Oud 30-10-2001, 08:18
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik weet niet zeker of dit hier hoort, maar ik moet 't gewoon ergens kwijt.

Als we op school gym hebben (de laatste twee uur op een dinsdag) zit ik daar de hele week tegen op te kijken en hoe dichter we bij die dag komen hoe erger 't word. Ik ben gewoon echt bang om binnen te gymmen want dan moeten we vaak turnen enzo en dat durf ik gewoon echt niet. Ik heb 't al eens tegen de lerares gezegd maar ze laat 't me toch steeds weer proberen.

Of ze zegt dat ik 't 1 keer moet doen om te zien of 't echt niet gaat en als me dat dan half huilend lukt zegt ze dat 't best gaat en moet ik alsnog gewoon meedoen.

Of soms krijg ik een makkelijkere opdracht (een lagere bok bijvoorbeeld, of dat ik alleen over een kast heen moet, zonder salto's enzo) maar die vind ik gewoon net zo eng...

En vandaag is het dus weer zo ver
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2001, 08:37
Marc S
Marc S is offline
Hmmz, daar had ik eigenlijk nooit zoveel last van... er waren soms wel eens een paar dingen die ik liever niet deed, maar daar zette ik mij gewoon overheen...

Als je iets lukt, heb je dan achteraf nooit het idee dat het eigenlijk niks voorstelt? Of blijf je er dan gewoon bang voor? Vervelend
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 08:47
PinkPrinces
PinkPrinces is offline
Heel veel mensen uit mijn klas hebben daar ook zo'n last van. Dat ze zich telkens ziek melden, of zweten van de zenuwen. Ikzelf heb er ook wel last van, dat ik er tegenop zie, maar niet zo extreem. Je moet proberen het op je af te laten komen, en als mensen lachen omdat je iets niet kunt (wie heeft in godsnaam die bok uitgevonden? Of die trampoline?!), hebben zij pech, jij doet het tenminste!

(Hoop dat ik 't nu nie erger heb gemaakt )

[Dit bericht is aangepast door PinkPrinces (30-10-2001).]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 12:26
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
proberen door te zetten?!?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 13:33
Emmy01
Emmy01 is offline
hé, ik herken mij hier heeeeeeeelemaal in,
wij hebben gym de laatste 2 uren de donderdag vreeeeeeeeeeeeeselijk
ma ja, zoals ik hier al las, we moeten blijven doorzetten...

veel sterkte
-xxx-

Ems

[Dit bericht is aangepast door Emmy01 (30-10-2001).]
__________________
Emmy01
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 13:36
black_alicia
black_alicia is offline
ja heb ik ook last van
is echt heel irri...
mja je kan je wel ziek gaan melden enzo, maar dat lost ook nix op.
maybe moet je nog een keer proberen met je lerares te praten?
maar ja, zoiets als gym gaat ook weer snel voorbij. als je er niet bij nadenkt en wat lol probeerd te maken ist zo weer de volgende dag.
iig veel succes ermee
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 13:38
musti
musti is offline
Ik begrijp eigenlijk niet waarom jullie zoveel angst hebben voor die lessen. ik zie die lessen eerder als twee uren ontspanning.
Leg eens uit, waarom jullie hiervoor bang zijn. Is het omdat je een oefening niet kunt of is er een andere reden ?

Groetjes
__________________
if you wanna be somebody, if you wanna go somewhere, you better wake up and pay attention !
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 13:46
Emmy01
Emmy01 is offline
[QUOTE]musti schreef:
[B]Ik begrijp eigenlijk niet waarom jullie zoveel angst hebben voor die lessen. ik zie die lessen eerder als twee uren ontspanning.
Leg eens uit, waarom jullie hiervoor bang zijn. Is het omdat je een oefening niet kunt of is er een andere reden ?

niet kunnen en niet durven, allebei...

__________________
Emmy01
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 15:47
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
musti schreef:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom jullie zoveel angst hebben voor die lessen. ik zie die lessen eerder als twee uren ontspanning.
Leg eens uit, waarom jullie hiervoor bang zijn. Is het omdat je een oefening niet kunt of is er een andere reden ?

