Oud 19-06-2013, 11:44
PlApPeRdEpLaP
PlApPeRdEpLaP is offline
Hoi,

Ik heb een vriendin, en zij is gezakt voor haar examens van VMBO-T. Ze lijkt er niet echt van te balen ofzo, dus dat is wel fijn. Alleen ze heeft niet geleerd voor haar examens, en ze had ook allemaal onvoldoendes voor haar SE. Vinden jullie het verdiende loon dat ze gezakt is?
Advertentie
Oud 19-06-2013, 12:21
Ribbon
Ribbon is offline
Je vriendin is kapot dom. Ze zit al op het vmbo, ik neem aan omdat ze niet leert, en als je dan niet leert heb je echt geen hersens. Je weet het antwoord trouwens zelf ook al.

Trouwens geen haat voor vmbo ers, maar voor niet leren op het vmbo en dan falen.
Oud 19-06-2013, 17:12
Marc W
Marc W is offline
Wat is verdiende loon? Andere mensen studeren helemaal niet zo veel en slagen op het VWO. Is dat hun verdiende loon? Er is geen 1 op 1 relatie tussen leren en het punt wat je haalt. Het is ook een kwestie van talent. Soms doe je niks en krijg je allerlei complimenten. Voor voetbal had ik dan weer geen talent, en ik deed mijn tering best, maar werd door het hele team uitgescholden. Wat we verdienen en wat we krijgen, het is een hele filosofische discussie. Maar ik verwijt niemand iets.
Oud 20-06-2013, 17:10
ariekontgat
ariekontgat is offline
Tuurlijk is het haar verdiende loon, wel een beetje stom dat je zakt voor vmbo met allemaal onvoldoendes.
Ze zit er niet zo mee, het lijkt mij een falend iemand te worden die later met een uitkering centjes van de trouwe belastingbetaler ontvangt en zelf niets doet, behalve domme dingen.
Oud 21-06-2013, 14:28
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
"Ze heeft niet geleerd voor d'r examens"...

Verdiende loon; nou en of.
Oud 23-06-2013, 13:33
Starbucks-
Starbucks- is offline
Ik zou niet willen spreken over "verdiende loon" omdat dat impliceert dat ze een misdaad begaan heeft...
Laten we het erop houden dat ze dom bezig is...
Oud 23-06-2013, 17:04
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Wat is verdiende loon? Andere mensen studeren helemaal niet zo veel en slagen op het VWO. Is dat hun verdiende loon? Er is geen 1 op 1 relatie tussen leren en het punt wat je haalt. Het is ook een kwestie van talent. Soms doe je niks en krijg je allerlei complimenten. Voor voetbal had ik dan weer geen talent, en ik deed mijn tering best, maar werd door het hele team uitgescholden. Wat we verdienen en wat we krijgen, het is een hele filosofische discussie. Maar ik verwijt niemand iets.
Helemaal mee eens.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 23-06-2013, 19:37
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Nou ja, verdiende loon is misschien niet het goede woord. Maar niet slagen is nogal een logisch gevolg ervan als je niet veel leert en je weet dat je daar niet zonder kan. Dus dat betekent: niet mauwen, en gewoon het jaartje overdoen met een verbeterde instelling.
Oud 24-06-2013, 23:31
the economist
the economist is offline
Nou ja, over verdienen en loon gesproken...
Een jaartje studeren op VO in Nederland kost ongeveer 12.000 euro.
Een jaartje kost en inwoning bij je ouders kost ongeveer...moeilijker te zeggen...pakweg 300 euro in de maand, dik 3000 euro per jaar/
€ 15.000, dat is het door haar 'verdiende'loon.
Oud 27-06-2013, 12:50
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Nou ja, je krijgt een diploma niet zo in je handen gedrukt dus ze had best wel wat meer haar best mogen doen.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Oud 27-06-2013, 21:21
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Je vriendin is kapot dom. Ze zit al op het vmbo, ik neem aan omdat ze niet leert, en als je dan niet leert heb je echt geen hersens. Je weet het antwoord trouwens zelf ook al.

Trouwens geen haat voor vmbo ers, maar voor niet leren op het vmbo en dan falen.
Ik vind jou reactie een beetje aan de idiote kant. Mensen die op het VMBO zitten moeten waarschijnlijk even hard leren als iemand om het VWO. Puur omdat het VMBO voor die mensen moeilijk is! En natuurlijk is VMBO voor de mensen die het kunnen, makkelijk (denk maar aan mensen op het VWO). Maar dat maakt iemand die op het VMBO zit niet gelijk dom! We komen allemaal even ver, en als je op het VMBO zit moet je alleen nog wat langer doorleren!
Oud 28-06-2013, 01:40
Ribbon
Ribbon is offline
Citaat:
Ik vind jou reactie een beetje aan de idiote kant. Mensen die op het VMBO zitten moeten waarschijnlijk even hard leren als iemand om het VWO. Puur omdat het VMBO voor die mensen moeilijk is! En natuurlijk is VMBO voor de mensen die het kunnen, makkelijk (denk maar aan mensen op het VWO). Maar dat maakt iemand die op het VMBO zit niet gelijk dom! We komen allemaal even ver, en als je op het VMBO zit moet je alleen nog wat langer doorleren!
Ik neem aan dat jij ook vmbo doet? Begrijpend lezen is namelijk niet je sterkste kant.
Oud 28-06-2013, 02:01
SchoolierAlex
Avatar van SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Citaat:
Ik neem aan dat jij ook vmbo doet? Begrijpend lezen is namelijk niet je sterkste kant.
havo, net geslaagd trouwens!
Oud 28-06-2013, 22:24
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Als je niet leert mag je van mij cum laude zakken.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ze praten slecht over mijn vriendin
Merle1997
11 25-11-2015 20:25
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
10 30-09-2012 09:20
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken, ik haat mijn leven
trustnobody
1 25-09-2012 17:21
Psychologie ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 17:19
Wegwijzen & Voorstellen Beste vriendin laat me stikken
trustnobody
1 25-09-2012 16:33
Liefde & Relatie vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt
Jij-Jij
123 30-06-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.