Oud 15-04-2020, 17:35
Poesje 777
Poesje 777 is offline
Ik wil iets delen met jullie, ik ben laatst naar de dokter geweest omdat ik pijnlijke bultjes rond mijn poepgaatje en op mijn billen heb, ik dacht eerst dat ze toch niet hoefde te kijken maar toen zei de dokter dat het even bekeken moest worden, ik schaamde me zo, mijn moeder was er bij, die keek ook mee en de dokter en mijn moeder konden echt alles zien, wat vinden jullie?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2020, 17:47
Verwijderd
Niets. De dokter heeft wel raardere dingen gezien. En je moeder heeft je vroeger waarschijnlijk wel meer dan eens uit je eigen poep moeten vissen en je snot met dr blote handen afgeveegd en is dus ook wel wat gewend. Niet meer druk om maken!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2020, 23:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Niets om je voor te schamen inderdaad. Je huisarts is echt wel wat gewend en je moeder wist al voor welke klacht jullie kwamen. Life goes on.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2020, 12:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben huisarts en kijk echt geen seconde anders naar mensen als ik in dat gebied gekeken heb. Alleen als je er een hele opvallende tattoo of zoiets hebt valt het op. Maar die paar mensen waarbij ik zoiets gezien heb, kan ik je nu echt niet vertellen wie dat zijn. Als ik het dan weer zie denk ik iets van “o ja, dat is waar ook” en verder gaan mijn gedachten echt niet.
Je ziet zoveel en snap heel goed dat het voor jou indrukwekkend is, maar voor mij absoluut niet.
Met plekjes is het helaas zo dat je er eindeloos over kan praten, maar 1 blik erop is veel informatiever.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2020, 22:38
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Ik wil iets delen met jullie, ik ben laatst naar de dokter geweest omdat ik pijnlijke bultjes rond mijn poepgaatje en op mijn billen heb, ik dacht eerst dat ze toch niet hoefde te kijken maar toen zei de dokter dat het even bekeken moest worden, ik schaamde me zo, mijn moeder was er bij, die keek ook mee en de dokter en mijn moeder konden echt alles zien, wat vinden jullie?
Het is niet echt ideaal, maarja als het moet gebeuren....Huisartsen hebben soms wel 10 van zulke "gênantere" onderzoeken op een dag, no worry's.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 16-04-2020, 23:30
Verwijderd
Haha, ik denk dat je arts eerder zou opkijken van mij bij het uitkleden. Ik zit geregeld onder de blauwe plekken namelijk.

Geen zorgen, de huisarts is het al lang vergeten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2020, 09:12
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Geachte Poesje777,

Het zal die huisarts vast geen reet uitmaken.

Met vriendelijke groet, DitIsEenNaam.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 09-05-2020, 20:02
SnuffelHond
SnuffelHond is offline
Ik vind zo'n lichamelijk onderzoek ook echt super genand
Daarom ga ik ook gewoon niet als er iets is met mijn kruis/kontgat. Ik wacht gewoon tot het vanzelf overgaat.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2020, 20:11
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik vind zo'n lichamelijk onderzoek ook echt super genand
Daarom ga ik ook gewoon niet als er iets is met mijn kruis/kontgat. Ik wacht gewoon tot het vanzelf overgaat.
Slim.. soa lekker rond verspreiden.. of erger kanker hebben en te laat achter komen... Stel je gewoon niet aan preuts gedoe
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.