Oud 01-06-2006, 11:00
Rivella
Rivella is offline
Door het veel te moeilijke AK examen ben ik zo goed als zeker gezakt Moet nog wel een examen maar das Engels dus daar zal het niet aan liggen...
Nog meer mensen die stiekem ook al weten dat ze het niet gehaald hebben? Of ben ik de enige
En zoja: wat ga je nu doen? Of eigenlijk: volgend jaar.
Advertentie
Oud 01-06-2006, 11:03
]ules
]ules is offline
nou ik weet 't nog niet zeker.. ik kon bij de meeste vakken een 3.5 halen en dan had ik nog een 6.. bij GS en AK heb ik dat sowieso niet gehaald, dus nu maar hopen dat ik economie wel hoger heb dan een 3.5.. ik heb 't gister gecontroleerd, maar het zag er niet echt super uit

dus dat wordt 2 weken in spanning zitten
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 01-06-2006, 11:07
Onbekend
Onbekend is offline
Ik ben ook gezakt. Heb al rekening gehouden met een her. Maar helaas heeft dat ook geen effect meer.
Jammer jammer.. maargoed. We will survive.
Volgend jaar maar een paar deelcertificaatjes halen dan.
Oud 01-06-2006, 12:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Geschiedenis kan alle kanten uit, als dat onder de vijf zou eindigen dan ben ik de lul, maar in de herkansing zal dat wel goed komen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2006, 12:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Mwo, ik ben nog niet gezakt, maar geschiedenis was zo'n naaistreek dat ik niet weet wat het gaat doen.

Ik moet minimaal een 5 hebben en ik heb als ik ervan uit ga dat alle antwoorden die niet in het antwoordenmodel stonden fout gerekend worden een punt of 30-35.

Het hangt dus af van de correctoren, en dat háát ik dus echt, afhankelijk zijn van de voorzienigheid. Het liefst wist ik gewoon a la 'je hebt tussen de 5 en de 7', dan was ik nu al binnen, en kon ik wiskunde over een uur met een gerust hart totaal verneuken. (heb dan namelijk voor WIS maar een 1,4 nodig. )

Ben daarom nu ook al aan het leren voor het geval ik voor GS in de herkansing zou moeten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2006, 13:45
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-06-2006 @ 12:28 :
Ben daarom nu ook al aan het leren voor het geval ik voor GS in de herkansing zou moeten.
Nerd.


Kan iemand een voorbeeld geven van een vraag van geschiedenis?
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 01-06-2006, 14:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
]ules schreef op 01-06-2006 @ 11:03 :
nou ik weet 't nog niet zeker.. ik kon bij de meeste vakken een 3.5 halen en dan had ik nog een 6.. bij GS en AK heb ik dat sowieso niet gehaald, dus nu maar hopen dat ik economie wel hoger heb dan een 3.5.. ik heb 't gister gecontroleerd, maar het zag er niet echt super uit

dus dat wordt 2 weken in spanning zitten
Het spijt me heel erg maar als je voor je Centraal Examen geen 3,5 kan halen heb ik niet echt medelijde.
Of je school doet iets verkeerd met veel te makkelijker School Examens
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Oud 01-06-2006, 14:45
Estar
Estar is offline
Ik denk dat ik op het randje zit.Ik heb een paar uitschieters naar boven, maar ook een paar naar beneden.

Maar ik krijg nog mondelinge examens en kan nog een her examen doen. Dus er is nog hoop.

En anders ga ik volgend jaar de vakken opnieuw doen waar ik voor gezakt ben en een stel pret pakket vakken erbij, misschien dat ik dan nog 1 of 2 vakken en een profielwerkstuk doe zodat ik een extra profiel heb.
Oud 01-06-2006, 16:23
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-06-2006 @ 14:45 :

En anders ga ik volgend jaar de vakken opnieuw doen waar ik voor gezakt ben en een stel pret pakket vakken erbij, misschien dat ik dan nog 1 of 2 vakken en een profielwerkstuk doe zodat ik een extra profiel heb.
Mag ik vragen waarom je zoiets zou willen
Oud 01-06-2006, 18:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-06-2006 @ 16:23 :
Mag ik vragen waarom je zoiets zou willen
Omdat ik een breed interesse gebied heb.En omdat ik voor een ander profiel maar 1 of 2 vakken mis.
Oud 01-06-2006, 18:17
zow
Avatar van zow
zow is offline
gezakt of een her, ligt aan de normering...dus inderdaad ...2 weken in spanning zitten......nou ja, ik weet sowieso al dat de telefoon de 15e gaat rinkelen....