Groetjes
Als je iets niet kan is het al gauw eng... Even als voorbeeld als we moeten bokspringen:

Ik kan echt niet bokspringen, al staat de bok tien centimeter hoog, en dat weet ik omdat ik het soms moet proberen. Daardoor is het eng omdat je weet dat je over die bok gaat vallen e.d. En dan kan ik proberen wat ik wil, maar dan mislukt het weer... en als het steeds maar blijft mislukken wordt het steeds enger, en omdat een bok best wel op een kast lijkt vind ik alles wat we met kasten moeten doen ook eng...en zo steeds verder

__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 16:10
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
O god, dit heb ik ook. Ik heb zo'n hekel aan turnen. We leren nu de overslag (noem je dat zo? turn-over in 't Engels), terwijl ik nog niet eens de handstand kan. Zeer pijnlijke oefeningen, kan ik je vertellen, in de meest onnatuurlijke houdingen. Ik heb er echt een hekel aan.

Love
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 17:53
miep
Avatar van miep
miep is offline
dit had ik ook maar weetje ik had er gewoon schijt aan: ik durfde niet 'n salto te maken? dan deed ik het niet!! de leraar dwingde me? dacht het niet, als ik neit durf, doe ik het niet!!! ik ben bang voor de bal met voetbal? dan doe ik niet mee!! het moet? jammer ik DOE NIET mee!! zo moet je denken als je er dan uitgestuurd word of wat ook tsja dat is dan jammer!
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:01
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
miep schreef:
dit had ik ook maar weetje ik had er gewoon schijt aan: ik durfde niet 'n salto te maken? dan deed ik het niet!! de leraar dwingde me? dacht het niet, als ik neit durf, doe ik het niet!!! ik ben bang voor de bal met voetbal? dan doe ik niet mee!! het moet? jammer ik DOE NIET mee!! zo moet je denken als je er dan uitgestuurd word of wat ook tsja dat is dan jammer!
precies, als het niet wilt doen doe je het gewoon niet. het ergste wat je kan gebeuren is dat je de les word uitgestuurd.
wat me ook niet erg lijkt want dan ben je gelijk van die gymles af
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:03
heavinly
heavinly is offline
Ik had hier dus ook wel last van, alleen dan op de selectie van turnen. Ja, wat deed ik dan daar? weet ik veel!! Maar ik vond turnen op zich ook niet zo erg, maar wel bokje springen enzo.. dat vind ik nog steeds erg. Ik ben nu al 7 jaar van turnen af ondertussen, maar ik weet wel dat ik bij turnen steeds met een smoesje niet mee deed met die dingen en ik was blij toen ik eraf moest. maar nu op school heb ik het ook nog wel eens, dan denk ik: ik doe het niet!! en dan probeer ik het en stop ik vlak voor de bok stop ik. dan ga ik weer in de rij staan. meestal ga ik als de leraar net niet kijkt, hoewel hij toch raar genoeg steeds omkijkt als ik net stop. En dan moet ik het over doen.. Het is echt super vervelend. Maar als je het zo heel erg hebt moet je er anders eens met je mentor of decaan over hebben?
suc6 ermee
liefs heav
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:20
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Hier heb ik ook een beetje last van, als we gaan turnen tenminste ("gelukkig" doen we meer dan de helft van de keren een andere sport, al vind ik dat vaak ook best erg).
De meesten vinden gym juist erg leuk (uit mijn klas zijn er misschien hooguit 2 die daar niet zo over denken), maar ik meestal niet, omdat ik het gewoon niet kan.
En al helemaal als we gaan turnen, dat vind ik echt erg. Je moet gedwongen de salto gaan doen bijvoorbeeld, of de hanstand, of bokspringen, enz..
Ik dúrf het gewoon niet, maar niemand kan dat begrijpen had ik het idee.

