Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 18:59
Ali C
Ali C is offline
Yo yo yo, ik ben ali C, doe allemaal maar mee.
Jullie zijn allemaal vieze gay, ik poep op jullie wc,
en neem jullie vriendinnetjes mee, wat is dat cliche.

ik spuug mijn rijmpjes als een pro, yo yo. voel mijn flow.
je moeder is een vieze ho, en je vader is een homo.
Y'all want more? Hell no!
Advertentie
Oud 24-08-2004, 19:00
sjesus
sjesus is offline
Yo dude jou rap is super cool, snel zijn met je mond is zeker je doel. Ik denk wel dat jij er later wat mee kan gaan doen, en veel gaat verdienen die poen. Niet dat je zo goed bent als ik want ik dis je toch met mijn veel grotere pik.
Oud 24-08-2004, 19:00
Ali C
Ali C is offline
owww nu heb je het goed verpest, mijn homies voor jou huis doen de rest. Ze maken je kapot, en fast. Ze zegge: dat huis stinkt naar mest. Heb je door dat je wordt geflest? MEt wie ligt je moeder nou te krikken in je nest? Dat vind ze allemaal wel best. Die slet zie je pas weer terug met kertst.
Oud 24-08-2004, 19:01
sjesus
sjesus is offline
Met kerst heb ik wel wat beters te doen, mijn moeder heeft toch HIV dus jij hebt de problemen in je schoen. Al ben ik met kerst jou kalkoentjes aan het vullen dan ben jij aan het pakken je verhuisspullen. Je verhuist naar het kerkhof ligt daar onder het stof. Je rot weg tot het bot. En niemand die om je geeft, want je was niet beleefd. Niet tegen mij niet haar jij bent gewoon nu wel degelijk de sigaar. Tot ziens mijn dode rakker eigenlijk ben je maar een stakker.
Oud 24-08-2004, 19:01
Ali C
Ali C is offline
Nooit zal ali C sterven, of zijn leven door zo'n hater als jou laten bederven. Over 1 ding had je gelijk, ik ben namelijk heel rijk. En met kerstmis maakt jij inderdaad mijn kalkoentjes klaar, en dat is helemaal niet raar. Want die komen op mijn bord, en dan schiet mij niets tekort. Want jij werkt voor mij in de keuken. En ik was niet diegene die je moeder is aan het neuken. Dat is een of andere boer, die toevallig zag die hoer. En meteen ging ze plat, wat ben je toch een rat. Stop die mat maar in je gat of ik stuur mijn kat. Ik ga nu verder met mijn krat.
Oud 24-08-2004, 19:01
sjesus
sjesus is offline
Sjesus heeft wel wat beters te doen dan vullen jou kalkoen. Doe dat maar lekker zelf helaas kan je zus je niet helpen zij ligt te kreunen en te steunen terwijl ik gebruik in jou zus mijn lul, zijn jij en je kratje bier een dikke nul. Heb je het dan niet door je zus is door mijn sperma helemaal schoor. Ze hoert de hele buurt af sta je daarvan paf? Ik niet, het zal wel iets erfelijks zijn in jullie familie jullie zijn tenslotte allemaal een beetje kiriewilie. Hoop dat het ooit met je goedkomt en dat je ooit deo gebruikt want je ruikt naar strond. Geen meisje wordt van jou nat, dus gebruiken doe je toch niet meer die lat. Stop em daarom maar weg want heb jij ff dikke pech. Ik ben hier neuk elk meisje als een stier want ben ik toch een seksdier. Hoop dat jij ooit je maagdelijkheid verliest, anders ben je natuurlijk wel een beetje triest. Met je praatjes vul je namelijk echt geen gaatjes. En met dat kleine dingentje van je gaat het waarschijnlijk ook niet echt goed, het playen zit gewoon niet in je bloed.
