Oud 18-01-2004, 16:13
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
wat is de meest schokkende film die je ooit hebt gezien?
de meest schokkende film die ik oit heb gezien is Irreversible, ik heb m nog niet eens afgekeken (het ergste stuk heb ik niet eens gezien), maar ik kon m gewoon niet afkijken. er zit een verkrachtingsscene van 10 min in en echt van heel dichtbij gefilmd. ik heb echt de hele nacht wakker gelegen, alleen van die film!
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2004, 16:13
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-01-2004 @ 16:13:
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:21
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-01-2004 @ 16:13:
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen



Die ene Italiaanse(?) film waarvan ik de naam vergeten ben. Volgens mij wel eens een topic over geweest. Over een landhuis waar een groepje rijke mensen kinderen gevangen houden. De kinderen worden verkracht, gedwongen elkaar te neuken, elkaars poep op te eten etc. en die mannen en vrouwen doen zelf vrolijk mee. Vrij ziek.

En ik vond Schindler's List ook schokkend. Het is voor mij schokkender als ik weet dat dingen echt gebeurd zijn.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:23
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-01-2004 @ 16:13:
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen
ik ben niet nieuw, ben alleen heeeeeel lang niet op het forum geweest en heb een nieuwe naam. that's it.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:24
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 18-01-2004 @ 16:21:



Die ene Italiaanse(?) film waarvan ik de naam vergeten ben. Volgens mij wel eens een topic over geweest. Over een landhuis waar een groepje rijke mensen kinderen gevangen houden. De kinderen worden verkracht, gedwongen elkaar te neuken, elkaars poep op te eten etc. en die mannen en vrouwen doen zelf vrolijk mee. Vrij ziek.

En ik vond Schindler's List ook schokkend. Het is voor mij schokkender als ik weet dat dingen echt gebeurd zijn.
Salo o le 120 giornate di Sodoma.

Inderdaad een indringende studie van fascisme en intellectuele rechtvaardiging van sodomie, marteling en psychologische onderdrukking. Geen prettig entertainment, wel effectief.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.

Laatst gewijzigd op 18-01-2004 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:25
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 18-01-2004 @ 16:21:



Die ene Italiaanse(?) film waarvan ik de naam vergeten ben. Volgens mij wel eens een topic over geweest. Over een landhuis waar een groepje rijke mensen kinderen gevangen houden. De kinderen worden verkracht, gedwongen elkaar te neuken, elkaars poep op te eten etc. en die mannen en vrouwen doen zelf vrolijk mee. Vrij ziek.

En ik vond Schindler's List ook schokkend. Het is voor mij schokkender als ik weet dat dingen echt gebeurd zijn.
Bedoel je een film die gebaseerd is op een boek van DeSade?? De 120 dagen van Sodom?? ik heb een poging gedaan om dat boek te lezen, maar na 60 blz. hield ik het niet meer vol, gewoon te ranzig!
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:31
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Bambi.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:31
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 18-01-2004 @ 16:25:
Bedoel je een film die gebaseerd is op een boek van DeSade?? De 120 dagen van Sodom?? ik heb een poging gedaan om dat boek te lezen, maar na 60 blz. hield ik het niet meer vol, gewoon te ranzig!
Een boek is maar een boek...

Film is volgens mij niet rechtsstreeks gebaseerd op de boeken van de Sade.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:33
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Bully...

te ziek gewoon.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:33
Evana
Evana is offline
Schindler's list
__________________
Liefde maakt niet vrij, liefde bindt.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:37
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Das Experiment
toen ik het begin van Saving Private Ryan voor het eerst zag...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:43
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
uhm... ik denk "The Return of Noobies Who Open Too Much Crappy Topics"
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:44
Verwijderd
Misschien niet echt schokkend voor jullie, maar voor mij was dat Happiness van Todd Solondz.

't Is een beetje grappig bedoeld, maar ik kon er echt niet tegen. Het gaat over een vader die zijn zoontje & vriendje van zijn zoontje een slaapmiddel geeft en ze dan verkracht, mja, dat laten ze niet zien ofzo, maar het wordt gewoon duidelijk gemaakt.
Ik heb de film niet af gezien, halverwege ben ik weggelopen om een uur te kotsen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 17:08
fractuur
fractuur is offline
Schindler's List. Het is echt gebeurd, en op een grote schaal. Dat is het ergste.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:06
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-01-2004 @ 16:44:
Het gaat over een vader die zijn zoontje & vriendje van zijn zoontje een slaapmiddel geeft en ze dan verkracht, mja, dat laten ze niet zien ofzo, maar het wordt gewoon duidelijk gemaakt.
Nee, hij vergrijpt zich niet aan z'n zoontje.