Wij hebben trouwens 3 dagen in de week een uur gym.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:33
ikalto
ikalto is offline
heb ik ook wel 's last van......
het lukt me dan ook egt niet...omdat ik er zow bang voor ben...en dan ga ik denken dat het niet lukt..en het lukt niet.....daar komt bij mijn conditie is niet zow perfect....en mijn lenigheid al heeeeelemaal niet...
dussss
ik haat gym..en er valt niks aan te doen...
maarre...als je echt niet durft!!!!!
moet je het NIET doen.....niemand kan je dat verplichten......
enne...zorg gewoon dat je 1 cijfer hebt staan.....dan kan je al over....
dus kom op!
__________________
scheurkalender: er is nooit een tweede gelegenheid voor un eerste indruk :S
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 18:43
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
ik doet me gewoon niet omkleden voor en na de gym. (omkleden is het ergste van de hele gymles namelijk)

en ik blijf zo'n stijfkop dat ie me niet kan dwingen
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 19:09
13kim13
13kim13 is offline
ik ben heeel slecht in turnen , maar ik heb geen angst en ik probeer ook gewoon alles te doen. Gym is ook het allerleukste schoolvak, dat je tenminste ff relaxen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 19:18
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Lang leve mijn gymleraar die trainer is bij het nederlands topturnen.. *kreun*

Na de kerstvakantie BEN IK VAN GYM AAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!! waaaaaaaaaaaaazaaaaaaaaaaaaah

Gewoon vol houden, lukt je wel..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2001, 19:19
Verwijderd
Vandaag gymles gehad. Handstand wel te verstaan.. Altijd leuk. Je ziet iedereen ontzettend soepel op zn kop komen te staan, en wie is er al bang als ze 30 cm van de grond komt? -> leentje.
Goh wat zuigen die gymlessen..

LeentjeDie die angst helemaal herkend..

Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 08:14
PinkPrinces
PinkPrinces is offline
Citaat:
Masked Mage schreef:
ik doet me gewoon niet omkleden voor en na de gym. (omkleden is het ergste van de hele gymles namelijk)

en ik blijf zo'n stijfkop dat ie me niet kan dwingen

Ha, gym je gewoon in je normale kleren??

Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 13:42
Emilia
Emilia is offline
Hallo,
Zoals je ziet, ben je helemaal niet de enige die bang is voor turnen.
Ik heb ook vooral moeite met die toestellen (bok en plint zijn echt een ramp), maar dat komt misschien ook doordat ik niet zo goed zie en het allemaal niet goed kan inschatten (hoe hoog enzo). Volgens mij moet je er gewoon niet te veel bij nadenken en het gewoon proberen. Praat misschien ook nog eens met je leerkracht. En denk zo: binnen een paar jaar ben je ervan af!
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 14:10
Acda
Acda is offline
Ik heb ook altijd een hekel aan die toestellen gehad!!! Maar op 1 toestel zijn verschillende oefeningen. Probeer je een beetje over je angst heen te zetten (klinkt makkelijk) en probeer de eerste oefening mee te doen. Zo laat je zien dat je het probeert en na een paar keer krijg je er al minder moeite mee. Zo krijg je toch het gevoel dat je een beetje je angsten aan het overwinnen bent en dat kan ook direct invloed hebben op je zelfvertrouwen in het alledaagse leven.

Veel Succes
__________________
For every problem there is a solution which is simple, neat and wrong
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Emilia schreef:
(...) ik niet zo goed zie (...)
Laat je eens aan je ogen onderzoeken en een goede rating vragen. als het zo erg is dat je verwondingen op kunt lopen, dan krijg je waarschinjlijk vrijstelling.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 14:18
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
miep schreef:
dit had ik ook maar weetje ik had er gewoon schijt aan: ik durfde niet 'n salto te maken? dan deed ik het niet!! de leraar dwingde me? dacht het niet, als ik neit durf, doe ik het niet!!! ik ben bang voor de bal met voetbal? dan doe ik niet mee!! het moet? jammer ik DOE NIET mee!! zo moet je denken als je er dan uitgestuurd word of wat ook tsja dat is dan jammer!
Haha, doe ik ook. Eerder liet ik me altijd overhalen (en dan ging het geheid mis natuurlijk )maar nu heb ik zoiets van "als ik niet wil, dan wil ik niet, zie mij nu maar es over die bok te krijgen"

