Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2004, 10:11
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
ik heb deze brief geschreven aan een vriendin van me, misschien kunnen jullie me nog helpen met het uitzoeken van hoe ik het zie want ik weet het niet meer... nummer 1 is me vriend, en nummer 2 is me ex...


"op dit moment voel ik me alleen maar leeg, voel helemaal niets meer. maar ik zal eerst even vertellen over gister. toen 1 en ik in bed lagen hadden we nog een beetje gepraat. ik had ongeveer verteld wat er was, ook een beetje over 2 dat het raar was hem weer te zien en dat hij een paar niet zo leuke opmerkingen had gemaakt om mij te treiteren op het eind. hij vertelde mij weer dat hij het niet leuk vond dat 2 er was. hij zei dat hij steeds "flitsen" kreeg waarin hij ons zag zoenen en knuffelen enzow.

ook heb ik hem verteld wat ik een paar dagen geleden met me benen gedaan heb. hij wist dat ik dat eerder gedaan had, maar niet dat het zo kort geleden nog was. (voor t forum: gekrast) hij moest gewoon huilen, hij vond het echt kut. maar goed, dat hadden we uitgepraat enzo, en toen ging ie toch maar eens wat proberen. ik heb het toegelaten. het hele erge was, dat ik nu flitsen kreeg, je weet wel wat ik bedoel :$. zag gewoon in flitsen ook 2 voor me als ik me ogen dicht deed, dus die heb ik maar open gelaten.

ik weet niet eens wat ik er van moet denken, dat ik het heb toegelaten vannacht. het was niet dat ik het echt niet wilde, maar ook niet dat ik zoiets had van ja en nu ben ik er aan toe. ik weet dat het te vroeg is geweest, maar ik kon er gewoon niet meer tegen dat hij t elke keer probeerde. maar nu heeft ie t wel dat ik iets gedaan heb dat ik eigelijk niet wou. ik weet t niet... ik heb ook wat bij hem gedaan, alle handwerk is geweest zeg maar.

maar er zijn wel een paar puntjes waar ik niet weet wat ik er mee moet. mijn lichaam werkte gisteravond ff niet mee, haha. 1 was me aan t vingeren en op een gegeven moment kwam ik klaar. maar eigenlijk deed hij het helemaal niet op een "goeie" manier, alleen t klaar komen was wel oke maar verder was er weinig aan. hij kan t niet echt zeg maar. maar omdat ik klaar kwam dacht hij dat hij het goed deed... ik weet niet wat ik daar mee moet!!

ook denk ik dat ik een probleempje heb. die condoom die jij gekocht had, gaat volgens mij nog passen ook, jemug! (voor t forum: giant condoom, voor me verjaardag als grapje) damn, die gaat echt niet in MIJ passen!!! dat gaat echt pijn doen, dat weet ik nu al . ik heb dat ook tegen hem gezegd dat ik denk dat dat moeilijk gaat worden, maar... ik weet nu een beetje hoe hij is en ik ben echt bang dat hij gewoon door gaat als ik pijn heb. en pijpen wordt ook beeeeetje moeilijk denk gaat never passen man!! :$

ook wou hij meteen met ze mond ook naar beneden. ik geef em toestemming het een te doen en hij wil meteen meer. ik word er bang van. het is zo stom, want ik had echt zo iets van met hem kan ik het overal over hebben. en eigelijk heeft hij ook niet gezegd dat het "moest" (wat hij wou doen) maar ik kon voor me gevoel gewoon geen kant op. en ik vind het echt niet leuk! dat was wel een heel groot verschil dan met 2, toen alles op een goed tempo ging, ook voor mij. en nu heb ik echt zo iets van ik moet er niet aan denken dat hij echt met me naar bed wil want ik weet dat ik het dan doe, omdat ik het gevoel heb dat ik het "hoor te doen". maar voor mij gaat t gewoon te snel... kkan et 100x tegen em zeggen maar ik denk nie dat hij et snapt...


vanmorgen toen ik wakker werd ook weer. Ik wist niet wat ik moest doen. 1 begon me te zoenen dat ik nog half sliep en ik raakte echt in paniek! Ik liet het niet merken, maar ik deed alsof ik sliep en draaide weg. Wilde niet meer dat ie me aanraakte. Op een gegeven moment liet ik hem maar. Net zo goed als toen hij me weer ging vingeren, ik liet hem maar. En op zich voelt het niet verkeerd, maar…. Gewoon net niet…. . ik weet cker dat hij het niet gemerkt heeft.

