Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2008, 06:06
Duygu121
Duygu121 is offline
Hallo allemaal,

Ik merkte op dat er een aantal mensen op dit forum ge"interesseerd is in uni's in de VS.
Ik ben sinds dit jaar een freshman op Columbia en kom uit Den Haag. Als iemand er serieus over na denkt om zich aan te melden bij Columbia of een andere goede universiteit in de VS, kan hij/zij mij e-mailen and I' d be glad to help!

Mijn e-mailadres is: dy2175@columbia.edu
Als je vragen hebt kun je die ook op dit forum stellen, maar ik check mijn e-mail best wel vaak dus dan maak je meer kans

Doei,
Duygu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2008, 20:14
ickeicke
ickeicke is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik merkte op dat er een aantal mensen op dit forum ge"interesseerd is in uni's in de VS.
Ik ben sinds dit jaar een freshman op Columbia en kom uit Den Haag. Als iemand er serieus over na denkt om zich aan te melden bij Columbia of een andere goede universiteit in de VS, kan hij/zij mij e-mailen and I' d be glad to help!

Mijn e-mailadres is: dy2175@columbia.edu
Als je vragen hebt kun je die ook op dit forum stellen, maar ik check mijn e-mail best wel vaak dus dan maak je meer kans

Doei,
Duygu
Misschien kan je je ervaringen eens posten in dit thread: Na vwo (acht gemiddeld) naar (gerenomeerde) Universiteit USA
Met citaat reageren
Oud 10-10-2008, 17:54
Nyawa
Ik ben ook wel geïnteresseerd in je algemene ervaringen en hoe je Columbia binnen bent gekomen, ook al zijn mijn cijfers veel te slecht om ook maar serieus genomen te worden (nou ja, heeeeel misschien als ik ik mijn master plotseling summa cum laude afrond ofzo, maar die kans is bijna nul ). Had je extreem hoge cijfers en heel veel extra activiteiten tijdens je middelbare school gedaan? Hoe is het studentenleven daar? Is de werkdruk erg hoog en is het niveau echt zoveel hoger dan aan een Nederlandse universiteit?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dubbele nationaliteit
vichog
92 21-11-2006 19:12
Levensbeschouwing & Filosofie Een kritische blik op je eigen religieuze overtuigingen
Gatara
160 15-10-2006 21:54
Films, TV & Radio Plaats hier je DVD profilers, lijstjes, fotos etc.
DanielC
13 29-09-2005 10:18
Levensbeschouwing & Filosofie Literatuurbesprekingen
Verwijderd
17 15-07-2004 15:06
Levensbeschouwing & Filosofie waarom vinden is de islamitische cultuur minderwaardig?
Optima
93 27-02-2004 22:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt.
Gatara
68 04-02-2004 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.