Oud 08-01-2011, 11:38
alexvough
alexvough is offline
Studentenleven kunnen worden moeilijker als je geen bron vanvaste zakgeld. Heb je hulp nodig? Er is mogelijke oplossing; alles wat u nodig een computer en een internetverbinding. Er zijn zoveelonline vacatures geschikt voor studenten. Hoewel, zijn deze banenniet goed betaald, maar nuttig voor een school of universiteit te gaan jongen of meisje voor zijn / haar persoonlijke uitgaven. U kunthet internet Google om dergelijke online mogelijkheden te vinden.Voor een instant helpen om een online baan of huis gebaseerdepart-time baan Ik ga u een lijst van enkele nuttige links van onlinehome based job sites te vinden.
Er bestaan nog veel meer ik blijf het delen van informatie met u ....bedankt

Laatst gewijzigd op 18-01-2011 om 08:05.
Advertentie
Oud 08-01-2011, 22:58
LauraJansen
Avatar van LauraJansen
LauraJansen is offline
Deze "klik" sites ken ik onderhand wel. in de zomervakantie toen ik niets te doen had begon ik ermee. En het resultaat: je komt niet verder dan de 0,10 cent en je wordt overladen met reclame. Dus ik zeg: NIET DOEN!
Oud 09-01-2011, 11:18
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
Citaat:
Studentenleven kunnen worden moeilijker als je geen bron vanvaste zakgeld. Heb je hulp nodig? Er is mogelijke oplossing; alles wat u nodig een computer en een internetverbinding. Er zijn zoveelonline vacatures geschikt voor studenten. Hoewel, zijn deze banenniet goed betaald, maar nuttig voor een school of universiteit te gaan jongen of meisje voor zijn / haar persoonlijke uitgaven. U kunthet internet Google om dergelijke online mogelijkheden te vinden.Voor een instant helpen om een online baan of huis gebaseerdepart-time baan Ik ga u een lijst van enkele nuttige links van onlinehome based job sites te vinden.

- Elk bezoek betaalt u
- Bezoek onze site en Verdien
- Cash voor studenten
- Mogelijkheid om geld te verdien

Er bestaan nog veel meer ik blijf het delen van informatie met u ....bedankt
Lijkt het maar zo.... of klopt van deze tekst geen ene moer?
Oud 09-01-2011, 12:43
roodvogeltje
Avatar van roodvogeltje
roodvogeltje is offline
Iemand heeft de wonderen van online vertaalmachines ontdekt!
Oud 16-01-2011, 22:41
Verwijderd
Juist, eigenlijk zouden wij de nederlandse sites moeten hebben

Ik doe ook aan enquetes bijvoorbeeld. En dat levert best wel wat op per maand. Je moet er een nieuw hotmail adres voor aan maken, voor reclame dat je krijgt... Ander zit dat zo tussen je gewone mails

Als je van mij links wilt kun je me PMen
Oud 18-01-2011, 08:05
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Reclame
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.