En ik ben het niet gewend dat iemand zo lief tegen me doet. 1 doet dat de hele tijd en het wordt echt wel een beetje beklemmend… was ff blij dat ie weg ging vanmorgen, eg niet leuk . Maar dan zit er toch iets niet goed :$.

Ik weet niet meer hoe ik het op moet lossen. + dat van 2 erbij, die me gevoelens danig in de war heeft gebracht! Ik dacht echt dat ik er klaar mee was, maar alles doet opeens weer pijn en doet me aan hem denken. Alsof de liefdesverdriet weer even terug is. Maar ik heb 1 toch, hoe kan het dan dat ik me zo druk maak over 2?

Het deed zo een pijn gister dat ie dat zei over die massage olie, dat over ze telefoon en dat ie zat te smsen. Ik weet niet wat ik daarmee aan moet. Ik heb hem op blokkeren staan, maar… het is zo stom, want ik zit klef te doen met 1 en 2 smst alleen maar iemand. Waarom ben ik dan degene die jaloers is? Echt hopeloos ben ik!

Ik kan wel janken, de hele ochtend al. Weet niet meer wat ik er mee aan moet…

En het lijkt net of ik bang voor 1 ben… maar dat is toch niet zo?

Ik hoop dat je er iets van snapt en me wilt helpen…
Dikke kus, mij"
__________________
dus...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2004, 10:19
Verwijderd
Ten eerste: als jij iets niet wilt, moet je dit aangeven, en dan gebeurd het dus ook niet! Jij wilt niet dat hij je op die manier aanraakt, dan mag ie dat dus ook niet doen. Maar hij kan dit niet ruiken natuurlijk, dus je zult het toch echt moeten zeggen of op een duidelijke manier moeten blijken.
Ik weet niet hoe lang het al uit is met je ex, maar misschien ben je nog niet helemaal over je ex heen? Vandaar dat misschien ook dat 'niet willen'/'niet aan toe zijn' erbij komt?
Zoek dus eerst eens uit wat je voor je ex voelt en wat voor je huidige vriendje. Vergelijk je je huidige vriendje misschien teveel met je ex?
Succes en sterkte!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 10:55
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
maak je vriend echt zeker duidelijk dat het allemaal wat te snel gaat. jongens snappen hints meestal niet en moet je dit echt duidelijk aangeven.

ik denk ook dat je nog niet helemaal over je ex heen bent. als jij zeker weet dat je met 1 door wilt gaan en een leuke tijd met hem zult hebben, zal ik als ik jou was, de relatie niet verbreken. is dit niet zo, dan zou ik als jou was de relatie verbreken en op zoek gaan waar je je wel op je gemak voelt! maar dit is mijn mening en je moet tenslotte toch zelf een beslissing nemen.

in ieder geval veel succes met je beslissing..!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:35
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-10-2004 @ 11:19 :
Ten eerste: als jij iets niet wilt, moet je dit aangeven, en dan gebeurd het dus ook niet! Jij wilt niet dat hij je op die manier aanraakt, dan mag ie dat dus ook niet doen. Maar hij kan dit niet ruiken natuurlijk, dus je zult het toch echt moeten zeggen of op een duidelijke manier moeten blijken.
Ik weet niet hoe lang het al uit is met je ex, maar misschien ben je nog niet helemaal over je ex heen? Vandaar dat misschien ook dat 'niet willen'/'niet aan toe zijn' erbij komt?
Zoek dus eerst eens uit wat je voor je ex voelt en wat voor je huidige vriendje. Vergelijk je je huidige vriendje misschien teveel met je ex?
Succes en sterkte!
ik heb het behoorlijk duidelijk gemaakt, maar op een gegeven moment voel ik me gewoon behoorlijk schuldig om alweer nee te zeggen en heb ik dus toegegeven. niet zo slim, ik weet het.

het is sinds 2 augustus uit mem me ex, maar heb hem daarna ook niet meer gezien. ik dnek dat dit ook van de schrik was. ik sprak hem wel op msn, maar dan zag ik hem niet smsen naar meiden enzo. dat kwam gewoon even hard aan. en nu zie ik ff weer overal spoken. niet zo handig, maar ik denk dat het snel weer over is. althans, ik hoop het.

