Oud 23-12-2019, 22:00
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Beste imQueer hoe oud is die crush want dat kan een rol spelen? er zit namelijk wel een verschil in hoe 5de klassers flirten en hoe brugklassers flirten.
We zitten in dezelfde klas en we zijn even oud alleen is hij in januari jarig en ik in november!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2019, 22:14
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
☝🏻
Toen ik op de basisschool zat zei mijn als ik een jongen leuk vond en hij me peste/plaagde dat hij me leuk vond maar het niet durfde te zeggen dus ging ik vragen maar 8 van de 10 keer ( ik had toen basischool verliefdheisjes djs iedereen vond iedereen zo leuk en dan weer niet,) zeidem ze nee,!!,

Dus toen kreeg ik een soor van nee zeggings vrees!
En ik ben trouwens niet ecnt blij met mezelf en hij is populaire knappe gast maar een ander soort populair!


Dus ja waarom zou hij met mij willen!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2019, 23:16
Verwijderd
Beste imQueer zet alle hints die hij heeft gegeven op een rij, zijn ze echt flirterig bedoeld of gewoon vriendelijk, bijvoorbeeld ik zit in een klas met 26 mensen 8 meiden en 18 jongens en voor hoe groot onze school is hebben wij een kleine klas, ik ben bevriend met iedereen in mijn klas ook de meiden, twee van hun ken ik al vanaf groep 1 en daarmee praat ik ook veel en maak plagende grapjes over hun en doe soms irritant gewoon omdat we zulke goede vrienden zijn, dus zet alles nog even op een rijtje: doet hij het botsen omdat hij het grappig vindt of doet hij het alleen bij jou om je aandacht te krijgen, maakt hij grapjes over jou alleen of ook over anderen meiden in jouw groep, daardoor kom je er achter of hij gewoon aardig probeert te zijn tegen mensen of dat hij jouw aandacht echt wil, als je echt zeker weet dat hij dat voor jou doet dan zou je kunnen kijken of je hem deze kerstvakantie nog wat meer kan zien, ga met hem en een groep wat leuks doen en probeer zoveel mogelijk met hem te praten zodat hij jou echt leuk gaat vinden probeer wat dingen aan hem te vragen zoals waar hij geïnteresseerd in is en als je hem de volgende keer weer ziet zeg je daar iets over of maak je er een opmerking over dat vinden de meeste jongens echt super leuk omdat dat betekent dat je naar hem luistert, als je echt zeker ben dat hij jou super leuk vind kan je of wachten tot hij een move maakt naar jou of zelf een move maken. groetjes arluchu.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2019, 00:00
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Beste imQueer zet alle hints die hij heeft gegeven op een rij, zijn ze echt flirterig bedoeld of gewoon vriendelijk, bijvoorbeeld ik zit in een klas met 26 mensen 8 meiden en 18 jongens en voor hoe groot onze school is hebben wij een kleine klas, ik ben bevriend met iedereen in mijn klas ook de meiden, twee van hun ken ik al vanaf groep 1 en daarmee praat ik ook veel en maak plagende grapjes over hun en doe soms irritant gewoon omdat we zulke goede vrienden zijn, dus zet alles nog even op een rijtje: doet hij het botsen omdat hij het grappig vindt of doet hij het alleen bij jou om je aandacht te krijgen, maakt hij grapjes over jou alleen of ook over anderen meiden in jouw groep, daardoor kom je er achter of hij gewoon aardig probeert te zijn tegen mensen of dat hij jouw aandacht echt wil, als je echt zeker weet dat hij dat voor jou doet dan zou je kunnen kijken of je hem deze kerstvakantie nog wat meer kan zien, ga met hem en een groep wat leuks doen en probeer zoveel mogelijk met hem te praten zodat hij jou echt leuk gaat vinden probeer wat dingen aan hem te vragen zoals waar hij geïnteresseerd in is en als je hem de volgende keer weer ziet zeg je daar iets over of maak je er een opmerking over dat vinden de meeste jongens echt super leuk omdat dat betekent dat je naar hem luistert, als je echt zeker ben dat hij jou super leuk vind kan je of wachten tot hij een move maakt naar jou of zelf een move maken. groetjes arluchu.

Thx

Het enige probleem is we zitten 4 meisjes in de klas en hij mag alleen 2 van mijn beste vriendin en ik.
Maar de dingen die ik had geschreven doet ie echt alleen bij mij.
Het is alleen omdat een 'vriend' van me heeft verteld dat ik hem leuk vind is het af en toe ongemakkelijk we praten elke dag wel met elkaar alleen probeer ik het niet te forceren.
Hij mag trouwens maar en klein groepje uit de klas waaronder mij!