Oud 24-08-2004, 19:01
Ali C
Ali C is offline
yo yo sjesus, wat zeg jij nou allemaal over mijn zus? zit er bij jou soms een steekje lus? Ze zit hier thuis dus.... Jij hebt nog nooit gekregen een lekkere kus. Misschien als jij eerst uitknijpt al die pus. Misschien kijkt dan ooit een chick jou aan, maar dan kom ik eraan, en maakt jij gauw ruim baan, want ik schop je zo naar de maan en die die chick leunt dan alweer tegen mij aan. Dan neem ik er mee naar mijn crib, en is ze niet meer sip. Ik neem der mee naar de vib, en neuk haar tot ze loopt als een kip. Denk jij echt ik is maagd? je zou wel beter weten als je het aan die lekker meisjes vraagt. yo yo
Oud 24-08-2004, 19:02
sjesus
sjesus is offline
Yo Ali C ik spoel jou zo door de plee, en iedereen roept jee.. hoor ik daar iemand zeggen nee? Dat zal vast niet, want niemand wil Ali C de hypocriet. Zeggen dat hij alles kan maar hij maakt nog minder waar dan Peter Pan. Heb jij ook van die puntige oren, waarmee je waarschijnlijk niet zo goed kan horen. Anders had je al de afwijzingen wel begrepen en had je als je mij gezien had em al lang geknepen. Ik ben tenslotte een echt pooier, alle meisjes om me heen zijn stuk voor stuk mooier. Mooier dan jou lelijke afgelebberde sletje die geef ik wel van rette katetje. Ga maar snel met je raketje naar afrika laat je daar infecteren met Gonoroe of een andere SOA, maar het liefst heb ik dat je daar word opgegeten door een Boa. Je weet wel zo een slang, die maakt jou vast wel bang. Je bent tenslotte een schijtebroek en met deze rap geef ik jou moederkoek.
Oud 24-08-2004, 19:02
Ali C
Ali C is offline
yo yo yo, man oh man, ga toch naar de opticien. Zodat jij eindelijk goed zien ken. Dan zie je je sletje en zeg je: REN !!!! Ze is namelijk zo lelijk als de nacht, zelfs in een mannengevangenis wordt ze nog niet verkacht. Ik kan het weten want ik heb daar de macht. Dat merkte je wel toen je daar laatst werd gebracht. Je werd veracht en werd genomen met volle kracht. Het schijnt dat jij het lekker vond, al die piemels in je kont. Voelde je eindelijk eeens een stijve, want die kan je zelf niet krijge. Yo yo

Ik ga nu werke, mijn hoge salaris zal ik in mijn portomonee merken. En dat zal mijn koopkracht niet beperken. Ik verdien meer dan 50 euro per uur, ja dat is inderdaad meer dan jouw jaarlijkse huur. Nu weet iedereen jij leeft in een lekke schuur. En jij maakt ligt met vuur. Jou fiets heeft geeneens een stuur.

yo yo yo
Oud 24-08-2004, 19:02
sjesus
sjesus is offline
Volgens mij denk jij dat ik iemand anders ben, ik zit namelijk bij de grote piemel clan. Ik weet wel degelijk wat een stijve is.. dat jij nou alleen weet wat een piemel is, komt doordat je kijk onder de douche naar andermans penis. Je bent bent nog impotenter dan impontie zelf, weet je wat ik doe in deze rap ik bedelf. In een mannengevangenis vol met homo's daar ben jij inderdaad de baas eigenlijk ben je maar een zusje want met één manier maar kan jij neuken en dat is in je anusje. Want met je piemel krijg je weinig klaar. Het is jammer maar waar. Veel berichten heb je al naar topics gestuurd over je micro pik van 2 cm dik. Het is erg jammer voor jou dat je daar niets hebt, daarom trek je je suf.. om een grotere piemel te krijgen dit alles is zeker geen bluf. Je bent gewoon een triesteling, nooit zul jij krijgen een lekkerding. Je kan maar beter gaan verhuizen ver in de bossen, misschien kan je daar lekker geilen op de ossen. Je wordt tenslotte helemaal gek als je zo een dier ziet, maar het geilst word je nog wel van een lekkere zwarte Piet. Zo een sexslaafje daar hou je wel van. Misschien kan je beter houden een LAN. Je bent tenslotte een computer Nerd en het enige wat je een beetje kan is internetten, lekker chatten: met een computer chick jij bent echt heel sick.
