Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2005, 11:55
Verwijderd
Dus
Advertentie
Oud 08-07-2005, 12:04
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Note: ik weet dus niet wie de winnaar is....

Maarjah als je een papiert en pen pakt en het hele topic bij langs gaat zit de kans er dik in dat je precies weet wie de winnaar word

Wat ik niet ga doen natuurlijk...

Vond het een leuke aflevering, al had ik wel wat meer ophef verwacht rond cassies eetstoornis...maargoed ze vertelde het zelfstandig (helaas ) dus was er minder ophef!

Opdrachten en photoshoots waren

En hier laat ik het eerst effe bij
Oud 08-07-2005, 12:27
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik weet niet hoe het komt, maar de jury is echt dom bezig.

Toen ze de foto's van Kelle zagen was het meteeen Afschuwlijk, terwijl ik haar gezicht deze week de beste vind...

En ook bij Yaya was het deze week 'opeens' niet goed, terwijl zij 'nog niks' van dat gedoe met dat dansen wisten. Anders zouden zij het wel fantastisch hebben gevonden

Dat gedoe met Cassie Ik heb wel medelijden met haar, en ik begrijp wel waarom ze zo moeilijk deed over de brownies. Het ging daar niet eens om, heb ging om meerdere situaties waardoor haar emoties teveel opliepen.

Yaya supergaaf dat ze zo'n respect shirt aanhad, helemaal terecht! en Ann er ook meteen mee geconfronteerd helemaal gaaf. Ik vind Yaya wel grappig

Jammer dat Ann er niet uit ligt in plaats van Kelle



GO CASSIE
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 08-07-2005, 12:37
Krieltje
Avatar van Krieltje
Krieltje is offline
Ik vond opzich wel dat Cassie er teveel ophef over maakte had ook wel iets minder gemogen, maar ik snap wel dat ze er pissig om werd.
Ik vond Kelle's foto deze week niet slechter dan de foto van Ann, maar jah ik heb er denk ik geen verstand van want mijn mening is altijd anders dan die van de jury.
Maar ik vond de foto van Amanda ook weer erg mooi
Als t aan mij ligt mag Ann volgende keer vertrekken.
Oud 08-07-2005, 12:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind dat Cassie eruit moet, je kunt haar niet kiezen met die eetstoornis. Sowieso voor Cassie's eigen gezondheid niet, en ook niet om als boodschap aan alle tienermeisjes in de wereld uit te zenden.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 08-07-2005, 12:55
Krieltje
Avatar van Krieltje
Krieltje is offline
Citaat:
Roos schreef op 08-07-2005 @ 13:51 :
Ik vind dat Cassie eruit moet, je kunt haar niet kiezen met die eetstoornis. Sowieso voor Cassie's eigen gezondheid niet, en ook niet om als boodschap aan alle tienermeisjes in de wereld uit te zenden.
daar ben ik het idd mee eens, nu ze zelf opgebiecht heeft dat ze een eetstoornis heeft vind ik het maar raar dat ze haar niet naar huis hebben gestuurd. Dit is dus weer zown voorbeeld van : hoe help ik anorexia de wereld in.
Oud 08-07-2005, 13:01
Verwijderd
Ze zei dat ze vroeger wel eens had overgegeven, maar ze heeft niet gezegd dat ze toen een eetstoornis had, en al helemaal niet dat ze er nu een heeft.

Tyra en die twee anderen dachten het wel geloof ik, dat plus-model zei ook dat mensen met eetstoornissen vaak ontkennen, en dat dat misschien bij Cassie ook zo is.
Oud 08-07-2005, 13:18
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
OMG hoe grappig. Eerst die 13 trappen op, en dan gelijk fotoshoot. Ik lag dubbel. En hoe Eva en Norelle (?) die man na gingen doen.. haha.

Dat met die brownies.. ik vond ze allebei wel overdreven reageren. Oke Ann en Eva hadden niet aan haar spullen moeten zitten.. maar zij hebben ook een punt. Je leeft met zijn allen in een huis.. dan probeer je toch wel wat netter te zijn?

Haha die jurk van Toccara.. ben blij dat er niets is gebeurd. Ik dacht echt dat haar tieten eruit zouden springen.

Ik vond gister de foto van Nicole het mooist. De rest stelde niet zoveel voor. Ik vond het echt minder voor Yaya.. dat haar shoot zo verpest was door de jury. Toen ze later ging springen had ze mooie poses.