De rest vind hij gewoon een stelletje kleuters.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2019, 00:07
Verwijderd
Beste imQueer kijk eens of je deze week met dat groepje iets kan gaan doen zoals naar de McDonald’s, ik doe dat ook vaak en je gaat dan vanzelf aan de praat met iedereen, als je dan naast hem kan zitten kan je veel praten en het hoeft geen date te zijn of zo want je gaat met een hele groep, maar probeer ik niet de hele tijd alleen op hem gericht te zijn probeer ook met anderen te praten anders is dat een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2019, 23:42
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Beste imQueer kijk eens of je deze week met dat groepje iets kan gaan doen zoals naar de McDonald’s, ik doe dat ook vaak en je gaat dan vanzelf aan de praat met iedereen, als je dan naast hem kan zitten kan je veel praten en het hoeft geen date te zijn of zo want je gaat met een hele groep, maar probeer ik niet de hele tijd alleen op hem gericht te zijn probeer ook met anderen te praten anders is dat een beetje raar.
Was ik ookal van plannen aangezien ik ook vrienden ben met zijn beste vrienden alleen iedereen heeft het druk in de vakantie gaan op vakantie en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 13:38
Nutway
Nutway is offline
Wat the fuck
Met citaat reageren
Oud 12-02-2020, 13:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom reageer je op een topic van meerdere maanden geleden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2020, 20:38
Houtenlampenkap
Houtenlampenkap is offline
Citaat:
Hoi ik ben Zene,

En ik heb een vraagje!
Ik zit dus op een nieuwe school sinds de zomervakantie en het is echt super leuk!

We zitten met 4 meisjes in de klas en 12 jongens dus als je bi bent heb je redelijk veel keus .

Maar in ieder geval ik vind een jongen uit mn klas echt heel erg leuk sinds 4 weken, maar we zijn nu al redelijk goeie vrienden!
Dus een vriend van me heeft het op een rare manier aan hem verteld en nu weet hij het :/.

Niet erg dat hij het weet had het hem alleen liever zelf verteld. In ieder geval we zijn dus redelijk close en ik krijg al regelmatig te horen dat we een leuk stelletje zouden zijn of dat hij mij sws leuk vind...

Dus ik ben een soort van de feiten op een rijtje aan het zetten want aan hem heb ik niet veel.....
Hij reageert namelijk niet op of we nog vrienden zijn en dat soort dingen dus ik vraag er niet naar want je ik blijf gewoon liever vrienden met hem dan dat hij me niet leuk vind en we geen vrienden meer zijn!

Maar ik heb letterlijk wel dingen die als
' bewijs ' kunnen worden geteld dat hij me leukt vind, maar ik ben geen jongen dus kan daar nie echt over oordelen en die filmpjes van youtube kan je ook niet echt op vertrouwen!

Dus alle tips zijn welkom!!!!!

Dit zijn de feiten:

1. Hij staart naar me als ik niet kijk (een vriendin van me lette daarop en hij heeft 17 seconden lang naar me gestaard blijkbaar 0.0 )
2. Als hij een grap maakt kijkt hij altijd meteen naar mij (idk why!)
3. Hij botst altijd (per ongeluk) tegen me aan.
4. Soms dan botsen we (per ongeluk) tegen elkaar borstkas tegen borstkas en staren we dan in elkaars ogen....
5. We staren soms heel lang naar elkaar.
6. Onze gezichten zitten soms bij een (botsing) tegen elkaar.
7. 3 keer hebben we bijna gekust doordat onze lippen maar een halve/ hele centimeter van elkaar verwijderd waren.
8. We hebben altijd onze spelletjes, bijvoorbeeld dan zitten we samen in een team met een spel en dan hebben we gewonnen dan wil ik hem een high five geven, maar dan mist ie express en dan gaat dat dan zo de hele dag door....

(Effe een enter anders word het zo lang lezen )

9. Ik en een vrienden hadden een weddenschap om wie hij leuk vind en hij kwam daar soort van achter en hij wou het weten dus toen pakte hij mijn telefoon om te kijken of er berichten op stonden, maar ik pakte ook mn telefoon waardoor onze handen zoortvan in elkaar zaten alsof je elkaars handen vastzat MAAR HIJ DEED ALSOF HET FREAKING NIET GEBEURDE KEEK ME MET ZN F* BLAUWE OGEN AAN ONZE GEZICHTEN KWAMEN DICHTERBIJ IK VOELDE ZN ADEM OP ME GEZICHT EN NOG 1 KLEINE MILLIMETER EN WE HADDEN GEKUSD ALLEEN MOEST IK ZO DOM ZIJN OM DAT MOMENT TE GEBRUIKEN OM MN TELEFOON TE PAKKEN ALLEEN HIJ IS VEEEEL STERKER DUS HIJ RENDE ER MEE WEG DUS HET WERD EEN KAT EN MUIS SPEL MET EEN VEEELS TE SNELLE MUIS

EN TOEN HEB IK GEZEGD IK KAN JE OOK ZELF OVER DE WEDDENSCHAP VERTELLEN ALLEEN TOEN DACHT IK HEEFT GEEN ZIN OM TE ZEGGEN WANT GEEN ENKELE WEL DENKENDE GAST GAAT DAN OOK JA ZEGGEN WANT DIE WEET DAT IK HET TOCH NIET GAAT ZEGGEN , MAAR HIJ ZEI: IK WEET DAT JE HET NIET GAAT ZEGGEN (KWAM DICHTERBIJ EN MOEST MET ZN GEZICHT WEER EFFE HEEL DICHTBIJ KOMEN) MAAR IK GUN HET JE EN GAF TOEN MN TELEFOON TERUG TOEN WE VERDER GINGEN MET HET ZITTEN WANT WE WAREN ALLEEN MET ZN TWEETJES!!!