BILLY Would you ever fuck me?

BILL No…I jerk off instead.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:10
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-01-2004 @ 16:13:
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen
hoezo 'ik-vind-mezelf-geweldig-en-heb-het-alleenrecht-op-dit-forum'
beetje sneu voor iemand van 20.
waarom ga je niet lekker naar het FOK! forum?? daar hebben ze een speciaal 'Hoe moet je je gedragen als newbie'-topic, kun je daar je medemens afzeiken.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:15
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
The Green Mile en Blair Witch Project I
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2004, 20:16
Verwijderd
eh nou ik vond The Ring al schokkend genoeg.. eheh
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 18-01-2004 @ 20:06:
Nee, hij vergrijpt zich niet aan z'n zoontje.

BILLY Would you ever fuck me?

BILL No…I jerk off instead.
Oh, zo goed heb ik het mee gekregen... Ik kreeg iig wel mee dat hij dat vriendje een sandwich gaf (tonijn toch?) met slaapmiddel ofzo en toen begon ik al te kotsen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:17
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Irreversible denk ik. Das experiment was ook wel erg, maar die zag ik vlak nadat ik irreversible had gezien, en er leken wel wat dingen op elkaar, waardoor ik het als minder shockerend ervaarde
Spoiler
. Bully vond ik eigenlijk niet zo veel aan, het was wel ziek, maar ik vond hem een beetje oppervlakkig. Salo heb ik al veel mensen over gehoord, ik twijfel nog steeds of ik hem wel wil zien.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:33
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 18-01-2004 @ 20:10:
hoezo 'ik-vind-mezelf-geweldig-en-heb-het-alleenrecht-op-dit-forum'
beetje sneu voor iemand van 20.
waarom ga je niet lekker naar het FOK! forum?? daar hebben ze een speciaal 'Hoe moet je je gedragen als newbie'-topic, kun je daar je medemens afzeiken.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:36
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
das experiment moet ik nog zien, maar de films die nu in me op komen: irrèversible, dacht: kijk ik wel even.. meestal word ik niet echt misselijk van films, zeker niet van
Spoiler
maar hier was het echt misselijkmakend.
schindler's list vond ik ook vrij schokkend ja..(heb ik meestal veel bij waargebeurde verhalen)
voor de rest komt er even niet veel in me op..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:39
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-01-2004 @ 16:13:
ik vind t echt nasty als newbies opeens veel topics openen
Ook al is het geen newbie... Juist newbies posten veel topics.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:40
Verwijderd
Irrèversible was idd ook erg, de eerste paar scènes heb ik alleen gehoord... Daarna werd het gelukkig minder erg
(erg goed vond ik de film trouwens niet, 't leek alsof het alleen om die verkrachting en dat brute geweld met de brandblusser ging.. jammer )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2004, 20:57
Verwijderd
Ik raak persoonlijk niet echt geschokt van films/scenes. Neemt niet weg dat sommige wel een diepe indruk maken;

De beginscene met de brandblusser in Irréversible vond ik bijzonder overtuigend in beeld gebracht.

Salo o le 120 giornate di Sodoma behandelde ook wel een tamelijk heftig onderwerp, maar ik moet zeggen dat ik het wel mee vond vallen hoe het werd verteld.

Das Experiment vond ik maar een tegenvaller. Bleef in mijn ogen nogal oppervlakkig. De psychologische spelletjes die gespeeld werden vond ik juist vrij clichématig uitgewerkt.

Maargoed, zijn verder een hoop films en specifieke scenes die me flink wat kippenvel kunnen bezorgen, en niet zozeer vanwege de 'schokkendheid' maar door hun overtuigingskracht.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 18-01-2004 @ 20:57:
Das Experiment vond ik maar een tegenvaller. Bleef in mijn ogen nogal oppervlakkig. De psychologische spelletjes die gespeeld werden vond ik juist vrij clichématig uitgewerkt.
*eens*
Ik had in een of ander blad gelezen dat het een schokkende film was, ik vond het echt tegenvallen... beetje te dramatisch gebracht ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 21:10
Sithan
Sithan is offline
Requiem for a dream vond ik aardig schokkend...

