Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
hmmm ik herinner me nu ineens een heleboel vage dingen van dronken buien....
Met zijn 7-en tot 4 uur smorgens in een bunker zitten Plassend je naam en adres schrijven in de bunker Zonder zaklampen door het bos heen het strand zoeken duinen plukken ![]() Op een tuintafel in zee gan zitten en kijken of ie blijft drijven Tikkertje doen op hoge hakken in het grasveld Schapen vangen in een stad ![]()
|
als ik echt droneken ben, wat bijna nooit voorkomt, ik weet wel op tijd te stoppen, danneuh,
*gaan we in de 24urenautomaat met mellowcakejes gooien, *heb ook al es gepaaldanst (ojee, schaam schaam), *aan iemand zn kot gaan staan en de hele blok wakker roepen ("KOMAAAAAAAAAAAAAAAAAN Arne, ge kunt nu toch ni gaan slapen, partypooper!!!" enzooi heeft hij veel klachten over gehad ![]() *in een winkelkarretje een stijle weg afrijden ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, ik ben bijna nooit dronken. Wel een keer in een aangeschoten bui een beetje te eerlijk tegenover mijn pa geweest. Normaal gesproken durf ik nooit echt wat tegen hem te zeggen en toen was het gewoon van "ach man, zeik toch niet zo idioot" ![]() En eens na gym op school 2 biertjes op lege maag gedronken en toen al slingerend naar huis gefietst .. prompt tegen een staande auto aan ![]() ![]() Ik en alcohol gaan niet samen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Alles gedaan om bier te krijgen
ze vonden dat ik na zo ongeveer 15 er genoeg had aangezien ik al een vriendin heb ben ik vreemdgegaan en in een lantaarnpaal geklommen en daarna erom heen gezeikt die gasten waar die fuif was hebben me 2 uur lang alleen Water en Frisdrank gegeven ik kon niet meer uiteindelijk |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() lol ![]() ![]() ![]() Per ongeluk bij me ouders in bed gekropen, ik had niet de moed om een trap verder te lopen... ![]()
|
tegen m'n zus staan lullen over 't feit dat m'n gsm licht geeft, en ik zo kon zien, terwijl 't licht aan was, maar ik dat niet door had
![]() erm, nog wel domme dingen vermoed ik, maar die herinner ik me gelukkig niet allemaal ![]()
|
![]() |
in een onbekend cafe liedjes zingen door de micro op de biljarttafel
kooidansen met ontzettende lelijke lui zoenen UL de sloot in fietsen (several times) en ofcourse de dingen als stomme gesprekken voeren, en de volgende dag allemaal nieuwe lui in je msn lijst (huh wie ben jij dan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ben maar 1 keer écht dronken geweest, en dan kan ik niets meer, niet lopen, niet zitten, echt dat was vreselijk, de hele dag en wat dagen daarna gekotst etc, dus dronken zijn is niet zo leuk voor mij. ik val dan ook zo in slaap maar word wakkeer omdat ik dus weer ff moest spugen, ja leuk...
![]() ![]() maar als ik flink aangeschoten ben heb ik daarentegen wel GROTE lol! echt ik geniet dan letterlijk van ALLES! ![]()
|
![]() |
Ik vraag nu al de hele tijd aan vrienden of ik maandag heb gezoend, want dat weet ik echt niet meer, maar wel half (de aanleiding zeg maar). De sleutel is opeens foetsie en ik had hem voor het laatst.
Wat nog meer, ontzettend veel, echt teveel om op te noemen. Leukste was dienbladen naar Def Rhymz gooien.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
in de vijver geflikkerd
half uur gedaan over 50 meter in slaap gevallen op de plee in slaap gevallen op de bank voor 3 uur en dan niet bewegen (hehe ze dachten dat ik in coma was) toen het spekglad was gaan racen (en nie eens op me bek geflikkerd, en die andere luitjes dus wel....hehehehe errug leuk) |
![]() |
||
Citaat:
![]() *heeft een aantal vlaggen, borden, en een hele zooi rotzooi...en mijn pronkstuk: een vogelhuisje op een paal van anderhalve meter*
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
es denken..ik was een keer zwaar zat op het schoolfeest, toen stond k in de pit, toen viel ik en toen ben k wel 1 minuut blijven liggen..iedereen dacht dat er iets aan de hand was, maar ik lag daar wel lekker..
verder had k een keer zo'n dorst dat k water uit een plas ben gaan drinken, en daarna ben k in een hempje naar huis gefietst, terwijl het regende..tja verder kan ik het me niet echt goed herrineren wat k heb gedaan toen k ooit es zat was |
![]() |
|
![]() |
pffff dit topic is wel goed getimed zeg!
kben dit weekend naar een bungalowpark geweest met 5 maten en daar heb ik nog een deur uit een kozijn gestampt (kozijn compleet aan gort) 89 euro het was een ongelukje en dat kozijn was ook heel zwak (lage persing spaanders) gelukkig heb ik anders nooit van die streken ![]() verder blijft het normaal gesproken bij van mijn fiets af donderen, reet flashen naar een stampvolle uitgaansbus dat soort ongein maar nooit gesloop (iig niet andermans eigendom)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|