Al is Cassie best wel mooi.. ik vind niet dat iemand met een eetprobleem het verdient om te winnen.
Oud 08-07-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 08-07-2005 @ 14:18 :
Haha die jurk van Toccara.. ben blij dat er niets is gebeurd. Ik dacht echt dat haar tieten eruit zouden springen.

wat dus wel bij Kelle gebeurde

Dat was wel zielig voor haar
Oud 08-07-2005, 15:42
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik vond het ook zielig voor Kelle, ze deed nog zo haar best om er wat goeds van te maken. Ik vond dat Cassie eruit had gemoeten, ze had er zelf toch al niet zo'n zin meer in.

Die photoshoot na al die trappen, echt grap[pig. Ook hoe die meiden die gast ook nadeden.

@ Krieltje: Je avatar...
__________________
Wark!
Oud 08-07-2005, 15:49
marla
Avatar van marla
marla is offline
En ook dat die Jay (zo heet ie toch) niet eens haar wilde helpen (Kelle). Ze vroeg toch alleen maar of hij de waarheid wou zeggen? En ik vond ook dat ze haar wel heeeel erg af aan het kraken waren de hele tijd.

Die foto's na die 13 trappen waar wel heel erg slecht, alleen die van Yaya vond ik goed.
__________________
Het is beter een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Oud 08-07-2005, 15:55
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
marla schreef op 08-07-2005 @ 16:49 :

Die foto's na die 13 trappen waar wel heel erg slecht, alleen die van Yaya vond ik goed. [/B]
Kan iemand die foto's voor ons vinden??
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 08-07-2005, 17:15
Verwijderd
ik vond die foto van Nicole ook het best, al die lof voor Amanda terwijl haar foto niet eens bijzonder of uberhaupt mooi was?
Oud 08-07-2005, 17:39
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Ik vind Cassie zo lekker en Ann zo lelijk
Waarom?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!

Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 17:48.
Oud 08-07-2005, 17:42
heavinly
heavinly is offline
Ik baal echt van mezelf. Ik vergeet het steeds te kijken!
Oud 08-07-2005, 17:57
Verwijderd
Ik vind Cassie echt helemaal niks aan, vanaf het begin al niet. Had ik ook met Jennipher.
Oud 08-07-2005, 17:58
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
per piacere schreef op 08-07-2005 @ 18:15 :
ik vond die foto van Nicole ook het best, al die lof voor Amanda terwijl haar foto niet eens bijzonder of uberhaupt mooi was?
Jaa idd, ik word echt gek van dat Hail Amanda gedoe, zo bijzonder zijn ze echt niet hoor
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 08-07-2005, 18:57
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-07-2005 @ 18:57 :
Ik vind Cassie echt helemaal niks aan, vanaf het begin al niet. Had ik ook met Jennipher.
Ik ben het met de jury eens dat ze niet echt hele mooie foto's heeft maar als ik haar in het echt zou tegenkomen zou ik wel even
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Ads door Google
Oud 09-07-2005, 16:44
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 08-07-2005 @ 19:57 :
Ik ben het met de jury eens dat ze niet echt hele mooie foto's heeft maar als ik haar in het echt zou tegenkomen zou ik wel even
Ze ziet er uit als ''the girl next door'' zo bijzonder is ze echt niet hoor..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 09-07-2005, 18:56
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-07-2005 @ 17:44 :
Ze ziet er uit als ''the girl next door'' zo bijzonder is ze echt niet hoor..
She's a beauty!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 09-07-2005, 19:04
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ze is mooi, maar ze heeft wel een commercieel en niet-bijzonder hoofd.

Als model hoef je niet per se superknap te zijn IRL, als je maar bijzonder en mooi overkomt op je foto.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 10-07-2005, 14:03
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Yaya moet winnen! Zij is echt HEEL mooi
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 10-07-2005, 23:15
Verwijderd
Hm, eigenlijk maakt het ook niet uit wie er uit ging, want al die achterblijvers zullen er nog wel uitgaan, denk ik. Cassie en Ann allebei, lijkt me toch wel.