Das Experiment ook wel, voornamelijk door het feit dat ik de echte beelden van dat experiment heb gezien, waardoor ik er al vanaf het begin af aan meteen in zat... en het zou me niks verbazen dat als het echte experiment langer had geduurd, het hetzelfde zou zijn geeindigd als de film suggereert, wat in werkelijkheid echter niet het geval was....
Dat het zo clichematig zou zijn. komt gewoon voort uit het feit dat mensen exact zo beinvloedbaar zijn als de film doet voorkomen en het dus niet verrassend is...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 03:42
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Heb onlangs Terror Firmer gezien en ondanks dat de film erg slecht was, waren er een paar erg schokkende stukken.

Spoiler
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 06:51
miro
Avatar van miro
miro is offline
Films met dingen die hierboven staan kijk ik nog niet eens (verkrachtingen die je te zien krijgt enz.)

Aangrijpend vond ik bijvoorbeeld american History X. Films waar iemand in vermoord word kan ik nou niet echt schokkend noemen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 07:24
Tumor
Avatar van Tumor
Tumor is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 18-01-2004 @ 16:21:



Die ene Italiaanse(?) film waarvan ik de naam vergeten ben. Volgens mij wel eens een topic over geweest. Over een landhuis waar een groepje rijke mensen kinderen gevangen houden. De kinderen worden verkracht, gedwongen elkaar te neuken, elkaars poep op te eten etc. en die mannen en vrouwen doen zelf vrolijk mee. Vrij ziek.

En ik vond Schindler's List ook schokkend. Het is voor mij schokkender als ik weet dat dingen echt gebeurd zijn.
en ik zit net aan mijn ontbijt
__________________
Hate is the beginning, Death is the end
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 07:26
Tumor
Avatar van Tumor
Tumor is offline
ik vind films niet zo snel schokkend ofzo
meestal gewoon lachwekkend

maar ik denk dat faces of death aardig schokkend kan werken
dit omdat alles live gefilmt is

verder zijn snuffs ook wel schokkend, maar die zijn illegaal
__________________
Hate is the beginning, Death is the end
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 08:13
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Bully vond ik eigenlijk niet zo veel aan, het was wel ziek, maar ik vond hem een beetje oppervlakkig. Salo heb ik al veel mensen over gehoord, ik twijfel nog steeds of ik hem wel wil zien.
Klopt.. maar er hing gewoon iets totaal zieks over die film. Ze waren allemaal geschift eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 10:36
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Tumor schreef op 19-01-2004 @ 07:26:
ik vind films niet zo snel schokkend ofzo
meestal gewoon lachwekkend

maar ik denk dat faces of death aardig schokkend kan werken
dit omdat alles live gefilmt is

verder zijn snuffs ook wel schokkend, maar die zijn illegaal
*idem*

Gezien ik vroeger helemaal verzot was van snuffs ben ik het 1 en ander gewend.
Maar daar zitten dus een hoop schokkende beelden tussen.

Irreversible en Salo moet ik nog zien, verder vond ik das experiment eerder lekker confronterend dan schokkend.
Requiem fot a dream doet zijn werk ook wel.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 11:02
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
'Baise moi' was ook wel.. nietsverhullend.
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Nona Star schreef op 19-01-2004 @ 11:02:
'Baise moi' was ook wel.. nietsverhullend.
Baise moi is nietsverhullend, maar ik was niet echt geschokken... ik vond hem eerder erg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 12:41
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
(erg goed vond ik de film trouwens niet, 't leek alsof het alleen om die verkrachting en dat brute geweld met de brandblusser ging.. jammer
Dan is de essentie jou geheel ontgaan.

Citaat:
Gezien ik vroeger helemaal verzot was van snuffs ben ik het 1 en ander gewend.
Snuff is opgenomen materiaal van mensen die werkelijk vermoord worden voor de camera om het moorden voor de camera. Dus niet het filmen van mensen die zelfmoord plegen of bij een ongeluk.

Dus jij was verzot van snuff en hebt dat gekeken...
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
De meest schokkende die ik heb gezien vond ik "american history x". En dan niet eens de scene met de stoeprand
Ik vond t echt walgelijk toen ze die supermarkt overvielen, en alles wat daarbij hoorde.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:13
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ik vond American History X behoorlijk schokkend. Niet om de film zelf of om de scenes, maar gewoon dat er mensen zijn die zo kunnen denken. (ok, vrij naief om te denken dat het niet zo is, maar toch).

en ik had er net nog een in m'n hoofd, maar die ben ik vergeten, dus daar kom ik strax wel op terug
oh ja, weet t al.

