en dacht dat al die homo’s levende penissen waren, die me dood gingen knuppelen. Allemaal piemels om me heen van 1.83 meter lang; het waren net bomen. Amsterdam is echt vaag, het voorbeeld hiervoor bevestigt het.


Wat ga je doen vanavond? Zie ik je weer? Als je het gister net zo fijn vond als ik wil je me weer zien, toch? Of heeft dat er niks mee te maken; ieder mens is anders.

Shit, moet gaan eten; m’n moeder roept me. Even een einde maken aan deze mail.

over gisteravond; Ik vond het heel erg fijn om je bij me te hebben en om tegen je aan te kunnen hangen. Al was er natuurlijk wel 1 minpuntje; ik heb je kuiten niet mogen betasten! Mag dat volgende keer, please?

heeeeeeeele dikke kus phil



-x-



p.s.: kom je snel weer langs?





[Dit bericht is aangepast door italianboy (10-07-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2001, 11:33
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik vind het wel grappig eigenlijk
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 13:14
Evita
Evita is offline
hahahah hoe KOM je derop
haha
__________________
hear the silence..| zwemmend tussen wolken, en zwevend in de zee
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 13:38
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
heel leuk om te lezen, lekker snel en vlot!
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 14:13
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
rodina schreef:
heel leuk om te lezen, lekker snel en vlot!

thnx, ja ik las het terug en er zit een aardig hoog tempo in..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 14:37
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
waar slaat dit op??
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 14:57
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
waar slaat dit op??

uhhm tjah; dat zal dan wel dat stonede zijn dat t nergens op slaat..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 20:11
feline
feline is offline
Leuk, heel leuk...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2001, 20:13
feline
feline is offline
Een vriendin van me was pas stoned onder tekenles. (Echt te erg) Normaal doen we nooit iets met tekenen maar ik had haar toen laten tekenen wat ze dacht, echt lachen:
Zij heel hard krassen met van die vage tussenpozen en dan plotseling allemaal rondjes enzo.. Aanrader...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 13:15
Saraï_h
Saraï_h is offline
hey ik vond het begin nogal tegenvallen, echt zo van, en nú ga ik iedereen laten lachen met een stukje verhaal dat ik schreef toen ik stoned was, maar na een poosje werd t steeds spontaner, en ik vond het ht heel leuk, ik ga mn vriend ervan missen
__________________
Ik sta liever voor aap dan dat ik er vanaf stam
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 17:28
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
italianboy schreef:
uhhm tjah; dat zal dan wel dat stonede zijn dat t nergens op slaat..
ik had al zo'n vermoede

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 21:11
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:
Citaat:
italianboy schreef:
uhhm tjah; dat zal dan wel dat stonede zijn dat t nergens op slaat..
ik had al zo'n vermoede


ik ook
Met citaat reageren
Oud 12-07-2001, 22:55
ritmo
ritmo is offline
cool
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Weerwolfspel 44 #3
Verwijderd
195 23-02-2008 10:55
De Kantine Het Weerwolfspel #45
zoemzoem
500 19-02-2008 23:00
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Lichaam & Gezondheid vraagje i.v.m weed
Dumbass
33 27-10-2004 21:57
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 12:57
ARTistiek Verhaal: Jackie
icon
3 23-08-2001 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.