Ik heb wel medelijden met Cassie. Die bitches.
Oud 11-07-2005, 08:02
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik vind Yaya zo arrogant doen! Ik ben voor Eva, ik vind haar mooi en ze draait er niet omheen...
__________________
Dromendief
Oud 11-07-2005, 10:03
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Yaya klinkt n beetje als Tyra...
hoe haar stem is, en wat voor dingen ze zegt enzo
hihi

ik vind haar de mooiste en de leukste, dus Yaya moet winnen
en dan mag Norelle wel tweede worden ofzo

En toccara, ach die vind ook alles zo leuk, maak haar dan derde.
Amanda moet er snel n keer uit! Pff. zij is irritant... (en whaha, anderen beetje laten struikelen met haar blinden-stok)
Nicole is beetje niks-zeggend.. die zie je ook haast nooit in de programma's ofzo, of het lijkt zo...
Cassie mag er nog wel effe in blijven.. laat dat kind gewoon lekker wat eten
Ann is best geinig, die moet mooiere fotoos krijgen... ze doet zo haar best. whahaha. dat op die trampoline was echt TE grappig!
en ohja, Eva, die moet gewoon een keer flink neergehaald worden, die is zo arrogant en irritant.. gewoon een keer flink neergehaald worden en dan is dat hopelijk ook over...

Ben ik nog iemand vergeten? nouja, dan is die al helemaaaal zo nietszeggend dat het toch niet uitmaakt

I (L) ANTM !!!!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Advertentie
Oud 11-07-2005, 10:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
levi's schreef op 08-07-2005 @ 16:55 :
Kan iemand die foto's voor ons vinden??
Precies Heeft iemand de foto's voor ons van de shoot meteen na die 13 trappen?
__________________
<):o)
Oud 11-07-2005, 10:47
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, die wil ik ook zien

Verder: ben blij dat Kelle eruit is.
__________________
I'll find you.
Oud 11-07-2005, 10:48
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 11-07-2005 @ 09:02 :
Ik vind Yaya zo arrogant doen!
Wat dan?
__________________
I'll find you.
Oud 11-07-2005, 11:11
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Heerlijk nu ga ik me er even mee bemoeien.

Amanda ; ze irriteert me meer en meer, al die complimenten die ze steeds krijgt enzo. Het enige wat haar foto's zo goed maken zijn haar ogen, als ze gewoon standaard bruin of blauwe ogen zou hebben zou er niks bijzonders aan zijn. Verder vind ik haar eigenlijk helemaal niet mooi, maar goed ze heeft dus iets aparts.

Yaya ; Toch wel een van mijn favorieten, maar ik weet bijna zeker dat ze het niet gaat winnen. Ze heeft gewoon een heel apart iets, en misschien heeft ze geen gave huis enzo, maar op die foto's is daar niks van terug te zien.

Eva ; Ach ook zo wordt zo lastig steeds. Echt verschrikkelijk vind ik haar, wat doet ze daar nog, ik vind haar helemaal niet echt iets bijzonders hebben ofzo, en bij sommige shoots kijk je zo dr neus in.

Ann ; Hoe eerder zij er uit ligt hoe beter. Wat een verschrikkelijk wijf, als ik bij hun in huis zat had ik haar helemaal gek gemaakt. Hoe eerder zij er uit is hoe beter. Hoewel ze wel wat aparts heeft in haar gezicht staat ze toch niks bijzonders op de foto's, maar op een of andere manier ben ik bang dat ze nog gaat winnen ook.

Cassie ; Mooi meisje om te zien, maar gewoon zo'n normaal meisje die je op straat ziet lopen, niks bijzonders heeft geen potentie om model te worden.

Toccara ; Geweldig keep the good work op. Tegenwoordig door alle programma's, films e.d. lijkt het wel of iedereen slank moet zijn dezer dagen, Zij laat zien dat iets voller ook heel mooi kan zijn, vooral haar zelf vertrouwen daar bij doet mij wel goed. Ook al weet ik toch wel dat ze niet gaat winnen, ze houden haar alleen er in om het cliche te laten verdwijnen dat modellen lat mager moeten zijn.


Verder mag die Janice wel eens haar tong doorslikken ofzo, ik vind haar echt afschuwelijk, ze ziet er NIET uit. Iemand zou haar eens de waarheid moeten vertellen want ik vraag me af of ze het wel door heeft. Erg jammer dat ze zich zo verbouwd heeft want ze was erg mooi als model.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 11-07-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 11-07-2005 @ 12:11 :
Yaya ; Toch wel een van mijn favorieten, maar ik weet bijna zeker dat ze het niet gaat winnen. Ze heeft gewoon een heel apart iets, en misschien heeft ze geen gave huis enzo, maar op die foto's is daar niks van terug te zien.


