Oud 11-10-2012, 00:17
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Hoi!

Ik ben al meerdere keren op straat aangesproken om model te worden door wildvreemde mensen. Opzich een compliment. Maar ik dacht altijd dat ik niet in aanmerking kon komen om model te worden, dus ik was al die keren nogal verbaasd. Ik heb vaak maat 38 in plaats van 36. Soms zelfs 40. Heb volgens mij net wat bredere schouders dan gemiddeld. En ik meende dat de modellenwereld altijd zo was dat je dan meteen doorgestreept werd. Verder las ik op een site dat er een maximum aan de lengte zat van 1.89? Volgens mij ben ik net in de 1.90!

Denken jullie dat het voor mij überhaupt zinvol is om moeite te doen om een portofolio op te bouwen en me in te schrijven voor modellenbureau's?

Verder woon ik in Friesland, dus daar is iets minder te vinden dan in Amsterdam bijvoorbeeld. Maarja, Doutzen komt er ook vandaan, dus als je in Friesland woont is het blijkbaar niet onmogelijk! Waar kan ik in het 'noorden' het best terecht volgens jullie?
Kennen jullie misschien goede modellenbureau's?
Of ben je fotograaf en wil je mij voor jouw portofolio wel fotograferen? Heb je tips?
Het is niet zo dat ik nu gelijk de nieuwe Doutzen wil worden. Maar een vrouw op straat vertelde me dat er in minder belangrijk werk ook wel wat te verdienen valt... Kleine klussen lijken me juist leuker om mee te beginnen eigenlijk!

Ik hoor ze graag!
Groetjes Elisa.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2012, 09:31
Visser23
Visser23 is offline
In Leeuwarden zijn er best veel modellenbureaus, voor zover ik weet. Ik weet niet in hoeverre je bekend bent in Leeuwarden, maar ik kan je wel wat namen van mensen geven. Daarnaast zit op De Schrans (in Leeuwarden dus) een modellenbureau voor jongeren.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 23:18
NadeHAVO
Avatar van NadeHAVO
NadeHAVO is offline
Hee!

Ik ben vandaag toevallig nog in Leeuwarden geweest! Voor de walk in dag van de NHL.
Verder kom ik er niet zo vaak, maar als je me namen zou kunnen geven zou dat super zijn!

Misschien in een PM ofzo?

Groetjes Elisa!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 12:54
Verwijderd
Fizzle-fluffy naamzoek zij kan je wel wat vertellen over model worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 19:06
Verwijderd
Waarschijnlijk word je aangesproken omdat je lang bent, en ook slank, maat 38 is echt een klein maatje als je 1.90 of langer bent. Maar modellen dragen eerder maat 30/32 (size zero!) en geen 36.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Sportieve auto's
Verwijderd
51 05-03-2012 08:06
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie politiek
jagroep
1 21-06-2011 12:38
Lichaam & Gezondheid onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!!
Just_Wanna_Jump
68 27-04-2009 11:26
Films, TV & Radio America's Next Top Model 8
x-spekkie-x
189 27-03-2008 18:10
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.