Oud 14-12-2019, 16:30
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Hallo iedereen!

Ik ben 18 maar heb een probleem. Ik weet niet goed hoe ik het moet noemen... maar ik zal beginnen met mijn verhaal te doen. Ik heb hetero maar heb nog nooit een vriendin gehad. Toch ben ik 100% zeker dat ik hetero ben. Maar ik word geil van jonge mannen die een sixpack hebben, van jonge mannen die een horloge aan hun linkerpols dragen en ook van jonge mannen die vastgebonden zijn (meestal met touw of handboeien). De leeftijdcategorie van die mannen is 16-35 ongeveer. Vooral twintigers vind ik geil. Ik heb dan ook vaak de gedachten als ik zo een twintiger zie om die vast te binden maar natuurlijk vraag ik dat niet. Ik denk dit alleen maar. Ik heb al eens een vriend vastgebonden maar die weet de situatie niet. Ik heb hem wijsgemaakt dat het voor een weddenschap was. Ook denk ik vaak aan jonge mannelijke leerkrachten vast te binden. Natuurlijk heb ik dit niet gedaan!*

Zijn er nog mensen die zich hierin kunnen vinden? Of heb je tips of wil je gewoon een reactie schrijven? Laat het maar weten!

Anoniemen18
Met citaat reageren
Oud 14-12-2019, 22:33
Verwijderd
Je valt op mannen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2019, 22:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je van jongens/mannen geil wordt ben je mss niet zo 100% hetero als je dacht. Niet dat daar iets mis mee is. En dat iemand geil wordt van mannen met een horloge om hun linkerpols is wel een eyeopener! Alleen om hun linkerpols?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:23
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Bedankt voor de mensen die me verdedigen! X
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:23
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Citaat:
Je valt op mannen.
Nee, ben ik wel zeker hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:24
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Citaat:
Als je van jongens/mannen geil wordt ben je mss niet zo 100% hetero als je dacht. Niet dat daar iets mis mee is. En dat iemand geil wordt van mannen met een horloge om hun linkerpols is wel een eyeopener! Alleen om hun linkerpols?
Nee, ben daar wel zeker van hoor. Yep, enkel om de linkerpols. En ik wil ook zo vaak mannen vastbinden
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, ben ik wel zeker hoor.
Het kan ook zijn dat je op beide geslachten valt. Misschien wil je geen relatie met een man, maar met een vrouw. Maar goed, maakt niet uit. Je hebt dan denk ik ook geen probleem.

En negeer Daniel maar ja, want die denkt dat de regenboogvlag alleen voor hem gemaakt is.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 18:08
Verwijderd
De enige die het belangrijk vindt of je niet 100% hetero bent, ben je zelf. Misschien word nje alleen verliefd op meiden en raak je ook opgewonden van mannen. Dikke prima en niks mis mee. Je bent echt niet de enige. Als je wil, kun je ook experimenteren met vastbinden van mannen dan wel vrouwen, met hun toestemming uiteraard. Hoe je dat aan moet pakken, dat weet ik dan weer niet.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 18:24
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Citaat:
Het kan ook zijn dat je op beide geslachten valt. Misschien wil je geen relatie met een man, maar met een vrouw. Maar goed, maakt niet uit. Je hebt dan denk ik ook geen probleem.

En negeer Daniel maar ja, want die denkt dat de regenboogvlag alleen voor hem gemaakt is.
Hmm, denk het niet. Wil alleen relatie met een vrouw. Maar weet niet hoe het komt.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 18:25
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Citaat:
De enige die het belangrijk vindt of je niet 100% hetero bent, ben je zelf. Misschien word nje alleen verliefd op meiden en raak je ook opgewonden van mannen. Dikke prima en niks mis mee. Je bent echt niet de enige. Als je wil, kun je ook experimenteren met vastbinden van mannen dan wel vrouwen, met hun toestemming uiteraard. Hoe je dat aan moet pakken, dat weet ik dan weer niet.
Ik wil soms echt graag een man vastbinden ala ik die zie maar ja, kan dat natuurlijk niet vragen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Ik wil soms echt graag een man vastbinden ala ik die zie maar ja, kan dat natuurlijk niet vragen...
Nee, dat kan niet. Er zijn websites en dergelijke waar je gelijkgestemden kunt vinden maar daar ben ik verder niet in thuis.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2019, 18:31
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Citaat:
Nee, dat kan niet. Er zijn websites en dergelijke waar je gelijkgestemden kunt vinden maar daar ben ik verder niet in thuis.
Hoe bedoel je websites met gelijkstemden?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 12:32
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Alle rotzooi eruit gehaald. On topic verder en inderdaad geen links naar seks sites.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 12:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hoe bedoel je websites met gelijkstemden?
Websites met mensen die ook willen experimenteren
Met citaat reageren
Oud 16-12-2019, 12:53
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Hoe bedoel je websites met gelijkstemden?
Mensen die iemand vastbinden ook opwindend vinden. Google maar eens op bondage of bdsm. Kijk maar eens op www.fetlife.com
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis

Laatst gewijzigd op 16-12-2019 om 13:08.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 02:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 12:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 13:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 12:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 18:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.