ik weet dat ik mijn vriend een beetje vergelijk. is op een gebied vooral, seksueel. misschien dat het daarom is dat ik me vriend me nog niet zo aan wil laten raken. met mijn ex waren we gewoon helemaal aan elkaar gewend. het is weer vet vreemd nu. misshcien dat het wel hele vreemd was die avond waar het over ging, want ik zag me ex voor het eerst weer en toen ik naar me bed ging was me vriend erbij. beetje te veel van het goede?

ik heb nog nooit zo'n gevoel gehad voor een jongen als voor me vriend. alleen hij wil dingen te snel. als dat niet was geweest was het perfect...

moet ik hem duidelijk maken dat ik er een beetje spijt van heb van die avond???
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:38
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 10-10-2004 @ 11:55 :
maak je vriend echt zeker duidelijk dat het allemaal wat te snel gaat. jongens snappen hints meestal niet en moet je dit echt duidelijk aangeven.

ik denk ook dat je nog niet helemaal over je ex heen bent. als jij zeker weet dat je met 1 door wilt gaan en een leuke tijd met hem zult hebben, zal ik als ik jou was, de relatie niet verbreken. is dit niet zo, dan zou ik als jou was de relatie verbreken en op zoek gaan waar je je wel op je gemak voelt! maar dit is mijn mening en je moet tenslotte toch zelf een beslissing nemen.

in ieder geval veel succes met je beslissing..!
thnx voor je reactie. misschien dat ik idd dat aan hem moet vertellen, maar hoe moet ik dat nou doen, als hij elke keer denkt dat ik dat alleen maar zeg en niet meen?

als we niet in bed liggen voel ik me helemaal op me gemak bij me vriend. echt waar. maar ik denk dat ik gewoon "bang" ben voor dat hij weer van alles wil als we met elkaar in bed liggen...

tis een beetje een zooitje!
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 11:49
Verwijderd
2 augustus is niet lang geleden hoor! Weet je zeker dat je niets meer voor je ex voelt? Wat als je ex nu voor je neus zou staan en je terug zou willen? Wat zou je dan doen?
Hem vergelijken is ook wel een beetje logisch denk ik. Ik doe het in ieder geval (al heb ik nog geen nieuwe vriend en ook nog niets op het gebied van seks met een ander gedaan, dan met mn ex).. Wat je reden ook is dat je je vriend niet wilt aanraken, dat maakt niet uit. Je hoeft het niet te doen. Het is logisch.. Je bent iets gewend, je weet precies waar je ex van houdt, het is vertrouwd.. Ik heb precies hetzelfde bij mijn ex. Samen hebben we alles ontdekt en dat blijft toch wel heel bijzonder.
Wat teveel van het goede is, moet je toch zelf bepalen. Waar voelt het nog goed, waar niet meer?

Hij wil dus dingen, in jouw ogen, te snel. Wijs hem daar op! Hij weet dat ook niet zomaar! Misschien heeft hij wel het idee dat het goed gaat zo, en als jij niets zegt, dan blijft hij dat denken en zal hij het tempo bepalen, wat voor jou dus te snel is.

Het lijkt me niet slim om te zeggen dat je spijt hebt van die avond. Laat dat gewoon voor jezelf. Maar die avond betekent niet dat het nu 'normaal' is en als je het 1 keer hebt gedaan, dat het dan altijd zo moet gaan. Jij bent er nog niet aan toe en daar heeft hij maar rekening mee te houden!
Succes
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:01
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-10-2004 @ 12:49 :
verhaal...
als mijn ex nu voor me neus zou staan en me trug wou zou ik dnek ik in huilen uitbarsten (weet dat ie dat nooit zou doen maar daar gaat het even niet om) toch denk ik dat ik het niet zou doen, omdat ik niet terug zou kunnen aan dat ie me altijd jaloers zat te maken. en nog veel meer dingen, maar ik heb het ook zelf uitgemaakt omdat ik er geen zin meer in had op die manier. en hij wilde die dingen ook niet veranderen. maar nee, zou het dnek ik niet doen maar dan zou ie wel weer erg lang in me hoofd zitten, weet ook zijn leuke kanten nog wel

inderdaad, alles met me ex was vertrouwd. en de dingen gingen ook op mijn tempo, ik was toen ook veel zekerder. heb dus zoals ik al zei nog nooit zoveel gevoeld voor een jongen als voor mijn vriend, maar op deze manier ga ik toch twijfelen of ik verder wil. ik zal hem nog eens vertellen dat ik het te snel vind gaan.