trouwens...ze bellen toch als het ware op alfabetische volgorde?
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 01-06-2006, 19:01
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-06-2006 @ 18:06 :
Omdat ik een breed interesse gebied heb.En omdat ik voor een ander profiel maar 1 of 2 vakken mis.
Dat vind ik nou netjes.
Persoonlijk houd ik het liever op het minimale en mijn vrije tijd, als het om de middelbare school gaat
Oud 01-06-2006, 20:46
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
Ghehe ik ook

Ontopic: Ik zit dus egt nog in spanning, het gaat bij kunstgeschiedenis om 3 tiende waarschijnlijk of ik een her heb of gewoon geslaagd ben.
Tog, ik ga uit van een her op kunstgeschiedenis. Gedver
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Oud 01-06-2006, 22:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 01-06-2006 @ 13:45 :
Nerd.
Jazeker. Maar check de leeftijd, ik neem geen risico's meer.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2006, 23:28
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-06-2006 @ 14:45 :
Ik denk dat ik op het randje zit.Ik heb een paar uitschieters naar boven, maar ook een paar naar beneden.

Maar ik krijg nog mondelinge examens en kan nog een her examen doen. Dus er is nog hoop.

En anders ga ik volgend jaar de vakken opnieuw doen waar ik voor gezakt ben en een stel pret pakket vakken erbij, misschien dat ik dan nog 1 of 2 vakken en een profielwerkstuk doe zodat ik een extra profiel heb.
ehh pardon? hoezo dat?
Oud 01-06-2006, 23:29
FLechdrop
Avatar van FLechdrop
FLechdrop is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-06-2006 @ 22:33 :
Jazeker. Maar check de leeftijd, ik neem geen risico's meer.
Ja wacht eens even, hoe krijg je dat voor elkaar?
__________________
met een 4 als A
Oud 01-06-2006, 23:37
Estar
Estar is offline
Citaat:
__ schreef op 01-06-2006 @ 23:28 :
ehh pardon? hoezo dat?
Staatsexamens, dan krijg je geen SE's en die worden dan vervangen door mondelinge examens
Oud 01-06-2006, 23:38
Estar
Estar is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 01-06-2006 @ 19:01 :
Dat vind ik nou netjes.
Persoonlijk houd ik het liever op het minimale en mijn vrije tijd, als het om de middelbare school gaat
Ik heb dus geen middelbare school. Dus ik kan mijn lessen zelf in plannen zoals ik dat wil en denk nodig te hebben Is echt een stuk leuker( mits je de discipline ervoor hebt)
Ads door Google
Oud 01-06-2006, 23:46
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Estar schreef op 01-06-2006 @ 23:37 :
Staatsexamens, dan krijg je geen SE's en die worden dan vervangen door mondelinge examens
aha oke.. is dat leuker/fijner/o.i.d. dan?
Oud 01-06-2006, 23:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
__ schreef op 01-06-2006 @ 23:46 :
aha oke.. is dat leuker/fijner/o.i.d. dan?
Ik vind het uiteindelijk fijner dan een schoolsysteem en voor mij schoot het meer op.Bij school heb je dingen als tussenuren of klasgenoten die je vertragen of eventueel opjagen. Dat vervalt dus.

Het nadeel is wel dat je weinig nieuwe sociale contacten hebt elke dag.
Oud 02-06-2006, 14:18
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Als je bent gezakt en je gaat voor die certificaten en die haal je vervolgens, heb je dan wel een havo/vwo diploma? Of telt dat niet als een officieel diploma?
__________________
Let's Rock!
Oud 02-06-2006, 14:26
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
T_ID schreef op 01-06-2006 @ 22:33 :
Jazeker. Maar check de leeftijd, ik neem geen risico's meer.
Ach, ik ben 22 en nog steeds 1e jaars (alweer eigenlijk)
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 02-06-2006, 15:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Of een her, of gezakt. Zoals het er nu uitziet. En dan ga ik waarschijnlijk scheikunde herkansen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-06-2006, 15:41
Verwijderd
Citaat:
CoalChamber schreef op 02-06-2006 @ 14:18 :
Als je bent gezakt en je gaat voor die certificaten en die haal je vervolgens, heb je dan wel een havo/vwo diploma? Of telt dat niet als een officieel diploma?
Ja, je kan die certificaten dan omlaten zetten in een diploma.
Het kan zijn dat je nu wel officieel die certificaten die je nu gehaald zou hebben moet opvragen, ik geloof dat middelbare scholen die niet standaard geven. Bel even met de IBG of met je decaan om dat na te vragen.
Oud 02-06-2006, 20:57
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Ik zie hier allemaal reacties van mensen die twijfelen of ze misschien op iets zakken, maar is er niemand die het zeker weet? (zoals ik) Die bijvoorbeeld 6 onvoldoende schoolexamencijfers heeft?
Hm de meeste mensen zouden misschien niet eens zich aan het examen wagen met zo'n lijst, maarja heb ik toch maar gedaan. En ALS ik slaag dan ben ik een wonderkind.