lekker koppig

__________________
[Avondje Canal+=> dat was weer leerzaam...zullen we dan maar..?] ~ [Happily verkerend with Thutshui :) *smek!*]
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 14:18
Verwijderd
BTW, ik moest gister bij korfbaltraining ook over een bok en dan schieten (een bok bij korfbal? ). Het ging een keer of drie, vier goed en toen lag ik. Ik kwam niet hoog genoeg om er overheen te kunnen, maar ook weer niet zo laag dat ik weer terugstuiterde. Ergo: last van m'n heup en knieen en de linkerkant van m'n lichaam is bont en blauw.
Sommige dingen kan ik juist wel weer goed en die vind ik ook leuk, zoals een trampoline. Andere dingen, vooral die 'vaste' dingen waar je overheen moet vind ik niks. Ik ben namelijk totaal niet lenig. Oja, de ringen zijn ook horror.
Het vogelnestje. Brrr...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2001, 19:13
Emilia
Emilia is offline
Citaat:
DutchECK schreef:
Laat je eens aan je ogen onderzoeken en een goede rating vragen. als het zo erg is dat je verwondingen op kunt lopen, dan krijg je waarschinjlijk vrijstelling.

Het is niet zo dat ik heel slecht zie, maar ik durf mijn bril niet opzetten, uit angst om dan te vallen en dan is mijn bril kapot
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 15:01
bakk-ster
bakk-ster is offline
hoi hoi
ik heb daar ook weleens last van maar ik hoefde nooit mee te doen als ik dan wel maar wat extra interesse toonde dan vond die man dan wel goed!!
maar ieder geval en veel succes
mij
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Emilia schreef:
Het is niet zo dat ik heel slecht zie, maar ik durf mijn bril niet opzetten, uit angst om dan te vallen en dan is mijn bril kapot
Tja, dan zul je ook geen vrijstelling krijgen...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 16:42
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ik heb dat ook gehad (heb geen gym meer)
maar ik bene het gewoon gaan oefenen in een bepaald uur en na een tijdje durfde ik meer.
die leraar begon heel makkelijk met oefenen,bok op de laagste stand,hij der naast om te vangen.
maar die dingen met de kast heb ik nooit gekunt en gedurft.
tja je kan niet overal goed in zijn
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 07:10
Verwijderd
De bok vond ik ook altijd heel eng, en m'n leraar had ook een keer een prachtig iets bedacht... aanloop nemen op trampoline springen en dan proberen vast te grijpen aan een zwaaiende stok die tussen 2 ringen inhing... Volgens mij wilde hij dat we het circus ingingen ofzo... maargoed, ik heb dat nog wel gedaan (hoewel ik het echt dood eng vond, dacht dat ik een hartstilstand zou krijgen ofzo, m'n hart ging zo tekeer) maar ik heb het alleen gedaan voor mezelf, voor de rest zei ik altijd tegen de leraar dat ik het gewoon niet doen... wat wil hij doen? me droverheen duwen? Dacht het niet, dan kan hij mooi fluiten naar z'n baan.
Over het algemeen deed ik dus gewoon niks met gym wat ik niet durfde, vooral op mijn oude school was de leraar daar heel relaxed over. Hij probeerde me wel altijd over te halen om het te proberen, maar ik bleef dan altijd heel eigenwijs gewoon aan de kant staan.

Ik zeg niet dat jij dat ook moet doen, want de ene leraar is de andere niet, ik denk dat je beter met je mentor of met een vertrouwenspersoon kan gaan praten op school om te vertellen hoe eng je het vindt, zodat ze samen met jou kunnen gaan praten met je gymlerares en kijken wat er aan te doen valt, zorg iig dat je lerares weet hoe erg je ermee zit.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 16:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik ben eigenlijk nergens bang voor met gym, doe de moeilijkste dingen, behalve... (jaja, daar issie weer!) de bok! Ben toen ik 4 was een keer heel hard op m'n bek gegaan en heb toen iets in m'n elleboog gebroken (geloof ik). Heel raar, want ik durf wel te bokspringen over vanalles en nog wat heen, maar niet over een "echte" bok...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 17:08
Josh-Hartnett lover
Josh-Hartnett lover is offline