Verder mag die Janice wel eens haar tong doorslikken ofzo, ik vind haar echt afschuwelijk, ze ziet er NIET uit. Iemand zou haar eens de waarheid moeten vertellen want ik vraag me af of ze het wel door heeft. Erg jammer dat ze zich zo verbouwd heeft want ze was erg mooi als model.
ze retoucheren ook alle foto's, daarom zien ze er zo mooi uit allemaal laatst lieten ze ongeretoucheerde foto's zien, dat was bij sommigen toch wel een erg duidelijk verschil yaya vond ik nog wel meevallen, maar toch. Vanwege haar huid moet dat elke keer geretoucheerd worden, en dat is duur..

Ik heb even een foto van Janice gezocht, was wel benieuwd hoe ze er vroeger uit zag.. ik vond dit (kan me maar moeilijk voorstellen dat zij het is, want ze is wel ontzettend veel lelijker geworden dan )

Oud 11-07-2005, 11:26
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
nee deze dan;



maar wat wil je na al haar verbouwingen, dan herken je haar bijna niet meer.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 11-07-2005, 12:38
Verwijderd
LOS ANGELES (Zap2it.com) Janice Dickinson often refers to herself as "the world's first supermodel," a fact viewers of "America's Next Top Model" were reminded of pretty much every week when host Tyra Banks introduced Dickinson and the contest's other judges.

So Banks is going to have to do some fancy rhetorical footwork when she introduces Dickinson's replacement next fall. Dickinson is leaving UPN's top-rated show and will be replaced by British fashion icon Twiggy in the show's fifth incarnation, which will premiere in the fall. The network says Dickinson, who hasn't been shy about expressing her occasional dissatisfaction with the show, is departing "to pursue other projects," including a TV production deal and a new book. She'll also be on the next season of VH1's "The Surreal Life."


Another judge, stylist Nole Marin, is also stepping off the "Top Model" runway. He'll be replaced by "Miss" J. Alexander, who has made frequent appearances on the show in the past as the models' runway coach. Banks and photographer Nigel Barker will continue their stint as judges. "We are thrilled to have Twiggy as a part of this cycle's judging panel; the show and participants will benefit a great deal from her vast knowledge and expertise," executive producer Ken Mok says. "With Twiggy and the addition of runway expert J. Alexander as judges, we're guaranteed to have some lively judging sessions." Twiggy (born Leslie Hornby), so nicknamed because of her stick-thin frame, became a fashion icon in the 1960s when she was still a teenager. Her image has graced the covers of pretty much every fashion magazine in the world.
bron
Oud 11-07-2005, 12:42
Verwijderd
Duurt nog wel even voordat we seizoen 5 en dus Twiggy in Nederland krijgen.. dit is pas 3.. tis vast beter dan Janice

En Nole Marin zit er toch pas sinds dit seizoen bij? Miss Jay in de jury lijkt me wel erg leuk
Oud 11-07-2005, 13:11
Verwijderd
Alles beter dan Janice!
Oud 11-07-2005, 13:25
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Twiggy

Ik had het gister pas gezien maar vond het juist wel grappig dat met die brownies Echt iets wat ik zelf ook had gedaan (Maar verder vind ik Ann neit geweldig oid)

Nicole
Oud 11-07-2005, 13:46
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
komen die foto's van die 13 trappen nog? ik kan ze namelijk nergens vinden. Zou iemand ze hier willen posten?
Ads door Google
Oud 11-07-2005, 13:59
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 11-07-2005 @ 14:11 :
Alles beter dan Janice!
Ik vind haar geweldig

Oja ik ben ook blij dat die Kelle eruit is, wat een zeiktrut...
En die Amanda, is ook irritant ze moeten eens een keer goed met haar rellen
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 11-07-2005, 14:25
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Don't mess with Janice ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 11-07-2005, 15:25
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Ik vond dat Cassie zich enorm aanstelde. Wat is er nou zo erg aan dat iemand aan je brownies zit? Als ze er nou iets heel beledigends in hadden gezet. Ik vind het ook jammer dat Ann niet zo goed kan poseren, want zij en Eva samen vind ik echt fantastisch. En Yaya vond ik zo leuk in het begin, maar ze stelde zich ook al zo aan over die brownies en haar respect t-shirt. Maar, ze blijft erg mooi.


wat een verschil.

Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 15:29.
Oud 11-07-2005, 15:58
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Mensen, mensen.
Een eigen mening hebben die berust op enkele fatsoensnormen, is dat arrogantie of aanstellerij? Ik dácht het niet.
Oud 11-07-2005, 16:13
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Paris schreef op 11-07-2005 @ 16:25 :
Ik vond dat Cassie zich enorm aanstelde. Wat is er nou zo erg aan dat iemand aan je brownies zit? Als ze er nou iets heel beledigends in hadden gezet. Ik vind het ook jammer dat Ann niet zo goed kan poseren, want zij en Eva samen vind ik echt fantastisch. En Yaya vond ik zo leuk in het begin, maar ze stelde zich ook al zo aan over die brownies en haar respect t-shirt. Maar, ze blijft erg mooi.

[afbeelding]
wat een verschil.
Dat is d'r niet !
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 11-07-2005, 16:14
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
echtmet elke aflevering krijg ik steeds meer haat voor ann en eva. wat een kutwijfen
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 11-07-2005, 16:14
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline


LOL !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 11-07-2005, 19:49
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Paris schreef op 11-07-2005 @ 16:25 :
Ik vond dat Cassie zich enorm aanstelde. Wat is er nou zo erg aan dat iemand aan je brownies zit? Als ze er nou iets heel beledigends in hadden gezet. Ik vind het ook jammer dat Ann niet zo goed kan poseren, want zij en Eva samen vind ik echt fantastisch. En Yaya vond ik zo leuk in het begin, maar ze stelde zich ook al zo aan over die brownies en haar respect t-shirt. Maar, ze blijft erg mooi.

[afbeelding]
wat een verschil.
Holy.. dat is wel een ongelooflijk groot verschil met nu!! Ze zag er wel heel erg knap uit.

Ik had trouwens wel heel erg om Kelle moeten lachen Hoe ze: "It's gonna be so much drama!" zei was zo grappig, helemaal verheugd op het etentje enzo.
__________________
Wark!
Oud 11-07-2005, 20:01
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
janice was beeldschoon vroeger:











__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-07-2005, 20:19
Verwijderd
sorry hoor, maar ik vind die foto met dat badpak en die grote bril echt eng, vinden jullie dat nou mooi zo dun?
Oud 11-07-2005, 20:41
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het gaat me meer om de soort foto, het is gewoon een hele mooie foto.
en het is gewoon zo dat de modellen van tegenwoordig (en altijd al trouwens) dit soort figuren hebben op de catwalk.
maar normaliter vind ik een meisje met meer vrouwelijke vormen wel mooier ja
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-07-2005, 21:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
zo, ze was idd mooi vroeger. Ik vind d'r wel een beetje op Ann lijken btw.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 11-07-2005, 21:53
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Paris schreef op 11-07-2005 @ 16:25 :
Ik vond dat Cassie zich enorm aanstelde. Wat is er nou zo erg aan dat iemand aan je brownies zit? Als ze er nou iets heel beledigends in hadden gezet. Ik vind het ook jammer dat Ann niet zo goed kan poseren, want zij en Eva samen vind ik echt fantastisch. En Yaya vond ik zo leuk in het begin, maar ze stelde zich ook al zo aan over die brownies en haar respect t-shirt. Maar, ze blijft erg mooi.

Het ging er niet alleeen maar om dat Ann aan haar brownies zat, maar meer om het feit dat ze zat te spotten over haar eetgedrag, vooral omdat ze vroeger (of nu ook) boulimia heeft gehad.

Ann sucks
Cassie rules
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 11-07-2005, 23:47
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
waarom vergeet ik het zo vaak te kijken

Ik vind Cassie echt wel knap, okay ze is niet super bijzonder maar ik vind haar zeker een model!
Maar Yaya is het leukst .
En Amanda moet er zo snel mogelijk uit, jezus wat een arrogant kutwijf vind ik dat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio America's Next Topmodel 2
Balance
500 18-10-2004 22:11
Films, TV & Radio Model Behaviour
Verwijderd
52 11-06-2004 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.