Ik vind het wel fijn, volgend jaar rustig jaartje. Kben ook nog nooit blijven zitten en 7 jaar over je gymnasium doen is niet zo gek.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Advertentie
Oud 03-06-2006, 17:50
CoalChamber
Avatar van CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-06-2006 @ 15:41 :
Ja, je kan die certificaten dan omlaten zetten in een diploma.
Het kan zijn dat je nu wel officieel die certificaten die je nu gehaald zou hebben moet opvragen, ik geloof dat middelbare scholen die niet standaard geven. Bel even met de IBG of met je decaan om dat na te vragen.
Ok! Bedankt!
__________________
Let's Rock!
Oud 03-06-2006, 18:27
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Ja ikke van hetzelfde. Bij mij hangt het echt van de normering af en dat is zo kut, je kan er echt niks van op aan.
Ik heb bij al mn profielvakken riskant gescoord, dus een her is het sowieso al, maar ik hoop niet dat ik gezakt ben.
Duits had ik tussen de 4 de 6, heb een 4.8 nodig
Muziek had ik tussen de 2.5 en de 4.5, had een 4.8 nodig
Geschiedenis heb ik tussen de 4.7 en de 6.7, en moet een 5.7 hebben -_-'
En tot slot economie, ik heb tussen de 5 en de 7 gehaald, en moet een 5.2 hebben Dus ik ga er vanuit dat ik die wel gehaald heb.

En ja, nou hoop ik dus dat Duits iets van 0.8 ofzo wordt, dan heb ik dat iig gehaald.. En ja economie is dus gelukt neem ik aan.
En dan zou ik nog geschiedenis en muziek onvoldoende hebben. Muziek kan ik niet ophalen, ik ben een ramp met luistertoetsen, dus zou ik al geschiedenis moeten herkansen, waar ik echt maanden voor geleerd heb...

Ik hoop echt dat het allemaal goed afloopt

(Bij iedereen, uiteraard)
__________________
Hard to say what caught my attention..
Oud 03-06-2006, 18:40
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 02-06-2006 @ 20:57 :


Ik vind het wel fijn, volgend jaar rustig jaartje. Kben ook nog nooit blijven zitten en 7 jaar over je gymnasium doen is niet zo gek.

kijk...hier sluit ik mij bij aan...zo erg is het vast niet
enne....ik ben ook al zeker weten gezakt hoor....want de normeringen die ik nodig heb moeten dan wel erg ruim zijn..en daar ga ik eigenlijk niet vanuit...
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Oud 04-06-2006, 22:39
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 02-06-2006 @ 20:57 :
Ik zie hier allemaal reacties van mensen die twijfelen of ze misschien op iets zakken, maar is er niemand die het zeker weet? (zoals ik) Die bijvoorbeeld 6 onvoldoende schoolexamencijfers heeft?
Hm de meeste mensen zouden misschien niet eens zich aan het examen wagen met zo'n lijst, maarja heb ik toch maar gedaan. En ALS ik slaag dan ben ik een wonderkind.

Ik vind het wel fijn, volgend jaar rustig jaartje. Kben ook nog nooit blijven zitten en 7 jaar over je gymnasium doen is niet zo gek.
Ik weet het eigenlijk wel zeker. Bio waarschijnlijk niet gehaald en wiskunde en natuurkunde ook niet.