O ja, ik haat gym
__________________
Het leven is hard, leer van je fouten en leef zoals JIJ wilt leven
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:13
lady of the dark
Avatar van lady of the dark
lady of the dark is offline
De meeste gymleraren zijn bange schijterds, de mijne tenminste, ik noem geen namen, maar hij heette Schroor. Hij liet ons de meeste idiote oefeningen doen, terwijl hij zelf op zijn achterste bleef zitten. Ik moest een keer een soort koprol maken over een brug met ongelijke leggers zonder mat er onder. Ik was en ben absoluut niet lenig en ik zo er geheid van af donderen en me toch op zijn minst flink bezeren. "Ik doe dit niet" zei ik."Je doet het wel" zei Schroor. "Nee want ik vind het eng." "Het is absoluut niet gevaarlijk." "Doe jij het dan!" zei ik. "Ga maar zitten." Zo'n spierballenmaniak die op de één of andere manier leraar is geworden kan je nergens toe dwingen en als hij of zij dat wel doet dan heeft hij of zij een groot probleem. Dus doe niks wat je niet wilt of durft of waar je geen zin in hebt.
__________________
Ik Heb Gelijk!!!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:35
Dying Bride
Dying Bride is offline
Gym = vernedering...
__________________
Amd I sat alone on the edge of dreams, watching birds...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 19:44
tush
tush is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef:
Ik weet niet zeker of dit hier hoort, maar ik moet 't gewoon ergens kwijt.

Als we op school gym hebben (de laatste twee uur op een dinsdag) zit ik daar de hele week tegen op te kijken en hoe dichter we bij die dag komen hoe erger 't word. Ik ben gewoon echt bang om binnen te gymmen want dan moeten we vaak turnen enzo en dat durf ik gewoon echt niet. Ik heb 't al eens tegen de lerares gezegd maar ze laat 't me toch steeds weer proberen.

Of ze zegt dat ik 't 1 keer moet doen om te zien of 't echt niet gaat en als me dat dan half huilend lukt zegt ze dat 't best gaat en moet ik alsnog gewoon meedoen.

Of soms krijg ik een makkelijkere opdracht (een lagere bok bijvoorbeeld, of dat ik alleen over een kast heen moet, zonder salto's enzo) maar die vind ik gewoon net zo eng...

En vandaag is het dus weer zo ver
zo ben ik ook al door al m'n schooljaren gegaan...gewoon verschrikkelijk, maar niemand lijkt te begrijpen hoe erg het wel niet is
ik heb geen tips voor je, ik heb nu gewoon enorm veel geluk dit jaar dat m'n leraar niet van zulke dingen houdt, en ons laat skaten en fietsen en dansen en zo
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 23:00
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
De laatste keer dat ik met gym op school uitgelachen werd, was dat door een heel vervelende jongen, die ik sowieso al niet mag. Ik had het even niet meer toen hij zijn mond los trok dus ik waarschuwde hem vriendelijk. Hij ging door en ik flipte, ik viel hem aan('t was niet zo gewelddadig als het lijkt hoor). Sindsdien doet hij niks meer en de rest van de klas ook niet meer.

Als je dus niet wilt gymmen wegens faalangst, dat je klas je gaat uitlachen ofzo, waag het erop en flip eens goed. Geloof me, het werkt.

En als je de oefeningen niet goed kan, dan brul je gewoon hard door de gymzaal van "het lag aan de bal" of "dat deed ik niet, maar het was..." Onthoud dat diegene met de grootste bek het minste commentaar zal krijgen. Hou gewoon een weerwoordje klaar. Om dit even in verband te brengen met een voorbeeld: Ik moest bij muziek zingen. Ik kan niet zingen en hem aan het begin van het jaar ook tegen de docent gezegt dat ik dat dus niet doe. Maar de man gaf mij een microfoon en ik moest solo zingen. In de microfoon zei ik nog eens luid en duidelijk dat ik niet kon zingen en dat dus ook niet wilde doen. Ik moest het toch doen, dus ik begon. Dezelfde persoon als bij gym trok meteen zijn bek open, dus ik legde de microfoon neer en sleurde hem ernaar toe. We hebben het liedje toen samen gezongen. Gevolg: ik hoefde nooit meer te zingen en werd als bitchy en dapper gezien. Tof toch?

