Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2001, 22:15
wordplay
wordplay is offline
Ik ben op zoek naar iemand die mij wiskunde B (oude stijl) bijles kan geven. Ik woon in de buurt van Doetinchem (gelderland).

bvd. Patrick
Advertentie
Oud 21-11-2001, 10:37
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Helaas woon ik aan de andere kant van Nederland. Het is niet zo makkelijk om nog iemand te vinden die oude stijl doet... ik zelf doe spoedhavo wiskunde B vak en spoedvwo 8 vakken. )

Groetjes
Ben(die zelf wiskunde B aardig makkelijk vind )
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Oud 21-11-2001, 18:18
wordplay
wordplay is offline
Wat heb je er aan dan dat je have wisB hebt en rest VWO?
Ik heb nu bijles van iemand in Nijmegen maar daar moet ik altijd 'n uur voor in de trein zitten
Oud 22-11-2001, 08:26
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
wordplay schreef:
Wat heb je er aan dan dat je have wisB hebt en rest VWO?
Ik heb nu bijles van iemand in Nijmegen maar daar moet ik altijd 'n uur voor in de trein zitten

Dat is voor de studiefinanciering.
Ik wil de natuurwetenschappelijke kant op en heb geen wiskunde B havo. Dus ik haal wiskunde B havo en mijn havo diploma heb ik voor de rest al. Dan ga ik naar het HBO technische natuurkunde en daarna de Uni.

Op zich is Wiskunde B niet moeilijk. Zelfs de opleiding wiskunde niet. Het gaat om oefenen...oefenen...oefenenen.

Ik kon in het begin van de periode niet eens een vergelijking oplossen als 16x + 3 = 5

Erg is dat....en aan het eind van de periode heb ik er totaal geen moeite meer mee (logisch) en lukken me alle anderen sommen ook...was gewoon een kwestie van oefenen. Moeten weten wat je wil bereiken. De methodes uit je hoofd kennen. Probeer ALTIJD te herleiden naar een lineaire vergelijking of tweedegraads...dat is wat je weet en kunt oplossen. etc.

Groetjes
Ben(die een magere 6,4 voor zijn tentamen had, maar veel fouten maakte met logaritme en niet goed had overgekeken voor de toets)
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Oud 22-11-2001, 17:27
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
'bijles gevraagd' topics bij voorkeur op V&A.
ExV => V&A
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.