Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2006, 10:41
lottaa
lottaa is offline
Ik ga volgend jaar SPRINTVWO. Alleen doe ik nu dus MBO. Ik heb wel vwo(tot klas2) en havo gedaan t/m klas 4, alleen door problemen heb ik dat jaar niet gehaald.

Nu krijg ik dus toch de kans om VWO te gaan doen, die ik zeker weten wil aanpakken.

Alleen tja, ik heb dus al 2 jaar die vakken niet meer gehad, en zelfs al 4 jaar geen duits meer! Dus ja, dat wordt bijspijkeren!!

Maar nu vroeg ik me af, hoe kan ik dit het beste bijspijkeren? Hoe hebben die mensen gedaan die ook dingen moesten bijspijkeren?

Ik heb 3 maanden zomervakantie, dus genoeg tijd om veel bij te spijkeren
Advertentie
Oud 22-05-2006, 12:36
Nyawa
-> School & Studie?

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien kun je via via boeken proberen te lenen, of Samengevat-boekjes uit bibliotheken halen. Daar staat dan wel voornamelijk stof in die je nog krijgt, maar dan kun je die even doorbladeren en zien of je alles wel ongeveer begrijpt en van welke dingen je helemaal niets begrijpt. Dan weet je een beetje waar je je op moet richten.
Oud 22-05-2006, 12:39
Lindekh
Lindekh is offline
http://www.jbi.uu.nl/index.php

Daar zijn allemaal bijspijkercursussen enzo. Hoewel je het beste denk ik ook gewoon boekjes kunt aanschaffen of lenen en dat dan weer een beetje doornemen en kijken waar je je op moet richten.
Oud 01-06-2006, 10:48
bastiaanJM
bastiaanJM is offline
Ben zelf in mei op de campus van de UT geweest en daar een week bijles gevolgd van studenten. Heb hier zelf echt wel behoorlijk veel aan gehad en heb nu een briljante 6 voor mijn wiskunde.

Foto's staan ook online

http://tsc.schoolsite.utwente.nl/fot...ampen/meikamp/
Oud 03-06-2006, 20:47
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Nyawa schreef op 22-05-2006 @ 13:36 :
-> School & Studie
__________________