maar hij deed alsof het freaking niet gebeurde en keek me met zn blauwe ogen aan onze gezichten kwamen dichterbij elkaar en ik voelde zn adem op mn gezicht. Nog 1 kleine milliemeter en we hadden gekust alleen moest ik weer zo slim zjjn om dat moment te gebruiken om mn telefoon terug te pakken. Alleen hij is veel sterker dus hij rende er met de telefoon vandoor..... Dus het word een soort van kat en muis spel alleen was de muis veel te snel! Toen heb ik gezegd ik kan je het ook zelf vertellen over die weddenschap!
Alleen toen dacht ik geen 1 weldenkende gast gaat ja zeggen want je kan weten dat ik het niet ga vertellen! Tot hij zei: ik weet dat je het niet gaat zeggen ( en hij ging naar me toe lopen waardoor onze gezichten weer iets te dich bij elkaar kwamen) en zei toen: maar ik gun het je!! Hij gaf me me telefoon terug keek me in mn ogen en we liepen samen terug naar de plek waar we zaten ALLEEEN!! Toen moeste we nog effe 5 minuten lang naar elkaar staren!

10. Hij maakt vaak grapjes over me tegenover zn vrienden of zet me grappig voor schut maar als we alleen zijn dan is hij echt super aardig en maakt hij complimentennnn!

Dus weet een meid/ vrouw met verstand van jongens of een jongen zelf of hij me leuk vind graagggf zeggen.

Alvast bedankt voor dit hele stuk tekst te lezen!

Hij is trouwens blond met blauwe ogen sproetjes en heeft een soort van six pack.
Hij is redelijk populair maar tegen mij doet hij verlegen (normaal wat is mormaal?) en vriendelijk en grappig!

Groetjes ImQueer
Met citaat reageren
Oud 08-03-2020, 20:40
Houtenlampenkap
Houtenlampenkap is offline
Dit is echt overduidelijk, ik ben zelf een jongen en als ik dit zo hoor dan lijkt het mij wel heel duidelijk. De reden dat hij misschien om het feit heen draait of jullie nog vrienden zijn is omdat hij misschien bang is dat als jullie wel een rela. Krijgen en het loopt stuk dat de vriendschap is verpest en beëindigd. Die kans is er natuurlijk altijd maar hij is dus misschien aan het kijken en voelen of hij die stap wilt maken. Het betekent natuurlijk niet dat dit 100% zo is alleen dit is wat ik denk.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2020, 10:53
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Dit is echt overduidelijk, ik ben zelf een jongen en als ik dit zo hoor dan lijkt het mij wel heel duidelijk. De reden dat hij misschien om het feit heen draait of jullie nog vrienden zijn is omdat hij misschien bang is dat als jullie wel een rela. Krijgen en het loopt stuk dat de vriendschap is verpest en beëindigd. Die kans is er natuurlijk altijd maar hij is dus misschien aan het kijken en voelen of hij die stap wilt maken. Het betekent natuurlijk niet dat dit 100% zo is alleen dit is wat ik denk.
Thx. Door Corona heb ik nu ook geen school en hebben we bijna geen contact meer de laatste maand/en gingen we wel veel meer met elkaar in de klas en na school om. Zelf weet ik ook niet echt wat ik tegen hem moet appen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2020, 14:07
Clownnn
Avatar van Clownnn
Clownnn is offline
Gewoon vragen hoe het gaat, prietpraat. Kijken of ie zich ook verveelt blablabla
__________________
Recycle your pets.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2020, 09:12
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Gewoon vragen hoe het gaat, prietpraat. Kijken of ie zich ook verveelt blablabla
Oke
Met citaat reageren
Oud 06-04-2020, 11:05
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
en ik ben volgens mij geghost
Met citaat reageren
Oud 17-04-2020, 09:03
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
en ik ben volgens mij geghost
hoe eigenaardig
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 17-04-2020, 10:49
Verwijderd
Ja, dat doen mensen wanneer iemand te opdringerig is en achter elk signaal iets zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij mij leuk?
Anonienpje05
3 26-02-2019 01:08
Liefde & Relatie Hoe weet ik of hij me leuk vind?
anoniem-4444-
14 15-06-2013 17:10
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 17:38
Liefde & Relatie Vind Hij Me Nou Leuk Of Niet?
nightwish!
90 21-01-2008 13:24
Liefde & Relatie verliefd blijven als je weet dat het niks wordt
load_harmony
18 07-03-2004 19:26
Liefde & Relatie ik vind iemand leuk...Weet alleen niet hoe ik hem kan bereiken
devilcat
15 30-06-2003 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.