Oud 05-06-2013, 12:38
RidaVG
RidaVG is offline
Hallo,

Is er iemand die zeker weet of er voorlopige N-termen op internet komen te staan voor de havisten en vwo'ers?

Sommigen zeggen 8 juni, sommige zeggen dat het er niet op komt te staan.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 05-06-2013, 17:22
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Er worden geen voorlopige N-termen voor havo en vwo gepubliceerd.
Oud 05-06-2013, 19:17
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
op 13 juni om 8 uur ofzo toch?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 05-06-2013, 21:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
op 13 juni om 8 uur ofzo toch?
Dat dacht ik ook. Op de ochtend van de dag waarop je gebeld zal worden wanneer je zakt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-06-2013, 16:08
kersevlaai
kersevlaai is offline
Er worden geen voorlopige N-termen gepubliceerd. De definitieve N-termen worden inderdaad (als het goed is) op 13 juni om 8 uur 's ochtends gepubliceerd. Je kunt ze hier vinden:

- HAVO
- VWO

Je kunt dan in de meest linkse kolom op het nummer van de omzettingstabel klikken om je precieze punt te vinden.
Oud 13-06-2013, 10:21
Verwijderd
Normeringen .

Voor engels en scheikunde ben ik tevreden. Ik had al een vermoeden gezien hoe het examen te doen was tegenover voorgaande jaren.
Oud 13-06-2013, 13:47
kersevlaai
kersevlaai is offline
Citaat:
Voor engels en scheikunde ben ik tevreden. Ik had al een vermoeden gezien hoe het examen te doen was tegenover voorgaande jaren.
Je bedoelt vwo zeker? Op de havo kregen wij maar 0,3. Was Latijn en Duits zo makkelijk op het vwo? Een n-term van 0, wauw..
Oud 13-06-2013, 14:52
Marc W
Marc W is offline
Vorig jaar was Duits te lang. Veel leerlingen hadden het niet af. Was best wel een relletje toen. Een n-term van 1,5 of zo. Dus hebben ze het dit jaar weer te makkelijk gemaakt. Teveel gecorrigeerd ten opzichte van 2012.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.