Succes ermee
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2002, 23:03
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
By the way: Ik haat gym ook.

Sinds kort zie ik het als de ideale kans om mensen te verslaan. Ik win soms, verlies soms, maar heb veel lol. Probeer gym competief te zien. Mijn leraar vind het beter dan wat ik eerst deed(handtekening van mijn ouders vervalsen zodat ik net hoefde te gymmen).
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 23:43
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik heb 5 jaar geturnt dus ik heb dat probleem niet, maar de leraar moet accepteren dat je bepaalde dingen niet durft!
Een salto en overslag zijn niet echt veilige dingen om te doen als je er bang voor bent...een leraar moet dat gewoon respecteren...laat zulk soort mensen gewoon streksprongen maken ofsow..dat kan en durft iedereen wel...als een leraar je verplicht om salto's te springen, dan moet je naar de cöordinator gaan, want dat kan gewoon niet..
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:11
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
wij hebben n hele leuke leraar voor L.O.
vorig jaar hadde we die saaie lessen met koprol, handenstand, zweefrol en jaja ook salto, iedereen moest 1 keer proberen (met dubbele hulp wel te verstaan) en daarna mocht je kiezen of je nog es wou of ni!! ikzelf doe heel graag L.O., want ben heel sportief. doe buiten school ook nog tennis en dans.
vroeger op de lagere school haatte ik de turnlessen maar sinds ik 12 ben ofzo doe ik da gewoon keigraag!! je moet je gewoon over je angsten heen proberen te zetten, dan gaat het wel!!
ik ben vroeger toen ik over de bok moest er gewoon onderdoor geschoven, ik kon het gewoon niet, maar toen heb ik wat hulp gevraagd en nu is bokspringen 1 van mijn favo turnoefeningen!! mja nu zijn we aant badmintonnen en das ook wel leuk hoor!!

ciao!! xELSx
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:33
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ik vond turnen ook nooit leuk. Als ik die toestellen zag zat de angst al in mijn maag en dacht ik ´ooh..nee, niet weer´ Gelukkig hebben de leraren nooit moeilijk gedaan tijdens het turnen. Als ik niet over de kast sprong of geen salto maakte zeikte ze daar helemaal niet over. Dus ik had wel toffe leraren

De laatste twee jaar vond ik gym trouwens heel leuk, maar dat kwam ook omdat we geen turnen meer hadden
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:03
Verwijderd
Ik ben er nu van af!!!
Tralalalalilili
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:32
Verwijderd
Dat had ik ook
Ik ging altijd spijbelen of schreef zelf briefjes om niet mee te hoeven doen...

Gelukkig heb ik nu nooit meer gym...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 16:58
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Vreselijk... Morgen kan ik fijn de salto gaan doen, terwijl de kansen dat ik bij de koprol mijn nek kneus, al erg groot zijn. (mooie ontleedzin trouwens ).
Vorige week ben ik "ziek" thuisgebleven, maar dat kan ik morgen niet maken.... Dilemma!

Wish me luck...

Love
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 17:53
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik heb gelukkig de afgelopen tijd iedere keer door stom toeval geen gym gehad of niet mee hoeven doen, en nou morgen moet ik naar de oogarts, maar ooit zal dat toeval vast wel ophouden...

En niemand gelooft 't als ik zeg dat ik die afspraak of wat ik dan ook op die tijd moet doen niet expres om die tijd gemaakt heb
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:04
hospital food
hospital food is offline
ik weet hoe je je voelt. had er ook altijd verschrikkelijke last van,spijbelde zoveel mogelijk,maar ja ook dat houdt een keer op.
Bij mij was het niet zo dat ik er zo'n schijt hekel aan had omdat ik het niet durfde, durfde ook niks maar vond het nog het ergst dat ik me zo ontzettende kneus voelde tussen al die luitjes die het wel konden. voelde me lelijk,dik, onhandig als ik die kut gymzaal inkwam. heb vaak gejankt tijdens de gymlessen omdat ik me dan echt zwaar minderwaardig voelde.heb toen een gesprek met m'n mentor gehad en zij heeft voor mij geregeld dat ik niet meer hoefde te gymmen en een vervangende opdracht kreeg.
ik keek ook de hele week daar tegen op en voelde me er dagen daarna nog steeds kut.