Maar goed, ik ging ook vooral voor zoveel mogelijk vakken halen, talen heb ik allemaal tussen 7 en 9 voor gehaald. Daar ging het me om, kan ik volgend jaar de rest nog doen.
Wil absoluut niet nog een jaar op deze school zitten.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 15-06-2006, 12:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
GEZAKT!!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 15-06-2006, 21:41
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 02-06-2006 @ 20:57 :
Ik zie hier allemaal reacties van mensen die twijfelen of ze misschien op iets zakken, maar is er niemand die het zeker weet? (zoals ik) Die bijvoorbeeld 6 onvoldoende schoolexamencijfers heeft?
Hm de meeste mensen zouden misschien niet eens zich aan het examen wagen met zo'n lijst, maarja heb ik toch maar gedaan. En ALS ik slaag dan ben ik een wonderkind.

Ik vind het wel fijn, volgend jaar rustig jaartje. Kben ook nog nooit blijven zitten en 7 jaar over je gymnasium doen is niet zo gek.
WOOOWOOOWOOOW ik ben dus geslaagd. en het is zo raar, iedereen is diep in shock. HOE kon ik het nog halen, met een 2 voor engels, een 4 voor filosofie en een 4 voor wiskunde en een 5 voor nederlands en een 5 voor maatschappjileer en een 5 voor frans.

ik heb het gewoon toch gehaald, het is zo raar he. het is zoooo raar. ik geloof het gewoon niet.

Haha ik moet alleen nog volgende week L.O. afsluiten. Ik had het nog niet afgesloten omdat ik dacht dat ik toch niet zou slagen. Nu moet ik dus nog even rondjes in het vondelpark rennen (mijn victorierondje) en dan heb ik mijn diploma in mijn zak.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Oud 16-06-2006, 09:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 15-06-2006 @ 21:41 :
WOOOWOOOWOOOW ik ben dus geslaagd. en het is zo raar, iedereen is diep in shock. HOE kon ik het nog halen, met een 2 voor engels, een 4 voor filosofie en een 4 voor wiskunde en een 5 voor nederlands en een 5 voor maatschappjileer en een 5 voor frans.

dat is me een inhaalslag
Oud 16-06-2006, 09:34
Roxjuh
Avatar van Roxjuh
Roxjuh is offline
GEzakt jah... WRG&$#(@$V%&(#~Y^V
__________________
Ik ben apart.. Maar dat wist je vast wel :)
Oud 16-06-2006, 10:03
Nyawa
Citaat:
jansepansekever schreef op 15-06-2006 @ 21:41 :
WOOOWOOOWOOOW ik ben dus geslaagd. en het is zo raar, iedereen is diep in shock. HOE kon ik het nog halen, met een 2 voor engels, een 4 voor filosofie en een 4 voor wiskunde en een 5 voor nederlands en een 5 voor maatschappjileer en een 5 voor frans.
Idd, wow, dat vind ik écht knap . Dan moet je echt alleen achten en negens hebben gehaald, of niet?
Oud 16-06-2006, 14:54
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 15-06-2006 @ 21:41 :
écht heel erg goed
Oud 16-06-2006, 18:13
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 15-06-2006 @ 21:41 :
WOOOWOOOWOOOW ik ben dus geslaagd. en het is zo raar, iedereen is diep in shock. HOE kon ik het nog halen, met een 2 voor engels, een 4 voor filosofie en een 4 voor wiskunde en een 5 voor nederlands en een 5 voor maatschappjileer en een 5 voor frans.

Gefeliciteeeerd!

Dat je dat nog gered hebt

Dan móét je wel slim zijn
Ads door Google
Oud 17-06-2006, 10:15
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Totale verrassing: GEZAKT!
Nu beginnen aan mijn 8e jaartje VWO... als het me dan niet gaat lukken heb ik al die jaren gelijk gehad, ik hoor op de HAVO!
Oud 17-06-2006, 11:22
Verwijderd
ik ben er voor je carmen
Oud 17-06-2006, 11:35
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 15-06-2006 @ 12:26 :
GEZAKT!!
Kut man wat heeft je de nek omgedraaid?
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Oud 17-06-2006, 17:03
*carmen*
Avatar van *carmen*
*carmen* is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 17-06-2006 @ 11:22 :
ik ben er voor je carmen
lief hoor
Oud 20-06-2006, 00:03
jahoor! zal wel
jahoor! zal wel is offline
SolidRiver schreef op 17-06-2006 @ 11:22 :
ik ben er voor je carmen



lief hoor



TSSSSSss.. SLijmbal.. ^.^
Oud 20-06-2006, 01:10
professor2
professor2 is offline
Citaat:
jansepansekever schreef op 15-06-2006 @ 21:41 :
WOOOWOOOWOOOW ik ben dus geslaagd. en het is zo raar, iedereen is diep in shock. HOE kon ik het nog halen, met een 2 voor engels, een 4 voor filosofie en een 4 voor wiskunde en een 5 voor nederlands en een 5 voor maatschappjileer en een 5 voor frans.

ik heb het gewoon toch gehaald, het is zo raar he. het is zoooo raar. ik geloof het gewoon niet.