Oud 24-08-2004, 19:03
Ali C
Ali C is offline
Ow sjesus ik weet precies wie jij ben, maar wat lul je nou over de grote piemel clan? Ik weet dat jij daar niet in zit, ik own namelijk die shit. Ik heb hem opgericht toen ik was tien, toen kon jij je piemeltje nog niet eens zien, Nu met een microscoop misschien. Ik had toen al een enorme staaf, ja ik was toen al niet meer braaf. Neukte toen al dames suf, tot die hadden geen ene puf. Toen jij eenmaal je piemeltje had gevonden, en jij beging je eerste zonden, en al die dames voor mijn huis in de rij stonden, en gepakt werden tot ze niet meer konden, toen had jij nog nodig een pincet, anders was er voor jou geen pret. Denk maar niet dat je je hier nog uit red. Over 20 jaar woon je misschien net, in een flat, en rij je in een oude opel cadet. SLET! JE werkt voor mij, en je bent heel blij, want je hebt het niet door, ow wat ben je goor. Je bent net een varken die zegt knor. Pas maar op dat ik je zus niet boor, die vieze whore, met die snor. Jsesus, je lult teveel uit je nek, je bent nog lelijker dan schrek, je weet niet eens hoe je moet eten met bestek, daardoor zit je altijd onder de smack. Dus houd nou maar je bek. Of ik verander jou gebit in een fietsenrek. hit me !
Oud 24-08-2004, 19:04
sjesus
sjesus is offline
Dat mannetje met die kleine piemel, zie je erg vaak in de mirror want ik ben het niet hoor. Je praat heel veel, maar in bed blijven de meisjes stil. Nooit is er ééntje gekomen door jou scheve, gaan we dat ooit nog eens beleven? Ga anders eens langs bij Lars die houd wel van seks in de arse. Waarschijnlijk wordt het wel een beetje gek, twee mannetjes met een grote bek. Maar waar hun piemel is, is maar de vraag het enige wat er uitkomt is pis. Als neukstaaf kunnen ze hem niet gebruiken, daar is ie veels te klein voor en hij begint al te ruiken. Misschien komt het omdat je piemeltje nog nooit gebruikt is, kijk eens tussen mijn benen en dan zie je hoe die eruit moet zien; een echte penis. Ik begrijp het je voelt je nu hard flashed, maar dat is beter dan door mij worden gesmashed. Au revoir Monsieur Ali C, ik spoel je nu snel door de wc. Nooit word je gevonden in het riool, gelukkig was je toch geen idool
Oud 24-08-2004, 19:07
sjesus
sjesus is offline
Wicked Wicked Ali C jij bent gedist knul en bovendien heb ik ook nog eens een grotere lul!
Oud 24-08-2004, 20:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Interessante monoloog...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 20:51
Verwijderd
this is what I am
I am a man
So come and dance with me michael
Oud 27-08-2004, 21:24
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Als het serieus was geweest, best, leuk.

Maar ik heb jullie postgeschiedenis even bekeken, en ook daaruit kan ik wel opmaken dat het gewoon onzin is.
__________________
eight days a week
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten At a loss of words (gedicht)
owlbeer
2 19-04-2007 12:06
Games Megaman Battle Network (deeltje 1)
Paperz
8 27-06-2004 12:33
Verhalen & Gedichten Zo'n fucking goede gedichten
Dropkick-Dick
10 26-10-2003 17:08
Verhalen & Gedichten Meerdere gedichtjes.
Pinkish Dress
2 21-09-2003 22:59
Verhalen & Gedichten Gedichten uit het boek 'De Rechtvaardige Zon' van Osama Bin Laden
Mad Ruda
3 19-12-2002 15:58
Psychologie I don't wanna die
HipHopSter
12 04-01-2002 11:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.