maar ik kan het toch niet maken om nu te zeggen dat ik de volgende keer niet meer wil wat we eigenlijk die ene avond wel al gedaan hebben? dat is toch een beetje raar??!!
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
Ik krijg 't idee dat je met 2 problemen zit.. 1) je vriendje zelf (met name seksueel gebied) en 2) je denkt nog veel aan je ex

Dat eerste kan denk ik 't beste worden opgelost met eerlijkheid. Zoals al gezegd is moet je niet toegeven alleen maar omdat hij iets graag wilt...
Nu denkt hij dat jij het ook wil en zal 't vaker willen doen..
Jongens begrijpen hints inderdaad niet zo goed, daarom moet je gewoon eerlijk zeggen, en soms echt letterlijk zijn in je adviezen
(ook bij dat gedeelte waar je zei dat hij niet zo goed vingert.. jongens kunnen nou eenmaal niet weten hoe dat goed moet omdat ze zelf niet voelen wat jij dan voelt en ieder meisje is zelf ook weer anders.. natuurlijk kan 't wel zo zijn dat hij 't in 1x alles goed doet, maar dat is dan ook deels toeval denk ik ook werkt 't wel goed om als hij bezig is jouw hand op de zijne te leggen en hem te begeleiden zeg maar.. hij gaat dan vanzelf jouw beweging over nemen en kun je zijn hand weer loslaten )

Misschien dat je bang bent om echt eerlijk tegen hem te zijn, omdat hij zich misschien aangevallen voelt, maar als hij echt om je geeft (wat hij ook wel doet lijkt me omdat je zelf zegt dat hij zo lief tegen je is) zal hij 't juist fijn vinden als je zegt wat je wel en niet wilt en wilt doen..

Dat 2e zul je toch vooral zelf aan moeten werken.. Iedereen denkt wel eens aan z'n ex terug denk ik.. ook op seksueel gebied ga je vergelijken.. Dat is op zich vrij normaal.. Als je echt eerlijk en open met je vriend kunt zijn/bent dan kun je misschien zelfs gewoon daarover praten.. dat je ex bepaalde dingen deed die jij fijn vond of juist niet zeg maar..
Toch moet je eerst voor jezelf een onderscheid maken wat je nou precies nog voelt voor je ex.. denk je gewoon vaak terug aan hem/je relatie als soort van vergelijking of omdat je hem/de relatie terug wilt hebben?

't Belangrijkste wat je nu moet doen is tegen je vriend zeggen dat je 't te snel vind gaan.. zorg dat je alleen dingen doet (en bij jou laat doen) waar je zelf aan toe bent (als je met 'm verder wilt gaan)
Probeer ook voor jezelf te bepalen of je ook echt met 'm verder wilt of dat je misschien toch nog teveel gevoelens voor je ex hebt.. misschien dat je anders even uit elkaar moet gaan zodat je je gevoelens goed op orde kunt krijgen, voor zowel je ex als je vriend

iig veel sterkte ermee
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 12:20
weegschaaltjuh
weegschaaltjuh is offline
Citaat:
barkrukkie schreef op 11-10-2004 @ 13:03 :
verhaal...
eerst over mijn ex. ik sprak hem de afgelopen maanden veel op msn. maar daar buiten dacht ik totaaaaal niet meer aan hem!! sinds het uit was, heb ik nog niet eens een week me iets minder gevoeld en daarna was het over. was vooral opgelost dat het uit was, en dat ik me eigen dingen weer kon doen. t meeste was ik blij dat ik niet steeds me meer rot voelde (daar kon hij nog wel eens voor zorgen omdat hij af en toe behoorlijk over andere meiden kon opscheppen (in de zin van dat hij veel aandacht van iemand kreeg en haar ook "wel leuk" vond etc etc, word je niet echt vrolijk van)).