ennuh...wat je niet durft moet je echt niet doen hoor, ze kunnen je echt niet dwingen.
sterkte ermee
__________________
* don't close your eyes as I turn into dust....*
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:33
punkrock-bastard
Avatar van punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik durfde me nooit om te kleden... uit schaamte voor mijn lichaam! De maatschappij accepteerde mij niet zoals ik was, en dat is heel erg op de leeftijd die ik toen had (11, 12 jaar) later besefte ik dat het allemaal niks voorstelde en zette mij af tegen de maatschappij! D.m.v provocerende kleding, haardracht, en gedachtes!
__________________
"Preaching revolution, anarchy and change Sucked from the system that had given him his name"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:53
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
mijn leraar heeft zich er geloof ik nogal bij neer gelegd dat ik niet turn. ik heb zoveel ongelukken met gym gehad

maar heb wel dat ik altijd opzie tegen gym. in mijn klas zitten namelijk een paar echte fanatiekelingen die hartstikke goed zijn in sport. zelf ben ik niet echt geweldig in de meeste sporten. tenminste, niet als ik me niet op mn gemak voel. en dat doe ik dus niet. want doordat er mensen zijn die het hartstikke goed kunnen voel ik me alleen nog maar slechter. bovendien is onze klas niet echt een geheel waardoor een teamsport nooit echt teamsport is.
ik vind sport op zich echt wel leuk, maar niet op school. wordt er altijd chagerijnig van. ik weet dus hoe je je voelt, heb geen tips eigenlijk, behalve dat je nooit iets moet doen wat je echt niet durft, want als je niet zeker bent als je begint is de kans groter dat er iets fout gaat. een lerares mag je bovendien niet dwingen...
een leraar van mij, die ik in de 3de had voor gym, legde mij een x uit dat hij bij leerlingen die iets niet durfden altijd een tijdje doorvroeg omdat sommige gewoon over een drempel getrokken moeten worden, maar als iemand voet bij stuk houdt dat ie dan ook niet gaat dwingen. dat vind ik heel goed. dus als je iets niet durft, gewoon niet doen! je moet alleen iets doen als je je veilig voelt. thats my advice, good luck

greetzz sublime
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 00:38
de abt van sion
de abt van sion is offline
Ik heb bij gym nooit gedaan wat ik niet wilde, al gingen ze op hun kop staan. En: ik wilde héél veel niet.
Het argument van anderen dat je jezelf in de ogen van de anderen buiten spel zet door niet met iets mee te doen is minder sterk dan het argument dat je jezelf in de ogen van jezelf buiten spel zet door wel mee te doen.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 10:50
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik ga gewoon niet ...om andere redenen dan die van jou maar toch....

gewoon niets doen wat je niet wil..makkelijk zat !!
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:04
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
Hmzz...ik had er ook heel erg last van..
Dacht al dagen van te voren: Onee, over een paar dagen hebben we weer gym....
Zo maak je het natuurlijk alleen maar erger..
Soms vielen de lessen best mee, maar ik ben niet zo sportief, ben echt slecht in de meeste sporten...vooral turnen net als velen van jullie *is dus niet de enige*

Naja ik doe nu hbo, dus heb geen gym meer

Moraal van het verhaal: Je moet er doorheen, probeer er niet te veel aan te denken of er een probleem van maken...maar probeer een beetje actief mee te doen en laat mensen je niet kleineren...
__________________
I want you to turn cold ice in my soul.....Got to freeze this yearning inside..... | Through The Wind We Crawl | *concertverslaafd*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gym op school; Jullie mening.
Wout130503
63 24-07-2017 23:58
Algemene schoolzaken Probleem met gym
Ji-Hyun
57 17-02-2013 22:25
Vrije tijd Gym
Rashanen
12 29-11-2010 11:13
Algemene schoolzaken Gym op school
Musicfan1
14 27-08-2009 14:28
Algemene schoolzaken gym op school
alpha
58 02-09-2002 14:05
Lichaam & Gezondheid douchen op school
lakyie
45 15-04-2002 19:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.