Lost and Delirious. opzich niet echt een schokkende film, maar ik hield er een heel raar gevoel aan over.
Spoiler

zijn er eigenlijk meer mensen die deze film kennen? ik hoor er eigenlijk nooit wat over namelijk. Wel een mooie film, vind ik
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:26
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
rijk_v schreef op 18-01-2004 @ 16:43:
uhm... ik denk "The Return of Noobies Who Open Too Much Crappy Topics"
LOL
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:27
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 19-01-2004 @ 14:26:
LOL
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 16:25
gothicboy666
gothicboy666 is offline
Inc al de snuff films die ik heb? hehe
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 19:36
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 19-01-2004 @ 16:25:
Inc al de snuff films die ik heb? hehe
Citaat:
legatus schreef op 19-01-2004 @ 12:41:

Snuff is opgenomen materiaal van mensen die werkelijk vermoord worden voor de camera om het moorden voor de camera. Dus niet het filmen van mensen die zelfmoord plegen of bij een ongeluk.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 21:59
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
legatus schreef op 19-01-2004 @ 12:41:
Dan is de essentie jou geheel ontgaan.



Snuff is opgenomen materiaal van mensen die werkelijk vermoord worden voor de camera om het moorden voor de camera. Dus niet het filmen van mensen die zelfmoord plegen of bij een ongeluk.

Dus jij was verzot van snuff en hebt dat gekeken...
Ik had vroeger idd een erg obscene fasinatie voor geweld en ik weet wat Snuff is.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:14
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Irreversible, Salo, Baise moi, Das Experiment (in mindere mate). Dat zijn de films die mij het meest bij zijn gebleven.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 22:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Irreversible schiet mij als eerste te binnen.

Baise moi vond ik absoluut niet schokkend, eerder een zielige poging tot -
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 23:08
BBEM
BBEM is offline
een oorlogsfilm waar ik net de naam van vergeet
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 11:40
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-01-2004 @ 12:27:
Baise moi is nietsverhullend, maar ik was niet echt geschokken... ik vond hem eerder erg
die kerel die wanhopig een varken nadoet en daarna in zn sterretje wordt geschoten
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 15:47
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik had vroeger idd een erg obscene fasinatie voor geweld en ik weet wat Snuff is.
De FBI noemt SNUFF-films een incident en dat er geen duidelijk aanwijzingen zijn dat er daadwerkelijk een organisatie is die handelt in snuff-films. De hele naam SNUFF is afkomstig van een film die moord in SCENE zette, dus niet echt. Nu zeg jij dat je videobanden had (of hebt) met daadwerkelijk moorden, échte snuff. Daar zijn heel wat mensen geïnteresseerd in omdat ze zouden onderstrepen dat er wel degelijk organisaties zijn die handelen in opgenomen materiaal van echte moorden.

Ben nieuwsgierig HOE jij aan die videobanden kwam. En dan praat ik niet over Mondo Cane, Faces of Death, etc. want dat is géén snuff. Vooral omdat je over "vroeger" praat, alsof het vijftien jaar geleden was dat jij uit fascinatie videobanden keek waarin mensen écht vermoord werden.

Dat is strafbaar en de manier waarop je het brengt lijkt me ook niet helemaal gezond. Of ik lees het verkeerd.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:32
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 20-01-2004 @ 15:47:

Ben nieuwsgierig HOE jij aan die videobanden kwam. En dan praat ik niet over Mondo Cane, Faces of Death, etc. want dat is géén snuff. Vooral omdat je over "vroeger" praat, alsof het vijftien jaar geleden was dat jij uit fascinatie videobanden keek waarin mensen écht vermoord werden.
Ik denk dat hij digitale filmpjes bedoelt die je hier en daar op Kazaa kan/kon vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 22:25
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 15-01-2005 00:29
Psychologie Eye Movement Desensitization & Reprocessing (EMDR).
coopergirl
3 23-04-2004 09:24
Films, TV & Radio Irréversible
kiezel
22 29-11-2002 00:01
Films, TV & Radio Men behind the sun
empyrian
2 04-11-2002 22:57
Flora & Fauna Veehandelaren vrijuit na dierenmishandeling omdat bewijs illegaal verkregen is.
Isa
29 03-03-2002 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.