ik was gewoon echt over hem heen, dacht er echt niet meer aan! twas alleen erg vreemd dat ik hem weer zag en dat we een beetje aan het kloten waren (allebei opmerkingen maken over dingen die gebeurd ware (leuke dingen) en dat terwijl hij aan het eid van de avond dat zei van die massage olie, omdat ie nog "iemand" moest masseren... typisch zoals hij in onze realtie ook deed. dan natuurlijk wel iets anders, hij kon natuurlijk niet zomaar iemand met massage olie gaan masseren, maar dat gevoel was er gewoon weer, op die manier ging dat. dat ik me weer rot voelde...

maar goed, ik denk nu al weer een stuk minder aan hem, vind het alleen nog extreem flauw.

je zei:(ook bij dat gedeelte waar je zei dat hij niet zo goed vingert.. jongens kunnen nou eenmaal niet weten hoe dat goed moet omdat ze zelf niet voelen wat jij dan voelt en ieder meisje is zelf ook weer anders.. natuurlijk kan 't wel zo zijn dat hij 't in 1x alles goed doet, maar dat is dan ook deels toeval denk ik ook werkt 't wel goed om als hij bezig is jouw hand op de zijne te leggen en hem te begeleiden zeg maar.. hij gaat dan vanzelf jouw beweging over nemen en kun je zijn hand weer loslaten )

er zijn dus jongens die dat wel kunnen . maar weet je wat het is. ik was nu klaar gekomen (kan ik eigelijk niet met vingeren, alleen als het heel lang geleden is dat ik gekomen ben. weet nu al dat het hem nooit meer zal lukken maar dat heb ik hem ook gezegd) en hoe kan ik hem dan laten merken dat ik het eigenlijk anders wil. hij denkt nu dat ie t goed deed. (zou k andersom ook hebben denk, als ik hem zou hebben laten komen zou ik ook denken dat ik wat goed heb gedaan )

hij voelt zich idd vrij snel aangevallen en neemt sommige dingen snel zichzelf kwalijk... daarom is het ook moeilijk. ik kan denk ik (nog) niet echt zeggen dat me ex dingen deed die lekker waren, hij is zo jaloers als de pest. die avond waar ik het over gehad had was dat ook. als ik alleen al met me ex praatte zag ik ze gezicht al vertrekken. zal maar niet prberen te vertellen wat hij op sexueel gebied allemaal met me deed .

ik denk dat ik aan die relatie toch veel meer als een herinnering - vergelijking dnek dan aan iets dat ik terug wil. want dat wil ik dus niet. en het grote probleem met even uit elkaar gaan is dat we bij elkaar in de klas zitten... als je even uit mekaar gaat word het dus waarschijnlijk alleen maar erger, want je ziet mekaar wel steeds...
__________________
dus...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 16:53
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
weegschaaltjuh schreef op 11-10-2004 @ 13:20 :
eerst over mijn ex. ik sprak hem de afgelopen maanden veel op msn. maar daar buiten dacht ik totaaaaal niet meer aan hem!! sinds het uit was, heb ik nog niet eens een week me iets minder gevoeld en daarna was het over. was vooral opgelost dat het uit was, en dat ik me eigen dingen weer kon doen. t meeste was ik blij dat ik niet steeds me meer rot voelde (daar kon hij nog wel eens voor zorgen omdat hij af en toe behoorlijk over andere meiden kon opscheppen (in de zin van dat hij veel aandacht van iemand kreeg en haar ook "wel leuk" vond etc etc, word je niet echt vrolijk van)).

ik was gewoon echt over hem heen, dacht er echt niet meer aan! twas alleen erg vreemd dat ik hem weer zag en dat we een beetje aan het kloten waren (allebei opmerkingen maken over dingen die gebeurd ware (leuke dingen) en dat terwijl hij aan het eid van de avond dat zei van die massage olie, omdat ie nog "iemand" moest masseren... typisch zoals hij in onze realtie ook deed. dan natuurlijk wel iets anders, hij kon natuurlijk niet zomaar iemand met massage olie gaan masseren, maar dat gevoel was er gewoon weer, op die manier ging dat. dat ik me weer rot voelde...
mjah, op zich is het natuurlijk om je (ff) rot te voelen als hij met een ander flirt enzo.. tenminste, dat had ik ook toen m'n ex dat voor 't eerst deed nadat onze relatie afgelopen was.. zolang je er maar niet wakker van gaat liggen lijkt me dat niet erg