Haha ik moet alleen nog volgende week L.O. afsluiten. Ik had het nog niet afgesloten omdat ik dacht dat ik toch niet zou slagen. Nu moet ik dus nog even rondjes in het vondelpark rennen (mijn victorierondje) en dan heb ik mijn diploma in mijn zak.
post je cijferlijst es ?
Oud 20-06-2006, 15:36
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
professor2 schreef op 20-06-2006 @ 01:10 :
post je cijferlijst es ?


hier komt ie

Gemeenschappelijke vakken:

Nederlandse taal
se: 5,2 ce: 7,1 eindcijfer: 6

Duitse taal 1
se: 6 eindcijfer:6

Engelse taal
se: 2,2 ce: 7,8 eindcijfer: 5

Geschiedenis 1
se: 7 eindcijfer: 7

ANW
se: 6 eindcijfer:6

Maatschappijleer 1
se: 6,3 eindcijfer: 6

Lichamelijke opvoeding 1
se: Onvoldoende eindcijfer: O (hier maak ik nog een vervangende opdracht voor)

Letterkunde
se:7,5 eindcijfer: 8

CKV
se:Voldoende eindcijfer: V


Profielvakken:

Franse taal 1,2
se: 5,1 ce: 6,5 eindcijfer: 6

Geschiedenis
se: 7,1 ce: 6,7 eindcijfer: 7

Wiskunde A1
se: 4,4 ce: 6,4 eindcijfer: 5

Muziek
se: 7,5 ce: 7,0 eindcijfer: 7

Maatschappijleer
se: 5,3 ce: 7,0 eindcijfer: 6


Keuzevak

Filosofie
se: 4,1 ce: 7,3 eindcijfer: 6



En mijn profielwerkstuk over Straattaal voor maatschappijleer had een Goed.


Als gym een voldoende is, dan ben ik geslaagd.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Oud 20-06-2006, 18:29
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Oud 22-06-2006, 13:14
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
gezakt op 1/10e
Oud 22-06-2006, 16:00
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 22-06-2006 @ 13:14 :
gezakt op 1/10e
Aargh, dat is vet balen, lijkt mij!
Oud 22-06-2006, 16:09
professor2
professor2 is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 22-06-2006 @ 13:14 :
gezakt op 1/10e
je zakt nooit op een tiende je hebt altijd meerdere vakken onvoldoende
Oud 22-06-2006, 16:22
Ndimension
Ndimension is offline
Misschien kwam ze voor twee vakken 0,05 tekort en dat is in totaal dus 1/10e.
__________________
© Ndimension
Oud 24-06-2006, 12:04
mandarijntje22
mandarijntje22 is offline
Citaat:
professor2 schreef op 22-06-2006 @ 16:09 :
je zakt nooit op een tiende je hebt altijd meerdere vakken onvoldoende

Tuurlijk kan dat.
Als ze voor een vak 1/10 punt hoger had en daar door net voldoende zou staan....
Oud 25-06-2006, 12:45
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
als IK zeg dat ik op 1/10e gezakt ben.. dan is dat zo!!
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] 65, of een Ode aan Jon
Verwijderd
0 12-04-2007 18:37
Levensbeschouwing & Filosofie Creationisme
Meartje
101 21-08-2006 16:32
Muziek Opzoek naar betoog van ... Rollin over Rocksterren en technici
sperzieboon1
44 31-08-2005 17:41
Muziek Het was gisteren 11 jaar geleden.
Falkh
166 09-12-2004 11:57
Flora & Fauna 'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!'
Dark Psycho
89 18-04-2004 22:05
Verhalen & Gedichten Een vraag aan jullie, *Waarschuwing*; vergt heel wat leeswerk!.
Dreamerfly
7 12-01-2004 12:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.