Oud 26-10-2003, 12:41
Happycooper V
Happycooper V is offline
Eeej mensen, Ik heb een vraagje voor een goede vriendin van mij.
Op de sportschool loopt een jongen rond. Mijn vriendin en hij hebben regelmatig oog contact gehad en beetje lachen en dat soort dingen, maar elkaar nog nooit echt gesproken! Nu is NIET mijn vraag: Hoe maak ik contact, want dat weet ze zelf ook wel.
Maar ze zat te denken... om op hem af te lopen en hem dan een zoen op de mond te geven.. (enige dosis van lef voor nodig) MAar wat vinden jullie daarvan? En wat als deze situatie zich op een school zou afspelen. Dus dat je iemand van school leuk vind wat zou je er dan van vinden?
Ze vroeg dus mijn mening, maar ik weet niet zo goed wat ik er van zou vinden, hoop dat jullie je mening kunnen geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2003, 13:18
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
als je lef hebt kun je het doen, maar ik zou het toch niet doen eigelijk. Ik zou wel een beetje overdonderd zijn als een meisje dat bij mij deed, en ik zou dr ook een beetje raar vinden.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:18
Princesita
Avatar van Princesita
Princesita is offline
Hmmm...ik zou het zelf NOOIT doen Het lijkt me op de sportschool ook niet zo'n superplan eigenlijk...of jullie moeten elkaar vantevoren (onbezweet) tegenkomen, en dan heel dicht bij elkaar komen zeg maar. Op school lijkt het me ook nix, want als hij er niet op in gaat weet de hele school het meteen En zoiets doe je gewoon niet op school vind ik
Nou...eh ja khoop dat je er wat aan hebt ofzo
x
E
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 13:24
Verwijderd
Dat zou ze misschien kunnen doen als ze een breezertje op heeft in een zekere uitgaansgelegenheid. Maar niet zomaar tijdens de gym. Daarvoor is de setting niet echt geschikt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:10
Verwijderd
Hoor je niet op de sportschool te sporten of te trainen? : /
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:12
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou het raar vinden als iemand dat ineens zou doen. Als je elkaar nou al een beetje zou kennen, ok, maar iemand met wie je alleen maar oogcontact gehad hebt? Nah, lijkt me niet verstandig. Je kan zo heel erg sletterig overkomen (denk ik?).
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:16
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-10-2003 @ 14:10:
Hoor je niet op de sportschool te sporten of te trainen? : /
sex is goed voor je spieren en leuker dan fitness.. (Loesje)

Goed ik vind het eigenlijk behoorlijk hopeloos staan, aan de andere kant ook wel weer direct... Ik zou het nooit doen. Ik ben meer een voorstander van subtiel
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 26-10-2003 @ 14:16:
sex is goed voor je spieren en leuker dan fitness.. (Loesje)

Goed ik vind het eigenlijk behoorlijk hopeloos staan, aan de andere kant ook wel weer direct... Ik zou het nooit doen. Ik ben meer een voorstander van subtiel
Conclusie: Te direct is hopeloos

Slaat nergens op.. weet ik.
Maar ja, als zij graag de eerste de beste wil zoenen met ze dat vooral doen maar dan moet je niet vreemd opkijken als bepaalde mensen haar een nogal makkelijk te pakken vrouwelijk figuur vinden..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:26
Shah of Blah
Avatar van Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik vind het eigenlijk wel erg koel als je dat durft. Het is anders dan hoe het meestal gaat, en dat vind ik wel wat hebben.

echter, als het een meisje is dat je niet leuk vind, dan is dat heel scary als het gebeurt.
__________________
*8ballkrew* [TSBS] Her refrigerator-shaped body holds a heart of ice. [TSBS] *8ballkrew*
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 14:35
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 26-10-2003 @ 14:26:
ik vind het eigenlijk wel erg koel als je dat durft. Het is anders dan hoe het meestal gaat, en dat vind ik wel wat hebben.

echter, als het een meisje is dat je niet leuk vind, dan is dat heel scary als het gebeurt.
Mee eens! als je zeker weet van allebei is het wel geil.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Flirten
Barca1
8 09-05-2014 13:46
Liefde & Relatie Flirten met Leraar.
Megan Cleo
10 04-07-2010 22:50
Liefde & Relatie Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt?
Severus
24 19-07-2005 20:37
Lifestyle Flirten
Pan Am
100 16-10-2004 02:59
Liefde & Relatie flirten
matrix21
43 07-03-2004 22:21
Liefde & Relatie Is het liefde of was het een flirt voor hem?
lieve
11 24-11-2003 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.