Citaat:
weegschaaltjuh schreef op 11-10-2004 @ 13:20 :
je zei:(ook bij dat gedeelte waar je zei dat hij niet zo goed vingert.. jongens kunnen nou eenmaal niet weten hoe dat goed moet omdat ze zelf niet voelen wat jij dan voelt en ieder meisje is zelf ook weer anders.. natuurlijk kan 't wel zo zijn dat hij 't in 1x alles goed doet, maar dat is dan ook deels toeval denk ik ook werkt 't wel goed om als hij bezig is jouw hand op de zijne te leggen en hem te begeleiden zeg maar.. hij gaat dan vanzelf jouw beweging over nemen en kun je zijn hand weer loslaten )

er zijn dus jongens die dat wel kunnen . maar weet je wat het is. ik was nu klaar gekomen (kan ik eigelijk niet met vingeren, alleen als het heel lang geleden is dat ik gekomen ben. weet nu al dat het hem nooit meer zal lukken maar dat heb ik hem ook gezegd) en hoe kan ik hem dan laten merken dat ik het eigenlijk anders wil. hij denkt nu dat ie t goed deed. (zou k andersom ook hebben denk, als ik hem zou hebben laten komen zou ik ook denken dat ik wat goed heb gedaan )
mjah, misschien dat er idd wel meer jongens zijn die dat 'vanzelf' goed kunnen.. maar dat is nu niet belangrijk
maar kun je niet z'n hand vastpakken en ff voordoen wat je wel lekker vind, en dan gewoon zeggen dat je 't zo nóg lekkerder vind? dan hoeft hij zich niet zo aangevallen te voelen misschien

Citaat:
weegschaaltjuh schreef op 11-10-2004 @ 13:20 :
hij voelt zich idd vrij snel aangevallen en neemt sommige dingen snel zichzelf kwalijk... daarom is het ook moeilijk. ik kan denk ik (nog) niet echt zeggen dat me ex dingen deed die lekker waren, hij is zo jaloers als de pest. die avond waar ik het over gehad had was dat ook. als ik alleen al met me ex praatte zag ik ze gezicht al vertrekken. zal maar niet prberen te vertellen wat hij op sexueel gebied allemaal met me deed .
mjah, als hij een jaloers type is kun je dat maar beter niet doen nee
maar je kunt wel gewoon eerlijk zijn in wat je wel en niet lekker vind, en wat je wel en niet wilt doen.. als hij zich aangevallen voelt daardoor is dan jammer, maar jij moet je niet laten dwingen omdat hij zich dan anders misschien aangevallen voelt..

Citaat:
weegschaaltjuh schreef op 11-10-2004 @ 13:20 :
ik denk dat ik aan die relatie toch veel meer als een herinnering - vergelijking dnek dan aan iets dat ik terug wil. want dat wil ik dus niet. en het grote probleem met even uit elkaar gaan is dat we bij elkaar in de klas zitten... als je even uit mekaar gaat word het dus waarschijnlijk alleen maar erger, want je ziet mekaar wel steeds...
mjah, op zich zit 't met je gevoelens voor je ex denk ik wel goed, in 't opzicht dat je wel redelijk over 'm heen bent..
en dat is iid lastig als je bij elkaar in de klas zit...
ik zou gewoon nog even aankijken, en de volgende keer als jullie weer alleen zijn en hij wil weer 'meer', dat je dan gewoon eerlijk tegen hem zegt dat 't je allemaal wat snel gaat..
en als je er zelf wel klaar voor bent om weer verder te gaan dan ook gewoon eerlijk zeggen wat je wel en niet lekker vind
__________________
[spAm]
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 17:20
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
gewoon eerlijk zeggen dat je er een beetje spijt van hebt.

verder, succes ermee en geen dingen doen waar je geen zin in hebt.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie met de ex van een goede vriend
klerenkast
1 02-09-2015 07:34
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Liefde & Relatie Vriend jaloers op mijn ex-vriend
lieve
17 27-04-2005 19:22
Liefde & Relatie Gezeik met je ex..
KiMZz
24 30-12-2004 16:33
Liefde & Relatie de bekende ex van je vriend(in)...
pienie
26 16-02-2004 09:50
Liefde & Relatie ex/vriend/ex/vriend/ex/vriend??????
o.::*BUNNY*::.o
10 09-04-2003 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.